Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
ghost
Subiect Autor
Mesaje: 267
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

BOV

23 Noi 2010, 21:04

Salutare tuturor!
Am nevoie de un sfat.As vrea sa-mi pun un BOV pe "agregat".Ce recomandati?Am vazut ca unele se monteaza mai usor ,altele contin in set pana si sensor de pedala.Care ar fi mai valabil si bineinteles sa nu influenteze negativ performantele sau uzura pieselor(turbina ,etc).Motorul e diesel de 150 CP ,ARL.Leon FR 1m.Are remapare MTMla 180 CP.
Multumesc anticipat!! :hi
Seat Leon FR 180 CP MTM
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: BOV

24 Noi 2010, 18:18

La diesel e mai complicat de montat,fiindca nu ai clapeta de acceleratie.De aceea kit-urile vin si cu "senzori de pedala".
Daca face bine sau nu,asta ramane sa afli pe propria piele intrucat unele masini fac figuri la astfel de sisteme,altele merg perfect .Intreaba-l pe Ace,ca el a avut pe tdi.
In mod normal,pe o masina montezi blow-off,doar daca a avut din fabrica.
Sincer,nu merita din cauza pretului :shock:
 
Avatar utilizator
ghost
Subiect Autor
Mesaje: 267
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

Re: BOV

24 Noi 2010, 20:18

asta ma gandeam si eu,,...am mai citit una alta si pe alte forumuri,costa mult si daca mai ai si efecte negative sincer nu merita.Am vazut filmuletul cu BOV-ul lui ACE si sincer nu mi-a placut cum suna,era prea lung fasait-ul.In schimb este un filmulet de prezentare pe turbodruck,acolo imi place cum suna,este un sunet mai ascutit si mai scurt ,mai energic,dar repet nu m-as complica cu alte setari si resoftari.A mea are resoftare MTM si merge de rupe,,,,asa ca mai bine adun bani si schimb jantele.Merci oricum de sfat. :hi
Seat Leon FR 180 CP MTM
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: BOV

01 Dec 2010, 13:15

Filmuletul nu reprezinta adevarul, e doar un filmulet. In sarcina suna altfel. Insa la diesel nu o sa sune la ca benzina, clar!
Probleme nu prea am avut, insa odata am ramas fara presiune la turbo dupa ce mi-a crapat un furtun de vacum...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ghost
Subiect Autor
Mesaje: 267
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

Re: BOV

01 Dec 2010, 16:37

Zoli,merci mult de raspuns,sa stii ca sunetul imi place ,ma refeream doar la "durata "lui,mi se parea prea lung ca durata "fassul".Referitor la probleme,am inteles ,ceea ce ai patit tu e un accident,si poate nu e din cauza BOV-ului,dar in rest ,lag mare ,pierdere de boost,etc,sa inteleg ca nu ai avut.Multi pe care i-am intrebat,Cluj,Oradea,si care se ocupa de remapari sau au ateliere de tuning au spus ca ei la diesel nu au montat,si ca mai ales la diesel cu turbine cu geometrie variabila,nu recomanda,ca BOV-ul ar"zapaci" comanda actuatorului care actioneaza geometria,in fine,nu stiu ce sa mai cred.Nu-mi dau seama ,in cazul asta cum de se produc astfel de supape de catre firme renumite totusi.Inteleg ca la diesel nu are niciun rol ,ca la benzina,si iti asumi sa dai 2-3 sute de euro doar pentru un sunet dar ,nu sunt de acord ca asta sa influenteze negativ.Inca o data merci! Bafta cu noua "jucarie" e super!!!! :bounce:
Seat Leon FR 180 CP MTM
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: BOV

03 Dec 2010, 13:20

Mersi ghost! :D
Ai dreptate, ce am patit eu era un accident! Insa nu mi-a influentat cu nimic comportamentul masinii, iar graficul dyno a fost obtinut cu BOV on. ;)
La "fasait" cred ca se poate umbla, la Suzuki suna mult mai scurt si are exact acelasi sistem BOV montat.
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator