Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Filtru sport?

10 Feb 2011, 14:41

investitiile in masina au fost facute de cel ce mi-a vandut masina

Pe scurt:
resoftare
scos catalizator
refacut traseu evacuare complet

Nu garantez cei 190 de cai, nu am pus masina pe dyno inca, proprietarul zicea ca masina ar scoate pe la 200, cred ca 190 e o cifra mai realista.

Cred ca daca vrei crestere de putere o resoftare e cea mai simpla si productiva optiune. Doar ca va schimba radical comportamentul masinii, acceleratiile sunt mai brutale, la intrarea turbinei la 2000de ture masina rupe aderenta, pe vremea asta si intr-a patra...

Despre consum nu prea pot sa ma pronunt, depinde de stilul de condus, oricum consumul este decent fiind un diesel(nici nu are rost o comparatie cu un 1.8T). Masina consuma ~10 in oras(cluj) si 6.5-7 inafara in ideea in care ma mai dau la ea din cand in cand.

Trrebuie sa fii atent la turbina, exista un tutorial de exploatare diesel, dar sa nu crezi ca masina este un bibelou, atat cat o tratezi cu respect si bun simt si nu abuzezi nu ar trebui sa ai probleme.
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Filtru sport?

10 Feb 2011, 16:01

sa inteleg ca numai ai catalizator deloc?..sau ai pe mai putine celule? 200 sau 100? este schimbat downpipe-ul?...admisia o ai tot de fabrica?...amestecul de motorina+aer este modificat?..findca nu vad cum ai avea admisia stock(acelasi "nivel" de aer) si pompa de motorina sa iti bage mai multa motorina si sa nu iti afecteze consumul...volanta este schimbata? ambreiajul?
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Filtru sport?

10 Feb 2011, 17:08

Efectul tobei sport/filtrului sport nu e de marire a puterii cu 5 cp, ci e un efect similar.

Adica prin cresterea vitezei de evacuare (toba sport) si a vitezei de admisie prin filtru sport (faceam si la Dacie lustru la galeriile de admisie) performantele masinii se imbunatatesc, ea raspunzand mai rapid la comenzi, CA SI CUM i-ar creste puterea motorului cu 5 cp, fara a se intelege ca i se mareste vreo putere.

Esapamentul standard sugruma puterea reala a motorului, pe cand cel sport permite motorului sa se manifeste aproape la adevarata sa putere, fara sa i-o mareasca.
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Filtru sport?

10 Feb 2011, 18:02

BOGY26 scrie:
sa inteleg ca numai ai catalizator deloc?..sau ai pe mai putine celule? 200 sau 100? este schimbat downpipe-ul?...admisia o ai tot de fabrica?...amestecul de motorina+aer este modificat?..findca nu vad cum ai avea admisia stock(acelasi "nivel" de aer) si pompa de motorina sa iti bage mai multa motorina si sa nu iti afecteze consumul...volanta este schimbata? ambreiajul?


nu am catalizator deloc, sa schimbat si downpipe-ul

la admisie nu s-a umblat deocamdata totul e original, nu stiu sincer daca voi umbla aici, am citit ca un filtru sport nu protejeaza atata de bine turbina...

nu ma prea pricep la partea tehnica nu sunt de profesie,
 
Avatar utilizator
cipi_sb
Mesaje: 106
Membru din: 19 Sep 2008, 19:25
Localitate: SIBIU
Contact:

Re: Filtru sport?

14 Feb 2011, 21:41

filtru sport k&N in carcasa am avut pe masina ,acum lam inlocit cu unul original si nici o diferenta. La 97.000km a trebuit sa curat turbina
Leon 1M 1.9 TDI 150cp
Imagine
 
Avatar utilizator
olyndor
Mesaje: 70
Membru din: 08 Feb 2011, 23:39
Contact:

Re: Filtru sport?

14 Feb 2011, 22:52

la cate am auzit peste tot despre filtrele de aer sport ca se infunda turbina si trec particule de praf cred ca o sa il scot si il pun pe al ei original, dar vreau sa imi spuna cineva daca e vreoun pericol mentionez ca locuiesc in italia si stau in zona de munte si praf nu este poate foarte putin se spala strazile cu apa cu utilaje saptamanal si vad ca nici pe masina nu se pune mizerie o pot tine nespalata o luna si nu se murdareste fata de romania cand stau o luna in august si spal masina in fiecare zi
I love TDI [color=#000000]POWER[/color]
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Filtru sport?

15 Feb 2011, 00:04

ce filtru ai?..daca ai facatura din aia ieftina arunca-l...daca este K&N curata-l...

 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Filtru sport?

15 Feb 2011, 10:00

Cel original vechi nu are rost sa-l pui, ia unul nou, sunt relativ ieftine, poti sa-l schimbi si singur...
 
Avatar utilizator
olyndor
Mesaje: 70
Membru din: 08 Feb 2011, 23:39
Contact:

Re: Filtru sport?

15 Feb 2011, 20:03

am filtru de aer BMC, a costat 85 euro nu cred ca e cel mai scump dar nici cel mai ieftin ca erau altele de ex. PILOT de la 20 euro
I love TDI [color=#000000]POWER[/color]
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Filtru sport?

15 Feb 2011, 22:33

olyndor scrie:
am filtru de aer BMC, a costat 85 euro nu cred ca e cel mai scump dar nici cel mai ieftin ca erau altele de ex. PILOT de la 20 euro

BMC este foarte ok :drive

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori