Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Avatar utilizator
ionutbest2008
Subiect Autor
Mesaje: 451
Membru din: 18 Ian 2010, 11:24
Localitate: Pitesti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 16:27

depinde ce vrei sa afli! de la brasov la pitesti nu e distanta mare ;) :tongue
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1631
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 16:28

Eu nu mai cred in mos craciun :)
Seat Toledo Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
ionutbest2008
Subiect Autor
Mesaje: 451
Membru din: 18 Ian 2010, 11:24
Localitate: Pitesti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 16:38

:tongue :hi
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 18:46

Eu ma abtin pt ca nu vreai sa se simta cineva jignit ; insa tot din aceasta cauza, ca erau cativa care sustineau sus si tare ca e alta masina dupa resoftare mi-am facut si eu soft la ibiza 1.4 86 cp ; si am dat banii degeaba ; numai incapea in vorba sa fac dyno pt ca nu avea niciun rost..imi cunosteam bine masina, am cronometrat treapta 2 si 3 si stiam foarte bine ce poate ; poate sa zic ca s-a simtit umpic de cuplu..dar nu cred ; cred ca a fost placeboo, pt ca logic gandind nu avea de unde sa creasca putere ; motoarele astea de aceea sunt ieftine, pt ca ele sunt slabe ca performante , supte de seva si consuma mult ; + tehnologia invechita ( anii 97 daca nu ma insel ) la motoarele astea 1.4 75 cp ; problema era ca multi cei care si-au resoftat benzinare aspirate nu stiau cum sa isi exploateze masina inainte ; dupa soft le-au turat pt prima oara in viata pana in limitare si au ramas socati de cat de bine trage o benzinara in turatie ; mai sunt si categoria celor ipocriti care nu vor sa recunoasca ca au dat banii degeaba si deh..sa moara si capra vecinului ; daca te-ai documenta mai bine pe siteurile din strainatate ai intelege ; este adevarat ca noi am ramas cu 50 ani in urma..pt ca ei se jucau demult cu asa ceva si credeau si ei odata ca bling blingul de filtru de aer conic de sub capota iti da 5-10 cp si raspuns imbunatatit la acceleratie ; dar s-au convins repede si putem trage concluziile ; nu vreau sa ma dau atotstiutor sau sa ma laud, dar m-am documentat foarte mult peste tot despre admisii, evacuari, resoftari, etc ; daca erai din Bucuresti puneam pariu pe ce vrei tu si plateam eu dyno test-ul daca tu aveai un castig real de 5 cp maxim, ca sa nu zic deloc ; oricum, pana la proba contrarie, adica sa faci un dyno, sper sa nu te superi pe noi pt cele spuse, dar gandeste-te tu logic de unde se poate scoate putere dintr-o benzinara prin resoftare ; iar despre filtru..sa stii ca si cu filtru normal stock si fara filtru in cutie deloc, masina tot la fel trage ; este doar un element filtrant si atat !!! Iar despre evacuare..degeaba ai si un cat back daca nu ai serpisori si anulare catalizator + un traseu marit si gandit foarte bine si o admisie pe masura ; si daca l-ai avea, tot nu ar renta pt ca te-ar costa ~ 1000 euro pt ~ 5-10 cp, atentie, REALI ! oricum ne-ai ajuta foarte tare daca ai sparge tu acest mit al tuningului unui motor cu o fisa dyno ; poate esti dispus sa dai cei 100-200 lei pt un dyno, si daca ai mai mult de 5-7 cp reali eu cotizez cu 50 lei prin transfer bancar. Important este ca virgula chiar si asa, cu un efect placeboo pe care il sustin eu, TU ESTI INCANTAT DE MASINA :hi
 
silviu87
Mesaje: 141
Membru din: 27 Noi 2012, 00:07
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 18:49

50ron si de la mine!
 
Avatar utilizator
doomduke
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 19:36

Ce face catalizatorul stie toata lumea, ce mai usoara metoda de a creste puterea la benzinare aspirate este scoaterea catalizatorului. Eu nu-ti recomand sa faci asta :!:
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1631
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 19:42

Daca scoti catalizatorul, mai treci ITP-ul???
Seat Toledo Tsi Imagine

 
Avatar utilizator
doomduke
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 19:47

Normal ca treci, conditia e sa faci ITP-ul impreuna cu taximetristi :tongue
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
Giully4u
Mesaje: 215
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova/Slatina

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 21:06

@bgd_b92 conteaza mult si cine face softul, daca urmaresti cateva topicuri pe alte forumuri cu masini modificate serios o sa vezi ca multora le-a mers mai rau dupa resoftare decat inainte si a trebuit sa mearga in alta parte sa refaca soft-ul dupa care masina s-a schimbat. O resoftare corecta se face cu masina pe dyno, nu cu un soft trimis prin email.
* e placebo, nu placeboo

Chiar si un motor mic, aspirat are rezerve de putere, chiar daca nu atatea cat la motor turbo, indiferent daca e otto sau diesel. O crestere de ~5cp e plauzibila.

Un filtru de aer sau mai bine spus un COI :D (cold air intake) poate aduce cresteri de putere, dar sunt mai semnificative la motoare de cilindree mai mare si mai performante.
Niste baieti au facut test cu o Honda S2000 (2.0i aspirat 240cp) si au avut 132.4kw cu COI, si 128-129kw cu filtru original si 127 fara filtru de aer. Bineinteles ca acolo e alta mancare de peste, dar asta arata ca un filtru "sport" nu e chiar degeaba.
Filmul e aici: https://www.youtube.com/watch?v=xwNtjKT_1cA


In alta ordine de idei, daca softul e facut cum trebuie, probabil cu filtru sport ai castigat maxim 5cp (daca esti norocos).

Sa o stapanesti sanatos si sa o alergi cu placere, e o masina frumoasa :)
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007 Imagine
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 21:45

Nu vorbim de COI sau alte admisii performante ( care oricum sunt tot degeaba fara modificari serioase la motoarele mici si gandite pt oras nu pt "curse" / performante ca honda s2000 ) ; vorbim de un filtru panel..care e degeaba..si cu k&n , si cu Mann sau fara filtru masina dezvolta aceeasi putere ; maxim 5 cp am spus si eu ca o fi posibil ; dar de la maxim 5 la 18 e o diferenta..si la benzinare aspirate...18 cp e o valoare foarte mare ; nu e ca la dizel unde din turbo ai scos 20 cp printr-o resoftare..cp din benzinare ii scoti greu, dar se simt -> performanta ; cum ai spus si tu, ceea ce ziceai e alta mancare de peste si deja suntem offtopic ; imi sustin parerea si da, un dyno ar fi excelent inainte si dupa la orice resoftare ! Si mai ales in cazul benzinarelor aspirate..pt ca eu ma simt de parca as juca la loto..dau banii pt ceva ce sunt sigur ca nu o sa castig..stiu ca nu e de vina cine cere ci ala care da..dar prea e hotie pe fata..la fel si cu reclamele la k&n..raspuns bun la acceleratie, filtare mai buna ( de unde ?! ) , putere crescuta ( sa moara ma-sa?! ) , sunet sport si alte chestii de marketing..
Daca vreti continuam discutii in sectiunea offtopic..
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 22:14

...poate CAI...nu COI...care e altceva totusi :lol:
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 22:18

CAI..sorry..cold air intake..coi... :yh :yh :yh n-am mai gandit pe moment si am scris cum am vazut mai sus :)))
 
Avatar utilizator
Giully4u
Mesaje: 215
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova/Slatina

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 22:30

Nici eu nu am observat desi in cap imi spuneam CAI :yh Am mai si scris de la ce vine si tot nu mi-am dat seama :yh
@bgd ziceai mai demult de un topic cu performantele masinii (reprize). :D
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007 Imagine
 
Avatar utilizator
ionutbest2008
Subiect Autor
Mesaje: 451
Membru din: 18 Ian 2010, 11:24
Localitate: Pitesti

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

07 Ian 2015, 23:46

In primul rand va mulțumesc tuturor ca ați rupt timp pentru a-mi vizita topicul si vreau sa va asigur ca nu m-am supărat sau ofuscat pentru ca nu am de ce.e o tara libera si au murit oameni in '89 pentru a avea dreptul la opinie si a vorbi liber,dar mai ales pentru dreptul de a nu fi de acord cu toate ideile celorlalți.
In al doilea rand va mulțumesc ca va gândiți la portofelul meu si va faceți griji pentru ca am dat banii degeaba,insa din banii mei am luat doar filtrul de aer si becurile pentru luminile de la număr. :tongue softul a fost un cadou din partea a doi prieteni de-ai mei,unul inginer la honda si celalalt inginer la vw aici la reprezentantele de la noi din pitești,drept pentru care nu m-a interesat sa fac testul dyno.ei au proiectat si optimizat softul fix pentru motorul meu,lucrând 2 zile pentru a scoate exact ce voiau ei.am softul pus de aproximativ 8 luni si va asigur ca nu mi s-a aprins absolut niciun martor in bord,nu a dat nicio eroare vreodată sau alte probleme.nu consuma ulei,nu scoate fum, etc. Admisia si evacuarea la fel,au fost la fel, cadou din partea unui var care lucrează la Borla si m-a costat doar drumul făcut pana la curtea de Argeș unde au un punct de lucru așa ca nu aveam de ce refuza.
Va respect opiniile,nu CONTRAZIC pe absolut nimeni si poate ca aveți dreptate,ma entuziasmez pueril la 5-7 ponei si un cuplu infim.
Așa cum am mai spus,eu sunt multumit,si nu am scris pe topic pentru a converti pe cineva sau pentru a face vreo reclama la vreun soft.
Daca cineva s-a simțit jignit sau lezat de cele am scris,imi cer scuze si cei in cauza pot ruga un moderator sa imi steargă post-ul.
Stima tuturor si un an 2015 infinit mai bun,cu preturi cat mai mici la carburanți si drumuri bune! :hi
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 1631
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Ibiza mea AG-83-CNK

08 Ian 2015, 06:39

Nu are motiv nimeni sa se supere, dar cand vii cu cifre scoase din burta, nu ne vine a crede, daca veneai cu dyno inainte si dupa, atunci probabil voiau si altii cu aspirate, dar asa, nu te crede nimeni.

Ps domnii ingineri au facut softul fara dyno?
Seat Toledo Tsi Imagine
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori