Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Salsanegra

18 Iun 2008, 11:43

Salsa şi Bocanegra sînt cele două concepte ce transformă noul SEAT Ibiza într-un cocteil de design exploziv.

Conceptul SEAT Salsa, semnat de fostul designer-şef al casei spaniole, Valter da Silva, a fost prezentat în 2003 şi stă la baza tuturor modelelor ce i-au urmat (Altea, Leon, Toledo etc.), menirea sa fiind de a trezi emoţii, mai ales reprezentantelor sexului frumos, printr-un design fluid, atletic şi rafinat. Era da Silva s-a încheiat, însă! Iar Luc Donckerwolke, noul desig­ner-şef SEAT (a fost la Lamborghini ), are ambiţii serioase, target-ul celei de-a patra generaţii Ibiza fiind tinerii activi, pasionaţi ai volanului. Interesant este faptul că el nu a renegat ce a făcut da Silva!

Forţă şi agilitate

Partea frontală este dominată de capota plonjată peste calandru şi faruri, cu protuberanţe atent profilate, în formă de “V”. Design-ul lateral este suplu şi atent marcat de o linie mediană rafinată. Iar spatele se încheie cu un hayon arcuit şi o pereche de blocuri optice atipice. Per total, se poate vorbi despre forţă şi rafinament.
Agilitatea noului Ibiza este dată în mare parte de noua plat­formă tehnică a grupului Volkswagen A.G., pe care o inaugurează. Constructorul spaniol a fost foarte atent la distribuirea maselor, făcînd din Ibiza o maşină foarte stabilă şi manevrabilă. Dacă alegi treapta de viteză corect, virajele rapide pot fi abordate, fără probleme, cu acceleraţia la fund, Ibiza afişînd un comportament aproape neutru. Frînele sînt ferme şi nu “obosesc” repede. Iar direcţia este precisă.

Motorul de 1.6 litri şi 105 CP i se potriveşte foarte bine noului SEAT. Împreună cu transmisia bine etajată, acesta nu te lasă la greu şi permite abordarea unui stil de pilotaj sportiv.

Singura “problemă” a noului model este interiorul. Deşi a fost atent proiectat şi realizat, consola centrală nu face cinste maşinii. Este mult prea simplă, iar display-urile lucioase ale sistemelor de sunet şi climatizare par a fi “made in China”.

12.657 € (TVA inclus) costă cel mai ieftin SEAT Ibiza.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Sursa: Gsp
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator