Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Tibiking90
Subiect Autor
Mesaje: 49
Membru din: 01 Oct 2010, 21:43

Martor bujii intermitent

01 Oct 2010, 21:58

Buna seara ..

Inainte de toate cred ca ar fi bine sa v`a spun cum ma cheama de unde sunt si ce masina conduc
Ma numesc Tiberiu si sunt din Constanta ,conduc un Seat Leon Fr motor 2.0 170hp

Bun si acum sa incep ...in cursul zilei de astazi cand am pornit masina pentru a 3-4 oara pe ziua de azi mi s`a aprins in bord martorul de bujii incandescente ..acesta aparea intermintent adica se stingea si se aprindea continuu am mers vreo jumate de kilometru si s`a aprins inca un bec ca un fel de robinet ... precizez faptu ca amandoua sunt de culoari galbene...
Mentionez faptu ca masina are 23000 km este un seat leon fr cu motor de 2.0 cu 170 cai putere an 2009 am cumparato acum 3 zile ... imi putetzi spune ce se intampla? ... ah da am accelerato pe loc si nu se accelereaza mai mult de 2000 respectiv 3000 de turatii pe minut

Ce se intampla ?
 
Avatar utilizator
fraktor
Mesaje: 23
Membru din: 05 Apr 2010, 11:54

Re: Martor bujii intermitent

02 Oct 2010, 11:44

Ambele indica o problema in functionarea motorului si/sau a evacuarii, posibil de natura electrica.
Trebuia sa opresti motorul si sa-l pornesti din nou, ca sa observi cum se comporta dupa.
Simptome asemanatoare am avut la un Passat 2.0tdi,140CP ("limp mode" al turbinei + 1 injector). Oricum pina n-o scanezi cu VagCom-ul nu se pot emite decit supozitii.Motoarele de 2.0 sint cam problematice...Bafta
Imagine
Leon 1P SPORT 2007, black metallic, BXE 1.9 TDi/105CP
 
geo69
Mesaje: 46
Membru din: 22 Iun 2010, 09:40
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Martor bujii intermitent

02 Oct 2010, 17:17

Verifica switch-ul de la pedala de frana. Oricum injectoarele piezoelectrice au o durata de viata limitata, iar nefunctionarea unuia dintre ele ar produce vibratii puternice ale motorului, lipsa de putere, etc.
 
Tibiking90
Subiect Autor
Mesaje: 49
Membru din: 01 Oct 2010, 21:43

Re: Martor bujii intermitent

03 Oct 2010, 23:01

Problema rezolvata... am fost la seat mi`au bagat testerul sau cum se zice vac- ul ... si mi`au spus asa " pinii firului care intra in senzorul de la turmina au oxidat , reprezentanta Seat nu isi asuma riscul repararii ei , va rugam sa asteptati pana joi pentru a avea alt fir nou deoarece pe stoc din pacare nu avem, ce cerem scuze pentru acest incident la doar 20,000 km " vreau sa precizez faptu ca masina mai are 6 luni de garantie...

Dona Seat Constanta


voi ce zicetzi ?
 
ned75
Mesaje: 5
Membru din: 12 Apr 2010, 18:19

Re: Martor bujii intermitent

22 Noi 2011, 21:08

si eu am aceeasi problema cu martorii aprinsi si nu am rezolvat_o pana acum deoarece nu stiu exact care este cauza,pe tester inca nu am puso.mai are cineva problema asta?seatul meu este 2.0 tdi,140cp,af;2008.o seara placuta!
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: Martor bujii intermitent

03 Dec 2011, 10:10

geo69 scrie:
Verifica switch-ul de la pedala de frana. Oricum injectoarele piezoelectrice au o durata de viata limitata, iar nefunctionarea unuia dintre ele ar produce vibratii puternice ale motorului, lipsa de putere, etc.


Geo nefunctionarea unuia dintre ele duce la oprirea motorului si imposibilitatea de al mai porni fara decuplarea/schimbarea acelui injector.
Calculatorul masinii nu te lasa sa mergi cu el defect.
Iti spun asta din experienta a trei injectoare picate pe o masina ca aceasta din discutie.
 
kozmynro
Mesaje: 13
Membru din: 21 Dec 2011, 13:02
Contact:

Re: Martor bujii intermitent

24 Dec 2011, 01:34

problema asta am avut-o si eu acum fix 4 zile cand mi-am schimbat senzorul. la mine, cod motor BMN, a fost un senzor de presiune/temperatura (G235 - scanat cu VAG-ul) si a costat 557 lei. de atunci nu a mai avut nimi. totul merge ceas :)

NOTA: vezi ca atata timp cat martorul de check engine (robinetu` ala de care ziceai tu) este aprins pe bord si iti clipesc si bujiile alea, nu se face regenerare la filtrul de particule. recomandare: mergi si schimba-l cat mai repede. toata operatiunea dureaza cam juma` de ora
LEON FR (2.0 TDi - 170CP - BMN)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator