Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17
 
Avatar utilizator
vlad_m
Mesaje: 370
Membru din: 05 Feb 2009, 21:47
Localitate: Oradea

Re: Lion King White

09 Dec 2010, 19:04

Foarte frumoasa si mai ales foarte dotata masina ta! Spor la modificari ca vad ca ai planuri mari!!!


DMV_seat scrie:
Azi imi vine grila fata fara emblema care arata asa:

P.S. In poza este grila fara semn de la Leonul 1P fara facelift, esti sigur ca se potriveste la tine sau ii faci ceva modificari?
Leon 1P Stylance 2.0 TDI 140cp + TCM
viewtopic.php?f=5&t=2551
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Subiect Autor
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 14:16

Din pacate acum o saptamana jumate, sambata pe 11, mai exact, m-a lovit un mos idiot...avea cedeaza, nu mi-a acordat prioritate, nu l-am vazut pt ca erau masini parcate pe coltul strazii, asa cum se parcheaza in romania...am franat cat de cat, am tras de volan dreapta si am reusit sa nu-l lovesc frontal...daunele mele, aripa stanga schimbata, capota schimbata, far stanga schimbat, bara fata schimbata plus ce mai era pe dedesupt, contraaripa, spalator de faruri st. schimbat si alte cateva plastice de pe acolo...in mod surprinzator senzorii n-au patit nimic.
Batranul avea rca la carpatica...am vrut sa fac prin regres pe casco, insa cei de la carpatica virau banii dupa 2 luni...asa ca am ales sa fac direct pe casco si sa-l las pe batran in pace.
Pe 21 aveam programare la revo, pt resoftare...s-a dus...ramana pt luna februarie-martie.

Si acum vestile bune: masina va iesi saptamana viitoare din service si va primi 3 surprize:):

- stopuri black dectane:
http://www.coastadeest.ro/detalii-4504_ ... black.html

- pleoape custom made

- si grila fagure neagra fara ,,s"

Iar pe 6 ianuarie, voi plati avansul pt body kitul StreeRacing care arata asa:




Imagine

Imagine

Din ce am vbit cu cei de la firma unde il comand, o sa-mi ajunga intr-o luna jumate...asta ar insemna sfarsitul lunii februarie...vopsit+montan...jumatatea-sfarsitul lunii martie o sa fie pe masina.

Urmeaza remaparea in februarie-martie-280 cai si 430 Nm, mai-iunie jante pe 18, iulie- august 2 scaune tip scoica care arata cam asa:
Imagine

Imagine

Ma bate gandul si la o suspensie reglabila pe inaltime si duritate...dar sa vedem cat de jos o sa ajunga cu kit-ul...

Cam atat deocamdata.
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 16:38

:( Mare pacat..Ma refer la kit-ul pe care vrei sa il comanzi. Dar pana la urma sunt banii tai si alegerea ta.
Insa sunt curios..De ce ai ales sa schimbi scaunele?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 17:09

Idem ghita :|
+
Scaunele ce greutate au?care e pretul?
Suspensie iti va trebui sau macar arcuri,pentru ca daca o sa cobori masina doar din bari,iarasi nu e bine :roll:
Totusi,la kit-ul celor de la Je-Design ai aruncat un ochi?nu e foarte scump pentru ce ofera :)
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Subiect Autor
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 19:15

Mie imi place kit-ul...inca nu sunt 100% ca acesta o sa fie, mai este si kondor wide...daca reusesc sa strang bani pt el, iau kondor-ul...sa vedem ce-o sa fie. Cat despre je desing sau aero...mi se pare ca toata lumea isi pune asa ceva pe masina, sunt prea comune si sincer mie nu-mi plac.

Scaunele sunt 1500 de euro, greutatea n-o stiu inca. Cand o sa vina randul lor o sa sun la firma de la care le iau sa intreb mai multe detalii.
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
Avatar utilizator
DiNO
Mesaje: 265
Membru din: 16 Ian 2010, 14:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 19:18

e interesant kitul de la je design, mai ales ca nu schimba profund profilul masinii...
mie personal imi place mai mult o masina modificata custom asa cum a facut zsoly decat un kit complet.

bafta cu modificarile!
SEAT LEON SPORT 1.4 TSi 125 CP 2010 Roşu Emocion Cupra2010looks
ImagineImagine
BEFORE & AFTER
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 19:51

interesante modificarile. mai interesant este planul de bataie propus de tine ce se intinde deja dincolo de jumatatea anului viitor.
'custom made' este si parerea mea.
sporuri.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)

 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: Lion King White

22 Dec 2010, 20:35

Custom sau ne-custom....atat timp cat nu e stock si tie iti place....go for it! :drive :drive
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Lion King White

23 Dec 2010, 00:50

Noi ne-am mai conversat si prin mesaje private, nu vazusem pana acuma prezentarea masinii tale. :)

Mie imi place cum arata barile stock fata si spate de pe FR/Cupra FL. Sunt agresive si nu exista nici atatea FR/Cupra FL incat sa fie prea comune. Nu mi le-as schimba si nu mi-as impopotiona masina asa, dar gusturile nu se discuta. :)

Trebuie sa ai cel putin 2 masini, cu una te dai de fun pe la show-urile de tuning si cu cealalta mergi cand trebuie sa urci bordura pe undeva. :lol: Dar din ce am vazut, kit-ul te reprezinta ... go for it.

Ultima parte a mesajului nu se refera in special la tine, e valabil in pentru toti cei care schimba barile din fata. Nu foarte multa lume stie asta, la lansarea unui model nou de masina se fac calibrarile finale ale ECU-ului de airbaguri si in functie de forma barii fata a masinii (FCS - front crash satellites- sunt montati direct in bara si acestia sunt primii care detecteaza un impact frontal - la datele trimise de ei se fac unele ajustari in functie de forma barii). In functie de datele primite de la FCS, in functie de calibrarile facute si in functie de la un alt sezor montat direct pe ECU, acesta va comanda deschiderea aibag-urilor. Acestea nu trebuiesc umflate nici prea devreme, dar nici prea tarziu (motivele sunt usor de imaginat, ce usor iti poate rupe gatul/coloana vertebrala). In caz de ceva foarte neplacut, acele mici ajustari facute la calibrare (care se traduc in mili-secunde) iti salveaza viata/sanatatea, poti lua banii de pe asigurare si plati avansul pentru o masina noua. Suna morbid, dar asta este realitatea. :) Majoritatea firmelor care fac body-kit-uri ignora acest aspect pentru ca nu au cum sa recalibreze satelitii si clientilor nu le trece prin cap sa intrebe de eventualele riscuri. In caz de accident te trezesti ca masina se comporta ca si una cu 2 stele mai putin.

Oricat ai fi de bun un tuner (tuning exterior sau de performanta), nu vei avea niciodata acces la toate datele si constrangerile producatorului. Poti modifica un parametru pe care producatorul l-a lasat intentionat asa din cauza unei constrangeri. Faci niste teste XXX km si totul merge perfect, iar mai tarziu incep sa apara problemele. Oricum, nu trebuie sa gandim asa ... ca atunci nu am mai modifica nimic la masini. :lol:

Si eu as baga banii de kit in modificari de performanta, idem Cosmin (ghita_celofan) ... sau i-as prapadi pe o insula in Mediterana. :lol:
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Lion King White

27 Dec 2010, 10:10

volvol scrie:
Nu foarte multa lume stie asta, la lansarea unui model nou de masina se fac calibrarile finale ale ECU-ului de airbaguri si in functie de forma barii fata a masinii (FCS - front crash satellites- sunt montati direct in bara si acestia sunt primii care detecteaza un impact frontal - la datele trimise de ei se fac unele ajustari in functie de forma barii). In functie de datele primite de la FCS, in functie de calibrarile facute si in functie de la un alt sezor montat direct pe ECU, acesta va comanda deschiderea aibag-urilor. Acestea nu trebuiesc umflate nici prea devreme, dar nici prea tarziu (motivele sunt usor de imaginat, ce usor iti poate rupe gatul/coloana vertebrala). In caz de ceva foarte neplacut, acele mici ajustari facute la calibrare (care se traduc in mili-secunde) iti salveaza viata/sanatatea, poti lua banii de pe asigurare si plati avansul pentru o masina noua. Suna morbid, dar asta este realitatea. :) Majoritatea firmelor care fac body-kit-uri ignora acest aspect pentru ca nu au cum sa recalibreze satelitii si clientilor nu le trece prin cap sa intrebe de eventualele riscuri. In caz de accident te trezesti ca masina se comporta ca si una cu 2 stele mai putin.


Tehnologia asta nu e disponibila pe modelele Seat (din cate stiu eu - posibil sa ma insel - tehnologia asta e destul de veche si multi producatori au renuntat la ea). Sistemul de airbaguri functioneaza pe niste senzori (crash sensors - denumire e improprie pt. ca ei masoara defapt fortele "g"). Sunt niste chestii mici, albastre, care sunt legate la niste ignitere si la sistemul de pretensionare pt. centurile de siguranta.
Chiar daca va exista un impact, airbagurile nu vor fi declansate daca nu se sare de pragul (limita fortelor g) setat de producator. Ma rog, pot detalia, insa nu cred ca intereseaza pe cineva si nu e nici locul potrivit pt. o discutie de genul asta.

Nu exista nici un fel de senzor in barile fata / spate (in afara de cei de parcare). De asta e si asa de simplu sa faci o bara de la zero.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Lion King White

27 Dec 2010, 12:52

ghita_celofan scrie:
tehnologia asta e destul de veche si multi producatori au renuntat la ea


E perfect atunci. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Subiect Autor
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lion King White

08 Ian 2011, 19:06

Salut si la multi ani tuturor,

Am si eu o problema si poate stie cineva cum s-o rezolv:
- mi-am pus stopurile acestea
http://www.coastadeest.ro/detalii-4504_ ... black.html

si se aburesc...dar nu cele de pe portbagaj, ci cele cu semnalizatorul, in ambele parti, si st si dr...si se aburesc numai cand merg cu masina mai mult de 20 d min...dimineata nu le gasesc aburite.

Multumesc
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Lion King White

08 Ian 2011, 21:56

Parerea mea e ca se aburesc din cauza calitatii lor.
Daca ai garantie la ele, ar trebui sa mergi la firma de unde le-ai cumparat.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Subiect Autor
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Lion King White

14 Ian 2011, 13:11

Imagine

Imagine
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
A B U
Mesaje: 208
Membru din: 26 Sep 2009, 13:17
Localitate: Suceava/Londra
Contact:

Re: Lion King White

14 Ian 2011, 14:37

frumoasa masina, stopurile chiar sunt altceva din ce am mai vazut pe la altii. cred ca esti singurul din generatia facelift care a schimbat stopurile! bravo :cheers
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori