Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
razwan
Subiect Autor
Mesaje: 33
Membru din: 05 Ian 2009, 11:33
Localitate: craiova
Contact:

Re: Partea electrica moarta

16 Sep 2010, 17:05

cablul care face legatura dintre borna minus si caroserie este intact deci varianta asta a cazut. Voi incerca sa o pronesc cu o alta baterie (in ideea in care este bateria de vina)
Seat Ibiza IV - 1,4 - 75 cp - 2003

De bun simt toata lumea are nevoie, putini il au, si fiecare crede ca il are
ID: raz777van
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Partea electrica moarta

17 Sep 2010, 04:42

Mai exista o intamplare foarte rara, dar posibila, am avut la un BMW problema asta, si parca cineva aici pe forum la fel :
Deasupra bateriei mai exista un set de sigurante de putere mare, 50A, 80 A, 100A.
Acestea se pot fisura de la denivelari, ele sunt prinse prin urechi cu suruburi pe ambele parti.
Daca fisura este foarte fina, consumatoarele vor merge, dar daca se aplica curent de forta, cum este cazul la electromotor, atunci nu va trece suficient curent prin fisura,
ceea ce duce la simptome foarte uimitoare.

Deci te rog sa verifici acele sigurante de putere mare, care sunt pe un suport pe baterie sau langa.
Ahhh mi-am adus aminte, acel cineva avea mari probleme cu AC-ul, ba mergea ba nu.
La service iau spus ca este compresorul !!!!...baiatul a insistat asupra traseului si a gasit singur acea siguranta de putere
care avea o fisura aproape invizibila. Cand a facut punte peste a mers totul ok.
Electromotorul are si el o asfel de siguranta acolo, eu cred ca de 50A-80A

Succes

Cam mi se termina ideile :cry , dar este foarte greu de departe . Ia-le pe rand si concetreaza-te pe traseul de alimentare
pentru pornirea elektromotorului

Baterie>>Calbu catre siguranta>>siguranta>>cablu catre contact>>cablu catre electromotor>>cablurile de masa aferente. :hi
Bateria trebuie inante de toate exclusa ca sursa de probleme, prin punerea temporara a uneia care este buna.
Iar la final mai ramane chiar electromotorul
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Partea electrica moarta

17 Sep 2010, 07:10

Mihai, electromotorul nu este pus niciodata printro siguranta. Alternatorul da, ca si ceilalti consumatori de putere. Dar demarorul nu l-am vazut pus niciodata cu siguranta. Firul de + vine direct din baterie.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
razwan
Subiect Autor
Mesaje: 33
Membru din: 05 Ian 2009, 11:33
Localitate: craiova
Contact:

Re: Partea electrica moarta

17 Sep 2010, 22:34

Problema s-a rezolvat simplu si previzibil:
Demontat vechea baterie si montat una noua, iar masina a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. :yah
Dupa o masurare "la rece" a bateriei vechi, in loc de 480 A ea scotea ..... 1 A !!! Dar si-a facut treba cu succes delulngul vietii (7 ani de functionare si 150 000 km -Tudor, originala)
Acum am pus una noua marca Banner (se pare ca masinile Audi, BMW, VW, ies din fabrica echipate cu astfel de acumulatori) - produsa in Austria - 62 Ah - 290 lei.
Va multumesc baieti pt sfaturile date, raman dator :cheers
Seat Ibiza IV - 1,4 - 75 cp - 2003

De bun simt toata lumea are nevoie, putini il au, si fiecare crede ca il are
ID: raz777van
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Partea electrica moarta

18 Sep 2010, 11:54

Ma bucur ca ai reusit, se pare ca asa trebuie sa facem de la inceput...sa plecam de la sursa !! :P

PS. : DAny scuze , bineinteles ca nu are siguranta electrostarterul, alternatorul are...my bad !
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator