Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
doryn
Mesaje: 85
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Martor Check Engine

07 Feb 2012, 00:13

am descoperit problema;este valva EGR;cand va fi mai cald pe afara o s-o curat si daca nu da rezultate o voi schimba (costa "doar" cca 700 ron)
 
adikim
Mesaje: 60
Membru din: 18 Mai 2011, 08:24
Localitate: barlad
Contact:

Re: Martor Check Engine

21 Feb 2012, 19:02

O intrebare va rog!

Cum se extrag mufele injectoarelor ?Vreau sa ajung sa strang elementele de contact ( papuceii din mufa ) .
Merci !
 
adikim
Mesaje: 60
Membru din: 18 Mai 2011, 08:24
Localitate: barlad
Contact:

Re: Martor Check Engine

25 Feb 2012, 14:17

S-a rezolvat! Sper ca definitiv!
Am dat cu spray pentru contacte si la mufa de pe chiuloasa si la mufa de la injector.S-a sters eroarea cu VCDS-ul si s-ar parea ca merge bine.
Merci pentru sfaturi!
Drumuri bune!
 
cristiL
Mesaje: 336
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 13:16

si mie mi s-a aprins becul check engine acum vreo 2 luni. m-am dus la service, a pus-o pe tester si mi-a spus ca nu are nimic, probabil din cauza combustibilului. i-a resetat eroarea. dupa cateva zile, mi s-a aprins din nou, cand am turat-o mai tare intr-a doua. de atunci nu s-a mai stins si merg cu el aprins. i-am pus si petrom 99, dar degeaba, sta aprins. gandul ca as da inca 75 de lei pe un test doar ca sa-mi stearga eroarea ma enerveaza. problema cea mai mare este insa ca in octombrie trebuie sa-i fac itp-ul. a mai patit cineva chestia asta? sa stearga eroarea si sa se aprinda iar becul? ma intreb ce naiba o avea. altfel masina se comporta fix ca inainte, nu trepideaza, nu are probleme la relanti, demaraj etc.
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 14:56

Cristi, nu e normal sa stea atat de mult martorul aprins, decat daca e o eroare importanta.
Daca e de la benzina, rateu, senzor temperatura sonda lambda, scanteie intermitenta, etc., ar trebui sa se stinga dupa 5 porniri/opriri consecutive.
Acolo e ceva ce calculatorul considera ca e o urgenta. Mai bine ii mai faci o diagnoza.
Vorberste cu AlBundy, te rezolva el cu diagnoza si iti si poate da mai multe informatii.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
cristiL
Mesaje: 336
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 16:09

aha. pai daca spui ca e ceva serios, am sa-mi mai fac o diagnoza, poate de data asta se vede clar ce nu merge. la service mi-a zis ca pot sa merg si cu sonda lambda prajita, singura problema e itp-ul.
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
spartanj
Mesaje: 35
Membru din: 30 Mar 2011, 21:57
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 16:58

si eu am avut probleme cu checkul si am facut 3 diagnoze si imi dadea misfire cylinder 1. prima data am schimbat bujiile si nimic, dupaia am cumparat bobina si acelasi rezultat . am fost din nou in service si mi-a testat fisele sa vada daca sunt bune si au fost, au scos injectorul de la 1 si l-au pus pe 2 si acelasi rezultat pe diagnoza. dupa toate acestea am hotarat sa iau si o compresie si ca sa vezi ca pe cilindrul 1 era de 6.5 iar pe celelalte 3 era de 12.5. mecanicul a desfacut "bolnavul" si am aflat ca era o supapa(mai exact cea de evacuare) crapata. acum merge brici masina.
itp-ul il faci cu martorul aprins dar dute si tu unde cunosti ca sa te treca
Imagine

 
cristiL
Mesaje: 336
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 17:08

Mama, pai si cat te-au costat toate "cautarile" astea? Uite, acum mi-am adus aminte ca mecanicul mi-a spus ca cica raportul de compresie e bun. Trebuie sa mai fac un test. Cand e o aripa raschetata sau un scaun patat, nu e o problema, dar motorul e esential. :(
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
spartanj
Mesaje: 35
Membru din: 30 Mar 2011, 21:57
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Martor Check Engine

27 Feb 2012, 20:42

"çacaturile" au fost destul de scumpe:
bujii:50ron/buc
bobina:400ron
reparatie compresie:470ron
Imagine
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

01 Mar 2012, 20:48

Si eu cu o problema: am in bord aprinsi doi martori: motorasul si EPC. Ca si ordine motorasul il am aprins de prin octombrie (pana atunci se mai stingea) facut ITP si probleme la noxe iar cel de EPC cred ca din ianuarie fara sa se mai stinga. Masina mergea bine (am pornit-o si la -28 grade) deci nu m-am grabit la un service cu gandul ca atunci cand voi avea bani, sa fie mai cald sa merg.
Dar nu toate merg cum planuiesti...astazi am mers undeva la tara, am ajuns acolo, am oprit si am plecat in casa. Cand m-am intors si am dat cheie se aprindeau ledurile din bord si apoi se stingeau unul cate unul sau luminau din ce in ce mai slab. Am ridicat capota sperand ca nu face contact bine la borne si am auzit ventilatoarele care se invarteau anemic. La cine am tras masina mi-a spus ca le-a auzit invartindu-se la turatie mare...deci mi-a mancat bateria. Am decuplat ventilatoarele din mufa, crezand ca au un scurt si am adus o baterie. Am incercat sa o pornesc si am reusit (mai greu ca si cum mi-ar patina demarorul) dar, prima data mai greu apoi tot mai repede, se oprea. Trebuia sa o tin turata peste 3000 ca sa ramana pornita in cazul in care cobora turatia se oprea. Asa ca am renuntat, impingand-o inapoi in curtea vecinului. I-am scos o borna dar inainte de asta, aplecat fiind, se auzeau mici pocnituri in releul de ventilatoare (cred ca dadea comanda sa cupleze). Acu a ramas cu borna scoasa undeva departe. Un sfat ce ar putea avea pentru a o putea repara cat sa vin cu ea in oras, nu are carlig, si e destul de departe si drumul nu e chiar bun.
Multumesc.
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
Avatar utilizator
al bundy
Mesaje: 172
Membru din: 11 Feb 2010, 20:29
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

02 Mar 2012, 09:05

LAsa mufa scoasa, pune bateria la incarcat vreo 8 ore si vezi daca porneste dupa asta.
 
cristiL
Mesaje: 336
Membru din: 29 Oct 2008, 09:54
Localitate: Bucuresti

Re: Martor Check Engine

02 Mar 2012, 09:17

sub farul drept (deci fata), cam la nivelul luminilor de ceata, este un mic grilaj care se da jos (este prins intr-un surub pentru care ai nevoie de un imbus). dupa ce dai gratarul ala jos, vei vedea un filet - este filetul de la coarda de tractare pentru cordoba.

eu nu am coarda cu prindere de tipul asta, asa ca acum vreo 3 ani, cand am ramas in zapada, am legat infasurat lantul in jurul elementului respectiv (ala cu filetul) si a rezistat, chiar daca era cam nervos calul care ma tragea.
Seat Cordoba 1,4 85 CP
Luna Grey
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

03 Mar 2012, 13:33

am reusit sa o pornesc dupa ce am revenit a doua zi, fara sa incarc bateria, si a ramas cu borna scoasa (multumesc Al bundy pentru sfat chiar daca facusem asta). Ventilatoarele tot se cupleaza daca pun mufa.
@cristiL - multumesc de informatii e bine de stiut
Am fost la diagnoza si mi-a spus ca imi trebuie senzor temperatura motor si intrerupator stop.
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
grimarius
Mesaje: 76
Membru din: 19 Feb 2011, 18:13
Localitate: Botosani

Re: Martor Check Engine

18 Mar 2012, 20:56

Problema cu ventilatoarele care mergeau cand aveau ele chef era de la releul de comanda care, atunci cand am incercat sa repar clima, a fost scos de la locul lui si nu a mai fost pus la loc ramanand undeva mai jos si intrand apa in el dupa toata iarna si facand scurt. A fost curatat, are niste circuite intrerupte iar cei care au depistat mia- uspus ca imi trebuie unul nou ca sa nu imi mai dea comanda aleator iar eu m-am gandit ca nu imi trebuie atat timp cat transmite comanda de cuplare (sper sa transmita si comanda atunci cand apa e prea calda ca nu am cum sa verific) si acum l-am lasat cu mufele puse si nu am mai observat sa mai porneasca ventilatoarele de capul lor.
Cordoba 2002, motor AUA, 1,4 16v
 
kennzo
Mesaje: 4
Membru din: 14 Dec 2009, 17:08

Re: Martor Check Engine

11 Apr 2012, 11:57

Salutari. Am o Cordoba 1.9 TDI (AXR). De curand i-am schimbat rulmentii de pe puntea spate, bucsi brate fata si un cap de bara dupa care i-am facut geometria. la aprox 10 minute de cand am plecat din service s-a auzit un beep si s-au aprins 5 martori pe bord: volanul , check engine-ul , ABS-ul , TCS-ul iar frana de mana clipea intermitent). am oprit motorul l-am repornit totul ok. la 2 zile acelasi lucru doar ca la repornire a ramas check engine-ul aprins. m-am dat un pic la ea si s-a stins.iar apoi din nou toti martorii astia. m-am dus inapoi la service si am facut o diagnoza. testerul e OPUS nu VAG dar erorile au fost astea:
" Diesel (AXR - TDI - MT/AT) DTC 18061 - coduri de defect in unitate de control ABS
- intermitent "
" Frana (ABS - Bosch 8.0 - MT/AT) DTC 00597 - diferenta intre senzorii turatie motor
- no symptom
- intermitent
"Multifunctie ( Central electronics) DTC 01598 - tensiune element baterie
- signal too low
- intermitent
La restul era system OK.A resetat tot dar la 2 zile au reaparut martorii. Ma gandesc ca ar trebui sa o pun pe un VAG sa fiu sigur de probleme. Cert este ca ceva s-a intamplat cand au schimbat oamenii rulmentii si bucsile. Ce parere aveti ?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator