Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

06 Iul 2015, 15:06

ehh.. a mai mancat, el motor flamand, inca 1 litru dupa ce am schimbat turul de ulei. Deja eram obisnuit sa vad nivel minim pe joja :( , iar nivel maxim nu a vazut nici macar in poza ca daca ii puneam mai mult de jumatea jojei il scuipa afara ca un caine balos (nu stiu pe unde, ca doar pe la egr am gasit urme).

Eu sunt 99% sigur ca e de la gust. A simtit el ceva acolo de nu-l mai inghite.
Acum parca nici nu mai trancane asa tare.. dar nu pot sa ma pronunt pana la iarna, ca atunci se auzea moara cu ciocanele cel mai bine.

Oricum, daca e efect placebo, vreme prielnica sau ajutor de la divinitate mie nu-mi pasa. Important e ca treaba merge struna !
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

20 Iul 2015, 23:46

Na ca azi am rezolvat si o problema ce ma deranja de anu trecut dar n-am stiut cum sa o atac.
Scartaiau geamurile fata cand le urcam/coboram de zici ca eram intr-un carucior de butelie.

Am desfacut fetele de usa, apoi usile cu totul si am uns cu ulei pt lanturi de bicicleta si vaselina toti scripetii si cablurile macaralelor.
Imagine
Imagine

Rezultatul: in sfarsit nu imi mai este rusine sa cobor geamurile cand sunt cu oameni in masina :mrgreen:
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

21 Iul 2015, 00:30

Good job, mai scartaiau usor si pe vremea mea cand era foarte cald.
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

31 Iul 2015, 23:45

Jurnal de vacanta :)

Am fost cu leutul pe traseul
Bucuresti-Ruse-Veliko Tarnovo-Edirne-Istambul-Antalya-Kemer
cu intoarcere pe la
Pamukkale-Izmir-Bandirma-Biga-Edirne-Targovishte(BG)-Ruse-Bucuresti.

total 3300km, 6% consum mediu la pompa.

Inainte sa plec in vacanta am vrut sa iau cauciucuri noi pentru ca astea de pe masina erau spre finalul vietii.
Insa fiind fixat pe un anumit model (Hankook Ventus evo2 k120) nu am gasit decat un singur distribuitor in romania sa mi le aduca in timp util, dar chiar si aia au avut probleme cu livrarea. Asa ca pana la urma am anulat comanda si am plecat asa.

La dus am mers regulamentar pe tot traseul si am scos consum 5.7% pe autostrazile din turcia, mers cu 120-130km/h.
La intors insa am avut parte numai de peripetii

Cu 100km inainte de hotel, la 25 de km de Bundirma am facut pana pe spate dreapta. Nu s-a aprins senzorul in bord la timp asa ca pana am simtit in volan ca ceva era in neregula cauciucul s-a facut deja praf, iar masina nu are roata de rezerva.. doar kit de reparat pene.
Era 11 noaptea si am reusit sa trag masina in fata unui restaurant in mijlocul pustietatii.
Cum aia nu stiau engleza iar noi nu stiam turca am folosit toata experienta capatata la jocul 'mima' si am reusit sa le cer sa-mi cheme o platforma care sa ne duca la un service pana la cel mai apropiat oras. Ajunsi acolo am lasat masina la service si ne-am cazat la un hotel. Apoi, dimineata am cumparat o anvelopa de la service ca sa ne continuam drumul.
Cum mi s-a parut ca o roata era putin slaba pe fata le-am cerut sa faca presiunea la roti cat ma duc inauntru sa platesc roata.

Am plecat mai departe si dupa 45km, pe un drum cu lucrari, desi circulam cu 50 nu am vazut o treapta in asfalt si am reusit sa patesc aceeasi poveste ca mai inainte cu roata de pe dreapta fata..dar de data asta s-a aprins si martorul.
Noroc ca eram langa o benzinarie si ca patonul de acolo vorbea 2 cuvinte engleza.
Am injurat, am verificat rotile si toate frigeau ca naiba. Verific presiunea la roti.. Toate aveau 3.0 in loc de 2.4 cat era normal.
Ori ala la service a vrut sa-mi faca un rau ori toata viata lui a lucrat doar cu dube.
Am reusit sa chemam alta platforma, am mers in alt oras de aproape unde am schimbat toate 3 rotile vechi de pe masina.
Am facut atata mima cat pentru un an intreg. Turcii nu stiu engleza..

Partea naspa (cea mai nesemnificativa din ele) e ca turcii aveau doar anvelope low cost.
Deci acum am echipate 3 Evergreen si 1 Semperit :(

Partea buna (ca sa ma consolez si eu cu ceva) e ca daca la dus nu stiam nimic despre negocierile turcesti, la intors nevoia m-a invatat.. Am negociat tot ce s-a putut.
Acum am vazut ca in romania anvelopele sunt mai scumpe cam cu 50ron/roata fata de ce am cumparat eu acolo.

In rest:
- pe partea mecanica nu au fost probleme, ulei am completat eu cu 50ml doar ca sa fie..
- Motorina premium la turci e la fel de scumpa, dar slaba calitativ. In sarcina scotea masina fum ca locomotiva.
- turcii au niste drumuri extrem de bune cu peisaje superbe.. Ce la noi se cheama autostrada, la ei e drum national.
- sa traversezi bulgaria noaptea nu e periculos din cauza hotilor, ci din cauza drumurilor de rahat si a nesfarsitelor serpentine. Mai adaugi peste astea si o ploaie torentiala si te tarai ca melcul.
- nu pleca la drum lung daca ai orice fel de gand de indoiala in privinta masinii.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

01 Aug 2015, 10:19

Pe scurt, tot raul spre bine, asa te calesti, trecand prin experiente mai deosebite :))
* cu cauciucurile stiai treaba, ai dat cu zarul si nu a picat bine :roll:
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

31 Oct 2015, 06:08

Nasol...vad ca si tie ti se intampla necazuri atunci cand iti e lumea mai draga :)) pun si eu o patanie pe topicul meu poate te mai inveselesc :))
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

03 Noi 2015, 22:26

Multumesc pentru offtopic, macar asa mai sta topicul in viata ca eu mare lucru n-am ce spune.

Am facut mii de km de la ultimul update si masina nu a cerut decat motorina, spalat si multa atentie.

De ceva vreme, pentru buna purtare, ii recompensez geamurile cu o solutie anti picaturi de la turtle wax.
Cred ca-i cea mai buna investitie in produsele de detailing de pana acum (si credeti-ma ca imi car portbagajul plin cu tampenii).
35 lei pentru un bidon de 300ml din care folosesc ~10ml ca sa tratez toate geamurile si tine 2 luni efectul.

Defapt, mai am de zis ceva:
Din categoria "conduc un frigider iar in curand un congelator" am cumparat un incalzitor auxiliar + cablajele mari.
Mai am nevoie de fire ca sa pot duce mufele in calculator, o rezistenta de 100A/32v sa o leg la panoul de sigurante de la motor si vreme buna ca sa le montez pe toate. Apoi un cablu VAG-COM nou ca sa-l pot coda, ca ce am eu acum merge doar pe XP, si nu mai gasesc nici un prieten cu laptopuri antice de imprumut.

Prima tentativa de montare a esuat ca nu aveam o cheie de 6 sa pot demonta capacul de protectie.. eram cat pe ce sa ma duc la un service :)

 
gvlad
Mesaje: 30
Membru din: 14 Iul 2015, 12:48

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

06 Noi 2015, 15:33

Incearca VirtualBox, instalezi xp-ul pe el, iti faci treaba dupa care il poti sterge.
https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

11 Dec 2015, 10:59

Le-am incercat pe toate: VirtualBox, VMWare, XPMode, Hyper-V .. dar pe toate are un comportament dubios.
Cand nu e conectata la masina totul pare OK: Interfata imi raspunde OK (Interface Found). Not Plugged.
Cum o conectez la masina: Interface not Found.

E ca si cum interfata s-a 'ars', insa pe un laptop cu WindowsXP(x32) functioneaza corect.
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

27 Ian 2016, 15:25

Si-a mai trecut ceva vreme ..

Frumoasa iarna .. am condus cu manusi, ca un domn; Pentru ca un incalzitor auxiliar nu se poate monta asa usor, nu domnule, e nevoie sa desfaci intreaga masina .. M-am descurajat, am urcat piesele in apartament si le tin adapostite pana la sezonul primavara-vara.

Inainte de Craciun am scapat telefonul pe langa scaunul de la pasager si am miscat scaunul maxim fata-spate de cateva ori ca sa vad pe unde era. Nu stiu cum, dar am reusit sa intrerup un contact si mi-a aparut martorul de airbag in bord..
Si cum martorul nu dispare decat daca stergi eroarea din VCDS mi-am cumparat un cablu VAGCOM nou.
La scan, pe langa eroare de airbag am descoperit inca o eroare.. inca de prin vara:
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
            P0672 - 000 - Electrical Fault
                    Temperature: 35.1°C

Era craciunul.. nu mai gaseam magazine de piese sau service-uri deschise pana in ianuarie, asa ca am lasat sa o schimb bujia odata cu revizia (au circulat aproape 15k km din vara).
Dupa prea multe cautari si amanari cu magazine de piese si service-uri ce nu raspundeau la telefoane am reusit intr-un final sa fac revizia.
Am schimbat:
  • Filtrele de aer, combustibil, ulei (MANN) ,
  • Uleiul (Motul Specific 505 01-502 00, 5W40),
  • Surubul de golire ulei (SWAG),
  • Furtunele frana fata si lichidul de frana (ATE TYP200 DOT4),
  • Bujie incandescenta (CHAMPION)
  • Garnitura chiulasa - daca tot nu s-a mai umblat la motor de 3 ani, am zis sa o schimb.
  • Buson epurator ulei - am gasit urme de ulei pe la capac si am presupus ca s-a stricat garnitura

Ajuns acasa.. am descoperit ca fix in dimineata cand am fost la service mi s-a mai ars o bujie. [Pai da se putea sa scap asa usor ?]

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) 
            P0671 - 000 - Electrical Fault
                    Temperature: -10.8°C

Am cumparat inca 3 bujii si le-am schimbat pe toate.

Un lucru e cert, nu mai apelez la solutii de compromis cand e vorba de masina.. pentru ca legile lui Murphy nu fac nici o exceptie in cazul meu.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

27 Ian 2016, 16:21

* garnitura capac chiulasa vrei sa zici, pt garnitura chiulasa trebuia sa desfaci iarasi tot motorul cum am facut eu :)
in rest, :hi pt schimbari. una din bujii era schimbata de mine de prin 2012, restul vechi. in fine, ce e nou e sfant. ceva schimbari la franare cu noile furtune + lichid nou ?
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

27 Ian 2016, 16:46

Garnitura de la capac, corect :D

Mi se pare ca s-a imbunatatit calitatea franarii, dar mi-e sa nu fie si efectul placeboo. Un feedback mai clar o sa am dupa ce ies cu masina din Bucuresti.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

28 Ian 2016, 19:40

Bravo, super :drive

Busonul de la baia de ulei nu e nevoie sa il schimbi, desi dealerul recomanda chestia asta. Sunt doar bani aruncati aiurea. Busonul e de otel, baia de aluminiu. Filetul se strica pe baie, nu pe surub. Daca surubul original e strans la cuplul recomandat, nu vor fi probleme.
Incearca sa schimbi uleiul prin aspiratie, abia atunci poti fi sigur ca nu mai ramane mare lucru in baie.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

28 Ian 2016, 22:46

busonul in sine ramane intact, si filetul lui e la fel de bun, corect. dar busonul are acea garnitura metalica deformabila care dupa prima strangere la cuplu si apoi desfacere nu mai revine la forma initiala, de asta recomanda producatorul (nu dealerul) sa se schimbe :P
si oricum la noi se cam strage busonu cu dinamometrica numita "brand" asadar e cel mai sigur sa fie inlocuit macar la doua schimburi de ulei, oricum costa mai putin ca un pachet de tigari...
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

29 Ian 2016, 10:09

Producatorul recomanda doar incepand cu MY 2008 :) Pana in 2008 au pus ce trebuie, dupa au dat-o in economii.
Pe masina mea din 2005 am desfacut / strans busonul de vreo 7 ori, strans la cuplu si totul e ok. Nici o picatura.

E drept ca nu costa mult, insa ce aveai pe masina era de o mie de ori mai bun. Schimba doar ce zice cartea de service pt. anul tau de fabricatie. Parerea mea.

PS: Eu am schimbat pana acum 2 randuri de curele de distributie / accesorii degeaba, doar ca sa fiu eu "linistit". As fi fost mai linistit daca as fi respectat planul de service. Ceea ce iti doresc si tie :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator