Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

10 Aug 2014, 18:36

toba stearsa temeinic cu o solutie pentru metale:
inainte si dupa
Imagine Imagine

Si poze la masina facute azi prin bucuresti.
Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

10 Aug 2014, 19:21

Big like :yah
Sa ai griga de ea, cel putin cum a avut gamer :hi
 
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

04 Sep 2014, 23:01

Nu cu mult dupa ce am luat masina am avut un incident cu blocul de lumini:
Proiectoarele se aprind numai cand blocul e pe pozitii iar ceata nu se mai aprinde deloc (ciudat a fost ca ledul de ceata din bloc nu se aprindea nici inainte)..
asa ca am cautat pe forum sa vad cum se da jos blocul de lumini si am avut neplacuta surpriza sa gasesc contactele oxidate:
ImagineImagine
Apoi desfacut blocul si am gasit o pata neagra, semn ca a fost un scurt pe acolo..
Imagine

Neavand mare legatura cu electronica tot ce am putut sa fac a fost sa cumpar un spray de contacte si sa fac totul impecabil pe acolo..
ImagineImagine

insa, bineinteles, asta nu a rezolvat problema. Nu ma deranjeaza faptul ca nu pot aprinde proiectoarele simultan cu farurile insa faptul ca nu pot aprinde becul de ceata imi sta pe creier :roll:

Asa ca imi ramane sa cumpar un bloc nou, gresesc?
codul piesei 1P1 941 431 B
Imagine

Fiind nou 'prin breasla' singurul meu motor de cautare pentru piese este gugål.. care nu ma duce decat inapoi pe forum la niste postari vechi.
Unde si cum pot cauta/gasi piesa si aproximativ care ar fi amenda ?
 
umfrider
Andrei
Mesaje: 1519
Membru din: 14 Mar 2010, 18:23
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

05 Sep 2014, 06:08

Acelasi lucru l-am patit si eu acum aproximativ 1 an , proiectoarele nu mergeau decat impreuna cu pozitia , cand aprindeam faza acestea se stingeau.
Am cumparat alt bloc de lumini si s-a rezolvat , la reprezentanta e foarte scump ,iti recomand sa cauti la dezmembrari
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

12 Sep 2014, 15:29

Intradevar preturile erau piperate, chiar si la dezmembrari mi-au facut unii 'oferta' 375 ron @-)

Am gasit pana la urma la un centru de dezmembrari de pe langa craiova un bloc de lumini la 150 ron. L-am comandat prin curier, l-am montat si acum totul merge ca nou. happy :yah
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

30 Sep 2014, 23:02

:roll:
Imagine
companie selecta
Imagine

acum ca am putut sa mai fac cateva sute de km cu 1Pul pot sa mai adaug cateva impresii. se simte misto volanul si directia mai greoaie, in acelasi timp se vede clar minusul fata de directia progresiva de pe 5F. suspensia e neiertatoare cu denivelarile desi cauciucurile sunt pe 17.
una peste alta a fost o placere :drive in urmatoarea vacanta in RO o sa il reunesc cu urmasul lui, 5Ful

 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

02 Oct 2014, 10:19

Cristi , nu stiu cum este 5Ful tau ,dar cel pe care l-am condus eu 3zile(1.6tdi ) nu m-a impresionat. Directia mi s-a parut sub 1p.
In viziunea mea, 1Pul este o masina reusita in pofida faptului ca e mai spartan in interior. Caroseria si acum mi se pare "tanara" ca si conceptie
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

02 Oct 2014, 10:28

FRul meu 5F este total diferit fata de 1.6 tdi din mai multe motive: drive select mode -fermitate directie- si directie progresiva (optional disponibil doar pt motorizarile de varf o buna perioada, nu prea il gasesti pe masini de test drive - pt cursa volan in functie de viteza), chiar si forma si textura volanului e alta.

dar cu siguranta directia 1P e una excelenta cu un feeling placut, cu forma volanului stock foarte ok. se simte saltul urias fata de 1M unde e cam greu de manevra masina la parcari iar pielea volanului nu e la fel de lucioasa ca la 1M si ai aderenta.
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

24 Noi 2014, 02:23

Povestea continua..

In septembrie cand a fost intalnirea seat a vazut si gamer ca suieratul pe care il auzeam eu de ceva vreme nu era doar inchipuit, aparuse o fisura in racordul catre turbina..
Imagine
si avand in vedere ca am gasit si urme de ulei pe la motor am zis clar ca o bag in service. Diagnosticul il primisem deja de la gamer (fisura la racord si scapari pe la turul de ulei )

Zis si facut ! Am dat comanda de un racord nou (150 ron) si am cautat un service sa monteze piesa pentru ca eu n-am mai invartit un surub la motor in viata mea.
Imagine

Am intrebat pe gamer si m-a directionat catre la-service.ro, pentru ca aparent era un service plin de review-uri bune si pupat in fund pe alte site-uri.
Si cum mereu exista o exceptie care se abate de la regula, norocul mi-a picat fix mie in cap..

Am sunat la ei si mi-au zis ca e liber si pot sa ma duc chiar atunci la service sa-mi monteze piesa.
Am ajuns acolo in 10 minute, mi-a deschis portarul poarta ca sa intru, am parcat masina pe unde s-a putut in curtea lor si apoi jumatate de ora m-am invartit in jurul masinii pentru ca ei erau in pauza de masa.. (asta e, m-am nimerit prost! probabil).

Dupa ce am vazut ca s-au intors de la masa (unii din ei) m-am dus sa-l caut pe patron sa-i explic situatia. El a trimis un mecanic cu mine la masina, care s-a uitat scurt sub capota si caruia i-am explicat ce problema am.
A mai chemat si el inca un mecanic sa vorbeasca de admisia custom de pe masina si apoi m-au pus sa astept 'ca sa se raceasca motorul' (desi trecuse jumate de ora de cand masina statea.. iar lucrarea s-ar fi executat la admisie .. care era rece).
Cand dupa 1 ora de asteptat, m-am dus iar ca sa intreb politicos 'cat mai dureaza' si am cel mai standard raspuns de 'imediat'.

In total am asteptat 2 ore sa se raceasca un motor, si sa ma bage si pe mine in seama cineva.

Cand, intr-un final s-a interesat si cineva de masina, ne-am pus pe treaba..
- dar jos admisia veche, urcat masina pe rampa, dat jos scutul si curatat pe la motor cu spray de curatat franele (2 spray-uri care erau aproape goale deja).. toate bune si frumoase.
- problema a venit insa la montaj:
* Turul de ulei: dupa inspectia ochiometrica s-a stabilit de catre mecanic ca turul este ok, are doar un colier slabit. S-a recurs la strangerea colierului respectiv.
* Racordul: colierul care a fost pe racordul vechi cica nu era bun, asa ca a mai urmat o jumatate de ora de cautat prin atelier coliere care sa se potriveasca. Mi-am amintit eu ca intamplator lasase gmr prin portbagaj niste coliere asa ca am folosit unul din alea.. A durat aproape 30 minute sa fixam cat de cat racordul in teava de la turbina.

Intr-un final, mi-a zis ca e ok prinderea si m-am dus sa dau o tura prin zona regie, sa vedem rezultatul. A fost ok (masina isi mai recuperase din 'zvâc', nu se mai auzea suieratul si nu am mai gasit ulei nou in zona turbinei la verificarea in service)

Apoi a montat scutul si m-a trimis la patron sa primesc factura pentru lucrare. Concluzia mecanicului 3 ore de munca + 2 spray-uri de lichid de frana.
Ce-i drept au trecut 5 ore de cand am intrat pe poarta lor, insa timp efectiv de lucrat la masina a fost de 1 ora. Restul era stat dupa masina sa se raceasca si invartit prin atelier dupa coliere, spray-uri si lanterne.

Patronul s-a uitat la mine scurt si apoi a intors capul si a continuat sa vorbeasca cu prietenii lui (bancuri, glume si povesti).
Dupa 10 minute de ascultat povesti am intrebat 'totusi cat e manopera, ca stiti.. ma grabesc' . 200 lei. (fara explicatii, fara chitata/factura nimic) :evil:

Rezultatul:
TOTAL: 350 ron cheltuiti si 5 ore pierdute.

La 1 zi dupa montaj, cand am ridicat capota am vazut deja racordul cum era deformat. semn ca a fost prins prost din prima seara. (a se nota ca racordul prins de gmr inainte a stat pe masina 2 ani fara probleme)
ImagineImagine

Sincer, m-am simtit ca ultimul sclav la service-ul lor. Ca un om prost, nestiutor, care a venit parca sa cerseasca si el putina mecanica dar a primit un sut in cur, dupa care i-a luat si banii. Am zis ca nu mai trec pe acolo in veci !

Saptamana asta, la 1 luna dupa montaj, racordul a sarit din turbina :angryfire: GG la-service.ro pentru manopera impecabila [sunt ironic, pentru cine nu a apucat sa citeasca] :banghead: . Mai trist e ca s-a taiat un pic de la colier si racordul nou :cussing: Iar turul inca mai scapa ulei..

Cum nu pot lipsi de la munca ca sa ma cert cu mecanicii am decis sa iau tauru de coarne si sa ma murdaresc singur pe maini..
- Am cerut surubelnita unui coleg si am prins racordul singur la loc. (mi-a luat 20 de minute..)
- Apoi am intrat pe net si am dat comanda de o admisie de FR care sa se potriveasca ca la mama ei cu turbina de pe masina.
Am gasit una la dezmembrari, murdara dar completa (101 RON). Mi-a ajuns piesa weekendul asta.
Imagine

Am curatat totul de ulei si murdarie cu apa si detergent de vase si apoi arata ca noua :santa:
Imagine
Cum nu am nici un fel de scula pe acasa, am mers cu masina in parcarea unui supermarket ca sa ma pot aproviziona repede la nevoie, apoi am ridicat capota. Am inspectat pe la motor si am vazut ca am nevoie doar de o cheie de 6-7 pentru racorduri si un torx de 40 ca sa strang admisia de turbina. (total 13 RON).
Imagine
Am fost la shopping si cu sculele cumparate am dat jos piesa veche (cea de inox)
Imagine
Apoi cu grija am montat admisia noua, care s-a potrivit excelent.
Rezultatul este urmatorul:
Imagine
TOTAL: 114 RON si 1 ora pierduta (demontat/montat a durat cam 30 minute)
Deci am cheltuit 350 RON pentru o solutie care m-a tinut 1 luna, cand puteam sa fac asta si singur de la un bun inceput pe mai putin de 1/3 din bani.

Concluzie:
Vizual nu mai este asa de cool, insa nu mai intra aer fals in turbina si diferenta o simt in pedala, iar rezultatul este excelent ! :yah
Acceleratia a devenit mai liniara si simt turbina cum intra mai devreme .. pana acum o simteam abia dupa 2000 rpm, acum incepe de pe la 1700.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

24 Noi 2014, 09:20

:hi Bravo! E greu pana te apuci de treaba si te murdaresti pe maini...

Ce a zis musiu' gamer ca ai dat jos tzava aia de inox :tongue ? Ca ti-ai bagat picioarele-n munca lui :tongue ?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

24 Noi 2014, 11:04

ca sa-i zic eu, felicitari pentru treaba facuta :hi
piesa aia o cautam de la bun inceput, dar nu am avut noroc sa o gasesc in dezmembrari si nici timp sa astept, asa ca am facut piesa asta custom care a costat 100 euro (fata de 100 ron cat era aia originala). in timp tot au mai fost mici probleme, cand ai 4 coliere si o solutie custom mai sare ceva, mai trebuie sa inlocuiesti una alta. bineinteles ca varianta cea mai buna e piesa originala, si l-am incurajat sa o schimbe cu aia si sa scape de probleme.

dar peste aventura cu la-service nu prea pot sa trec, eu m-am dat peste cap si am incercat sa il trimit undeva la sigur (am contactat si exelixis, dar erau ocupati). pana la urma era vorba de o chestie super simpla, si daca eu ca total non mecanic am putut sa umblu pe acolo de la bun inceput si de multe ori fara sa stric nimic/sa sara piese iar acum un service cu mult feedback pozitiv taxeaza 200 ron pentru a monta niste coliere (gresit) atunci inseamna ca e din ce in ce mai greu sa gasesti un loc bun unde sa mergi fara sa te gandesti ca esti tepuit.

daca tot sunt in modul rant, nu uit nici de episodul galeria de evacuare cu suruburi lasate desfacute de catre "serban d." cu toata experienta lui in campionatul de drag...

pana la urma solutia e sa te murdaresti singur pe maini, nimeni niciodata nu o sa isi dea interesul la fel de mult ca tine. si pentru aceasta miscare am inteles ca deja a fost premiat clotza cu o trusa de scule, sa poata munci cu drag si spor :)
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

24 Noi 2014, 11:52

Aveti cont pe vwforum, asa ca lasati acolo un feedback pt ''la service''.
 
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

15 Dec 2014, 09:56

Aseara, pe la 10 noaptea am fost cu masina la spalatorie si i-au facut o spalare.

Dimineata insa toate masinile erau inchetate si cu un aspect mat.
Iar cand toata lumea dadea cu racleta la geamuri sa isi dea jos gheata, GMR-ul era curat ca lacrima.. zici ca abia am scos-o din garaj.

Stie careva sa explice fenomenul ? Care-i fizica in toata chestia asta ? samponul de 2 lei de la spalatorie a impiedicat formarea condensului sau ce.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori