Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 48
 
Avatar utilizator
samson
Mesaje: 1632
Membru din: 29 Ian 2009, 21:30
Localitate: Onesti

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 07:57

Bravo Gamer, am "obosit" numai cat am citit. Multa treaba, documentare, bani si timp. Ai mai avut ajutoare sau singur ai dus toata povara? Niste costuri estimative? Astept impresii inainte si dupa....
Tot respectul..... :hi :cheers
Altea Stylance 5P..... 2.0TDI .... 180hp/400Nm ___ viewtopic.php?f=79&t=10026
Ssssssseat Ibiza 6L ..... 1.4TDI ..... 75hp+ ___ viewtopic.php?f=33&t=3910
Manual Altea http://www.mediafire.com/?27wgzlzn4ihedlc
DIY-uri.... http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=84&t=12486
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 08:07

Asa, si? A mai pornit? :tongue

In vara sa-ti iei concediu mai mult.. Ca avem de desfacut un BMN :D
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 801
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 08:36

OAU ce pot sa zic decat ca ai avut mult curaj si pricepere in acelasi timp sa desfaci motorul. :hi
Asteptam continuarea povestii cu finalul ei, merge ok acum?
Inca o data felicitari :drive
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8348
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 09:38

samson scrie:
Ai mai avut ajutoare sau singur ai dus toata povara? Niste costuri estimative? Astept impresii inainte si dupa....


A avut ajutoare, cum sa nu?! :mrgreen:
Niste betivi boschetari, pusi pe caterinca proasta si care l-au tinut din treaba. Noroc ca intr-o perioada de lucididate, am evitat sa-l mai vizitam pe Gamer si asa a avut timp sa o termine.
De pornit a pornit foarte bine, noroc cu bateria mea, ca altfel il prindea Craciunul....desi eu am previzionat pt Pastele lui 2014.
De fiecare data cand vedeam sutele de piese aranjate (deci NU imprastiate) la el in garaj si cand il auzeam ca are nevoie de nu stiu ce cheie speciala, ba aia, ba ailalta, am zis: Nu, sigur nu o va face, sigur nu o va porni. Dar Babalos a ramas calm pe pozitie, a facut fata cu brio la glumele noastre ( moi si mr Kelu555) de santier si uite ca i-a reusit.

Bravo Balooooo :cheers
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 317
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:09

Chiar ma miram eu cum de prin ultimele saptamani nu am mai auzit nici 'ham' de la tine..

Niste observatii am si eu:
Imagine
:thumbleft:

Good job acolo ! uite ce ciuruc vroiai sa-mi infunzi pe gat :lol:
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:21

nu m-ati lasat sa termin povestea bre :)

dupa ce am pus totul la loc, minus scut si carenaj, l-am chemat pe roger sa incerc sa pornesc cu curent, pt ca bateria mea a stat multa vreme si imi era teama ca era moarta. am completat cu ce antigel mai aveam, ulei era suficient...
Imagine
desi amorsasem pompa tandem cu o pompita mica (se vede prin poze), nu aveam cum sa scot tot aerul din sistem cu ea. asa ca a fost de dat la cheie. ca sa nu moara de tot am dat si cu bateria lui roger, si pana la urma a luat-o :bounce: 8) :bounce: :love3:

am ascultat motorul, pus vcdsul sa verific parametrii (+1 grad torsion value, adica deviatie de 1 grad fata de "perfect" la distributie pe axa de admisie, eu zic ca nu e rau deloc pt un incepator. injectoarele sub 0.5 toate. la astea doua cred ca pot aduce imbunatatiri cu reglaje mici ca sa fie "ca la carte", dar dupa ce o mai plimb)

apoi, schimb de ulei (motul x-clean 8100 de care am fost multumit la ultimele schimburi), buson nou. aici cu siguranta pot spune ca busonul si capacul filtrului erau stranse peste ce scrie la carte, la strangerea la cuplu mi s-a parut mult mai usor. si filtrul vechi arata torsionat, desi a fost pe masina 3000 km... schimbul s-a facut dupa ce am mers vreo ora cu masina (sub 2000 ture, pe drum gol) si am golit din nou sistemul de antigel (cu siguranta in chiuloasa noua mai era praf, mai era si in antigelul vechi de cand am curatat blocul, etc. la vw nu se mai vinde G12, mi-au dat G13 care este "ultima varianta imbunatatita". am facut mix cu apa demi, completat (dupa ce golirea am facut-o din nou complet, cu dat jos iar tubulatura si senzor presiune ulei sa ajung la radiator ulei sa golesc complet...

ImagineImagineImagineImagine
am schimbat si becurile de pozitie daca tot eram pe acolo. apoi pus carenaj si scut (mai usor de zis decat de facut, mi-a mancat o seara intreaga. acelasi scut pe care l-am dus in mai pana in romania pt ca nu am mai putut sa-l pun la loc si la care s-au chinuit vreo doi "mecanici" - acum am reusit). strans roata, capac, si la drum !

la urma cand am facut curat, am facut o poza si la manualele folosite (ce vedeti acolo sunt capitole din mai multe foi capsate fiecare)
Imagine

si sculele folosite. multe din ele sunt chestii specifice cumparate ca sa imi dea incredere sa lucrez la masina, nu am vrut sa o fac "romaneste" cu improvizatii desi sunt convins ca se pot gasi si variante
Imagine
esentiale au fost kitul de blocat distributia (mi-a usurat munca si mi-a dat incredere ca nu o pun aiurea sa indoi valvele la prima cheie), kitul de extractie al fuliilor din capul axelor cu came (cata munca a fost acolo) si bineinteles cheia dinamometrica cu care am strans orice surub, surubel la cuplu (+unghi ulterior) asa cum scrie in manual. acolo unde a fost nevoie am folosit si lichid de blocare (si asta e scris prin manuale pt suruburi stranse la cuplu mic si care se pot desface de la vibratii).
ah, si clestele de furtune, fara asa ceva iti blestemi zilele!

ma pot declara multumit de cum merge masina si de toate chestiile schimbate sunt convins ca au fost facute "cum trebuie". am reusit sa nu rup niciun fir/mufa/plastic/piesa. nu ar fi stat NIMENI sa curete fiecare chestie de la cea mai mica la cea mai mare, pt ca e normal, la mine a fost lucrul meu. partea proasta e ca treaba a durat de la inceput la sfarsit luni de zile, pentru ca ziua lucrez, in weekenduri am cam fost plecat mereu, mai ramaneau 3-4 seri de garaj pe saptamana dupa 20-21... si oricum, am lucrat in slow motion, sa fiu sigur ca nu stric mai mult decat repar. l-am stresat la greu si pe fratele meu mai mare cu intrebari in momentele delicate, cand manualul nu te mai ajuta (danke !!!). si pe celalalt frate mai mic l-am stresat cu comanda de piese prin ro, trimis, etc. multumesc si tie clotz !

*multumesc lui roger si kelu pentru ajutor si pentru intepaturile constante, bascalie de lunga durata, etc :bounce: si pentru ca m-au tot tinut pe la intalnirile dese la baut bere in loc sa ma lase la garaj sa muncesc... sau pt ca ma incurajau cu berea in mana de pe margine cand eu eram tavalit pe sub masina :cheers
 
Kelu555
Mesaje: 15
Membru din: 05 Dec 2012, 01:55

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:33

Roger scrie:
samson scrie:
Ai mai avut ajutoare sau singur ai dus toata povara? Niste costuri estimative? Astept impresii inainte si dupa....

A avut ajutoare, cum sa nu?! :mrgreen:
Unii au fost mai de ajutor decat altii :tongue

Roger scrie:
De pornit a pornit foarte bine, noroc cu bateria mea, ca altfel il prindea Craciunul....desi eu am previzionat pt Pastele lui 2014.
Da, stateati cu cablurile alea pana la craciun :lol:

Roger scrie:
De fiecare data cand vedeam sutele de piese aranjate (deci NU imprastiate) la el in garaj si cand il auzeam ca are nevoie de nu stiu ce cheie speciala, ba aia, ba ailalta, am zis: Nu, sigur nu o va face, sigur nu o va porni.
Doar tu erai sceptic, eu i-am facut un chestionar inainte de desface motorul si m-am convins ca o sa o faca la loc si o sa mearga, am fost singurul optimist de la inceput pana la sfarsit. :glasses

Intrebarea mea care o am de la inceputul operatiunii: S-a reparat problema? Cum stii ca s-a reparat? :oops:

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:37

raspunsul la intrebarea ta e: am mers cu masina cu tine in olanda 300 km. masina s-a comportat cum trebuie, nu s-a pierdut niciun fir de antigel, nu scoate fumul alb la pornire, nu smuceste motorul cand porneste => nu mai exista antigel in capul pistoanelor.

* multumesc lui roger si pentru weekendurile alea in care m-am mai plimbat si cu 1Mul :cheers :hi :drive
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1383
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:38

Tot respectul gamer.

Acum ca ai scule stiu la cine sa apelez la nevoie, daca sunt prin zona :D.

De remarcat totusi diferitele lucruri de mantuiala care le-ai constatat tu ca incepator. Se vede ca sunt multi 'specialisti' pe la noi.
De curiozitate inainte, au lucrat mai multi la masina ianinte sa te pui tu sa mesteresti la ea?

Sa inteleg ca aveai fum alb la pornire inainte?
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:40

Pai nu-ti mai bea cu sete antigelul, nu mai scoate fum alb si iti porneste usor :tongue
Si eu a trebuit sa inlocuiesc chiuloasa, m-o fi injurat mecanicul...
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 10:53

tibi, din pacate vina pentru buba asta e doar a lui VW, producatorul care nu recunoaste ca e o problema majora cu chiuloasele astea. au scos multe revizii dar probleme au fost pt masini produse de-a lungul a 3-4 ani. asa ceva nu se poate ! in fine, dar cum masinile erau iesite din garantie, clientii sa se spele pe maini...

puputavi, da, aveam fum alb la pornire si se observa mai ales aici unde temperatura e rece si e multa umezeala. in ro nu am observat asa ceva. la masina nu a mai lucrat nimeni altcineva, doar in trecut la schimburile de ulei, modificarile facute la masina. si in mai cand am fost in ro cu masina am zis sa investighez, la inceput am dat vina pe turbina ca ar pierde ulei, de acolo fumul. am apelat la haplea care mi-a zis ca imi ia bani degeaba daca mi-o desface dupa ce a avut-o in fata (tot respectul, bogdane !) insa baiatul care mi-a lucrat sa dea jos turbina si sa o puna la loc si-a cam batut joc pentru ca nu a strans toate piulitele calumea... am si zis, cand am ajuns acolo cu desfacutul m-au apucat spumele !

e drept ca piulitele alea sunt greu accesibile si ai de invartit mult in timp ce esti contorsionat pe sub masina, dar am avut rabdare si le-am pus (piulite noi, bineinteles :roll: ) pe fiecare si le-am si strans la cuplu desi nu prea e loc de cheie dinamometrica. ideea e aceeasi, e lucrul tau, esti dispus sa stai si 3 zile pt o chestie simpla. pentru altul esti doar o sursa de bani, atat timp cat platesti nu conteaza ca treaba se face de mantuiala :x
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 2946
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 12:50

tot respectul pt munca depusa.....chiar vroiam sa te intreb daca ai terminat proiectul,credeam ca faci ceva upgrade-uri :evil:
deci pana la urma nu ai doua maini stangi :cheers
e bine ca nu ai lucrat singur,ai si acolo carcotasi de serviciu ca si in RO
PS:dai cu check-in la GMR tuning garage-filiala BXL jaja :yh
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 13:00

mersi "domn inginer". si la filiala BXL @ GMR tuning garage se lucreaza tot ca la bucuresti, adica eu pe sub masini si altii cu bascalia pe langa mine. ba chiar m-au si pozat, am avut deja vu (tu stii despre ce vorbesc). :yh
 
Kelu555
Mesaje: 15
Membru din: 05 Dec 2012, 01:55

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 13:18

gamer555 scrie:
raspunsul la intrebarea ta e: am mers cu masina cu tine in olanda 300 km. masina s-a comportat cum trebuie, nu s-a pierdut niciun fir de antigel, nu scoate fumul alb la pornire, nu smuceste motorul cand porneste
Eh lasa ca si inainte sa o desfaci mergea, dar este bine de chestiile subliniate, ceea ce inseamna ca diagnosticarea a fost buna (de asta imi era mie frica cel mai mult).

gamer555 scrie:
=> nu mai exista antigel in capul pistoanelor.
Eh cucu, cum stii asta? Doar nu ai X-ray sa vezi prin metal, sau ti-ai cumparat vreo video camera si ai bagat-o pe gaura injetoarelor? :)


gamer555 scrie:
* multumesc lui roger si pentru weekendurile alea in care m-am mai plimbat si cu 1Mul :cheers :hi :drive

+1 :cheers

gamer555 scrie:
BXL @ GMR tuning garage
Eh lasa tu denumirile astea in engleza si fancy asa ca aici esti "Le Garajist" :yh propun sa se infiinteze un nou rank pe forum pentru tine si sa fie scris Le Garajist acolo in profil la tine :yh
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 7209
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Auto emocion episodul 2: Silver Leon 2.0 TDI 2XX HP

22 Oct 2013, 14:50

bai nene, nu iti trebuie x-ray ca sa iti dai seama ca un lucru e tot acolo unde l-ai pus :) daca nivelul la antigel nu se modifica, cum ar putea sa mai fie in capul pistoanelor ? si daca ar fi acolo, ar iesi pe evacuare sub forma de abur/fum alb, ceea ce nu se intampla.

inteleg ce spui tu, ca nu am verificat chiuloasa sa mi se confirme de un specialist ca e poroasa. dar in momentul in care zeci, sute de oameni vorbesc despre problema asta si o singura rezolvare, am zis sa nu mai arunc banii degeaba ca sa mi se confirme acelasi lucru. oricum fisurile alea dintre valve (pe care le aveti toti posesorii de BKD, ca sa stiti) nu imi inspirau incredere, poate in timp s-ar fi marit si trebuia desfacut din nou, pierzand compresie. am preferat sa iau o chiuloasa noua ca sa nu imi stea pe creier treaba asta, mai ales ca nu aveam de gand sa aleg varianta cu vandutul masinii ca sa il "incalt" pe altul cu problema asta... am investit prea mult in ea (si bani dar si efort si timp) ca sa o arunc la prima problema majora.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 48

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator