Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Martor chiudat aprins in bord

19 Dec 2010, 13:57

Consumul dat de fabrica e foarte greu de atins :P
In primii 6 km consumul poate creste si cu peste 200%
Dupa primii 6 km undeva la 150%...
sa ajungi la consumul de fabrica iti trebuie anumite conditii...
Am la lucru niste date...ceva de genu:
-viteza vantului sa fie 0
-motorul sa fie la regimul de lucru
-sa existe conditiile ideale de temperatura si umiditate
-in masina sa fie doar soferul
-geamurile inchise
-toti consumatorii opriti
-motorul trebuie exploatat exact in regimul recomandat pentru consum
-cifra cetanica sau octanica sa fie EXACT cea data de producator
-accelerarea sa fie facuta treptat...
-...
Cea mai importanta ...IN ORAS NU SE POATE CALCULA CONSUMUL!
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
neguragabriel
Mesaje: 4
Membru din: 10 Noi 2009, 22:39
Localitate: Suceava

Re: Martor chiudat aprins in bord

19 Dec 2010, 14:06

Eu am mers cu becul aprins mai mult timp, cum am pus benzina de OMV, carera 100, s-a stins.
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

19 Dec 2010, 14:13

eu am bagat 99+ de la petrom ... dar nu s`a stins ...
 
Avatar utilizator
just
Mesaje: 162
Membru din: 13 Mai 2009, 14:17
Localitate: Bucuresti, Romania
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

22 Dec 2010, 09:19

deyuuu scrie:
eu am bagat 99+ de la petrom ... dar nu s`a stins ...

Mie acel martor mi s-a aprins din diferite motive.

    racord flexibil
    prea multa benzina pusa
    calitatea benzinei
    cand imi aduc aminte il pun si pe al 4-lea :)
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: Martor chiudat aprins in bord

22 Dec 2010, 09:38

just scrie:

Mie acel martor mi s-a aprins din diferite motive.....
calitatea benzinei


Vad ca esti din Bruxelles. De unde alimentezi de ai dat peste benzina proasta?
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

22 Dec 2010, 12:11

am pus masina pe un vag si arata sonda lambda 2 ( cea de dupa catalizator ) ... mi`a sters eroarea din bord si a zis ca daca cumva se aprinde din nou trebuie sa schimb sonda :(
 
Avatar utilizator
just
Mesaje: 162
Membru din: 13 Mai 2009, 14:17
Localitate: Bucuresti, Romania
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

22 Dec 2010, 13:26

Roger scrie:
just scrie:

Mie acel martor mi s-a aprins din diferite motive.....
calitatea benzinei


Vad ca esti din Bruxelles. De unde alimentezi de ai dat peste benzina proasta?


In Bruxelle nu am avut probleme cu benzina, doar in Romania.

 
kloud
Mesaje: 11
Membru din: 30 Mar 2010, 22:01

Re: Martor chiudat aprins in bord

27 Dec 2010, 11:36

Am rezolvat in sfarsit problema (tremura masina foarte tare, la relanti si in mers; nu avea demaraj; becul de check engine clipea).
Era o bobina de inductie arsa.
Am schimbat-o in 5 min cu una Bosch, la un service din Bacau. (Ca sa-si dea seama care e, cu motorul pornit, le-a scos pe rand si a vazut daca se modifica mersul motorului).
165 Ron a costat.

Multa bafta.
 
deyow
Mesaje: 11
Membru din: 16 Apr 2011, 19:18
Localitate: Pitesti
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

04 Mai 2011, 20:37

salutare,

am si eu un Leon Cupra R din 2004, si am probleme cu acelasi martor aprins pe bord.
Pe tester mi-a dat ca are probleme la senzorul de temperatura sau termostat. Am schimbat senzorul de temperatura si la cateva zile mi-a reaparut martorul.

ideea e ca se manifesta in felul urmator: pe tester temperatura citita din calc variaza foarte rau, de genul 60-75-68-88 grade, la interval de cateva zeci de secunde chiar, ceea ce nu e chiar normal, mentionez ca pe bord imi arata ca am 90 grade putin spre extrema dreapta a dungii de 90.

in mom in care motorul este f incins turbo pur si simplu nu mai intra, trage ca un motor aspirat, iar daca o mai las putin sa se raceasca isi revine din nou....

aveti idee ce-ar putea avea?
Leon Cupra R 1.8T 225 cp :)
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

04 Mai 2011, 20:43

Salut,
Nu are legatura turbina cu primul defect, cel cauzat de citirea temperaturii se poate sa fie din cauza unei cuple proaste undeva in bord.
Turbina se poate sa se gripeze din cauza incarcarii cu calamina ori a uzurii lagarelor.
Mergi la un service specializat si fa o verificare, eventual o curatare a ei.
Sper ca lasi cand ajungi la destinatie motorul la turatia de mers in gol inca 5 minute pana sa-l opresti.
Daca nu, este posibil sa cumperi alta turbina.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
deyow
Mesaje: 11
Membru din: 16 Apr 2011, 19:18
Localitate: Pitesti
Contact:

Re: Martor chiudat aprins in bord

05 Mai 2011, 16:16

salut, nu las atat turbina, o las cca 1 minut, oricum rar cred ca lasa cineva atat de mult cum e recomandat masina sa se raceasca turbina, am tot fost pe la serviceuri, am sa ma mai duc marti sa vad ce mi mai spune un alt mecanic, oricum turbinaa fost verificata si este in parametrii normali, deci nu e chestie de turbina, aia ori trage ori nu trage, daca e dusa nu cred ca trage la rece cum face a mea si cand se incalzeste o lasa mai moale.... astept sa vad verdictul pus de al-3lea mecanic de la care astept raspuns si am sa revin cu ceea ce a spus el
:yh
Leon Cupra R 1.8T 225 cp :)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori