Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor

masina busita grav ?

28 Iul 2010, 10:15

Imagine
avem aici o poza facuta de mine la una din masinile vizionate (un 1P), sub capota, in partea dreapta (in fata soferului), langa baterie.

ce parere aveti, cam cat de grav a fost lovita masina ? ca linii de caroserie nu am observat nimic, dar mi-a sarit in ochi o posibila sudura (proasta) si dat cu silicon pe deasupra.

lonjeron acordeon cumva ? proprietarul zice ca a fost doar sparta bara pe partea stanga, dar ca nici macar nu s-au rupt clemele la far... nu sunt eu mecanicul lui peste, dar cam macane treaba. era crapat si plasticul de deasupra la ventilator (cel pe care e lipit stickerul cu antigel, warning, etc) - nu stiu cum se cheama.

cornelius

Re: masina busita grav ?

28 Iul 2010, 16:56

vorba ta, ceva macane sub capota.
si mie, mi se pare ca a fost acolo o "trosneala", e drept acel silicon se pune si in fabrica, dar frumos cu un robot care il aplica.
cel din poza, parca a fost pus cu bidineaua, la repezeala :yh
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion

Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788

ImagineImagine

mususk266

28 Iul 2010, 17:51

da, ceva parca nu e in regula acolo, ceva macane sub capota(termen consacrat deja)
da-ne mai multe detalii? gen, cat cerea pe masina? an fabricatie, km...
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)

gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor

28 Iul 2010, 19:32