Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
stronghold
Subiect Autor
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

SFAT MUFA OBD II

09 Iul 2010, 11:41

Salutare membrilor forumului.Uite ca de data asta ma intorc nu pentru o problema ci pentru a da un ajutor celor ce pot sa ajunga in situatia in care am fost eu circa 1 an de zile.Dupa o serie de probele cu masina am constata cu stupoare ca nu se poate conecta vag-comul la mufa ODB II a masinii.
Eroare
Interface Status = 3

Interface Not Ready!
Possible Reasons:

* Incorrect COM Port Selected
* Interface not plugged in
* Ignition not turned On
* K-Line Stuck

For more details,
use TEST on Options Screen "


Si uite asa au inceput problemele.Bineinteles am inceput sa caut pe forumuri sa intreb mecanici sa-mi duc masinuta pe la vreo 6 service-uri etc.In fine, unul mai luminat dintre mecanici a incercat el sa*mi schimbe stie naiba ce prin bor mi l-a desfacut dar treaba tot nu a fost rezolvata.
Asa am incercat sa caut pe net tot felul de chestii legate de mufa obd si de acel K-line.Si solutia s-a gasit .
Uite un link http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html.

Am inteles ca in cazul in care ai un radio aftermarket instalat atunci nu te poti conecta la ECU masinii.Si uite asa a si fost.La un prieten cu golf IV s-a confirmat.ai cass aftermarket - scoate-l si apoi poti sa te conectezi la ECU..

Bine, dar ma intrebam eu ce treaba am eu cu cass aftremarket din moment ce al meu era cassul original din fabrica.
Din nou, documentare ( din pacate nu mai am linkul respectiv, f f f f util).In fine,trecand peste si cuprinzand toate cele citite intr-o concluzie, maisnile din grupul vag dupa 98 au k-lineul conectat int-ro mufa a cassului original din fabrica motiv pentru care k-line apare ca si "stuck".In sfarsit am desfacut cassul si am cautat mufa acea precum si acel fir K-line siam constatat faptul ca ma pot conecta la mufa OBD a masinii.Totodata am descoperit faptul ca e suficient sa scoti siguranta cassului si problema rezlvata.
Totodata am afalat si faptul ca in cazul in care ai probleme in a te conecta la mufa OBD si ai probleme cu k-line se poate face un test simplu nefiind nevoie decat de o rezistenta de 1 Kohm pe care il pui intre pinul 4-7 al mufei obd si care daca se incalzeste inseamna ca are scurt pe undeva.daca nu se incalzeste acea rezistenta inseamna ca nu trebui sa faci altceva decat sa scoti siguranta casului sau in cazul cassului aftermarket sa-l scoti.
In speranta ca acest topic va fi util cuiva, eu va urez numai bine si la mai multi kilometri.
 
stronghold
Subiect Autor
Mesaje: 113
Membru din: 08 Iul 2009, 08:04
Localitate: Oradea-Miercurea Ciuc

Re: SFAT MUFA OBD II

09 Iul 2010, 11:47

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori