Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 38
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: F.o.C.A alba

13 Dec 2013, 13:20

bamsee da` ce se vede in sacii aia de langa masina?
:yah :yah :yah
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

13 Dec 2013, 13:53

Mersi Samson de urari, mai e putina diferenta de culoare, sunt mai albr decat xenonul.
Baltazar, nu e nimik acolo....decat o iluzie...trebuia sa fiu mai atent la poza.

Sa vedem cat or sa tina.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 09:43

In sfarsit, buburuzei i s-au schimbat curelele. Am facut distributia la 91000 km.
E posibil sa se simta o diferenta la cum merge masina dupa ce se schimba distributia?
Ps: cei care au facut operatiunea au zis ca e cam mult ulei pe tubulatura la turbina, nu am inteles eu exact la ce tubulatura s-a referit mecanicul.
Exista vreo parere despre chestia asta?:)
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 11:05

da, cumpara-ti OCC (vezi thread cu detalii) ! de la capacul de la epurator se duc vapori de ulei pe admisie care se transforma in picaturi. poate ai folosit ulei mai "subtire", e normal sa fie urme de ulei spre turbo la tdi.

cat despre schimbul la distributie si mersul diferit, da, bineinteles ca se poate. ai verificat valoarea avansului inaintea schimbului ? la ce valoare s-a setat dupa ?
cumva ai si alt consum la relanti ? porneste la fel de bine?
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 16:37

ulei am folosit mereu 5 w 40....de cand ma stiu asta am pus.
nu am verificat avansul nici inainte, nici dupa....consumul nu prea am cum sa il verific, nu am computer de bord. o sa vad ce pot face cu torque de pe telefon prin adaptorul bluetooth...sa vad diferenta.
si de pornit, parca porneste mai repede, mai usor si nu mai ma zdruncina la fel de tare.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 16:42

si legat de OCC.....vad ca este o piesa ce se cam monteaza la masini....nu la tractoare :) cum am eu.
are vreo legatura stilul de mers? sau faptul ca masina este soft-ata?

si ca idee, ca vad ca nenea gamer-u stie asa bine....avansul se modifica de la sine la schimbarea distributiei? sau la ce ar trebui sa fiu atent, sau ce ar trebui sa ma ingrijoreze?

mersi.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 16:54

Daca ai ulei mai mult pe tubulatura nu e semnc ca turbina e obosita? avand in vedere ca ai si soft, mers preponderent urban, nu m-ar mira la 90k km :hi eu aceeasi problema aveam la bravo..era pe duca..si avea 100 k km , insa masina aia fusese alergata

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7198
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

17 Dec 2013, 17:30

bgd, daca turbina e obosita cum zici tu, cum apare uleiul pe tubulatura de admisie (adica prin care aerul se duce spre turbina) ?!? acolo este cel mai comun loc unde se observa ulei si jeg la imbinari, la orice tdi, dupa cativa ani... si apoi, ce inseamna "obosita" ? adica nu doarme noaptea, are cearcane ? :) nu mai haliti orice fraza aruncata de un oarecare "mecanic", incercati sa intelegeti exact ce si cum se intampla !

bamse: avansul nu se modifica de la sine, conteaza cum se face montajul distributiei si pozitia axului cu came fata de arborele cotit. dar daca spui ca masina se comporta bine inseamna ca baietii au nimerit-o. in timp odata ce se mai intinde cureaua o sa mai varieze foarte putin avansul, poate ca de asta simti o imbunatatire acum fata de inainte cand aveai cureaua originala imbatranita.

OCC poti pune la orice masina vrei tu, daca este util. e ca si cum ai pune un filtru pe tubulatura de la epurator spre admisie. in orice caz, orice tdi de peste 100.000 km cred ca are ulei prin tubulaturi, cred ca face parte din designul VW (asa face toate domne). daca vrei, fa poze pe la turbo sa ne dam cu parerea.
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

19 Dec 2013, 21:53

sa vad daca reusesc sa fac o poza la turbinel...ca e cam in spate si nu prea am acces, da ma chinui maine si vedem daca gasim vapori..
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Mandatar
Mesaje: 42
Membru din: 14 Iun 2010, 15:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

29 Dec 2013, 19:55

Sal,
Felicitari pentru masina, imi place cum arata.
Vreau sa te intreb, tu ai suspensia schimbata sau e cea stoch?
Seat Ibiza 1,4 16v
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: F.o.C.A alba

29 Dec 2013, 20:16

Are suspensie reglabila Ta-technix . ITi spusei eu :hi pana raspunde Bamse, daca vrei te pot ajuta eu cu detalii sau info...am mers cu masina lui, si el cu a mea, si amandoi am mers si cu susensie stock ; stock stim cu totii cum este, cu arcuri eibach pro kit scade garda la sol ( cam 2,2 cm fata si 1,7 cm spatele, ceva de genul, am date excat si poze in topciul meu), obtii o stabilitate imbunatatita, insa eu le-am pus mai mult pt look ( iarna nu ai nicio problema, poti merge linistit, eu nu am atins nimic pana acum si parchez cu botul sub borduri, nu menajez si nu tin cont, la pret au fost 680 lei doar arcurile ) ; Ta-technixul are avantajul ca se poate regla, masina arata mult mai bine pe burta, este mai stabila decat in configuratia arcuri sport + amortizoare stock, mult mai dura, la pret este relativ ok ( ~950 lei ), insa nu prea este fiabila..multi s-au plans de ea chiar in perioada garantiei ; :hi

p.s : el a mai avut si niste arcuri sport + amortizoare stock din cate tine eu minte, APEX parca ; era putin mai jos decat a mea ; au plecat la adi.des cand el si-a cumparat reglabila ( poti vedea si masina lui) , dar acum are si adi.des tot ta-technix reglabila
 
Avatar utilizator
cretz
Mesaje: 71
Membru din: 24 Ian 2010, 11:55
Localitate: Bucuresti

Re: F.o.C.A alba

07 Ian 2014, 22:15

Salut Bamse!
A implinit si a mea 90000 km acum de sarbatori si aveam in lan sa schimb distributia dar mi s-a spus de la service si am gasit si in cartea service ca la ale noastre 1.4TDI se schimba la 120000km. stii ceva de asta?
ce marca ti-ai pus kitu de distributie?
Seat Ibiza 2008 1.4 TDI resofted
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

21 Ian 2014, 19:13

eu stiam la 90 de mii de km. asa am si schimbat-o la inceputul anului.
Am pus kit de distributie Contitech si pompa de aba Hepu.
nu stiam de 120000 km.....dubios.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: F.o.C.A alba

05 Mar 2014, 19:39

schimbat uleiul in cutia de viteze.
93000 km, 5 ani si jumatate.

am folosit ulei G 052 512 A2, original VW.
au intrat ~1.5 L.

Am decis sa efectuez acest schimb intrucat aveam o vibratie destul de urata sub 2000 ture.
Dupa schimbare, aceasta vibratie s-a diminuat foarte mult si nici nu mai am acel "clanc" la schimbatul treptelor (de-a lungul timpului se auzea cand schimbam din 1 in 2 si din 2 in 3).

recomand sa se faca acest schimb, chiar daca se spune ca uleiul in cutie nu se schimba niciodata.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: F.o.C.A alba

05 Mar 2014, 20:10

:cheers
Precum se spune, la mai mare!
Da` cum ai putut tu sa faci asa ceva? :yh :yh :yh :yh

Acum ca unu care sta stramb si se uita drept, cum spuma marii sa nu schimbi uleiul cand acesta se depreciaza chimic in timp chiar nefolosit?
De ce la vechile cutii se inlocuia la 30000km ori doi ani si la ultimele generatii Nu se mai schimba? otelurile sunt identice, pinioanele tot pinioane, rulmentii tot rulmenti, deeeci?

La fel si reviziile la 30000km, daca au facut motoarele prea bune macar sa le scurteze viata rarind reviziile.
:yah
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 38

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori