Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
D2VL
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 18 Ian 2010, 09:12

Lipsa spatiu lucru.

18 Apr 2010, 06:15

Salut,

Cordoba 1.4 TDI, 2007. Cum pot fi schimbate becuri pozitie, semnalizare fata, fara sa demontez "jumatate din masina" ?

O zi buna!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Lipsa spatiu lucru.

18 Apr 2010, 07:29

salut
fii mai explicit, de ce sa demontezi jumatete de masina?
daca aqi sa te uiti in coltul farului de langa aripa, ai sa observi o agrafa metalica, ce trece peste un capacel mic triunghiular...aproximativ...
tragi ce acea siguranta spre capacul becurilor de faza scurta si lunga, siar cupa ce eliberezi capacelul acesta se scoate foarte usor.
Becurile se schimba apoi fara probleme.
Ai grija la remontarea capacului, sa il potrivesti bine, altfel intra apa....
vezi ca este si in cartea de utilizare explicata operatia...cu poze...
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
D2VL
Subiect Autor
Mesaje: 3
Membru din: 18 Ian 2010, 09:12

Re: Lipsa spatiu lucru.

18 Apr 2010, 21:06

Salut,

Apeciez, numai ca pe stanga trebuie sa ai o mana foarte mica sa incapa intre baterie si aripa, rabdare cat incape, ca sa poti apuca firele becului de pozitie, bina ca nu are dulie, sa tragi usor, sa te rogi sa nu-ti iasa firele scurte din conexiune, capacul, bineinteles, a scapat dupa desfacerea clemei in aripa, il voi recupera cand va fi timp. La semnalizare a mers, sistem prin insurubare, dar tot greu.
Pe dreapta e jale, dupa ce am reusit desfacerea unui surub ,(cel din aripa dreapta) cu un imbus , al suportul filtrului de motorina, pt acces la capacul mic cu clema cel stipulat in cartea tehnica, suportul mai are la partea inferioara un surub de prindere langa clopotul amortizorului. Filtrul de motorina nu trebuie demontat, lungimea furtunelelor permite scoaterea din cleme si pozitionare provizorie langa suport. Trebuie taiat un imbus + prelungitor (daca nu ai cheie speciala !) a.i. sa poti desface surubul, dar sa nu lovesti conducta sistemului de racire. Dupa indepartare suport, accesul este mai bun la conexiuni.
Initial am dorit sa scot faruri prin demontare masca fata, nebunie, trebuie demontata si bara, etc. etc. Din ce-am constatat, cea mai buna solutie pt realizare acces fara nervi si zgarieturi pe mana, ruperi de fire, injuraturi, capace cazute, o reprezinta scoaterea bateriei pt. stanga si a suport filtru motorina (cu o cheie artizanala pt surubul inferior) pt. dreapta.
Daca aveti bani va recomand service, daca nu , timp liber.

Sa fim sanatosi !
 
djalien
Mesaje: 86
Membru din: 17 Iun 2009, 15:40
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Lipsa spatiu lucru.

16 Mai 2010, 19:48

eu stau fara pozitie pe dreapta de aproape 1 an. Zici ca trebuie sa prind bine de fire si sa trag? Nu e niciun mecanism de insurubare ceva?
SeaT Cordoba 1.6 110CP 2008
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Lipsa spatiu lucru.

16 Mai 2010, 22:43

Nu, este infipt... :shock:
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
blaze_sorin
Mesaje: 346
Membru din: 24 Oct 2009, 18:42
Contact:

Re: Lipsa spatiu lucru.

22 Mai 2010, 09:22

Nu va mai speriati atat ca e foarte usor de schimbat un bec de pozitie , iti ia maxim 1 minut , le-am dat jos pe ale mele de nenumarate ori , acum nu stiu cum o fi pe la alte motoare cu spatiul , dar la 1.4 benzina nu ar trebui sa aveti probleme.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator