Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
el_andrei
Subiect Autor
Mesaje: 37
Membru din: 13 Iun 2009, 23:59
Localitate: Iasi
Contact:

Ajutor!!!

01 Apr 2010, 22:22

Am o problema,nici nu stiu cum s-o numesc,dar sper ca din povestiri sa va dati seama.Ea nu este de actualitate,ci a mai aparut uneori si in trecut.Uneori,observ ca-mi palpaie luminile interioare si farurile,iar cd-player isi da restart singur.Intr-un timp ziceam ca probema apare doar cand merg foarte turata,dar spre mirarea mea a aparut si atunci cand o porneam pt prima data.Asta s-a intamplat de 2 ori pana acum.Si cel mai frumos este ca observi ca ceva nu este in regula si opresti motorul.In momentul ala toate acele coboara in trepte,si se reseteaza kilometrajul mic,ceasul,disparand ptcateva secunde toate,chiar si km general,iar apoi reapar.De doua ori mi s-a intamplat s-o opresc si sa nu vrea sa mai porneasca,iar in bord nu mi se mai aprindea niciun bec.Parca ar fi furat cineva curentul pentru 10 secunde.
Sper sa fi fost cat mai explicit si sa fi inteles cat de cat cum reactioneaza...
PS=sa nu-mi spuneti sa o pun pe tester,ca de cand o am am pus-o de vre-o 4 ori..si niciodata nu a aparut o nicio eroare.
Seat toledo 2002,motor 1.6 16V
BT 11 WXL
 
Frost
Mesaje: 73
Membru din: 28 Oct 2009, 15:27
Localitate: Bucuresti

Re: Ajutor!!!

01 Apr 2010, 23:03

parerea mea e ca trebuie sa te duci la un service si sa dai de un electrician auto bun.. se poate sa fie vorba de un senzor bulit sau de un scurt. Am patit la un Logan exact la fel si aveam senzorul de la directie ars...
Ibiza 1.2 12V / 2007 6L
Galben B-65-ZGA
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Ajutor!!!

02 Apr 2010, 06:40

Mergi la un electrician competent.
Trebuie sa verifice cablajul electric incepand cu bornele bateriei, ori chiar cu bateria, au fost cazuri cand avea un contact desprins in interior si se intrerupea la vibratii.
Daca tot traseul este ok, vezi contactul de la cheie si releele.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
el_andrei
Subiect Autor
Mesaje: 37
Membru din: 13 Iun 2009, 23:59
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Ajutor!!!

04 Apr 2010, 04:25

Zic ca nu are cum sa fie de la contact,din cauza ca atunci cand nu vrea sa mai porneasca pt cateva secunde,nu mi se aprinde absolut niciun bec in bord si nici exterior.Iar cand este gata sa porneasca,pt prima data se vede becul de la baterie foarte plapand si apoi o i-a din loc.
Sarbatori fericite si Hristos a Inviat!:D
Seat toledo 2002,motor 1.6 16V
BT 11 WXL
 
Avatar utilizator
mario75
Mesaje: 10
Membru din: 05 Mar 2010, 18:39
Localitate: Pitesti

Re: Ajutor!!!

04 Apr 2010, 09:07

Hristos a Inviat !
Am citit problema ta , nu sunt un expert in electrica dar cred ca totus la
baterie e problema.
Daca nu ai curent peste 12v sau chiar 12v becurile nu se aprind si un motiv
in plus ai spus ca martorul de baterie este palid.
Pune o baterie buna si vezi daca mai ai probleme.
Daca mai face, te duci la service, dar cel putin ai eliminat o varianta.
Sarbatori Fericite!
Seat Toledo 1.6 16v Sport 105 CP
 
el_andrei
Subiect Autor
Mesaje: 37
Membru din: 13 Iun 2009, 23:59
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Ajutor!!!

26 Apr 2010, 23:00

Revin cu un update.Bateria e ok, cablajele ok, bobinele nu sunt oxidate si sunt bine stranse...As mai reveni cu o intrebare-credeti ca poate sa provina si de la un releu aceasta problema?Zic asta deoarece se intampla uneori sa nu piuie daca am lasat becurile aprinse, sau geamurile sa n coboare in jos automat doar la o atingere.
Seat toledo 2002,motor 1.6 16V
BT 11 WXL
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Ajutor!!!

27 Apr 2010, 07:00

Daca uneori nu te avertizeaza ca ai scos cheia din contact si cobori din masina cu farurile aprinse, poate sa fie datorita defectarii unui microcontact din usa soferului.
Fa o scanare si este posibil sa gasesti eroarea.
Daca ai garantie la masina se schimba tot mecanismul de inchideere, daca nu se poate schimba doar acel microcontact.
Este similar cu cel din actuatorii de inchidere ieftini, cei de 10ron, cu 5 fire ce se gasesc prin magazine.
:hi
La geamuri probabil ai butoanele uzate.
Va trebui sa le schimbi intrucat nu se pot reconditiona decat foarte greu.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
el_andrei
Subiect Autor
Mesaje: 37
Membru din: 13 Iun 2009, 23:59
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Ajutor!!!

27 Apr 2010, 11:48

Merci mult Baltazar. Scanarea nu mi-a dat nicio eroare. Oricum acum merge bine,dar cand o apuca,o apuca.Mi-a mai ramas sa o duc la reprezentanta,ca poate au mai intalnit astfel de cazuri si poate sa-mi dea un diagnostic.
Seat toledo 2002,motor 1.6 16V
BT 11 WXL
 
Avatar utilizator
ghicicine
Mesaje: 1
Membru din: 30 Apr 2010, 08:00
Localitate: Cluj
Contact:

Re: Ajutor!!!

30 Apr 2010, 09:38

Daca imi permiteti primul post pe clubseat...
Daca si cd player-ul se reseteaza, la diagnoza nu iese nimic, atunci eu sunt convins 90% ca ai o problema la masa (polul "-" al alimentarii) masinii (problema destul de des intalnita la golf-uri).Cred ca ar trebui sa controlezi firul care merge de la minus la caroserie (desi daca iti porneste fara probleme, e putin probabil) si o eventuala mufa unde se aduna toate minusurile sub bord (la golf este situata pe stalpul fata, latura sofer, sub bord, undeva deasupra manetei de deschidere a capotei ), sa vezi daca nu ai contacte oxidate pe acolo.
Daca nu te bagi sa faci lucruri de astea, mai bine mergi la un electrician bun, care sa aiba habar de seat, intrucat fiecare masina cam are specificul ei caruia sa ii explici frumos si in detaliu ce patesti.
Treaba cu reprezentatnta e costisitoare, intrucat...e criza si la treburi de astea baietii iti pot baga ore de manopera la greu pretinzand ca fac tot felul de probe.
Seat Alhambra 1.9 TDI, Ex Golf MK3 GTI
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Ajutor!!!

30 Apr 2010, 16:18

Deasupra de baterie ai niste sigurante care se strang cu o cheie de 10.Verifica daca nu sunt slabite :wink:
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Cristi72ect
Mesaje: 12
Membru din: 05 Mai 2010, 16:35

Re: Ajutor!!!

07 Mai 2010, 09:20

vezi ca problema ar putea fi si de la electromotor.acolo vine un fir sanatos de cupru de la baterie, care de la trepidatii se slabeste din surub si da un contact imperfect.ala iti poate manca curentul din baterie , nu mai comunica cu alternatorul si intrerupe alimentarea de curent.sau e pur si simplu din alternator.grupul de diode e sensibil si cand se strica nu-ti apare pe tester intotdeauna.incearca sa pui un alt alternator bun,doar pt. o scurta perioada si vezi daca mai face.mult succes si bafta

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator