Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
enoon
Mesaje: 68
Membru din: 30 Mai 2009, 20:37
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Cureaua de la accesorii

28 Iun 2009, 20:55

ceea ce am observat sigur desi ma duc cu 105 cai. :D daca bag clima la max sau foarte tare, motorul is pierde muult prea mult din putere, iar daca asa so fi intamplat si in cazul tau nu mash mira la un scenariu: clima la max + turat motoru bine bine de tot, mult timp, sa aiba efecte colaterale.
Seat Toledo, 1.6 16v, 105CP, 2004
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Cureaua de la accesorii

06 Sep 2009, 09:52

Daca bruscam masina sau daca o pornim prin impingere cand ne-a lasat bateria, cureaua de distributie se resimte si se va uza prematur, existand chiar riscul ruperii ei, daca nu e inlocuita mai devreme. Masinile cu distributie pe curea nu se pornesc prin impingere. Trebuie utilizate cabluri si luat curent de la alta masina. Cureaua cealalta, de accesorii ( alternator, compresor AC, pompa servo), se resimte mai putin, nefiind afectata direct, dar si ea trebuie atent monitorizata, deoarece deca se rupe poate rupe fulii si sparge cine stie ce. Uzura curelei de accesorii se poate observa foarte usor, prezinta in faza de uzura avansata crapaturi vizibile pe varfurile dintre caneluri.
 
Avatar utilizator
Sima
Mesaje: 110
Membru din: 22 Aug 2008, 15:18
Localitate: Giurgiu & Bucuresti
Contact:

Re: Cureaua de la accesorii

21 Sep 2009, 03:44

Mie imi uruie intinzatorul de la cureaua de accesorii (alternator).
Cica e rulemntul ala spart si face "harsh,... harsh... harsh.."

Cam cat o mai pot duce asa ?
Imagine
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Cureaua de la accesorii

21 Sep 2009, 08:45

Trebuie inlocuit tot kitul cat mai repede, fiindca se poate bloca in orice moment sau poate sa mai functioneze chiar si mii de km. E o chestiune de circumstanta imprevizibila. Am un amic care a mers asa sute de km. fara frica, alerga si cu 160, parca incerca marea cu degetul... Nu te-as sfatui fiindca e prea riscant sa mergi asa. Pacat de masina, are si ea suflet.
 
abobster
Mesaje: 19
Membru din: 11 Iul 2009, 03:45

Re: Cureaua de la accesorii

05 Noi 2009, 14:14

Vezi ca te poate pacali... am patit si eu, am schimbat rola intinzatoare, capac pompa apa, curea... degeaba. Am plecat cu masina in vacantza, ce era sa fac? La cateva sute de km dupa intoarcerea in tara am gasit problema... fulia de la alternator, dar a trebuit sa se rupa in doua ca sa o vada mecanicii, asha ca pune-i sa studieze foarte bine problema inaite sa schimbi totul.
Dar oricum trebe sa rezolvi ca se poate rupe cureaua alternatorului, intra la distributie si numa asta nu-ti trebe.
Seat Toledo Stylance, 2007, 1,9 TDI 105 Cp
 
FlorentinPavel
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Cureaua de la accesorii

06 Noi 2009, 08:51

Pai cand se face revizia si se schimba distributia, trebuie inlocuit la fel si kitul curelei de alternator (curea role), iar fulia alternatorului nu mai e cum stiam noi la Dacie, are si ea un cuplaj unisens, un fel de crichet, care se considera ca e tot ca o rola pt. curea, nu doar o simpla fulie. Trebuia schimbata din start. E pacat de munca sa schimbi distributia, dar sa nu schimbi la fel si kitul de la cealalta curea. Chiar pacat.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori