Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 162
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

30 Dec 2007, 13:17

Hmm...mi se pare mult cresterea de putere...
Stii ceva de admisie (K&N, Pipercross, etc...)?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

30 Dec 2007, 15:13

Cam suspecta cresterea de putere doar din evacuare!
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

31 Dec 2007, 05:46

Din cate am inteles, odata cu demontarea filtrului de particule puterea obtinuta este semnificativa, in legatura cu admisia...stiam ca la diesel nu se poate pune :(
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

31 Dec 2007, 07:54

Se poate pune filtru de aer sport din ala conic. Teoretic ai o crestere de putere intre 4 si 7 CP si un sunet mai placut. A pus un prieten de al meu pe un C4 HDI si chiar se simtea diferenta, atat ca putere cat si la sunet. Insa trebuie pus filtru de firma si dedicat motorului (nu "universale" si Made in Taiwan :wink: ).
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

03 Ian 2008, 19:54

Poza de ianuarie...La noi nu ninge :roll:
Imagine
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

04 Ian 2008, 20:58

In legatura cu admisia : azi am vorbit cu Gabi Onofrei (cei care nu stiu cine este sa-si cumpere ultima revista COX :wink: ) si are el pe stoc kit de admisie directa pt motorul TDI FR. Cica poti scoate pana la 7 cai numai de acolo :D
Luni ma duc la el pt negocieri! :wink:
Va tin la curent!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

05 Ian 2008, 01:18

Ar fi super sa poti scoate 7 cai doar din admisie!

 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

05 Ian 2008, 01:34

WOW chiar nu ma gandeam niciodata la o admisie pt motoare tdi...mai ales una speciala pt. motorul asta. Vorbeste cu baiatul pt. ca pana la sfarsitul lunii vreau si eu una!
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

05 Ian 2008, 20:19

Ok, vorbesc si pt tine!
Cu ocazia asta vii la Brasov sa ne cunoastem! :wink:
Poate mai corupem si pe altii si facem o intalnire la munte! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

05 Ian 2008, 20:31

Nu e rea ideea de o intalnire la Munte :D !!!
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

07 Ian 2008, 16:40

DjAlcohol scrie:
WOW chiar nu ma gandeam niciodata la o admisie pt motoare tdi...mai ales una speciala pt. motorul asta. Vorbeste cu baiatul pt. ca pana la sfarsitul lunii vreau si eu una!


Nu recomand la nimeni filtru sport pa motoarele TDI. Eu am avut pe passat si am stricat 3 debitmetre. Am avut si filtru conic si in carcasa lui si nu au fost bune de nimic..........Sa nu credetzi niciodata faza cu 7 cp este o mare minciuna.
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

07 Ian 2008, 17:09

Chiar azi am vorbit cu Gabi Onofrei si am stabilit cateva etape de dezvoltare a masini:

1. eleron JE Design si alte tipsuri construite in jurul noului look pe spate (apropo de vanzare 2 tipsuri Borla din inox, cele care sunt pe masina acum :wink: )
2. admisie directa cu filtru conic construita pt motorul 2.0 TDI cu compartimentare pt a primi aer rece de afara si nu de langa motor
3. blow-off (exista si pt TDI)
4. vopsit masina in 2 culori (negru cu mov/violet perlat - inca nu ne-am hotarat)
5. intercooler schimbat si o noua resoftare
6. placa de ambreaj sinterizat si bucse cu silicon pt a putea pune pe asfalt puterea care in aceasta faza ar trebui sa fie undeva la 250 CP si 450 Nm
7. jante pe 18" (cred ca OZ)

Trebuie sa iau si in calcul ce a zis b_13-wrc referitor la debitmetru , eu stiu ca trebuie pus filtru dedicat motorului sau o resoftare dupa montare.Si intercooler-ul marit cere un alt reglaj pt ca altfel se mareste turbo lag-ul.Pana acum este sigura prima etapa care se va finaliza pana la sfarsitul lunii ianuarie.Restul etapelor vor urma in functie de bugetul disponibil.Este un proiect care se va finaliza poate intr-un an, poate mai putin, nu stiu inca...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

07 Ian 2008, 18:02

Are dreptate b_13_wrc....nu prea merg puse pe tdi-uri!
eu unul m-am riscat...si ma tot risc de un an de zile!am k&n si nu am avut nici o problema(sper sa nu apara :? )..doar o singura data knd nu a fost bine pus(dar deja fac off topic prea mult:P)!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

07 Ian 2008, 21:20

Eu pun tot K&N
Sa vedem, ma risc si eu...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
CC
Mesaje: 84
Membru din: 12 Dec 2007, 22:19
Localitate: Onesti

08 Ian 2008, 09:05

Si la Beetle s-a dus debitmetrul tot de la filtrul conic K&N. Ma gandesc ca nu e o regula, dar sunt niste riscuri...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 162

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori