Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
B22VXX
Subiect Autor
Mesaje: 201
Membru din: 23 Sep 2008, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: TUNING ARCURI

12 Apr 2010, 07:26

"169 euro pentru toate 4...e destul de ok...si vezi ca la Racing Nick avem reducere de 5%...cei din club Seat ;)[/quote]

ms de informatie (fac cinste cu o bere :))
am luat de la racing nick arcuri eibach cu 174 euro la care am primit si reducerea desiguri
azi ar trebui sa vina
poate intri pe adr me mess sa vb mai multe despre eleronul tau (as vrea sa mi iau si eu dar dupa concediu)
sniper5540
ms
Seat Leon 1P FR diesel, galben

Imagine
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: TUNING ARCURI

06 Ian 2011, 21:19

Am observat in specificatii ca Leon 1P FR si Leon 1P Cupra nu au aceiasi inaltime, de unde deduc ca exista o diferenta intre suspensile stock ale celor doua.

Stiti cumva ce difera la suspensile celor doua, amortizoarele sau arcurile sau amandoua?

Stiti cumva daca se poate pune pe FR suspensia stock de pe Cupra (ce trebuie schimbat pentru asta: amortizoarele sau arcurile sau amandoua)?

Multzam.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 01:23

Amortizoarele nu stiu daca merg (daca jamba amortizorului este de 55mm,merg) , insa arcurile 100% da. Dar nu cred ca rezolvi mare lucru.
Imi pare ca au aceeasi inaltime,desi,dupa cum zici,pe hartie e altceva. :?
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 02:13

La FR cred ca diametrul amortizorului este de 50 mm, deci sigur nu se pot pune amortizoarele de pe Cupra. Mi-a scapat asta din vedere.

Pe FR exista suspensia sport care este prezenta si pe variantele de echipare Sport (aceleasi arcuri si aceleasi amortizoare), dar diferita fata de variantele de echipare Reference/Stylance (care au alte arcuri si alte amortizoare). Cupra se pare ca are cu totul alte arcuri si alte amortizoare (de pe Audi S3).

Atunci pentru FR raman doar variantele:
- arcuri sport care sa coboare mai mult garda la sol - desi nu prea este recomandat sa existe diferente intre producatorii de arcuri si de amortizoare (cel putin in teorie)
- suspensii Coil Over
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 02:46

ghita_celofan scrie:
Daca vrei sa schimbi doar arcurile, vezi ca exista o solutie "de fabrica". ca sa zic asa..

Exista niste arcuri dezvoltate de Seat Sport, se vand ca si accesorii originale. "Spring kit developed by SEAT Sport, reduces the height of the vehicle, reinforcing its sports performance" Asta e descrierea oficiala..

Intreaba la dealer de pret..

Cod pt. arcurile fata 1P1 071 605
Cod pt. arcurile spate 1P1 071 606


Acuma alta intrebare. Aceste arcuri sport, de care mentioneaza Cosmin, se pot monta:
- numai in combinatie cu suspenia normala (variantele de echipare Reference/Stylance)
- numai in combinatie cu suspensia sport (variantele de echipare sport si FR)
- numai in combinatie cu suspensia de pe Cupra
- pe orice tip de suspensie (normala, sport, Cupra)

Sa nu cumva sa fie aceleasi arcuri care vin standard cu suspensile sport/FR sau cu suspensile de pe Cupra si sa fie destinate doar variantelor de echipare care nu au deja suspensie sport.

Eu din singurele informatii pe care le-am gasit pe web, se pare ca ar fi facute chiar de Eibach.

Imagine

Cine ar putea avea cunostinta despre aceste informatii? Daca intreb la dealer mi-e ca o sa-mi multumeasca ca a aflat de existenta lor. Pretul e pe la 300 Euro, cu peste 100 Euro mai scumpe decat alte variante de arcuri non OEM.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 12:19

Arcurile "Seat Sport" sunt chiar Eibach Pro-kit,care sunt mult mai ieftine luate din alta parte.
Se pot monta pe orice tip de suspensie oferita de Seat.Singura diferenta va fi drop-ul.
Ca sa iti faci o idee de drop,cauta pe net Copa Edition.Are aceste arcuri "Seat Sport".
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 14:41

Ciosmi scrie:
Arcurile "Seat Sport" sunt chiar Eibach Pro-kit,care sunt mult mai ieftine luate din alta parte.
Se pot monta pe orice tip de suspensie oferita de Seat.Singura diferenta va fi drop-ul.
Ca sa iti faci o idee de drop,cauta pe net Copa Edition.Are aceste arcuri "Seat Sport".

Deci esti 100% sigur ca nu sunt identice cu arcurile pe care le am eu acuma pe FR?
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG

 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 15:24

Nu m-am confruntat cu ele,iti zic doar ce am citit pe forum din .de si SCN,unde oamenii garantau ca sunt aceleasi cu pro-kit si nu arcurile de pe fr/cupra etc.Am vazut si poze comparative cu arcurile.
Insa nu va avea un drop asa mare,poate chiar prea mic ca sa merite banii.Eibach sportline in schimb :glasses

Uite cu arcuri Je-Design
Imagine
Pacat ca pre-facelift nu coboara asa mult cu arcurile je-design,precum facelift-ul (habar n-am de ce :( ),ca maine le-as comanda..... :(
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: TUNING ARCURI

07 Ian 2011, 16:11

Multzam. O sa mai caut si eu pe web si vad ce informatii mai gasesc.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator