Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Ajutor va rog...

22 Feb 2010, 22:21

Deci...
cu ce sa incep mai intai...
acum vreo luna,una din supapele de la motor s-a rupt...
a fost cam asa...ma intorceam casa...pe la 8 dim...si dintr-o data aud ca bate motorul...mi-am zis...nu i nimic...a picat un injector...am mai mers vre-o 5 km dupa care am ajuns la service...aveam "potcoava" care tine injectorul 1 rupta...am fost si am luat alta,si am montat-o...s-a rupt si asta...pana la urma am desfacut motorul,am gasit supapa rupta,infipta in piston si batea in chiuloasa fix in duza injectorului...
am luat ce trebuia si am inlocuit...azi,cand sa dau sa pornesc motorul...nimic...incarte dar nu porneste...
pe tester da decat "intake manifold valve"...nu cred ca asta ar fi problema...
am tot intrebat in stanga si in dreapta...
am inteles k ar fi o pb cu releul 109...dar unde e? (la Leon 1.9 TDI)


Sper sa m-i se raspunda...multumesc anticipat...
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Ajutor va rog...

22 Feb 2010, 22:52

Pai este corect...ca daca nu deschide clapeta de acceleratie...
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

22 Feb 2010, 23:16

la ce clapeta te referi?ca stiu decat de 3 electrovalve...EGR,Turbo si decompresor...mai e vreuna?
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Ajutor va rog...

22 Feb 2010, 23:19

acceleratia? clapeta de acceleratie.
parca aia inseamna "intake manifold valve"
Zic si eu... :lol:
Vezi sa nu fie blocata, ori cupla sarita...in cel mai rau caz poate fi defecta.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

23 Feb 2010, 02:03

Motorul este 1.9 TDI...in caz ca nu sti la ce ma refer...si o sa te rog sa fi mai explicit...la ce clapeta te referi...unde vine asta?
 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

23 Feb 2010, 08:11

eroarea ai nu are treaba cu pornitul.... incearca sa o pornestis cu sprei direct in admisie.... cred ca nu s-a amorsat circuitul de motorina....
tel. 0745188592
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

23 Feb 2010, 15:17

Am gasit releul...am desfacut bordul:(
Dar functioneaza...problema e ca mie tot nu m-i se aprinde martorul EDC dupa ce pun contactul...eu asta cred ca e problema...are cineva vre-o idee?

 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

25 Feb 2010, 08:26

adica nu se aprinde spira?
tel. 0745188592
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

25 Feb 2010, 18:42

nu spira...aceea se aprinde...
eu vb de indicatorul EDC...ala nu se aprinde...
 
Avatar utilizator
DJ77VLD
Mesaje: 188
Membru din: 27 Dec 2007, 09:41
Localitate: Craiova City
Contact:

Re: Ajutor va rog...

04 Mar 2010, 17:18

Zake scrie:
nu spira...aceea se aprinde...
eu vb de indicatorul EDC...ala nu se aprinde...

eu am tot 1.9 TDI motor ALH si eu nu am EDC in bord.Adica am dar nu s-a aprins niciodata, decat cand am facut test la intrsumentele de bord cu vag-com
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

31 Mar 2010, 19:20

Buna seara...revin cu o alta problema...pe cea precedenta am rezolvat o...motorul nu era bine tras la punct,pana la urma am reparat si pompa de injectie...si am pus si o alta chiuloasa...
Masina am facut o pana la urma intr o reprezentanta BOSCH...dar...cum e la noi in Romania...evident ca ceva nu merge bine...
Masina porneste perfect,sta la ralanti fara nicio problema dar trage foarte greu...mai exect turbo intra in sarcina undeva pe la 2800 rpm...
O sa va arat si cateva printscreen uri de la o scanare cu un Vag si cateva imagini su parametrii...
Observati va rog valoarea la debitmetru si la egr...
Va rog dati cateva sugestii...sau daca a mai patit cineva aceasta problema...si cum a rezolvat o...

http://img704.imageshack.us/i/91152927.png/
http://img100.imageshack.us/i/12783660.png/
http://img255.imageshack.us/i/94448127.png/
http://img367.imageshack.us/i/53054422.png/
http://img708.imageshack.us/i/84903637.png/
http://img704.imageshack.us/i/30135299.png/
 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

01 Apr 2010, 07:03

foloseste butonul log si fa in mers ... oricum... ori e spart un furtun de vacum sau actuatoru sau geometria blocata
tel. 0745188592
 
Zake
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 01 Iul 2009, 21:56
Localitate: Ploiesti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

01 Apr 2010, 19:14

Pai...furtunele la toate vacuumurile sunt noi,turbina e verificata...am pus comanda direct la vacuum si face presiune...maine vreau sa dau admisia jos sa vad daca gasesc ceva...
Eu cred ca problema se leaga de valoarea debitmetrului...
 
Avatar utilizator
swat cat
Mesaje: 187
Membru din: 10 Mai 2009, 17:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ajutor va rog...

02 Apr 2010, 06:46

debitmetru si turbina se testeaza in sarciuna...la relanti nu este nimic relevant inafara de egr
tel. 0745188592
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Ajutor va rog...

17 Iun 2010, 10:20

treapta a 3-a de la 1800 la 4200 mai exact.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori