Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 25
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

02 Dec 2011, 16:05

Multumesc mult Cosminie, dar suportul placutei l-am schimbat, ba chiar mai am unul de rezerva. O placuta n-ai? :cheers

Am rezolvat cu trosniturile, un surub de la pendulum mount era sarit, pana la Bucuresti l-am strambat si pe al doilea, era cat pe ce sa rup carcasa cutiei, daca nu observam la timp. Mi-ar trebui si ceilalti suporti de motor, se pare ca stresul e mare si pentru pendulum-ul BSH, dar s-ar transmite vibratii in masina. Ma mai gandesc.

Sper sa reusim sa ne vedem in jur de Craciun, voi fi prin Sibiu cu Mazda verde. :D
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

02 Dec 2011, 16:19

Iaca acu' ma duc sa ciocanesc placuta in dosu' blocului..O vrei tot cu numerele alea sau fac una custom? :tongue

Cum a sarit surubul de acolo? A fost strans cu cheia dinamometrica sau "la mana"? Sau nu s-a nimerit la fix?

Da un semn cand vii incoace..Mergem sa mancam niste alune prajite in Piata Mare..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

03 Dec 2011, 14:22

Au ajuns semislickurile, DOT 0811:

ImagineImagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

05 Dec 2011, 09:18

Nice.. :) Sa le folosesti cu placere :cheers
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

24 Ian 2012, 17:12

Update!
Astazi am comandat suportul de sub motor, de la Vw Racing, varianta Fast Road. Pana acum aveam pendulum + insertul de la BSH. Din pacate, pentru mine nu a fost cea mai buna solutie, aveam in continuare wheelhop. Insertul era prea moale. Sper sa imunatateasca si schimbarile de viteze la turatii mari.

S-a anuntat primul trackday de anul acesta la Hungaroring pe 19 martie si nu am de gand sa lipsesc.

Am aflat ca o sa apara si un update la softul meu de la REVO.

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

25 Ian 2012, 09:57

Sper ca astea sa rezolve problemutzele..

Have fun pe circuit.. Mi-as dori si eu o tura in dreapta :)..Da' pe NRing, ca e mai lung ..

Cu ce incalti capra pana la circuit? Ca acolo ma gandesc ca pui Federal-urile..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

25 Ian 2012, 10:12

O varianta e sa pun pe jantele stock gumele de vara PS3, sa merg pe acestea cu Federal-urile in portbagaj, pe jantele de FR.
A doua varianta e sa merg direct cu semislick-urile. Probabil ca asa voi face din comoditate si pentru ca as vrea sa vad cum se comporta. :)
Pana atunci mai trebuie sa-mi iau discurile de frana si sa le montez impreuna cu placutele Carbotech RP2.
As vrea sa mai iau inca un set de discuri stock pentru strada pe care sa le folosesc cu Ferodo DS2500.
Din loguri vad ca pompa din rezervor e putin slabita, mi-as fi dorit sa o schimb, dar nu cred ca mai reusesc pana pe 19 martie.

 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

02 Feb 2012, 22:45

Am montat mount insertul de la VW Racing. A eliminat total wheelhop-ul in orice conditii de drum si pare ca directia imi raspunde mai bine.
Din ce imi dau seama nu mi-a imbunatatit schimbatul treptelor, in continuare „agata” la peste 7000 rpm. Partea buna este ca nu vibratiile transmise sunt putin sesizabile. Din pacate starea drumurilor nu mi-a permis decat sa stau pe loc desi vitezometrul arata 120 km/h. Il voi testa cand vremea va permite.
Imagine ImagineImagine Imagine
Si daca tot am fost cu masina in service, am montat si valva de RS4 (regulatorul de presiune).
Teoria e cam asa: Valva OEM lasa sa se acumuleze presiune in rampa de injectie pana la 130 de bari apoi deschide. Presiunea scade pana pe la 127 de bari apoi se inchide, lasa presiunea sa se acumuleze pana la 130 de bari si deschide din nou.
Softul Revo Stage 2+ are nevoie de presiune constanta de 130 de bari, iar valva de RS4 lasa sa se acumuleze presiune pana la 136 de bari apoi deschide si se inchide cand presiunea ajunge la 130. Modificarea este benefica mentinand presiune constanta de peste 130 de bari.
Urmeaza un update la soft si loguri.
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

06 Feb 2012, 09:07

Nice.. Vad ca nu ai stai degeaba :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

23 Feb 2012, 20:55

Update:

Astazi au primit discurile Tarox F2000, ii multumesc lui Alex (Zenoracing), sunt foarte grele, de aceea kiturile aftermarket au partea centrala, cea care se prinde de fuzeta din material mult mai usor:

Imagine Imagine Imagine Imagine

Si am cumparat un update important: Bratele de TT cu pivot reglabil, pentru a putea ajusta unghiul de cadere al rotilor fata:

Imagine Imagine Imagine


Evacuarea originala de Cupra este de vanzare. Daca e cineva interesat il rog sa dea un semn. ;)
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

24 Feb 2012, 14:09

Bravo! Sa le folosesti cum trebuie :)
Vad ca au venit bonus cu o sticla de cola :tongue
Aud de la Sibiu cum striga masina : "Hring, Hring" :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Feb 2012, 20:45

In sfarsit am montat Federal-urile.
Sunt destul de grele, aproape 12 kg. Un munte de om s-a luptat cu ele aproximativ o ora sa le aseze pe janta. In 3 anvelope au bagat intre 6-8 bar ca sa se aseze, ceea ce i-a uimit oricum, dar in una a fost nevoie de 10. Record absolut! :tongue
Din pacate 3 jante erau destul de strambe si au trebuit indreptate. Operatiunea s-a desfasurat sub supravegherea mea si la rece, nu am incredere ca materialul nu se decaleste daca e incalzit.
Sunt putin cam late pentru jantele 7J, ies cam 1 cm in afara jantei. Ar fi fost perfecte unele 7,5J dar nu e grav, ne descurcam cu ce avem. :)
Apoi le-am echilibrat si le-am bagat in saci. Voi merge cu anvelopele de strada vara sau iarna pana acolo in functie de vreme.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
Geo_DMG
Mesaje: 817
Membru din: 15 Dec 2011, 21:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Feb 2012, 21:45

multa bafta si sa te bucuri la maxim cand le vei toci pe circuit :D
On Seat Leon 2.0 TDI Sport-Up [BKD]
_______________________________
Ex Vw Golf V 2.0 TDI SportLine [BKD]

viewtopic.php?t=11603
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Feb 2012, 21:59

Sa fie, deabia astept! :yah

Mai trebuie sa ma hotarasc cum voi regla convergenta rotilor fata. (toe in sau toe out)
Aici nu prea ma pricep. :?
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

27 Feb 2012, 09:08

As sugera convergenta negativa (toe-out), insa prin setarea asta va creste tendinta de supravirare (concomitent cu reducerea subvirarii).

Totusi, dupa parerea mea, avand in vedere ca pregatesti masina pt. circuit (suprafata de rulare adrerenta), cred ca mai importanta e setarea unghiului de fuga (caster) si a unghiului de cadere a rotilor (camber), parametri care sunt in stransa legatura.

Gasesti mai multe info aici http://www.car-setup.com/Geometrie-Auto.php sau scrie-i un mail lui Nicky. El stie mult mai multe ca mine.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 25

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator