Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

29 Sep 2011, 17:33

Haha..9 jumate..Cat dulapu' meu..Si motorul meu e cu o juma' de litru mai mic si cu vreo 250 de cai mai putin..Mama ma-sii de treaba..e nedreapta viata asta :)

Ce lichid de frana ai pus?
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

29 Sep 2011, 18:14

Inseamna ca esti cam blanar. :) Vin eu la Sb, cu a ta scot 5. :D
Am bagat tot Motul RBF660, celalalt cred ca mi l-a amestecat Gabi cu altceva cand a facut aerisirea ambreiajului si de aceea a fiert. :)

@LIFEPHORM Pe sway-ul fata e scris: HR 33258VA (F). Sper ca te ajuta:

Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

29 Sep 2011, 19:59

Baga un litru de palinca pe instalatie..:) Nu o sa mai ai probleme.. :yh
Daca scoti consum de 5 cu cutia de pateu, eu imi smulg unghiile de la deshte..dupa ce in prealabil le-am pus pe sina de tren..:)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

30 Sep 2011, 11:47

Excelent! :)
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

12 Oct 2011, 18:26

De cand nu am mai scris pe aici m-am confruntat cu probleme in schimbatul vitezelor la peste 6000 rpm. La inceput am presupus ca ambreiajul e nou si urmeaza a se roda, nu a fost insa asa. Apoi am descoperit ca nu decupleaza bine. Chiar si cu pedala apasata la podea dar in viteza, daca treceam de 6000 de rotatii, pleca in fata iar daca treceam de 7000, sarea inainte. Mi-am dat seama ca e o problema si am inceput cu inca o aerisire. Apoi presupunand ca in sistemul hidraulic tot este aer, am fost la prietenul meu Cristi Petre de la Colina care m-a ajutat cu o aerisire la aparatul de aerisit, fara succes. Am crezut ca sistemul hidraulic OEM este pre slab pentru a apasa placa de presiune noua (desi pendala o simteam la fel ca la prietenul meu cu Stage 3 Daily, tare la inceput, apoi se ducea la podea, ca si cand ar desface placa fara probleme) si am scos limitatorul de presiune din blocul de aerisire, fara succes. Apoi am citit ca exista o problema cu aerisirea sistemului hidraulic la VWAG, rulmentul de presiune trebuie montat plin cu lichid altfel fiind dupa aerisitor aerul din el nu va iesi niciodata si am incercat o tehnica descrisa pe vwvortex de a introduce lichid de frana in el cu ajutorul unei seringi cu un furtunas in prelungire, nu a mers.


Astazi am dat jos ambreiajul si surpriza, discul era stramb. Pentru ca placa se misca doar 2 mm cand este decuplata maxim, daca discul nu este perfect, se atinge de volantul si se pune in miscare. Asta se intampla si la turatii joase, dar la turatii mari volantul se misca foarte repede si frecarea e mai mare.


ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

m trimis mailuri catre americanii de la South Bend cu aceste poze, am vorbit cu ei si la telefon despre ce e de facut in continuare. Concluzia e ca imi vor trimite un disc nou pe cheltuiala lor si mi-au spus sa rectific volantul pentru a scapa de partile decalite, dar nu mai mult de 0.5 mm (daca aveti sugesti si sfaturi despre aceasta operatiune, pls). Placa de presiune pare a fi ok (sper ca e asa).


Vor urma multe zile fara masina, dar au fost deja multe si frustrante. :(
 
Avatar utilizator
bvr
Mesaje: 651
Membru din: 11 Feb 2009, 21:02
Localitate: Brasov

Re: Leoaica Alba - Cupra

12 Oct 2011, 22:10

daca ai nevoie de rectificare te pot ajuta eu. sa ma anunti.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 08:15

Cum ma-sa de s-a nimerit chiar la tine discul stramb? Bine macar ca iti trimit altul..
Sper sa iti trimita unul bun de data asta..
Asteptare usoara :(
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 09:00

Asta e, nu-mi explic nici eu cum a ajuns discul ala asa, dar nu mai conteaza.
Sper sa reusesc sa rectific volantul corect ca daca nu, m-am ars.
Ma ajuta foarte mult bvr caruia ii multumesc. :cheers
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 09:01

Super tare proiectul! Felicitari pentru masina si pasiune! :hi
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 09:14

Multumesc mult Zoli! :hi
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 17:36

Astazi (13) a fost o zi mai buna pentru mine, am tracking number-ul discului nou de ambreiaj si am rectificat volantul. Mi l-au facut cei de la ribs.ro in 15-20 minute, timp in care au montat demontat bolturile pentru ghidarea placii de presiune. Au spus ca nu au luat nici macar 0.2 mm si urmele de supraincalzire au disparut:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Acum astept discul si sper sa fie cu noroc la a doua incercare. :)

Ii multumesc mult lui BVR pentru sfaturi, sper ca a iesit bine.
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2316
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 18:10

Sper sa fie bine de data asta.
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
bvr
Mesaje: 651
Membru din: 11 Feb 2009, 21:02
Localitate: Brasov

Re: Leoaica Alba - Cupra

13 Oct 2011, 23:13

Am vazut pozele cu ceea ce a iesit. este perfect. O sa mearga fara probleme. Singurul lucru care poate aparea, si asta o sa vezi numai dupa ce montezi, este daca ajung doar cele 2 zecimi (0,2). Eu cred dupa cum au disparut petele de frecare ca este suficient. Bafta mai departe
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

14 Oct 2011, 07:42

Va multumesc pentru suport!
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

14 Oct 2011, 08:34

Ti-a dat oleaca de bataie de cap, da' iti spun sigur ca a doua oara e cu noroc ! :D (nu pot sa scriu aici comparatia pe care o am in minte, da' iti detaliez cand ne intalnim) :P
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori