Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 25
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

25 Sep 2011, 19:44

Multumesc. :cheers
Daca nu se rezolva cu bujiile, are Kostas de la Revo un set de bobine rosii de rezerva. Le pun la mine si ii iau lui altele.
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Leoaica Alba - Cupra

25 Sep 2011, 21:03

Sunt si eu curios ce simptome sunt la un miss-fire. Adica, poti sa-ti dai seama de el sau doar cand pui din intamlare VAG-COM-ul vezi ca ai avut un astfel de cod de eroare?

Apare cand masina sta pe loc la relanti sau doar in mers (intre ce turatii)?

Mersi

PS: Sa nu modifici nimic la exterior. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

25 Sep 2011, 21:13

Pot sa-ti spun ca pana la instalarea softului Revo Stage 2+ nu am simtit nimic. Acum, acceleratia nu e constanta, se simte ca mai intrerupe din cand in cand iar pe evacuare se aude un rateu. Acul turometrului sacadeaza in acel moment.
:) Nu am de gand sa fac modificari la exterior. :)
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 08:54

Dv-ul e schimbat?Fac referire la cel cu membrana.
Si la mine acul turometrului o lua razna si intrerupea putin,imediat dupa stage 1.Am schimbat dv-ul si a disparut.
Incearca cu bujiile,e mai ieftin :lol: .
Din pacate trebuie luat prin eliminare :cry:
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 09:19

Ma gandesc ca nu aveam presiune in turbina daca ar fi DV-ul....
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 18:24

Astazi am cumparat un set de bujii NGK Iridium IX si am luat de la Kostas setul lui de bobine:

ImagineImagineImagineImagine

Am ajuns la Gabita bucuros in speranta ca se va rezolva problema cu missfire-ul. A inceput Gabita sa scoata bobinele si surpriza am ultima revizie, cea care nu da missfire aleator. Am hotarat sa punem doar bujiile si sa facem teste cu VAG-COM-ul. De la prima acceleratie masina se simtea altfel. Am facut acceleratii pana spre 7000 rpm intreptele a IIa, a IIIa si a IVa fara urma de missfire in conditiile in care ieri am mers cu prietenul meu Anorganix, care statea cu laptopul in brate, 500 de metri si aveam deja destule cat sa nu mai logam nimic.

Abia acum am simtit ce este un Revo stage 2+, masina explodeaza. :D
O sa o mai testez cu Kostas diseara, dar se pare ca e cam rezolvata problema.

Multumesc lui Kostas, Anorganix, Bebeee si Gabitza pentru ajutor si suport.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 18:48

Bine ca ai rezolvat-o..
Citeam pe alte "garduri" ca se anunta distractie mare in seara asta :) Have fun! :)
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 19:58

GtSport scrie:
:) Nu am de gand sa fac modificari la exterior. :)


Pai bagasi bani in "tiuning" degeaba?
Ia sa-l faci iete-asa, nu vezi ce frumusete...

ImaginexImaginexImagine


Asta ie tiuning, bre, nu bujii si filtre si ce ai mai pus tu p-acolo.. :tongue :yh
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Leoaica Alba - Cupra

26 Sep 2011, 21:01

Sau macar schimbat volanul stock ... ca sa facem pe plac "vizitatorilor efemeri". :D
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

27 Sep 2011, 08:11

Din pacate nu o pot face nici verde nici nu pot schimba volanul stock ...am o problema mai arzatoare. :(
Aseara am simtit cum s-a inmuiat pedala de ambreiaj si a inceput sa nu mai intre in viteza. Astazi o duc din nou in service ... :?
Banuiesc rulmentul de presiune, dar orice sfat e binevenit.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

27 Sep 2011, 12:51

Sper sa rezolvi cat mai repede. Succes!
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

27 Sep 2011, 16:55

Ce se mai aude cu acel ambreiaj?
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

27 Sep 2011, 22:22

Ambreiajul e ok, m-am speriat degeaba. Problema este o piesa de plastic de la selectorul de viteze. O voi inlocui cu varianta ei metalica. :drive
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Leoaica Alba - Cupra

28 Sep 2011, 08:12

Bine ca n-a fost ceva mai grav..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: Leoaica Alba - Cupra

29 Sep 2011, 17:11

Am luat ieri masina de la Gabi. Mi-a schimbat piesa de la selectorul de viteze cu una metalica. Se pare ca pedala moale a fost datorita faptului ca a fiert lichidul de frana Motul RBF660, asa ca l-am inlociut.
Intra perfect in viteze pana la 6500 si trage ca un tren. Peste 6500 agata putin, am vorbit cu cei de la South Bend si mi-au spus sa schimb uleiul de transmisie cu unul performance si ca problema va disparea dupa ce discul se mai rodeaza.

Astazi am venit cu prietenul meu cu Golful Plus rosu, din sos. Petricani pana la Unirii si i-am aratat cat consuma Cupra Stage 2+ daca te abtii (la un moment dat si-a cam pierdut rabdarea): :lol:

Imagine


Si acum urmeaza aia rece: aud niste pocnituri in fata sub masina in zona cutiei de viteze. Acestea pot avea doua cauze, diferentialul Wavetrac e zgomotos cand lucreaza (putin probabil, am auzit asta si cand parcam lateral cu spatele) sau se manifesta si la mine problema binecunoscuta cu suruburile care trebuie inlocuite la cadrul motor si puse cate 2 saibe. Cineva m-a atentionat de saptamana trecuta ca daca s-a umblat aici as putea avea probleme si Kirkus a patit-o la aproximativ o saptamana dupa ce a pus suspensia B14.

O voi mai lasa o saptamana si voi inlocui suruburile, m-am saturat de mers pana in service si inapoi, parca e al doilea job.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 25

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator