Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

06 Feb 2010, 16:02

Salut,

Tunerii actuali pentru motorul 2.0 TFSi cer la un moment dat un debit mai mare de la pompa de benzina de mare presiune (HPFP). Problema este rezolvata de diferite pompe sau upgrade kit-uri aftermarket APR, Autotech, KMD, AWE.

APR ofera doua tipuri de upgrade: Cumperi pompa de la ei sau iti trimiti pompa ta la ei, ei o modifica si ti-o trimit inapoi. Pompele lor sunt cele mai cunoscute dar sunt cei mai scumpi, nu stiu daca se justifica, 1099$ pentru pompa, 649$ pentru upgrade:

http://www.goapr.com/products/fsi_fuel_pump.html

Autotech, A.W.E. si KMD iti ofera un kit de upgrade pe care-l instalezi singur. Kit-ul Autotech si cel de la AWE este la 399$ iar cel de la KMD este cel mai ieftin 299$

http://www.autotech.com/prod_engine_fuelinj.htm

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... IL=fsihpfp

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=v ... uctId=1153

Pentru cei care au facut acest upgrade, ce ma sfatuiti sa aleg? Se justifica cumva aceste diferente de pret? Mai stiti si alte produse care sa rezolve problema fluxului de benzina?
 
Avatar utilizator
Phaeton
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

21 Feb 2010, 19:59

Am un tovaras cu un vRS ( Skoda Octavia MKII ) . E acelasi TFSi numai c aal tau are 240 cai.
Eu il sfatuiesc si pe el, si pe tine sa mergeti pe APR.

Uite de ce :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jfIC0lFhf6U[/youtube]

Salutari
Phaeton
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

21 Feb 2010, 21:07

Eu inteleg ca APR is da shit (pentru unii)....insa:daca e de 2 ori mai scumpa decat restul.....oare functioneaza de 2 ori mai bine? :wink:
Eu sunt pentru kit-ul de upgrade...
 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

09 Mar 2010, 19:15

In timpul modificarii motorului 2.0T FSI peste nivelul de putere din fabrica, a iesit la iveala faptul ca un volum aditional de combustibil la inalta-presiune era necesar pentru a creste numarul de cai-putere, in special pe raza medie de actiune (3000-5000rpm). Pentru a intelege de ce acest combustibil este necesar, mai intai trebuie inteles sistemul de distribuire a combustibilului in 2.0T.

O pompa de combustibil de joasa presiune (care variaza de la ~40-95psi) distribuie combustibilul de la rezervor la motor. Apoi, pentru a pulveriza combustibilul direct in camera de ardere, o pompa cu un arbore de distributie, de inalta-presiune pulverizeaza combustibilul la peste 130bar (aproape 1900psi !). Din pacate, pe masinile care au suferit numeroase modificari, pompa de combustibil nu poate revarsa un volum suficient de combustibil pentru a mentine presiunea sistemului, si masina va suferi "reducerea de combustibil" pe care multi clienti au experimentat-o.

Limitarea volumului de combustibul pe care pompa de inalta presiune il poate pulveriza depinde de volumul deplasat de cilindrul de presiune in interiorul pompei si de numarul de raspunsuri ale pistonului. Din moment ce pompa de inalta presiune este condusa spre motor de catre trei came, pompa pistonului va avea o presiune de 1.5 ori rpm-ul motorului. (Arborele de distributie a motorului devine jumatate din rpm-ul motorului, inmultit cu de trei ori numarul de came de inalta presiune)

Datorita acestei dependente a rpm-ului motorului de volumul pompei de combustibil de inalta presiune, pompa FSI este capabila de cel mult 370hp la 7000 rpm, dar doar 158hp la 3000rpm. Singura modalitate de a rezolva aceasta problema si de a pastra pompa, este de a schimba volumul in interiorul camerei de ardere.

Pentru a rezolva problema lipsei de combustibil pe turatie medie, pompa de combustibil APR creste volumul de combustibil cu peste 40%. Acest lucru este obtinut modificand niste piese din interiorul pompei. Schimbarea acestor componente necesita o prelucrare precisa a noilor componente cu tratamente speciale a suprafetei, de asemenea, sigilii noi, marite. Folosind componente inferioare la realizarea aceastei piese critice, pot aparea multe probleme, de la benzina in uleiul motorului (din cazua unui sigiliu prost) pana la defectarea motorului.

Pentru a exemplifica toleranta, finisajul suprafetei pistonului din interiorul pompei este atat de critic incat poate fi stricata doar atingand-o cu mainile goale. Toleranta dintre piston si noua teava de piston poate fi masurata doar de o masina de multi-milioane de dolari care foloseste volume de aer pentru a masura curatirea piesei la nivel microscopic.

Componentele folosite la pompa APR sunt de calibru inalt. Pistonul si teava noii pompe sunt realizate dintr-un otel inoxidabil tratat cu caldura si au un invelis special, ca un diamant. Garniturile folosite sunt din polimer de inalta performanta, toate realizate pentru a rezista in timp.

Pompele APR FSI au fost supuse la diferite teste, timp de mai mult de un an deja. Fiecare pompa incepe ca fiind o pompa OEM noua, este imbunatatita cu noile componente APR, apoi este supusa unui test riguros. Odata ce o pompa trece testul, este serializata si expediata clientului.

Testerul pentru pompa de combustibil APR este un element cheie in procesul de productie de pompa de combustibil APR. Cu ajutorul acestui tester, am reusit sa efectuam diferite teste pentru a ne asigura ca fiecare pompa functioneza la standardele stabilite. Mai intai, testerul ne permite sa efectuam o deschidere a pompei. De asemenea, setand pompa la capacitatea maxima de presiune, putem confirma faptul ca sigiliile pompei sunt instalate corect si nu exista scurgeri. In final, se efectueaza un test performant pentru a vedea daca pompa respecta toate specificatiile. Acest nivel de control al calitatii asigura o viata lipsita griji pentru pompa de inalta presiune APR .

Pentru a asigura o functionabilitate perfecta, pompa de combustibil APR 2.0T FSI necesita ca recalibrarea managment-ului motorului APR sa permita marirea pompei de carburant APR. Daca aveti software-ul APR instalat deja, aceasta recalibrare este inclusa in pretul pompei de carburant, altfel este necesara cumpararea lui separata.
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

09 Mar 2010, 23:02

Nu intelegeam mai nimic din traducere. Apoi am realizat ca e facuta cu google translate :D Cititi mai bine in engleza, veti intelege mai multe http://www.goapreu.com/products/fsi_fuel_pump.htm
Oricum, APR e No. 1 la pompe de benzina. Si nu numai, sunt tuneri de renume mondial. Welcome to Romania!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

09 Mar 2010, 23:24

Nicky scrie:
Nu intelegeam mai nimic din traducere. Apoi am realizat ca e facuta cu google translate :D Cititi mai bine in engleza, veti intelege mai multe http://www.goapreu.com/products/fsi_fuel_pump.htm
Oricum, APR e No. 1 la pompe de benzina. Si nu numai, sunt tuneri de renume mondial. Welcome to Romania!


a mai fost corectata un pic pe langa google :)
http://goapr.eu/products/fsi_fuel_pump.html - varianta in Engleza ;)


Multumim :D
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 10:53

Bine ati venit in Romania si din partea mea, o firma ca APR trebuia sa fie reprezentata serios si la noi. Rebuild-ul la pompa il faceti si aici? Da-mi te rog un pm cu un pret la un diferential LSD Quaife.

 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 11:12

GtSport scrie:
Bine ati venit in Romania si din partea mea, o firma ca APR trebuia sa fie reprezentata serios si la noi. Rebuild-ul la pompa il faceti si aici? Da-mi te rog un pm cu un pret la un diferential LSD Quaife.


Salut, si multumesc pentru bun venit :)

Rebuild la pompa se face doar in state. Pretul pentru LSD Quaife este de 750 Euro
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 11:29

Pretul la diferential mi se pare bun, imi pare rau ca rebuild-ul se face numai in USA. Daca as opta pentru solutia asta as sta cel putin 2 saptamani fara masina.
 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 12:09

GtSport scrie:
Pretul la diferential mi se pare bun, imi pare rau ca rebuild-ul se face numai in USA. Daca as opta pentru solutia asta as sta cel putin 2 saptamani fara masina.


Am facut proba, dureaza 2 -3 zile dus + 2 -3 zile intors , maxim o sapt. dar costa trasnportul.
Eu recomand varianta in care se achizitioneaza direct pompa, fiindca se ia o pompa noua, si se modifica direct acolo.

Pentru mai multe detalii poti sa imi dai un telefon

Salut
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 16:19

O sa te sun, dar cred ca imi voi lua o pompa mai ieftina iar daca nu-si va face treaba ok, voi apela la tine, o sa vorbim de mai multe lucruri, deocamdata masina e proiect in derulare.
 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 16:40

GtSport scrie:
O sa te sun, dar cred ca imi voi lua o pompa mai ieftina iar daca nu-si va face treaba ok, voi apela la tine, o sa vorbim de mai multe lucruri, deocamdata masina e proiect in derulare.


oky, iti recomand totusi sa te interesezi f bine legat de ce pompa iti pui, au existat unele cazuri de uzura prematura (sau chiar distrugere) a lobului de pe axa cu came care antreneaza miscarea pistonasului pompei, cauzat de pompe de benzina aftermarker cu arc prea tare, setate necorespunzator... :)

Spor la treaba cu masina :D

Poti sa suni cu toata increderea.
 
Avatar utilizator
GtSport
Subiect Autor
Mesaje: 337
Membru din: 30 Mai 2009, 10:54
Localitate: Bucuresti

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 16:48

:D Cam-follower-ul o sa il schimb o data pe an, stiu despre ce e vorba.
 
silviu@APR
Mesaje: 110
Membru din: 09 Mar 2010, 16:36

Re: 2.0 TFSi Upgrade la pompa de benzina APR vs AT vs KMD

10 Mar 2010, 17:17

GtSport scrie:
:D Cam-follower-ul o sa il schimb o data pe an, stiu despre ce e vorba.



Asta e o chestie f buna ca te-ai interesat si sti despre ce e vb :wink:

Asteptam noutati despre masina :D

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator