Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

06 Apr 2008, 13:56

Nici un leon nu vine standard cu capacele oglinzilor si manerele usilor cromate. Dealerul a facut un mic artificiu de marketing si a montat pe masina cateva accesorii pe care le poti comanda si aftermarket. Pentru cei interesati, astea sunt codurile 000071301A - manere usi, 1P0072500 - oglinzi.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
bruno
Mesaje: 28
Membru din: 19 Apr 2008, 14:22
Localitate: Bucuresti
Contact:

Bruno

20 Apr 2008, 09:27

Suspensia sport e f buna in curbe si la trecerea in viteza peste linii de tramvai si tren ridicate peste nivelul soselei. Nu vei lovi sigur masina pe dedesubt.
Cruise control e bun doar la drumuri lungi, pe autostrada, unde nu faci decat sa te tii de volan.
Capacele oglinzilor se pot schimba, iar accesoriile cromate se gasesc separat.

Bafta la cumparat ;)
Bruno
Leon FR 2.0TFSI DSG
B-02-HLO
 
unlike
Subiect Autor
Mesaje: 33
Membru din: 04 Apr 2008, 17:16
Localitate: Brasov

20 Apr 2008, 09:39

Intre timp am si comandat masina si mi-a si venit :). Sunt intr-adevar mai dure suspensiile sport dar in curbe sunt minunate .. eu stau in Brasov si am tot fost pe serpentinele spre Predeal sau spre Cheia si e o adevarata placere :D . Capacele mi le-au schimbat ei si arata superb asa cu capacele negre .
Am doar 200 de km .. ce greu trece rodajul caci acum conduc ca o bunicuta, la 2600 schimb :) .
 
Avatar utilizator
el_ovy
HVN
Mesaje: 917
Membru din: 29 Noi 2007, 14:19
Localitate: Bucuresti

20 Apr 2008, 14:20

Felicitari! Te asteptam sa-ti prezinti masina si sa pui poze :D
Seat Leon (1P) 2008 1.6 102cp Candy White
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

22 Apr 2008, 18:08

Sa o porti sanatos si fara probleme. Evident asteptam ceva poze si impresii in continuare, sunt si eu la inceput si ma intereseaza orice despre Leut.
Cale libera si sa auzim numai de bine! :)
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
Max
Mesaje: 83
Membru din: 15 Feb 2008, 13:13
Localitate: Bucuresti
Contact:

Pentru Genesis

23 Apr 2008, 15:40

Sunt curios de unde a scos Genesis consumul ala de 11-12 cu 1,4 TFSI 125 CP. Omule exagerezi. Asta daca nu cumva ai crezut ca este 2,0 TFSI 240 CP si ai apasat mai mult acceleratia.
Cat despre ESP- cine vrea sa beneficieze de o stabilitate mai buna pentru a-si etala capacitatile de pilot eu ii recomand acest sistem.
Pentru cei ce conduc moderat sistemul de suspensie de la Leon face fata cu succes solicitarilor.
Inca o precizare- deocamdata s-a restictionat fabricatia motorului 1,4 TFSi 125 CP. Nu stiu pana cand va fi valabila aceasta restrictionare.
Fabrica mentine deocamdata restrictionarea pana la sfarsitul anului.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

23 Apr 2008, 16:44

Stii cumva cauza?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

Re: Pentru Genesis

23 Apr 2008, 19:03

Max scrie:
Cat despre ESP- cine vrea sa beneficieze de o stabilitate mai buna pentru a-si etala capacitatile de pilot eu ii recomand acest sistem.


Pentru cei care vor nu adevarat sa vada cum sta o masina si au incredere in ei....nu recomand mersu cu ESP-u activat pt ca daca a derapat nu te lasa s-o redresezi si de multe ori este prea tarziu cand isi da ea seama ce se intampla.
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
Avatar utilizator
Joko
Mesaje: 168
Membru din: 30 Ian 2008, 01:52
Localitate: Bucuresti
Contact:

23 Apr 2008, 20:44

daaaa foarte corect!!!!! daca ti-a derapat si tragi de volan stanga dreapta ea tot drept se duce.
Seat Leon FR
 
andrey1985
Mesaje: 47
Membru din: 27 Dec 2007, 00:05
Localitate: Slatina

referitor ESP

23 Apr 2008, 21:16

Eu cu ibiza mea nuy stiu de cate ori nu m-am intors in iarna asta de a fost> SI asta in oras, necontrolat, la viteza mica, Dar si contorlat in afara orasului la o viteza mai mare. Si asta fara ESP, in schimb am luat un sharan cu esp activat si nici macara cu frana de mana ciupita nu s-a intors. pe zapada, ptca se accelera singura. O alta cracteristica a esp este ca controleaza si directia si acceleratia. Parerea mea este ca este senzational esp-ul, asa ca merita 400euro la leon, la ibiza e cam scump rau.
 
Avatar utilizator
Joko
Mesaje: 168
Membru din: 30 Ian 2008, 01:52
Localitate: Bucuresti
Contact:

23 Apr 2008, 21:32

io nu zic ca nu merita,este chiar bun,o tine excelent pe sosea,dar daca ti-a derapat o controlezi mai greu cu esp decat fara
Seat Leon FR
 
Avatar utilizator
Max
Mesaje: 83
Membru din: 15 Feb 2008, 13:13
Localitate: Bucuresti
Contact:

ESP

24 Apr 2008, 08:48

Domnilor constat ca nu ati inteles ceea ce poate face acest sistem ESP.
ESP-ul nu controleaza masina astfel incat in momentul in care ai derapat sa te inscrie exact pe traiectoria optima. El pur si simplu corecteaza tendinta masinii de a iesi de pe traiectorie datorita tendintei subviratorie sau supraviratorie si datorita fortei giratorii (centrifuge).
Faptul ca unii dintre voi nu au reusit sa redreseze la timp masina ce avea in dotare acest sistem nu inseamna ca el nus-i face treaba. Aceasta Problema s-a datorat faptului ca masina a depasit anumite limite fizice.
Ca sa va explic in detaliu ESP-ul controleaza masina folosindu-se de mai multe elemente : anvelopele masinii, sistemul de franare, forta giratorie (centrifuga). Ca sa corecteze aceste devieri de la traiectorie ESP-ul se bazeaza in principal pe aderenta anvelopelor la carosabilul de rulare.Aceasta aderenta este generata de suprafata petei de contact a anvelopei cu acea cale de rulare (carosabil), inaltimea cauciucului, structura anvelopei si cel mai important forta centrifuga. In momentul in care viteza de deplasare ajunge la o limita , asupra anvelopei apar forte centrifuge prea mari pentru a mentine aceeasi cale de rulare si astfel se realizeaza un derapaj necontrolat chiar si cu ESP.
In concluzie deraparea autoturismelor care au acest sistem s-a datorat depasirii limitelor de aderenta si viteza.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

24 Apr 2008, 16:09

Sunt de acord cu Max!
Fara ESP probabil unii dintre voi nu mai scriau pe acest forum. S-au facut foarte multe demonstratii practice, de catre piloti profesionisti si s-a constatat ca in conditii de aderenta scazuta sau foarte scazuta, fara ESP, sansele de-a pierde masina de sub control cresc considerabil si in mainile pilotilor.
Vezi si F1: in 2008 s-au inmultit pierderile de aderenta fara controlul stabilitatii, care au fost interzise din acest sezon.
Iar daca vrei sa faceti derapaje cat de cat controlate (cam imposibil cu o masina de strada stock) sa nu uitati ca la masinile dotate cu ESP (mai ales la VAG) electronica nu te lasa sa decuplezi de tot controlul stabilitatii. Adica degeaba ai decuplat, ea tot va interveni in situatii limita.
Am efectuat si un test in acest sens: pe ploaie torentiala am luat foarte tare o curba de aprox 105 grade.M-am asteptat sa plece de-a latul insa ESP a corectat sigur si eficient, fara sa depasesc trasa ideala.:) Am ramas foarte surprins: no fun but safe!
Joko ai scris ca degeaba tragi dr/st de volan, ea tot drept se duce. Pai asta e si rolul sau: sa se duca drept cand ar vrea in lateral. :wink: Tu ai un singur lucru de facut: sa tii gazul si volanul pe directia de mers. In momentul in care ai luat gazul, masina se descarca si devine haotica.
DRIVE SAFE!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Joko
Mesaje: 168
Membru din: 30 Ian 2008, 01:52
Localitate: Bucuresti
Contact:

24 Apr 2008, 18:45

se pare ca nu a-ti inteles ce am vrut sa spun:(
Seat Leon FR
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

24 Apr 2008, 20:45

Am inteles, tu zici ca redresezi mai greu daca ai scapat de sub control. Insa acest lucru se intampla muuult mai greu cu ESP cuplat. Daca luam asa, perioada de franare fara ABS este mai mica dacat cu ABS, daca stii cum sa dozezi franarea.Sa nu uitam ca vorbim despre masini facute pt strada, unde nu toti participantii sunt piloti de curse sau alti "talentati de cartier" (no offence, nu ma refer la nimeni, este numai titlu de prezentare :) ) si unde trebuie gasit echilibrul optim intre siguranta si performante.

Daca cineva vrea sa provoace masina peste limite sa se inscrie intr-un campionat de VTM sau rally unde nu este permis ABS, ESP, ETC si poate sa se joace in voie! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator