Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

19 Apr 2010, 16:35

Mda, am inteles ce vrei tu sa faci, este o viziune diferita in a detine o Cordoba, pe mine personal nu ma pasioneaza cursele, mi-am dorit o masina de familie.
Insa, sunt sigur ca daca depui putin efort, poti sa ii infigi 2.0TFSI de Cupra, insa e nevoie de ceva modificari la partea frontala, intarita puntea fata, vazut care e diferenta la greutate intre ce ai tu si cel de 2 litri, sunt multe lucruri de luat in calcul. Mai, mult cred ca trebuie si alta suspensie, masina lasata mai jos, alt sistem de franare mai performant, etc, etc.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
tibetan_afurisit
Mesaje: 923
Membru din: 10 Ian 2009, 16:53
Localitate: Braila

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

19 Apr 2010, 16:37

Phaeton scrie:
Foarte adevarat.
Dar cu cat pierzi mai mult timp cu cat se aduna mai multi bani si cu cat mai mult ai sansa de a face ceva ce dintotdeauna ti-ai dorit.

Motoru momentan nu mai este pe masina ( si mentionez ca nu a fost lovita deloc in fata ) . L-am dat jos doar pentru a vedea cam ce limite are. Cam din ce este facut.
Daca se merita intradevar, ma apuc de bagat bani in asta ( cum ziceati voi de tipu cu Olcitul ), daca nu cred ca o va paste un 2.0TFSI sau un V6. 1.8 20vt mi se pare cam mic. Cu cat pornesti de mai sus cu atat ai posibilitati mai largi. Momentan inclin spre 2.0 TFSI deoarece s-a mai montat motor de 2 litri pe Cordoba.

Vom trai si vom vedea
Oricum mersi de incurajari
Phaeton

cu cit pornesti mai de sus....cu atit cazi mai rau! :tongue
Seat Cordoba 1,4/100CP
http://exmeislibris.blogspot.ro/
Psihologu' de serviciu.
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

19 Apr 2010, 17:44

Eu m-am gandit din prima ca nu scap usor.
TFSI-ul nu va fi de Cupra. El va fi luat in vara de la un amic de-al meu de pe un RS care face swamp cu un V6 de R32. Avand in vedere ca va pune si transmisia de R32 pot lua foarte bine si transmisia. Dar nu cred ca voi avea ce face cu ea. Eu vreau ceva integral. Dar pentru teste e buna.
Estimez durata proiectului la minim un an.

Munca va fi lunga si grea dar cel mai probabil va fi rasplatita din belsug.

P.S. Eu n-am vazut niciodat Cordoba ca o masina de familie. Eu am vazut numai potentialul sportiv din ea. Sunt un alt tip de " Cordoba Rider " ( de pe seat.ro :lol: ).

Salut
Phaeton
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

13 Mai 2010, 19:02

Am facut rost de un motor 3.2 V6. De pe un Audi A4 B7. Sa vad ce am sa fac cu el.

Salut
Phaeton
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 14:44

L-am pus. Am scos-o la un Test Drive.
Rezultatele:
-180 pe a treia.
-pe a patra si a cincea nu stiu top speed-urile ca, cand am vrut sa ii dau a 4-a a plesnit cutia.
-patineaza de rupe
-suspensie crapata
-frane terminate ( nu stiu daca o sa credeti dar dupa ce m-am dat jos la franarea dupa ruperea cutiei, erau franele roz )
Concluzii:
- 0-100 pe GPS in cam 7 secunde sau mai putin
- top speed estimat ( nu l-am atins ) in jur de 260 km/h
- trebuie neaparat facuta integrala ( nu se poate conduce cu transmisie pe fata, virajele le luam cu 30 km/h greu
- se poate conduce cu jante pe 18" ( cauciucurile folosite au fost pe 235/35/R18 )
- distracite maxima
- mancanca relaxat pana la 150 un A6 2.0 TDI
- trebuie evazate aripile

Mentionez:

Masina a fost coborata cam 2 cm. Se comporta excelent in linie dreapta ( in curbe nu ... momentan ). E o nebunie pe roti. Abia astept sa termin proiectul ( daca il termin ).


P.S.
Am zis mai sus de o transmisie integrala. Imi puteti recomanda de pe ce masina sa iau o punte spate completa + o transmisie?


Salut
Phaeton
 
Avatar utilizator
sandryn89
Mesaje: 307
Membru din: 17 Aug 2008, 01:23
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 18:01

wow !! tu vorbesti serios?? :))) :shock: pune repede poze sa ne clatm si noi ochii cu v6 pe cordoba, discuri roz, suspensii nebunii :D
Imagine
SEATisfaction :love7:
Seat Cordoba 1.4 16v 85cp '08 Red Emocion
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 20:04

Masina momentan arata penibil.
Spatele e praf , aripile sunt praf, usa spate e praf. Eu nu am mai reparat-o. Am facut toate jongleriile spuse mai sus cu ea botita.
Bara fata nu are, o aripa i-am scos-o sa vad cum stau suspensiile cand am pus motorul. Acum caut niste arcuri de S2 ca am inteles ca se potrivesc. Sunt inca in lucru. Mai am mult de treaba ca sa il potrivesc cat de cat.
Acum am motor de 1.4 cu 11000 de km. E nou nout. Nu stiu ce sa fac cu el. La cat se da un astfel de motor?


Later edit: S-a mai pus VR6 pe cordoba:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iXULsmUqBLI[/youtube]


Astept intrebari

Salut
Phaeton

 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 20:54

Imagine

De la 1-4 sunt marcate locurile unde atinge putin.
Motorul nu mai are capac ca nu se inchidea capota sub nici-o forma. Nici acum nu se inchide extraordinar de bine, dar se inchide. Montajul a fost complicat , mai ales legarea cu cutia care ... am rupt-o. E bucatele. Tampenie.
Maine il dau jos din nou. Iau o transmisie de Espero. Sper sa tina macar pan intr-a 4-a. Nu ma chinui sa o adaptez. Daca merge, ok. Daca nu, la dezmembrari.

Vreau acum sa zic cate ceva despre motor. Motorul a fost pe un A4 B7. Masina a avut accident. S-a rasturnat si i-a dat dauna totala. Nu stiu cum, dar a reusit sa salveze motorul ( care era intact ). Transmisia nu. Asta e. Daca salva toata masina era o treaba. Sau creca a salvat-o da n-a vrut sa mi-o dea mie toata. Oricum la banii la care mi-a dat motorul, nu m-a interesat. De potrivit s-a potrivit. Cu exceptiile spuse mai sus. Asta e. Masina asta n-a fost facuta pentru motorul asta si o inteleg ca o doare, dar, o sa-i treaca :). Montajul a fost greu ( cred ca am mai zis ) . Nu e simplu. Nu recomand la nimeni sa se apuce. Eu am mai facut asta de mai multe ori inainte ( ce e drept pe dacii si bmw-uri foarte vechi E21 ), dar am mai facut-o.

Acum sa vorbesc putin despre electronica. E urata rau. Foarte multa firaraie. Am facut asta fara nici un fel de manual. Dupa ochi cum se zice. Masina a fost cu servo ( si a mea si motorul transplantat ). La inceput habar n-am avut cum naiba sa ii fac cutia de servo sa merga. M-am descurcat pana la urma dar facea un zgomot , ciudat, dar nu mi-a fost frica ( mint :) ).

Acum sa vorbesc despre diverse. Ca sa va imaginati cam cat de nepotrivita era masina, cand i-am dat talpa prima oara mi-a cazut Radio-Cd-ul din bord ( Sony-ul CDX-A250 care-l stim toti ). Masina tremura din toate incheieturile. Scaunele vibrau mai rau decat daca as fi avut un subwoofer de 1000 RMS in portbagaj. Masina n-avea nici un fel de esapament nici catalizator nici nimic.



Ajunsesem la benzinarie. Cand am ajuns a intors toata lumea capu. Se auzea un sunet... ziceai ca e ultimu tip de aeronava super-sonica. Ajung sa pun benzina ... si vine un tip sa puna benzina. Si ma intreaba : " Co**e ce naiba e asta? Ce marca e ? Da ai botit-o ce naiba? " iar eu i-am raspuns cu mandrie " E Seat frate. Muncesc oleaca la el. Si ... l-am pupat cu un gard. Da se repara. " Pune ala benzina ... 20 litri. Plec. Ma duc. Ii dau talpa. Survolez prin sate. Sub 140 nu cred ca am scazut. Eram mai multi. Ii depasesc pe toti usor. Ne oprim la un drum drept. M-am pus cu un A6. Atunci am rupt cutia. Am fortat-o mult prea mult. Trebuia sa il ascult pe andrei_kim :). Oricum ma asteptam. O tractez. Ajung acasa. O imping in garaj. Incerc sa o pornesc. O ia. Inca mergea :) . Apropo de asta. Dupa inca vreo 5 km de mers creca ramaneam fara benzina oricum. Ca am desfacut rezervoru si n-a curs decat maxim vreo 3 litri :lol: .

Oricum ar fi, masina asta mi-a pus zambetu pe buze mai tare decat niciodata. Nici macar cand am condus prima oara singur pe la vreo 15 ani n-am zambit asa. Nici macar cand am dat prima oara 180 pe la 16 ani. Sper sa iasa ceva.
As mai scrie dar m-am plictisit. S-ar putea ca nu mai scriu pe forum vreo 2 zile. Dar postati intrebari ca eu va raspund cand pot.

Doamne ajuta
Phaeton
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 21:16

Bai, nu pot sa cred am citit fiecare cuvant in parte si tot ce pot sa spun e doar atat: dementa curata, fratilor!!!! :hi :cheers :yah :shock:
Bravo, Phaeton, da-i drumul inainte, incerca sa remediezi ce n-a mers, eu unul nu pot decat sa iti tin pumnii. :hi :drive :bounce:
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

15 Mai 2010, 21:21

cornelius scrie:
Bai, nu pot sa cred am citit fiecare cuvant in parte si tot ce pot sa spun e doar atat: dementa curata, fratilor!!!! :hi :cheers :yah :shock:
Bravo, Phaeton, da-i drumul inainte, incerca sa remediezi ce n-a mers, eu unul nu pot decat sa iti tin pumnii. :hi :drive :bounce:



Incercam. Mersi de incurajari.

Te salut
Phaeton
 
Avatar utilizator
sandryn89
Mesaje: 307
Membru din: 17 Aug 2008, 01:23
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

16 Mai 2010, 04:18

trage-o in poza sub capota ca nu mai pot de nerabdare :bounce: :bounce: :bounce:
Imagine
SEATisfaction :love7:
Seat Cordoba 1.4 16v 85cp '08 Red Emocion
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

16 Mai 2010, 08:14

DAAAA,pune poze :drive
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
ll_her
Mesaje: 982
Membru din: 12 Mai 2008, 08:01
Localitate: Brasov

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

16 Mai 2010, 13:06

Ce zici de asta?
http://www.segundamano.es/vi/11903089.htm?c=53
Cred ca ar fi OK pt. masina ta. :)
VR 46

SEAT Altea 1.4 TSI 125 CP Stylance - Mar Blue
Imagine
&
SEAT Leon 1.6 TDI CR 105 CP Copa Edition - Estrella Silver
&
Ex - SEAT Ibiza 1.4 TDI 70CP Fresc - Crono Yellow
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

16 Mai 2010, 13:29

Motorul arata bine dar nu. Deja am unul ... sa vad ce pot face cu el.

Dupa cum cred ca v-am spus mai sus suspensiile au fost inlocuite cu unele de Passat model sport pentru ca, cand am pus motorul cele stock s-au rupt. Azi am gasit unele noi, voi incerca sa le potrivesc.

De dimineata cand am intrat in garaj am constatat ca bateria mea nu se incarca sub nici o forma. In concluzie caut problema ( inca o caut ). Am deasemenea nevoie si de o baterie noua.

Azi mi-a venit cadoul ( nu pentru ziua mea ... doar i-am facut un favor care pentru el a insemnat mult ). Mi l-a daruit un foarte bun prieten de-al meu care acum e in Germania. Initial n-am vrut sa il accept ca am zis ca e prea mult ... dar intr-un final m-a convins. Bineinteles am pus si eu niste bani.

Cam asa arata:

Imagine

Un melc model GT3582R. NU cred ca o sa fie pus pe motorul asta. Dar niciodata sa nu zici niciodata.


Salut
Phaeton
 
Avatar utilizator
Phaeton
Subiect Autor
Mesaje: 355
Membru din: 23 Ian 2010, 20:51
Localitate: Vaslui

Re: Seat Cordoba ( Work in Progress )

16 Mai 2010, 14:46

Mi-a alungat ploaia oamenii. Au zis ca se duc sa isi bage masinile in garaj. Sper ca se mai intorc. Oricum asta imi acorda putin timp sa mai postez pe aici.

Muncesc la masina de o perioada. Ma tot gandesc la diverse. Am sa incerc sa-mi expun cateva din idei pe aici.

Ma gandesc sa termin de adaptat motorul ( bine inteles daca nu il dau ), si apoi sa ma apuc de ea propriu-zis. Mi-am pus in gand de mult timp sa ii dau un telefon lui bamse sa il intreb de piese, dar tot aman. Banii i-as avea dar sunt ca o femeie virgina ... nehotarata. Faptul ca am pus motorul asta ... a fost ca primul blow-job pentru o virgina. Mi-a placut ... dar tot nehotarat sunt inca. O alta varianta ar fi deasemenea sa adaptez motorul si sa o dau unui " enthusiast " de vreo 18-19 ani care sa imi dea banii pe ea si apoi sa o dea de gard. Dar ma indoiesc ca am eu asa mila de ea.
Poze nu o sa apara prea curand ... decat cu piesele care intra pe masina. Nu fac poze deoareca ... daca cineva imi cere poze si eu imi pun in gand sa fac ... fac accident. Cand m-am inscris pe forum mi-ati zis toti sa fac poze. Am plecat de acasa cu gandul de a face poze si am facut accident. Mi s-a mai intamplat si cu un BMW. Deci de aceea nu mai prea postez poze decat cand nu mi se cere. Stiu ca suna al dracului de ciudat dar ... am sa incerc pe parcurs sa mai fac si poze. Exista posibilitatea sa ii fac numai in garaj. Habar nu am. ( Ca o paranteza ... nici macar cu masina botita nu am pus poze, dovada ca asta e cam singura mea " superstitie ", dar totusi am mai aratat pe mess celor care ma au in lista, atunci cand nu mi-au cerut.)
Oricum ... sa revenim la masina. Am spus ca imi voi expune niste idei. Prima mea idee ar fi un Subaru White ( culoare ). A doua ... bara de torsiune pe fata si spate. A treia ar si sa sudez portierele spate si sa sudez o bara sau doua intre ele tot pentru rigidizare. A patra ar fi un roll - bar in 8 sau 10 puncte. A cincea ar fi capota si aripi din fibra ( numai pe fata ) deoarece pot umbla mult mai usor la motor. Nu sunt adeptul fibrei dar se incalzeste mult mai greu decat metalul asa ca e mult mai rezonabila. Oricum cred ca am sa ii maresc putin botu ca sa am putin mai mult spatiu. Daca intr-un final ma hotarasc sa instalez melcul mai mult ca sigur imi va trebui un inter-cooler si atunci nu stiu cum voi face cu spatiul. Cred ca imi voi face o bara Cupra - Style din fibra pe comanda si am sa ii maresc putin gaura aia din centru. Inca sunt in pana de idei. Ma tot gandesc cum sa scap de greutate si cum naiba sa o echilibrez. Cred cu tarie ca pe fata e de 3 ori mai grea decat pe spate. Iar momentan avand tractiune fata ... ma omoara. Nu pot sa iau un viraj.


O intrebare am pentru voi. Stiti cumva de und epot face rost de un bord cu 8000 rpm si cu 260 km/h ?

Salut
Phaeton

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator