Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
 
daimio
Subiect Autor
Mesaje: 744
Membru din: 21 Noi 2009, 09:03

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 17:05

Nu stiu daca va vine sa credeti, da' fiica-mea aia mica (10 luni) sta in fund pe jos in cealalta camera si se uita la un film cu Bud Spencer (piedone :lol: :lol: :lol: )...

In limba maghiara... :shock: :shock: :shock:

De vreo 15 minute :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Power is nothing without control...
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 17:15

lasa ca tot mai frumos e la Budapesta decat la Bucuresti :wink:
 
daimio
Subiect Autor
Mesaje: 744
Membru din: 21 Noi 2009, 09:03

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 17:28

Nu comentez.
Power is nothing without control...
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 17:42

Super topic...!!
Apelez si eu la experienta celor care stiu cate ceva despre tunning....si vin cu o intrebare:
La motorul meu 1.4 TSI cu evacuare (toba finala, tipsuri si fara toba intermediara) si filtru sport K&N...am riscuri mari daca apelez la o resoftare...RBN?

Mi-e un pic frica pentru ca este un motor mic....si ar ajunge pe la 160 cai si vro' 300 cuplu...nu as vrea sa imi crape turbina sau ceva...!!!
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
daimio
Subiect Autor
Mesaje: 744
Membru din: 21 Noi 2009, 09:03

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 17:55

Mi-e greu sa-ti dau un sfat, sa-ti spun sincer.

Dar din cate am auzit eu despre Rabanne, e unul dintre cei mai buni (vreo 3-4) din tara. Parerea mea este ca ar trebui sa vorbesti cu el despre asta, sa-i spui care este ingrijorarea ta si - eventual - sa ajungeti la un compromis. Un soft bun nu inseamna numai o crestere dramatica de putere sau mai ales de cuplu, in cazul tau. Un soft bun poate sa influenteze in bine comportamentul in plaja de turatii, consumul, momentul de cuplu maxim, tipul de combustibil folosit si multe altele. Rabanne (dar si altii, cum sunt baietii de la Revo) ar putea - sunt sigur - sa individualizeze softul instalat de el exact asa cum ti-l doresti, dupa stilul tau de condus, dupa cerintele tale, ma rog...

Doar sa stii exact ce-ti doresti de la soft-ul respectiv.

Despre probleme de fiabilitate, nu prea am auzit. Dar asta nu inseamna ca nu pot apare... Nicky s-ar putea sa stie mai multe despre asta.
Power is nothing without control...
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 18:37

Dl Patzaichin, pune ce vrei tu, ca nu crapa turbina. Fiecare isi alege in functie de buget, de intuitie si de standardele personale. Orice crestere e binevenita, mai ales daca e de cuplu si se manifesta pe o plaja mai larga de turatii. Mihaiu de la TM si-a pus soft de la Lorand Kiss, parca, si e super multumit. Masina lui e identica cu a ta.
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 18:44

Am inteles!

Am o mica teama....ca de obicei ce e motor mic cu putere mare...ori are bi-turbo ori are si compresor si turbina....din cate mi-a explicat cineva din BV eu nu am decat turbina.

O sa trebuiasca sa iau o decizie odata si odata :)
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine

 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 18:56

let's get things straight

masinile cu compresor presupun un motor electric ca un ventilator sau un motor legat la arborele cotit al masinii care impinge aer cu presiune in admisie. mai mult aer, mai mult oxigen, mai buna ardere si plus de putere. compresorul ia el insusi din putere, fie ea electrica sau de angrenaj.

masinile cu turbina se folosesc de gazele de esapament care invart turbina, iar turbina e legata de un asa zis compresor, care baga aerul fortat in admisie ca in primul caz. pana la 2500-3000RPM, mai toate masinile sunt aspirate. abia dupa pragul ala intra turbo in actiune. fata de motoarele cu compresor, motoarele turbo folosesc puterea gazelor de evacuare, cum spuneam. sper sa fi fost pe intelesul tuturor.

http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm - cand aveti timp, incercati sa parcurgeti paginile astea
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 19:02

Super...merci mult Nicky...si fulmuletzul de la ei de pe site...este pe intelesul tuturor!!!
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
bebitz
Mesaje: 389
Membru din: 21 Sep 2008, 10:14
Localitate: Ploiesti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

13 Ian 2010, 20:34

daca ar fi si in romania salarii de 2000-3000 euro pe luna,ca in alte parti ar mai merge,dar asa visam si noi la lucruri frumoase
White Ibiza ;1.2 70 cp
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

14 Ian 2010, 09:21

asa stiam si eu ca 1.4 TSI are si compresor, pe langa turbina...
Caracteristica unică a tehnologiei TSI, oferită de Volkswagen cu caracter exclusiv, în calitate de unic producător care pune la dispoziţie această realizare pe plan mondial, este reprezentată de combinaţia dintre injecţia directă cu benzină şi dubla supraalimentare. „Twincharger“, un compresor mecanic de supra-alimentare combinat cu un turbocompresor, asigură o putere raportată la capacitatea cilindrică de 90 kilowaţi, respectiv 121 CP per litru de capacitate cilindrică, dezvoltând o valoare de top în categoria propulsoarelor cu patru cilindri destinate producţiei de serie în clasa autoturismelor.
Cuplul motor maxim de 240 Nm este disponibil de la un nivel de turaţii de 1.500 rotaţii/min şi este menţinut la acest nivel ridicat până la 4.500 rotaţii/min. Această valoare corespunde potenţialului unui motor cu aspiraţie cu o capacitate cilindrică de aproximativ 2,3 litri. În comparaţie cu un astfel de propulsor, consumul de carburant obţinut de un motor 1.4 TSI este mai scăzut cu aproximativ 20 procente.
O altă variantă de putere a motorului TSI, cu 103 kW/140 CP şi un cuplu motor maxim de 220 Nm este disponibilă pentru Golf, Jetta, Touran şi pentru noul Golf Variant. Iar modelul Golf Plus este disponibil atât cu un propulsor 140 CP TSI, cât şi cu motor TSI de 170 CP.
Principiile de funcţionare ale compresorului şi turbocompresorului se completează perfect. Până la o turaţie de aproximativ 3.500 rpm, supra-alimentarea se realizează de către compresorul mecanic. Presiunea de supraalimentare este intensificată de turbocompresorul montat în serie. De la o turaţie de 3.500 rpm, presiunea de alimentare în cilindri este asigurată numai prin intermediul turbinei de supraalimentare.

http://www.volkswagen.ro/despre_volkswa ... lementare/
http://www.volkswagen.ro/despre_volkswa ... e/tsi/tsi/
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

14 Ian 2010, 10:11

Super tare....!!! Imi place din ce in ce mai mult....doar nu degeaba a fost motorul anului 2 ani la rand :)

Merci mult Bubu :D
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

14 Ian 2010, 10:18

cu placere Cristi! sa ai grija de masina ca merita :wink:
 
daimio
Subiect Autor
Mesaje: 744
Membru din: 21 Noi 2009, 09:03

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

14 Ian 2010, 14:55

Super, Bubu! Am mai invatat ceva.

Frumoasa explicatia. Felicitari pentru interventie si la mai multe! :wink:
Power is nothing without control...
 
Avatar utilizator
bebitz
Mesaje: 389
Membru din: 21 Sep 2008, 10:14
Localitate: Ploiesti

Re: tuning si setari - ce pierzi si ce castigi (la extreme)

20 Ian 2010, 19:43

nimeni nu mai zice nimic?un bodykit in afara de partea estetica imbunatateste performantele masinii?(mai aerodinamica,sta lipita mai bine de asfalt,mai stabila?)
White Ibiza ;1.2 70 cp
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori