Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

28 Oct 2008, 17:24

Florin&David scrie:
Profesore, super masina.
Sticker-ul ala de pe portiera m-a ametit.
Il ai pe undeva salvat vectorial?
Il dai?
Site-ul cu cauciucuri este chiar marfa. mai bine il scri si la Topicul pentru cauciucuri de iarna sa nu mai caute lumea pe google.
Sa o stapanesti cu placere.
Ii cam dadeai? :P


E pus demult linkul la topicul "Cauciucuri de iarna". :wink:
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

31 Oct 2008, 12:54

Azi am facut un mic upgrade la partea de suspensii , am montat alte bari stabilizatoare , H&R versiunea mai blanda , recomandata pt, masini cu AFL , adica transpus in diametrul acestora acum am 26 mm. fata , si 22 mm spate , cele vechi fiind 24 , respectiv 21 , partea buna ca acstea noi au doua pozitii de reglaj , respectiv duritate , impresii duminica dupa masa dupa ce vin din tests............
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

31 Oct 2008, 12:57

Ca prima impresie , Danut , mecanicul care se ocupa de masina mea , a spus ca e 'tare' pe viraje ........citez bate Cupra.........
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

31 Oct 2008, 13:27

Adica diferenta sa fie data doar de barile stabilizatoare? :shock:
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

31 Oct 2008, 13:36

Sa inteleg in acest caz,ca daca iti iau eu barele stabilizatoare vechi si le pun la mine, suntem cam la fel?:wink:
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

31 Oct 2008, 13:45

Chiar, le vinzi pe cele vechi?
Se potrivesc si la alte motorizari?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

31 Oct 2008, 17:14

razmih scrie:
Adica diferenta sa fie data doar de barile stabilizatoare? :shock:

In mod cert nu pot sa ma pronunt ,eu am citat un om care a mers cu masina mea si cu Cupra de la ei de la firma.......

 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

31 Oct 2008, 17:15

Testosul scrie:
Sa inteleg in acest caz,ca daca iti iau eu barele stabilizatoare vechi si le pun la mine, suntem cam la fel?:wink:

Dap.............
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

31 Oct 2008, 17:17

ace117 scrie:
Chiar, le vinzi pe cele vechi?
Se potrivesc si la alte motorizari?

Prinderile sunt aceleasi , difera diametrul barelor , in acest caz cele de Cupra , Fr , si Sport (Up) , sunt acelasi diametru 24 fata , 21 spate , cele normale au un mm mai putin cel putin asa mi s-a spus de la dep . de piese
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

02 Noi 2008, 08:08

Masina sta f. bine pe curbe se simte , chiar daca sunt incaltat cu gume de iarna si talonul este mai mare , insa exista un mic tangaj la iesire din viraj , pe care il pun pe seama gumelor. Revin cu impresii.......
 
Avatar utilizator
kenzo_boy
Mesaje: 564
Membru din: 29 Ian 2008, 19:04
Localitate: Targu Neamt
Contact:

03 Noi 2008, 04:01

cat au costat si de unde le`ai luat?
Leon TFSI powered by RBN
Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

03 Noi 2008, 09:35

The teacher scrie:
Masina sta f. bine pe curbe se simte , chiar daca sunt incaltat cu gume de iarna si talonul este mai mare , insa exista un mic tangaj la iesire din viraj , pe care il pun pe seama gumelor. Revin cu impresii.......


Pot sa confirm ce a scris Profesoru' mai sus...masina sta foarte bine acum.
 
The teacher
Profesoru
Subiect Autor
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

07 Noi 2008, 20:26

Din copilarie visam la asa ceva si m-i s-a implinit visul , o centura ham , ca la masinile de WRC , sau orice alta competitie, sunt Sparco , si sunt super multumit de alegerea facuta , poate in seara asta il rog pe Cristi (Baltazar) sa le faca o poza........................ :lol:
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

07 Noi 2008, 21:09

La asa ceva si eu visez... dar mai am 4 ani pt a face economii :D Deabia astept sa vad cum o sa iasa :)
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

07 Noi 2008, 21:12

The teacher scrie:
Din copilarie visam la asa ceva si m-i s-a implinit visul , o centura ham , ca la masinile de WRC , sau orice alta competitie, sunt Sparco , si sunt super multumit de alegerea facuta , poate in seara asta il rog pe Cristi (Baltazar) sa le faca o poza........................ :lol:


Cum le ai montat?
Ca nu ai scaune de curse si nici roll-bar unde se leaga parte surioara. :)
M-ar bate si pe mine gandul la asa ceva...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator