Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Evacuare Sport

21 Mai 2009, 12:59

dudes,motoarele aspirate nu beneficiaza de castig foarte mare de putere prin schimbarea evacuarii,daca rs4 castiga 15 cai din evacuare miltek cai coada oare 1.2 cat o sa castige?
Oh yeah...din cate stiu eu ,motoarele aspirate au nevoie de contra presiune destul de mare pe evacuare...marind evacuarea nu faceti decat sa pierdeti din cai...da sigur se va auzi mai tare si se va simti mai vanjoasa dar s-ar putea sincer sa fie o pierdere de bani,acum sper sa nu se supere nimeni pe mine 8)
Vreti cai mai multi la un motor aspirat atunci trebuiesc schimbate axele ,galeria de evacuare ,pusa o volanta foarte usoara ,niste injectoare de cc mai mare putin si la sfarsit un soft care sa tina cont de toate astea de mai sus.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Evacuare Sport

21 Mai 2009, 21:10

Foarte corect ce zici tu, am patit-o si eu la un BMW.
Teava mare = zgomot mare si putere mai mica.
Dupa care m-am dus la un atelier specializat unde mi-au pus toba sport dedicata masinii = zgomot placut si putere marita un pic. :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
marius_andre2003
Ibiza Owner
Mesaje: 423
Membru din: 20 Mar 2009, 18:38
Localitate: iasi
Contact:

Re: Evacuare Sport

22 Mai 2009, 08:49

foarte adevarat ce ziceti voi.
ideea e ca la cei 64 de cai si 2 cai daca se castiga e super ok. imi scot ac-ul vara :lol:
inainte de montaj am sa fac un dyno. la fel si dupa. "contrapresiunea" este data in proportie de 80% de galerie si catalizator.
facand lucrarea in regie proprie imi pot permite sa ma jonglez cu diametrul tevii cum vreau, pierderea fiind numai de teava.
sincer nu caut sa-i maresc puterea semnificativ, cum am zis si mai sus.
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=33&t=3000&st=0&sk=t&sd=a&start=15 dupa cum se poate vedea asa arata o evacuare dupa 5 ani juma. tot trebuie schimbata, iar daca apare si un castig , foarte bine. daca nu, la fel de bine .

offtopic :wink:
motorul de 1.2 se poate upgrada pana la 164 de cai. dar asta inseamna sa schimbi tot in afara de blocul motor, si asta o faci pe barba ta caci s-ar putea ca acesta sa cedeze la primul "cox", iar costurile se ridica undeva la 6000 mii de euro fara manopera. mult prea multi bani pentru nimic. cu 1000 de euro se gasesc motoare de cupra 1.8T, puntea fata si spate le gasesti undeva le 600-800 euro. + ca motorul de 1.2 este un motor economic si daca te hazardezi sa mai pui pe el mai mult de 15 cai s-ar putea sa ai surpriza sa nu mai fie asa fiabil. parerea mea este ca remapare admisie si evacuare e suficent pt "motorul de scuter"

inca odata scuze de offtopic :blackeye:
LEON COPA white 1.2TSI 105cp
seat ibiza - SOLD viewtopic.php?f=33&t=3000
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Evacuare Sport

24 Mai 2009, 21:15

daca tu zici ca merita 1500 ron pe evacuare cap coada pt 2-3 cai e ok:)
De banii astia iti iei alte axe cu came mai pui ceva si faci si chiptuning si iesi mult mai bine.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
marius_andre2003
Ibiza Owner
Mesaje: 423
Membru din: 20 Mar 2009, 18:38
Localitate: iasi
Contact:

Re: Evacuare Sport

24 Mai 2009, 21:28

toate la timpul lor 8)
LEON COPA white 1.2TSI 105cp
seat ibiza - SOLD viewtopic.php?f=33&t=3000
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

24 Mai 2009, 21:33

im570rm scrie:
daca tu zici ca merita 1500 ron pe evacuare cap coada pt 2-3 cai e ok:)
De banii astia iti iei alte axe cu came mai pui ceva si faci si chiptuning si iesi mult mai bine.


Da-mi voie sa ma indoiesc ca, cu aceasta suma (scuzati cacofonia), poti sa faci asa de multe lucruri precum spui tu...sau ok, depinde unde faci softul...
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Evacuare Sport

24 Mai 2009, 21:54

axele sunt in jur de 400 de eur si softul costa 200 de eur.Acum daca se duce la superchips sau skn sa ii faca softul probabil nu ii vor ajunge banii nici makar de soft :lol:
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp

 
Avatar utilizator
marius_andre2003
Ibiza Owner
Mesaje: 423
Membru din: 20 Mar 2009, 18:38
Localitate: iasi
Contact:

Re: Evacuare Sport

24 Mai 2009, 22:40

sper ca nu ati uitat ca am motor de 1.2 :lol: :lol: :lol:

daca voiam super power imi luam cupra si abia aici erau jocuri de lumini si spectacolin toata regula.
am ales 1.2 datorita costurilor mici de intretinere. dar cum vremurile au trecut am ajuns la concluzia ca 1.2 e econom nu si sportiv.la vremea respectiva a fost masina perfecta. daca printr-o evacuare sport admisie si soft (ultimile doua fiind offtopic) se poate aduce un pic ( retineti sintagma un pic) de sportivitate pastrand caracteristicile economice ala motorului de 1.2 12v atunci eu ma declar multumit. iar la sfarsit tragand linie sper sa ajung la concluzia ca am ajuns mai ieftin cu cele enuntate mai sus decat sa fac schimb intre 1.2 si cupra, fr sau 1.4 101CP.

daca nu macar raman cu satisfactia 8) ca am masina unicat. intentia nu e de a scoate cai putere. e placere si pasiune. made by me :!:
+ ca imi e prea draga masina sa renunt la ea
LEON COPA white 1.2TSI 105cp
seat ibiza - SOLD viewtopic.php?f=33&t=3000
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

25 Mai 2009, 13:20

marius_andre2003 scrie:
sper ca nu ati uitat ca am motor de 1.2 :lol: :lol: :lol:

daca voiam super power imi luam cupra si abia aici erau jocuri de lumini si spectacolin toata regula.
am ales 1.2 datorita costurilor mici de intretinere. dar cum vremurile au trecut am ajuns la concluzia ca 1.2 e econom nu si sportiv.la vremea respectiva a fost masina perfecta. daca printr-o evacuare sport admisie si soft (ultimile doua fiind offtopic) se poate aduce un pic ( retineti sintagma un pic) de sportivitate pastrand caracteristicile economice ala motorului de 1.2 12v atunci eu ma declar multumit. iar la sfarsit tragand linie sper sa ajung la concluzia ca am ajuns mai ieftin cu cele enuntate mai sus decat sa fac schimb intre 1.2 si cupra, fr sau 1.4 101CP.

daca nu macar raman cu satisfactia 8) ca am masina unicat. intentia nu e de a scoate cai putere. e placere si pasiune. made by me :!:
+ ca imi e prea draga masina sa renunt la ea


Din pacate la motoarele aspirate, costurile pentru o crestere relativ mica de putere a motorului sunt considerabil mari in raport cu cresterea fizica, cat si in raport cu motoarele turbo.
 
vuf
Mesaje: 54
Membru din: 10 Iun 2009, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

16 Iun 2009, 11:10

BoaBa scrie:
Am si eu o intrebare de necunoscator :)

Din cate imi amintesc, desi e f posibil sa gresesc, toba finala la leon este una centrala din care pleaca teava care ajunge pana la final, nu?
Ca sa iti schimbi toba si sa montezi una sport, cum se procedeaza? Pentru ca banuiesc ca cea noua nu va mai fi in acelasi loc cu cea centrala veche...

Ma poate lamuri si pe mine cineva?

La leon cel mai recomandat pentru un sunet placut este sa se schimbe toba de mijloc si sa se monteze teava pana in spate asta la motoare turbo, la motoare aspirate se poate monta o toba centrala spate cu un tips sau doua

Astea sunt solutii generale. Pentru fiecare client se pot face diferite modificari pentru sunet si performanta
Seat Leon Cupra .................... Mazda RX8
Imagine Imagine
*Membru Exclusive Racing Club
*Owner Assist Performance Tuning
>>> www.APTuning.ro <<<
 
vuf
Mesaje: 54
Membru din: 10 Iun 2009, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

16 Iun 2009, 11:26

tazzq scrie:
Salut, am niste intrebari esentiale...
Se da un Leon Fr tdi 170 hp masina are 1 luna am 3900 km, singura modificare pe care am facut-o este un filtru K&N
Am inteles ca stage 2 include schimbarea filtrului de aer + schimbarea tobei(tot traseu) + chiptuning, pe mine ma deranjeaza foarte mult filtrul de particule. in km pe care i-am parcus pana acuma s-a aprins de 4x

1.Daca scot filtrul de particule si aplic o solutie miltek de down pipe ce se intampla: urca sau scade consumul in vreun fel ?uzura creste asupra celorlalte parti ? cati Kw/Nm castig ?Viteza maxima?


Daca scoti filtrul de particule scade consumul creste puterea dar creste poluarea acelasi lucru este si pentru catalizator
Seat Leon Cupra .................... Mazda RX8
Imagine Imagine
*Membru Exclusive Racing Club
*Owner Assist Performance Tuning
>>> www.APTuning.ro <<<
 
Avatar utilizator
mcbeowolf007
Mesaje: 503
Membru din: 01 Dec 2007, 11:25
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Evacuare Sport

18 Iun 2009, 14:31

Stie cineva cat are diametrul la intrae si iesire catalizatorul la un ARL 1M?
Imagine
Nissan Cherry 1.3DX || Opel astra hatch'93
Golf III 1.9TD
Seat Toledo 1.9 Tdi ||Audi A4 1.9 PD 2002
Seat Leon Top Sport 1.9 TDI IS-25-WEEEEE
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=2346

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori