Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Evacuare Sport

13 Ian 2009, 13:17

Spuneti-mi si mie daca schimb doar toba finala. Am sa obtin doar alt zgomot sau si performantele se vor imbunatati.
Vreau sa obtin un zgomot gros. Am auzit pe un st si e foarte frumos.
Parca cu acel zgomot masina este mai autoritara. este foarte placut. cel putin mie imi place.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Evacuare Sport

13 Ian 2009, 13:19

daca schimbi finala, se va auzi doar un zgomot mai "dur".
doar atat!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
kenzo_boy
Mesaje: 564
Membru din: 29 Ian 2008, 19:04
Localitate: Targu Neamt
Contact:

Re: Evacuare Sport

18 Ian 2009, 16:49

grecutzu2005 scrie:
Spuneti-mi si mie daca schimb doar toba finala. Am sa obtin doar alt zgomot sau si performantele se vor imbunatati.
Vreau sa obtin un zgomot gros. Am auzit pe un st si e foarte frumos.
Parca cu acel zgomot masina este mai autoritara. este foarte placut. cel putin mie imi place.


pai daca ii pui doar o toba finala...tip cerc...ca altceva nu prea incape la leon...se va auzi mai gros...si o sa iti placa...dar depinde...daca vrei sa se aude un pic si mai tare...scoti intermediara...sau daca vrei crestere de puterre schimb toata evacuarea Turbo back!adica ii maresti diametrul la evacuare...si cum tu ai cupra trebuie sa ai tot traseul de 76' ;)
Leon TFSI powered by RBN
Imagine
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Evacuare Sport

19 Ian 2009, 10:43

Multumesc mult baieti pentru informati.

Dar mai am o intrebare ce e 76 ala?
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

19 Ian 2009, 11:02

Este vorba despre diametrul tevii.
 
Avatar utilizator
BoaBa
Mesaje: 117
Membru din: 29 Iun 2008, 12:16
Localitate: Craiova

Re: Evacuare Sport

22 Ian 2009, 13:01

Am si eu o intrebare de necunoscator :)

Din cate imi amintesc, desi e f posibil sa gresesc, toba finala la leon este una centrala din care pleaca teava care ajunge pana la final, nu?
Ca sa iti schimbi toba si sa montezi una sport, cum se procedeaza? Pentru ca banuiesc ca cea noua nu va mai fi in acelasi loc cu cea centrala veche...

Ma poate lamuri si pe mine cineva?
 
Avatar utilizator
crysu
the yellow one
Mesaje: 878
Membru din: 27 Aug 2008, 12:37
Localitate: Bucuresti (ex Craiova)

Re: Evacuare Sport

23 Ian 2009, 12:37

si pe mine... si pe mine...
vroiam sa schimb toba de cand am luat masina dar din cate am vazut eu c... toba finala este amplasata paralel cu bara spate spre deosebire de multe modele care o au amplasata perpendicular pe bara spate.

Deci... cum va sta noua toba acolo ... ce modificari trebuie aduse ?
Imagine
Actual: Seat Leon 1P 1.6
Poate vreodata: Altea 4 Freetrack

 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Evacuare Sport

27 Ian 2009, 09:03

Stai sa fac si eu cateva intrebari.
Ma bate tare de tot un gand sa-mi cumpar filtru si evacuare sport.
Sunt cumva in "serie"?
Trebuie sa iau un filtru care sa se potriveasca cu evacuarea sau invers?
Creste consumul?
Poate dauna cu ceva aceasta modificare?
Multumesc.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Evacuare Sport

27 Ian 2009, 09:06

nu florin!
filtru soprt este filtru sport!
daca vrei sa faci pasul asta ... ia-ti kitul nu numai filtrul!
tu vrei sa schimi toata evacuarea? saudoar finala?

si consumul o sa-ti creasca!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Avatar utilizator
weederash
Mesaje: 174
Membru din: 10 Dec 2008, 12:09
Localitate: Bucuresti/Colentina
Contact:

Re: Evacuare Sport

27 Ian 2009, 09:19

toba finala este ultima parte din evacuare care e formata din 3 bucati ( din cate stiu eu, sper sa nu ma insel ). cand o schimbi iti taie ultima parte din ea ( toba finala stock ) si iti sudeaza alta ( toba sport ) in locul ei. Se monteaza la fel ca si cea veche. Toba finala sport e doar pentru un zgomot mai frumos si mai puternic, nu afecteaza cu nimic performantele masinii si nici gradul de poluare al acesteia. Sper ca reusiti sa descifrati si sa intelegeti ce am vrut sa spun din ce am scris aici! :D
Leon 1M 1.8T 20V / 179 BHP
. B 39 WDR
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Evacuare Sport

27 Ian 2009, 09:32

Florin, daca vrei sa schimbi intr-adevar performantele masinii, poti sa pui o evacuare CAT Back, adica de la catalizator pina la finala inclusiv, caz in care se schimba toba intermediara (sau se renunta definitiv la ea), se schimba tot piping-ul si toba finala. (cresc performantele masinii cu 5 pina la 7 CP, dar din cate stiu eu creste cumva si gradul de poluare). Un pret estimativ la o evacuare profi de acest gen este undeva la 1100 Euro. Daca vrei o perfomanta si mai mare (si daca ai si un soft puternic pe masina), exista posibilitatea sa schimbi si catalizatorul, caz in care trebuie sa mai adaugi niste sute bune.

In ce priveste filtrul de aer sport, cum spunea si Marian mai sus este mai bine sa iti iei tot kit-ul, insa aici exista cateva mici dezavantaje:
1. la instalarea majoritatii kit-urilor sport este necesar sa renunti la capacul de la motor (daca acesta exista)
2. deoarece in ROmania este foarte mult praf, va trebui o atentie sporita la intretinerea filtrului, deoarece fiind un sistem cu admisie directa de aer (fara cutie de protectie), este foarte expus mediului inconjurator.
Insa exista si o alternativa la aceste filtre si anume in cutia stock a filtrului sa inlocuiesti filtrul stock cu unul identic, dar sport facut dintr-un alt material care permite intrarea unei cantitati mai mari de aer.

Bafta la proiecte.
 
Avatar utilizator
tazzq
Mesaje: 44
Membru din: 28 Mar 2009, 17:20
Localitate: Bucuresti

Re: Evacuare Sport

04 Mai 2009, 11:57

Salut, am niste intrebari esentiale...
Se da un Leon Fr tdi 170 hp masina are 1 luna am 3900 km, singura modificare pe care am facut-o este un filtru K&N
Am inteles ca stage 2 include schimbarea filtrului de aer + schimbarea tobei(tot traseu) + chiptuning, pe mine ma deranjeaza foarte mult filtrul de particule. in km pe care i-am parcus pana acuma s-a aprins de 4x

1.Daca scot filtrul de particule si aplic o solutie miltek de down pipe ce se intampla: urca sau scade consumul in vreun fel ?uzura creste asupra celorlalte parti ? cati Kw/Nm castig ?Viteza maxima?
SEAT LEON FR TDI "PORTOCALA MECANICA"
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4926
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: Evacuare Sport

11 Mai 2009, 13:51

Salve. Ma bate gandul sa achizitionez o toba finala sport. Ceva idei?
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
 
im570rm
Mesaje: 157
Membru din: 08 Mai 2009, 11:12

Re: Evacuare Sport

11 Mai 2009, 19:09

@tazzq din pacate scosul filtrului de particule nu e asa usor ,nu poti sa il dai jos si gata,nu va merge masina cum trebuie.Daca masina avea calculator bosch (are siemens) se putea dezactiva din soft ,dar la siemens nu am auzit pe nimeni sa faca acest lucru.
Sfatul meu e sa faci doar chiptuning si asta e...210-220 de no problem.
Seat Leon 1.9 tdi ASV Stage4 240hp
 
Avatar utilizator
marius_andre2003
Ibiza Owner
Mesaje: 423
Membru din: 20 Mar 2009, 18:38
Localitate: iasi
Contact:

Re: Evacuare Sport

20 Mai 2009, 18:30

sa va explic. la motorul meu de 1.2 12v fac in felul urmator:
demontez de la galerie tot
refac traseul cu teava de inox de 60mm, inclusiv flansa de prindere si locul pt sonda lamda
continui cu catalizator sport de 2.25" in si out
in locul intermediarei ... lipsa
merg cu traseul pana la sfarsit din teava inox 60 mm si termin cu finala sport.
si cat si finala sunt magnaflow.
am comandat catalizatorul. restul e under construction
LEON COPA white 1.2TSI 105cp
seat ibiza - SOLD viewtopic.php?f=33&t=3000

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori