in afara de urmatoarele...trebuie sa mai stiu ceva?
1 - decupleaza bateria
2 - schimba uleiul si filtrul de ulei si las-o cu uleiul schimbat . Daca nu schimbi uleiul , cel vechi care este deja acid , va incepe sa atace piesele metalice din motor.
3 - daca poti las-o pe niste suporti mai inalti astfel incat sa nu stea cu rotile pe sol (daca pierzi presiunea in pneuri si se lasa masina pe cauciucuri o sa-ti trebuiasca altele noi .
4 - inchide toate gurile de ventilatie de la climatizare
5 - daca este posibil lasa masina descuiata
6 - scoate lamelele de stergatoare si ridica in sus bratele de stergatoare
7 - nu uita sa o speli inainte si sa o acoperi cu un strat consistent de ceara . Daca poti spal-o bine pe dedesubt si da-i un strat de protectie .
8 - fa-i plinul (ochi !!) si las-o asa - este important ca combustibilul sa nu aiba contact cu aerul exterior - adica plin ochi .
9 - frana de mana jos si bagata in tr. 1 a cutiei de viteze...
Daca o tii in garaj nu-ti recomand deloc sa o acoperi cu vreo prelata sau mai stiu eu ce . Prelatele retin umezeala in serile si diminetile reci de toamna si primavara si nu fac bine deloc la caroserie .
Inainte de a reporni masina , incarca bateria pe redresor .
Despre celelalte lichide - antigel , lichid de frana - nu trebuie sa -ti faci probleme decat sa nu aiba contact cu aerul exterior . Inca ceva , lichidul de frana este higroscopic(absoarbe apa ) , deci va trebui sa ai grija sa nu-ti desfaca nimeni capacul de la vasul de lichid de frana .