Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

29 Oct 2008, 19:04

scuze pentru "messegiarisme",
clar esti pe ei ,ii faci lejer, normal conteaza atat masinuta cat si soferul
apropo,ace 117 vad ca ai herghelie sub capota , franele standard fac fata sau ti-ai schimbat si sistemul de franare, ah si inca ceva baieti ati patit ceva de genul : esti la semafor si vrei sa pleci la o liniuta, tii turatia pe la 2700 - 2900 asta e pt.FR diesel , dai drumul la ambreiaj si motorul ramane turat !!!!
asta mi s-a intamplat vara asta de vreo 2 ori, dupa care nu mai mi-a facut figura :?: :!: :?:
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

29 Oct 2008, 21:04

Vrei sa zici ca ramane turat dar nu trage de nivelul turatiei respective?
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

29 Oct 2008, 21:16

Ciosmi scrie:
ace117 scrie:
(Am incercat o masuratoare. :wink: )
:wink:


Cu ce ai masurat?


Cronometru...ceea ce folosesc si in raliuri.
Partea proasta era ca eu conduceam si tot eu cronometram.
De aceea nu stiu exact timpul.
BTW: exista un FR TDI resoftat la 224 CP pe youtube care face suta in 6.4 sec! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

29 Oct 2008, 21:18

Oare cel din WTCC cat scoate?
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

29 Oct 2008, 21:19

badganaflee scrie:
scuze pentru "messegiarisme",
clar esti pe ei ,ii faci lejer, normal conteaza atat masinuta cat si soferul
apropo,ace 117 vad ca ai herghelie sub capota , franele standard fac fata sau ti-ai schimbat si sistemul de franare, ah si inca ceva baieti ati patit ceva de genul : esti la semafor si vrei sa pleci la o liniuta, tii turatia pe la 2700 - 2900 asta e pt.FR diesel , dai drumul la ambreiaj si motorul ramane turat !!!!
asta mi s-a intamplat vara asta de vreo 2 ori, dupa care nu mai mi-a facut figura :?: :!: :?:


Franele nu mai fac fatza, este in proiect un upgrade. :wink:
Nu mi s-a intamplat sa raman turat, eu plec putzin "patinat" la ambraj, sa tin turbina in sarcina, poate de aceea...nu stiu...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

29 Oct 2008, 21:20

razmih scrie:
Oare cel din WTCC cat scoate?


Cred ca sub 5 sec!
E alta masina! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
badganaflee
V.I.P.
Mesaje: 3412
Membru din: 19 Oct 2008, 16:54
Localitate: TM
Contact:

29 Oct 2008, 23:16

Da posibil patinat, cine stie, important e cu mi s-a mai intamplat :D

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

30 Oct 2008, 10:18

ace117 scrie:
Clar CTR2 (Type-R vechi) este peste CTR3 din cauza greutatii mai mici fatza de modelul nou, la aceeasi motorizare.
Daca se baga Rabanne la FR TDI, esti pe ei, la 220 cai ai acceleratia la 100 sub 7 secunde, cel putin la mine asa e. (Am incercat o masuratoare. :wink: )
Insa nu totul se rezuma la acceleratie...La testele facuta de revistele mai sus amintite se ia in considerare si turul de circuit.Si degeaba ai motorul tare cand cai sunt salbatici si nu le poti struni.Conteaza suspensia, rigiditatea caroseriei, coef. de aerodinamicitate, franele, cauciucuri etc.
Si cel mai tare hot-hatch este acela care a gasit cel mai bun compromis intre acestea! :wink:


Care o fi acela, ca eu inca nu mi-am dat seama? :wink:
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

30 Oct 2008, 21:57

Nissan GT-R?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

30 Oct 2008, 22:27

ace117 scrie:
Nissan GT-R?


Hot-hatch? :D
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

31 Oct 2008, 10:27

Parerea mea (no offense) este ca Nissan GT-R este mai degraba un super car.
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

31 Oct 2008, 13:43

acum nu mai e nissan-ul. recordul de circuit stabilit a fost doborat de un corvette (nu mai stiu modelul)
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

31 Oct 2008, 13:49

In acest topic se discuta de hot hatch-uri, nu de super car-uri...deci haideti sa nu-l mai poluam.
Puteti face un topic separat cu subiect de discutie "super car-uri", daca vreti.
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Subiect Autor
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

03 Noi 2008, 21:19

Atunci SUBARU WRX STI N14 - e hatch! :wink:
Si hooooot! :twisted:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

03 Noi 2008, 22:00

ace117 scrie:
Atunci SUBARU WRX STI N14 - e hatch! :wink:
Si hooooot! :twisted:


Mda, :wink: no comment.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator