Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
cornel .
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 19 Sep 2009, 15:22

probleme pornire la cald

19 Sep 2009, 15:30

sal! sunt nou pe aici! ma puteţi ajuta?
am un seat cordoba an 1995 motor 1,6i glx cu probleme la pornire atunci cand motorul este cald! o pornesc, mege 2 secunde, apoi se opreşte. apoi dau între 2 şi 20 de chei ca sa mai pornească (cam mult nu?) :(
masina are doar 134000 km. zic eu ca nu sunt mulţi. o am de 2-3 ani şi nu a mai facut aşa. m-am gandit ca ar putea fi ceva de la injectoare, ca ar mai trebui curăţate. să folosesc ceva de curăţat?
sau e de la altceva? la rece nu are nici o problemă.
safturi va rog!!! :crybaby:
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme pornire la cald

19 Sep 2009, 23:30

Salut,
Bine ai venit, ai incercat o diagnoza?, ce erori are?.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
cornel .
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 19 Sep 2009, 15:22

Re: probleme pornire la cald

22 Sep 2009, 18:06

nu am încercat. sper sa rezolv fara sa ajung acolo.
să folosesc duralube pentru sistemul de injecţie?
cred ca nu am ce sa stric. nu?
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme pornire la cald

22 Sep 2009, 19:51

Vezi ca s-a tot scris, eu sunt impotriva meclemurilor magice, denumite aditivi....
Faci cum vrezi, este motorul tau.
:D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
vanburger
Mesaje: 352
Membru din: 10 Dec 2008, 18:01
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: probleme pornire la cald

23 Sep 2009, 15:12

de acord cu baltazar...si eu bagam tot felul de lichide si prafuri magice...dar DEGEABA
tarziu m-am convins ca am aruncat niste bani aiurea
IBIZA 1.2 12V- watch out for the stupid idiot behind me Imagine
 
cornel .
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 19 Sep 2009, 15:22

Re: probleme pornire la cald

25 Sep 2009, 18:45

am sa incerc la tester. sa vad ce-mi zice :blackeye:
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme pornire la cald

25 Sep 2009, 20:00

Cel mai bine, daca esti din bucuresti se gasesc interfete si nu este nevoie sa te duci la un service pentru asta.
Complecteaza eventual locatia la profil, poate te ajuta cineva cu un test.
:D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
cornel .
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 19 Sep 2009, 15:22

Re: probleme pornire la cald

26 Sep 2009, 10:34

sunt din sibiu.
 
Avatar utilizator
julienpopa
Mesaje: 22
Membru din: 02 Oct 2009, 07:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: probleme pornire la cald

16 Oct 2009, 15:38

Eu am de asemenea probleme la pornirea la cald. Cand este rece motorul nu are nici o problema dar cand este cald trebuie sa dau la cheie de cate doua trei ori si aproximativ 4-5 secunde.
Am inteles de la un prieten ca s-ar pute sa fie de la neaerisirea rezervorului; in timpul functionarii motorului sistemul de alimentare creaza un vacuum in rezervor daca teava de aerisire a rezervorului este infundata, iar acest vacuum dupa oprirea motorului trage combustibilul din circuitul de alimentare inspre rezervor. Acest vacuum face ca la pornirea motorului imediat dupa ce acesta a fost oprit sa ingreuneze circulatia combustibilului pana la motor ori chiar sa nu fie combustibil pe o mica portiune din circuit. De aceea este necesar sa se dea putin mai mult la cheie pana combustibilul ajunge la motor.
La rece, sau mai bine zis la o perioada mai mare dupa ce motorul a fost oprit, acest fenomen nu se manifesta deoarece pe o perioada mai mare de timp rezervorul are timp sa se aeriseasca, adica vacuumul dispare deoarece intra aerul in rezervor pe la busonul de alimentare.
La cald sau imediat dupa ce motorul a fost oprit, deoarece aerul care trebuie sa inlocuiasca combustibilul consumat nu are timp sa intre in rezervor, cum am mai spus, pornirea are de suferit.
Rezervorul este prevazut cu un mic canal de aerisire care poate fi blocat.

Nu stiu daca asta este cauza, dar o sa inerc sa pornesc motorul imediat dupa ce l-am oprit cu busonul de la rezervor desfacut sa vad dac porneste mai repede.
Julien,
Seat Ibiza 1,9 TDI 131 hp, RBN

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator