Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
danieltanase79
Bestia Nerra
Mesaje: 336
Membru din: 03 Dec 2007, 19:41
Localitate: Bucuresti/Buzau

03 Mar 2008, 14:22

Frumoasa masina, ai investit si bani si pasiune. Felicitari si bafta la modificari !
Si ce masina...si ce sofer...
C U P R A
 
ciubu
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 01 Mar 2008, 09:56
Localitate: craiova

03 Mar 2008, 17:21

da, am schimbat pistoanele , anul trecut , iar daca o sa reusesc sa strang banii pt kitul turbo o sa ii schimb si bielele ( nu trebuie desfacut tot motorul ca sa schimbi bielele , poti sa le schimbi mai repede daca dai jos baia de ulei)
 
bbm
Mesaje: 204
Membru din: 22 Ian 2008, 11:17
Localitate: bucuresti
Contact:

03 Mar 2008, 17:30

ciubu scrie:
da, am schimbat pistoanele , anul trecut , iar daca o sa reusesc sa strang banii pt kitul turbo o sa ii schimb si bielele ( nu trebuie desfacut tot motorul ca sa schimbi bielele , poti sa le schimbi mai repede daca dai jos baia de ulei)


ok, daca asa ti-a zis mecanicul tau, eu nu sint mecanic sa -l contrazic, posibil; doar mi s a parut putin atipic

puteai sa faci un 300-310 cai cu internele de serie, daca vrei mai mult pistoane si mai ales biele sint o necesitate; in orice caz, nu exagera cu presiunea, chiar si cu biele si pistoane schimbate motorul de 1.8T nu e "safe" sa bagi multa presiune in el
leon cupra R & IHI VF 34 powered by SKN tuning
 
ciubu
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 01 Mar 2008, 09:56
Localitate: craiova

03 Mar 2008, 18:11

iti dai seama ca era ideal sa fi schimbat tot atunci si bielele , problema a fost ca nu am mai avut bani pentru biele . Pistoanele le-am schimbat pentru ca le-am luat la super pret , nu pt ca cele de serie nu sunt suficient de rezistente

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori