Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
FlorentinPavel
Subiect Autor
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

01 Sep 2009, 13:34

Am schimbat uleiul la motor si filtrul, am folosit un ulei Mobil 1 0W40, care cred ca e prea subtire, in sensul ca tachetii hidraulici (sau culbutori ori compensatori, cum li se mai spune) au o usoara bataie dupa pornire pentru o perioada foarte scurta ( mai putin de o secunda), ceea ce nu mi se intampla inainte. Ce sa fac, sa renunt la acest ulei si sa fac un alt schimb cu filtru cu tot ? Eventual un Castrol 5W40 ? Ma gandesc sa nu stric axele cu came din aceasta cauza. Aditiv in ulei nu bag, fiindca am discutat cu importatorul Mobil 1 si a zis ca uleiul este deja supraaditivat, fiind un ulei de top. Masina are 82.000 km si nu are uzura la motor, e un Toledo 2 din 2004, 1.6 16v, motor tip BCB, de 77 KW/106 CP. E normal sa se scurga in asa hal uleiul in baie, sa nu mai ramana pic pe axele cu came ? Ciudat. Nu stiu ce sa cred despre acest Mobil 1, 0W40.
 
Avatar utilizator
deep
Mesaje: 1354
Membru din: 22 Aug 2008, 11:22
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

01 Sep 2009, 14:20

Este un ulei foarte prost, si cred ca majoritatea care il folosesc au chichita asta imediat dupa pornire. Eu am cerut multe pareri, si cam toate au fost asemanatoare.

p.s. si a mea face la fel, si asa a facut si dupa revizia de 30k
1.4 with strong personality & Cupra looks... called Dulfy
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

21 Sep 2009, 08:51

acel zgomot il are cam orice masina
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
FlorentinPavel
Subiect Autor
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

21 Sep 2009, 16:11

Masina mea nu a avut aceasta simptoma decat dupa ce am schimbat uleiul la motor. Cred ca pe piata romaneasca patrund uleiuri care nu sunt de cea mai buna calitate.
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6433
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

22 Sep 2009, 12:14

eu zic sa nu te impacientezi!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
FlorentinPavel
Subiect Autor
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

01 Mai 2011, 13:41

Am inlocuit uleiul la motor, nu am mai utilizat 0w40, ci 5w40, acum nu se mai aude nimic, pur si simplu porneste frumos fara niciun fel de batai care sa dispara ulterior.
 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

01 Mai 2011, 13:51

ce ulei ai pus?

 
FlorentinPavel
Subiect Autor
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

02 Mai 2011, 10:47

Pai inainte am utilizat Mobil 1, 0W40, iar acum am utilizat Aral High Tronic 5W40.

Nu e vorba de marca, e o problema cu trecerea de la 0W la 5W, mi-a zis cineva ca uleiurile foarte fluente gen 0W40 au aceasta problema - bat tachetii pana vine ulei in rampa de ungere.

La mine acum aceasta problema nu mai e, tachetii nu mai bat deloc.
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

02 Mai 2011, 12:42

si la mine bat cand e rece motoru ... :( ... cred ca trebuie sa schimb si eu uleiul ..
 
FlorentinPavel
Subiect Autor
Mesaje: 519
Membru din: 01 Mar 2008, 08:03
Localitate: Craiova

Re: Bat tachetii o jumatate de secunda dupa pornire

02 Mai 2011, 13:35

Nu e bine ce se intampla la tine, sper sa gresesc, sa nu-ti dau vesti proaste.
Una e bataia la pornire, o jumatate de secunda pana vine ulei in rampa si cu totul alta e bataia cu motorul rece, care dispare cu motorul cald - asta inseamna ca motorul isi face compresie dupa dilatare si pana se incalzeste se aud batai de segmenti ("bate avansul").
In acest caz degeaba schimbi uleiul.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori