Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: aparitii pe piata auto

11 Feb 2010, 21:19

Super masina!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Feb 2010, 12:03

Nissan mizeaza in ultimul timp pe modelele crossover. Qashqai s-a impus ca un SUV urban extrem de convenabil, desi nu aducea nimic deosebit la nivelul designului, iar Nissan pluseaza acum cu un crossover mai mic, un fel de imbinare intre SUV si un hatchback de clasa compacta/mica.
Problema este inca noul Juke este poate putin cam prea indraznet din punct de vedere al designului. Cu siguranta va atrage atentia pe strada, dar este clar ca potentialii clienti (tinerii) il vor analiza mult inainte sa-l cumpere. Partea ciudata si riscanta a designului s eintalneste in fata, unde ceea ce ar trebui sa fie farurile sunt niste fasii mici, cu rol de lumini de pozitie si semnalizare, lumina de drum fiind asigurata de doua faruri individuale, care seamana cu niste proiectoare mari, amplasate mai jos. Bineinteles ca exista si proiectoare propriu zise, intre care designerii au preferat 3 guri de ventilatie individuale.
Interiorul nu este la fel de neconventional, tabloul si plansa de bord fiind moderne, dar fara surprize de forma. In schimb, stilistii au asortat imbracamintea tunelului median si a cotierelor usilor la culoarea exterioara. Niponii spun ca interiorul mizeaza pe calitate si pe impresia de design.
Daca designul exterior este discutabil, la nivel tehnic, Juke promite sa impresioneze. Masina va putea fi echipata cu un nou propulsor pe benzina, turbo, de 1,6 litri, care produce 190 CP si 240 Nm. Aceasta versiune poate fi comandata cu sistemul de tractiune integrala, caz in care se poate opta intre o cutie manuala, cu 6 trepte sau una cu variatie continua. Versiunea cu doar doua roti motrice va avea cutia manuala.
Mai este disponibil un motor pe benzina, de 1,6 litri, aspirat, care produce 117 CP, iar doritorii de diesel au la dispozitie motorul de 1,5 litri dCi in versiunea de 110 CP si 240 Nm.
Nissan Juke va fi disponibil in a doua parte a anului in curs, iar debutul oficial va avea loc la Salonul Auto de la Geneva, luna viitoare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: aparitii pe piata auto

15 Feb 2010, 16:42

Ciudata, dar cu personalitate! I like it! 8)
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Feb 2010, 09:24

Nissan Patrol nu este chiar masina pe care ti-ai dori-o daca mergi in special in oras. Dealtfel, nici nu este foarte prezentat in peisajul urban. Cu toate acestea are o clientela fidela, in special oameni care isi doresc si stiu sa-l foloseaza in offroad. Pentru ca Patrol nu are nici o legatura cu SUV-urile. Este un offroader pur sange, atta cat poate fi o masina nepregatita aftermarket pentru offroad extrem.
Nissan tocmai a prezentat noua generatie Patrol, intr-un loc in care masina este deosebit de apreciata, Abu Dhabi. Noul model nu mai seamana cu generatia de pana acum decat la nivelul dimensiunilor, pentru ca stilul este cu totul altul. Partea frontala, care inspira, fara retineri, masivitate si opulenta, seamana cu stilul lui Pathfinder. Spatele nu beneficiaza de prea multe artificii de design. Este masiv, "taiat" brusc, cu stopuri albe si fara nici o senzatie de aerodinamica.
Niponii spun ca s-au concentrat pe cerintele clientilor de Patrol si au produs o noua platforma tehnica, noi motoare si o mult mai prezenta senzatie de lux.
Masina a fost testata, prin intermediul a 200 de prototipuri, la nivelul platformei tehnice, tot in Orientul Mijlociu, in cele mai variate conditii: dune de nisip, caldura extrema, trafic urban. Niponii se lauda cu faptul ca, la momentul la care au definitivat interiorul, platforma tehnica isi dovedise deja fiabilitatea.
Pentru Orientul Mijlociu, noul Patrol se prezinta cu un nou motor V8, de 5,6 litri, pe benzina, care produce 400 CP si 550 Nm. Propulsorul este cuplat la o noua cutie de viteze automata, cu 7 trepte. Suspensiile sunt acum independente pe fiecare roata, un plus semnificativ fata de puntile rigide ale modelului anterior. Comportamentul onroad este ajutat d eun nou sistem Hydraulic Body Motion Control System (HBMC), care are grija sa limiteze ruliul la schimbarea rapida a directiei.
Sistemul de tractiune integrala este unul permanent, dar cu programe speciale pentru cam orice situatie posibila: on road, nisip, zapada si stanci, programele fiind selectate de catre sofer.
Evident, se asteapta specificatiile pentru Europa, in special la nivelul motoarelor, pentru ca daca celor din Emiratele Arabe Unite nu le pasa de consumul motorului V8 de 5,6 litri, europenilor le pasa, asa ca probabil vor primi un turbodiesel mult mai economic.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

18 Feb 2010, 17:50

Noua generatie Polo a placut foarte mult publicului, inca de la primele poze, dar pasionatii de hothatch-uri asteptau cu nerabdare versiunea GTI, modelul sport promitand performante interesante. Germanii au facut o treaba buna la nivelul designului, GTI-ul diferentiindu-se de modelul normal prin faruri pe fond negru, cu linie de LED-uri pentru lumina pe timp de zi si spoiler ornat cu plasa. Spatele vine cu un spoiler relativ discret si doua iesiri cromate ale esapamentului.
Motorul este cel de 1,4 litri TSI, cu turbina si compresor mecanic, care produce 180 CP si 250 Nm intre 2.000 rpm si 4.500 rpm. Avand in vedere ca masina cantareste putin peste 1,1 tone, performantele dinamice sunt foarte bune. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 6,9 secunde, iar viteza maxima este de 228 km/h. Cilindreea redusa ajuta la obtinerea unui consum mediu oficial de 6 litri/100 km, cu emisii de CO2 de 139 grame/km.
Transmisia este asigurata de o cutie de viteze DSG cu 7 trepte, iar germanii ofera si diferentialul aublocabil XDS, acelasi de pe modelele sportive de la Seat.
Noul Polo GTI va debuta pe piata europeana imediat dupa Salonul Auto de la Geneva, care va avea loc saptamana viitoare.
ImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

18 Feb 2010, 17:53

Bentley nu lasa loc de compromisuri si vine cu un nou model, Supersports Convertible, despre care spune ca este cel mai rapid model decapotabil cu 4 locuri din lume si cel mai potent Bentley cabrio creat vreodata. Anul trecut, britanicii au introdus versiunea coupe si au venit cu o surpriza, le gata de ... ecologie. Motorul gamei Supersports poate functiona cu benzina sau cu biocombustibil sau cu orice combinatie intre cele doua tipuri de carburant. Mai greu de crezut ca astfel se pot obtine rezultate semnificative la nivelul emisiilor, dar la nivel declarativ, Bentley arata ca se aliniaza trendului.
Versiunea cabrio a gamei Supersports vine cu acelasi motor W12 de 6 litri, suparaalimentat cu doua turbocompresoare, care produce 630 CP si 800 Nm. Bolidul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde, atinge 160 km/h in 9,5 secunde si ajunge la o viteza maxima de 325 km/h.
Cutia de viteza este una automata, de proveninata ZF, care a fost dotata cu sistemul "Quickshift", aceasta facand posibila micsorarea timpului de schimbare a treptelor cu 50%. Tractiunea este integrala, cu un raport 60/40 de repartitie a puterii pe punti, cea spate fiind favorizata. Sistemele electronice, dar si modificari mecanice la nivelul suspensiei au rolul de a imbunatati tinuta de drum si de a compensa masa destul de mare a masinii.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Feb 2010, 21:44

Noua linie DS de la Citroen va atrage cu siguranta atentia nu numai celor care apreciaza modelele constructorului francez. DS3 este primul model care va tenta o noua categorie de clienti si chiar inainte ca acestia sa descopere complet masina, francezii vin cu o noua tentatie.
Se numeste DS3 Racing si este un hothatch care va concura direct cu Mini Cooper JCW. Va fi produs intr-o editie limitata la 1.000 de exemplare si va putea fi vazut la Geneva. Masina este echipata cu un motor pe masura pretentiilor clasei din care face parte. Este vorba de un motor de 1,6 litri, supraalimentat cu turbocompresor, care produce 200 CP si 275 Nm.
DS3 Racing arata si foarte bine, cu o culoare inchisa si linii portocalii plasate deloc discret. Spoilerul fata este completat in partea inferioara de o buza din fibra de carbon, material utilizat si la pasajele rotilor, praguri si alte ornamente ale caroseriei.
Francezii anunta ca masina ruleaza cu o garda la sol redusa cu 15 mm, in vreme ce ecartamentul ambelor punti a fost marit cu 30 mm. Au fost instalete noi amortizoare, iar suspensia este mai ferma, in vreme ce ambele punti au primit noi sisteme de franare, cu discuri ventilate si forta superioara.
Interiorul este finisat in aceeasi nuanta de portocaliu ca si unele elemente de exterior, iar scaunele, volanul si schimbatorul sunt cat se poate de sportive. DS3 Racing va fi prezentat la Geneva, dar va debuta pe piata in a doua jumatate a acestui an.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Feb 2010, 21:50

Unul dintre cele mai apreciate modele Audi, A5, a primit in sfarsit cea mai puternica motorizare, cea care ii va permite sa se bata de la egal la egal cu rivalul BMW M3. Noul Audi RS5 a fost dezvaluit, deocamdata neoficial, prin intermediul unei galerii foto postate pe internet, dar urmeaza debutul oficial, cu informatii complete, la Salonul Auto de la Geneva.
Deocamdata putem vedea designul noului Audi RS5 si este vorba de unul asteptat de fanii Audi. Grila frontala foarte mare, prize de aer supradimensionate pentru racirea discurilor de frana ale puntii fata, logo-uri nu chiar discrete si un spate dominat de cele doua iesiri mari ale esapamentului.
Interiorul nu vine cu nimic nou fata de ceea ce stim deja de la modelele sportive de la Audi. Aranjare impecabila, multe comenzi, probabil un nivel de calitate exemplar, dar - surprinzator - in poze nu vedem volanul aplatizat in partea inferioara, caracteristic modelelor sport, ci unul normal.
Nu se stie nimic referitor la motorizarea de sub capota masinii. Cu toate acestea, daca ne gandim ca actualul model S5 vine cu un propulsor V8, de 4,2 litri si 354 CP, care accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,1 secunde, putem presupune ca noul RS5 va beneficia de o versiune si mai potenta a acestui motor. Sigur, exista si varianta ca Audi RS5 sa fie echipat cu un V6 biturbo, germanii fiinc concentrati in ultimul timp pe reducerea cilindreei, scopul fiind performante foarte bune, dar consum si emisii reduse de noxe.
In orice caz, puterea motorului noului Audi RS5 va fi de peste 400 CP, probabil undeva intre 420 CP si 480 CP. Este aproape sigur ca masina va dezvolta o putere mai mare decat actualul BMW M3, principalul concurent, motorizat de un V8 aspirat, de 4 litri si 420 CP.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Feb 2010, 15:18

Porsche inlocuieste anul acesta primul sau SUV din istorie, dupa un succes fulminant al acestuia. A doua generatie abordeaza un design aflat in aceeasi nota cu cel de pe coupe-ul cu 4 usi Panamera.
Faruri mai stilizate si putin mai mici, grila fata supradimensionata si impartita in 3 zone, per total un aspect mai dinamic, care face ca masina sa para mai mica si mai compacta decat prima generatie. Nu este insa asa, pentru ca noul Cayenne este cu 48 mm mai lung decat generatia pe care o inlocuieste.
Ceea ce este discutabil la designul noului Cayenne se refera la partea posterioara. Stopurile, impartite intre hayon si aripi sunt parca prea sinuoase, cu prea multe rotunjimi ciudate fata de ceea ce a facut Porsche pana acum. Ramane de vazut daca fanii nu le vor considera putin prea "asiatice".
Interiorul este in nota obisnuita Porsche, dar influentat puternic de cel al modelului Panamera. Ceausrile de bord sunt altfel dispuse, grilele de aerisire pozitionate pe inaltime, iar consola centrala, modificata si mult mai bogata in comenzi, se prelungeste acum catre tunelul median dintre scaunele fata. Evident, germanii sustin ca nivelul calitativ a crescut, iar ergonomia a fost imbunatatita.
O adevarata revolutie par sa fi facut cei de la Porsche sub capota motorului noului Cayenne. Toate propulsoarele au fost imbunatatite la nivelul consumului si noxelor, cu valori semnificative. Astfel, modelul de baza Cayenne este propulsat de un motor V6 de 3,6 litri, care produce 300 CP. Consumul mediu a fost redus fata de cel al predecesorului sau cu 20%, pana la 9, 9 litri/100 km.
Cayenne S este motorizat de un V8 de 4,8 litri care vine acum cu 400 CP (fata de 385 CP pana acum), consumul mediu ajungand pana la 10,5 litri/100 km, o reducere de 23 de procente.
Cayenne Turbo, cu acelasi V8 de 4,8 litri, dar biturbo, cu o putere maxima de 500 CP, afiseaza un consum mediu de 11,5 l/100 km, fata de 14,9 l/100 km cat este cazul primei generatii cu acelasi motor.
Cayenne diesel, cu V6-ele de 3 litri care dezvolta 240 CP si 550 Nm, vine cu un consum redus cu 20 de procente, de la 9,3 l/100 km pana la 7,4 l/100 km.
Inca de la startul vanzarilor, Porsche ofera si versiunea cu propulsie hibrida a noului Cayenne. Aceasta este echipata cu un propulsor V6 supraalimentat, pe benzina, care produce 333 CP, dar si cu un motor electric capabil sa livreze 47 CP. Puterea combinata este de 380 CP, iar cuplul maxim ajunge la 580 Nm. Motorul electric poate propulsa singur masina, pe distante scurte, pana la o viteza de maxim 60 km/h. Cayenne S Hybrid are un consum mediu de 8,2 litri/100 km si este cel mai curat Cayenne cu emisii de CO2 de 193 grame/km.
Noua generatie Cayenne va debuta la Salonul Auto de la Geneva, iar vanzarile in Europa vor incepe de pe data de 8 mai. Preturile pentru piata germana, cu TVA inclus sunt:

Cayenne - 55,431 Euro
Cayenne Diesel - 59,596
Cayenne S - 72,686 Euro
Cayenne S Hybrid - 78,636 Euro
Cayenne Turbo - 115,526 Euro
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Feb 2010, 15:20

Noul VW CrossGolf este ce de-a sasea versiune a actualei generatii Golf si se adreseaza celor care simt nevoia de mai mult spatiu si celor care ies uneori de pe sosele sau merg pe drumuri nu foarte bune. Masina este construita plecand de la versiunea Golf Plus, fata de care vine cu o garda la sol mai mare cu 20 mm pentru a-i oferi capacitati de trecere mai bune.
Germanii spun ca noul CrossGolf umple oarecum golul dintre un monovolum si un SUV, unul din avantajele principale constand in pozitia inalta de condus.
CrossGolf este oferit cu aceeasi gama de propulsoare ca si hatchback-ul obisnuit. Unul dintre cele mai echilibrate motoare este cel de 1,4 litri TSI, care produce 160 CP si se multumeste cu un consum mediu de 6,8 litri/100 km. Mai sunt disponibile si TSI-urile de 122 CP si 105 CP. La capitolul TDI se poate conta pe motoarele de 1,6 litri (105 CP) si 2 litri (140 CP).
Bineinteles ca este disponibila, pentru toate motoarele, mai putin cel TSI de 105 CP, cutia de viteze DSG, cu 6 sau 7 trepte in functie de motor.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Feb 2010, 15:26

Nissan Pathfinder, cel mai capabil tot teren al celor de la Nissan, dupa Patrol, a fost revizuit de japonezi, la nivel estetic si tehnic, modificarile marcand si jumatatea duratei de viata a actualei generatii. Faceliftul a fost aplicat si modelului Navara, versiunea pick-up a lui Pathfinder.
La exterior trebuie sa ai rabdare ca sa poti identifica modificarile operate de japonezi. Practic, la o privire rapida, nu-ti poti da seama de schimbari. Ele exista, dar sunt mai mult decat discrete. O noua structura interna a farurilor, usoare modificari la prizele de aer si la proiectoare si o vaga redesenare a spoilerului. Nici la partea din spate nu gasim modificari importante, doar usoare retusuri la stopuri.
Interiorul a fost ceva mai "atins" de mana japonezilor. In vreme ce volanul a ramas la fel, plansa de bord, dar mai alesc consola centrala vine cu o noua aranjare a comenzilor climatizarii si sistemului audio. In rest nu exista modificari notabile, cu exceptia celor de la ceasurile de bord, acum putin mai moderne.
La nivel tehnic situatia sta cu totul altfel. Asta pentru ca Pathfinder si Navara vor fi disponibile cu un nou motor V6 turbodiesel, de 3 litri, care produce 231 CP si 550 Nm. Acesta permite performante deosebite si capacitati la fel, Pathfinder putand remorca pana la 3 tone. Cuplul maxim este disponibil de la 1.700 rpm pana la 2.500 rpm, in vreme ce 500 Nm sunt disponibili de la 1.500 rpm. Turatia de relanti este de doar 650 rpm, iar japonezii spun ca vibratiile sunt mult atenuate.
Motorul de 2,5 litri a castigat 19 CP ajungand la 190 CP, iar cuplul a crescut cu 47 Nm, pana la 450 Nm. Consumul a fost redus cu 1,3 litri/100 km, ajungand la 8,5 litri/100 km pentru versiunile cu cutie de viteze manuala.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

02 Mar 2010, 17:46

Dacia scutura segmentul SUV-urilor compacte anuntand un pret de 10.500 euro (TVA inclus) pentru versiunea 4x2 si 12.300 euro (TVA inclus) pentru modelul 4x4. Aproape nimeni nu se astepta la preturi atat de mici, speculatiile de pana cum variind pe la 14.000 euro pentru modelul cu tractiune integrala.
SUV-ul Dacia a debutat la Geneva si poate fi comandat oficial de astazi, la toti dealerii Dacia.
Masina are o lungime de 4,31 metri, fiind comparabila din acest punct de vedere cu Renault Megane, iar greutatea este foarte redusa: de la 1.160 kg pentru modelul 4x2 si 1.250 kg pentru versiunile 4x4. Platforma tehnica este cea a modelului Logan, dar puntea spate provine de la Nissan, pentru a acomoda tractiunea integrala.
Alte premiere pentru acest model constau in faptul ca se ofera (optional) ESC (sistem electronic de stabilitate), ASR (control de tractiune), dar si sistemul CSV care previne subvirarea. De asemenea, tot optional, poate fi comandata si tapiterie din piele.
Dacia Duster este disponibil, in versiunile 4X2 si 4X4, cu o motorizare pe benzina - 1.6 16v 110 CP precum si cu doua motoare diesel - 1.5 dCi de 85 CP si 1.5 dCi de 105 CP. Cutia de viteze este manuala, cu 6 trepte, iar transmisia are 3 programe de lucru:
- 4x2, cand se ruleaza pe suprafete buna, cu aderenta buna, pentru a reduce consumul de combustibil
- Auto, caz in care puterea este distribuita celor doua punti in funtie de aderenta, dupa indicatiile unui sistem electronic.
- 4x4 Lock, in acest caz puterea fiind distribuita in mod egal celor doua punti, acesta fiind modul utilizat pentru conditiile grele de rulare.
Duster se preteaza drumurilor greu accesibile si datorita garzii la sol de 210 mm, dar si unghiului de atac (30 de grade) si celui de degajare (36 de grade).
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

02 Mar 2010, 17:51

Aston a anuntat acum cativa ani modelul Rapide, cu mult inainte ca masina sa fie gata pentru productia de serie. Desi avem impresia ca stim acest model, Aston il lanseaza abia acum, cu un test in Spania, pentru reprezentantii presei.
Rapide este extrem de asteptat pe piata, iar imediat dupa lansare vom vedea primele comparative intre coupe-ul cu 4 usi al britanicilor si modelul Panamera, recent lansat de Porsche. Ambele masini urmeaza aceeasi filosofie - design rafinat, spatiu, mult lux si performante de masini supersport, chiar daca au 4 usi.
Limuzina britanicilor, care ofera 4 locuri si un portbagaj de 317 litri, ofera un spactacol vizual, cu lnii elegante si cu cele 4 usi fara rame pentru geamuri. Interiorul este o lectie de lux si rafinament, spun britanicii, dar plansa de bord nu iese din linia Aston obisnuita.
Daca Panamera este disponibil cu mai multe motoare, Aston mizeaza pe unul singur. Un V12 de 6 litri, construit manual, care dezvolta 477 CP/6.000 rpm si 600 Nm/5.000 rpm. Asadar, un motor aspirat care permite elegantului Aston sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 5,3 secunde, viteza maxima fiind de 296 km/h.
La capitolul performante, Panamera pare sa fi castigat batalia, datorita gamei diversificate de motoare si faptului ca dispune de un motor de top mai puternic decat cel al bolidului britanic. Ramane insa de vazut daca potentialii clienti vor tine cont numai de dinamica sau daca stilul Aston este de ajuns sa compenseze lipsa variantelor in ceea ce priveste propulsia.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

02 Mar 2010, 17:54

Lexus a facut miscarea pe care o astepta toata lumea si a intrat in segmentul premium al clasei compacte. Nu oricum, ci cu un model hibrid. Masina se numeste CT 200h si va concura cu modelele compacte Seria 1 si A3, de la BMW si Audi.
CT 200h pastreaza imaginea modelelor mai mari ale gamei Lexus, la partea frontala, iar spatele nu iese nici el din tipare, desi forma stopurilor si cea a lunetei fac usor de identificat cel mai mic model Lexus. Interiorul promite materiale si finisari la nivelul unei masini premium, iar comenzile, desi nu aglomerate, seamana cu executia riguroasa prezenta la masinile germane.
Spatiul interior este printre cele mai mari din clasa, spun niponii, iar portbagajul ofera un volum de 345 de litri, ce poate fi extins pana la 700 de litri prin rabatarea banchetei spate.
Lexus CT 200h este echipat cu un motor pe benzina de 1,8 litri, combinat cu unul electric. Japonezii nu spun deocamdata care este nivelul puterii acestui ansamblu, dar putem banui ca este putin mai mare decat a celui prezent pe actuala generatie Toyota Prius.
Tractiunea este pe puntea fata si chiar daca avem de-a face cu un model hibrid dedicat, soferul poate alege cum vrea sa ruleze masina. Exista 4 moduri ce pot fi selectate: Eco si Normal, pentru majoritatea timpului, Sport cand ecologia este lasata deoparte si se pune accent pe dinamica.
Exista si modul EV cand se poate rula doar pe baza motorului electric, atunci cand nivelul de incarcare a bateriilor permite acest lucru. In acest caz, nu exista emisii de nici un fel, dar autonomia acestui mod de rulare este extrem de redusa. Doar 2 kilometri poate rula Lexus CT 200h cu propulsie strict electrica, la o viteza maxima de 45 km/h.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

03 Mar 2010, 09:28

Noul Mitsubishi ASX reprezinta o interpretare de piata a prototipului Concept-cX, dezvaluit in 2007 la Frankfurt, al carui succes a convins managementul Mitsubishi sa-l introduca in productia de serie.
Mai lung cu circa 20 cm (4,295 metri fata de cei 4,11 metri ai conceptului), ceva mai inalt (+ 6.5 cm) si mai lat (+ 2 cm) si beneficiind de un haion de mari dimensiuni cu deschidere larga, ASX preia tema de design a conceptului cX, ca si imaginea generala a acestuia.
Sugerata de cunoscuta grila “Jet Fighter” – un element care aminteste de legatura cu Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.’s si al sau F-2 jet fighter, iar acum este un detaliu de design reprezentativ, regasit pe aproape toate vehiculele Mitsubishi Motors in Europa (Colt, Lancer si Outlander) – atitudinea de automobil de pasageri al lui ASX a reprezentat o directie cheie pentru designerii Mitsubishi. Acestia nu au avut de suportat presiunea pentru a simula un look de SUV cu ajutorul unor detalii cu greutate (nici nu trebuia având in vedere ca Pajero/Montero/Shogun si L200 erau deja in gama) si au dezvoltat elementele cheie ale lui Concept-cX pentru a obtine un “sport hatch” expresiv, excelent executat, cu o prezenta si substanta aparte.
Preluând conceptul general al lui Concept-cX, ca si liniile laterale pline de caracter ale acestuia, designerii Mitsubishi au optimizat forma generala a masinii, folosindu-se la maximum de ampatamentul mai lung cu 14,5 cm (2,67 metri fata de 2,525 metri) pentru a crea o silueta mai joasa si mai bine echilibrata. In aceeasi nota, acoperisul adopta o linie plonjata catre partea posterioara a vehiculului pentru performante aerodinamice mai bune (Cd: .32) si pentru a se integra cât mai bine in profilul dinamic al masinii.
In partea frontala, grila “Jet Fighter” este aceeasi cu cea de pe Lancer sau Outlander. Totusi, ea are acum o rama mai substantiala, care se imbina armonios cu capota profilata a motorului, ce prezinta doua “cocoase” cu dublu rol: pe de-o parte sporesc gradul de protectie al pietonilor, iar pe de alta parte ii ofera soferului o perspectiva mai buna asupra partii din fata, contribuind la o manevrabilitate mai buna in oras.
In zona din spate, s-a urmarit obtinerea unei siluete mai joase si mai late, dar s-a incercat ca acest rezultat sa fie obtinut fara ca imaginea generala sa sufere din pricina scurtarii consolelor. Din acest motiv, bara de protectie a primit o “fusta”, stopurile subtiri au fost dispuse oblic si se prelungesc pe haion, in timp ce intre blocurile optice se regaseste spatiul trapezoidal destinat placutei de inmatriculare.
La data lansarii masina este disponibila cu un motor turbodiesel de 150 CP si unul pe benzina, de 1,6 litri si 117 CP. Mitsubishi ASX va putea fi comandat in versiune 4x4 si 4x2.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori