Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: aparitii pe piata auto

24 Ian 2010, 15:21

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bFxII5cwvsc[/youtube]
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
liviu12s
Mesaje: 774
Membru din: 29 Noi 2007, 16:57
Localitate: Sfantu Gheorghe

Re: aparitii pe piata auto

24 Ian 2010, 19:29

Super clipul :D
Leon 1M Sport FR KIT 1.6 16V Bifuel
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

25 Ian 2010, 19:17

Mini a anuntat de mai mult timp crossover-ul Countryman, cu care spera sa atraga un nou segment de public si despre care spune ca umple golul dintre conceptul Mini de pana acum si categoria SUV-urilor de lifestyle.
Countryman este si primul Mini din gama dotat cu 4 usi, asa ca va raspunde nevoilor celor care apreciaza stilul Mini, dar au nevoie de mai mult spatiu. Masina este catalogata ca fiind un crossover urban, cu dimensiuni reduse si acelasi stil inconfundabil Mini. Dealtfel, linia estetica o urmareste fidel pe cea a modelelor cu 2 portiere, dar exista si numeroase diferente, legate mai mult de interpretare.
Alte blocuri optice si o grila fata ce da impresia de robustete, plus caroseria inaltata, cu pasajele rotilor subliniate sunt elemente care ii vor atrage pe cei pentru care stilul original trebuie neaparat sa fie o mare parte din masina in sine. Tot la capitolul care tine de aspectul practic, trebuie observat hayonul generos, Countryman fiind cel mai spatios Mini de pana acum.
Interiorul este in mare parte acelasi de la celelelate modele Mini, dar apar si mici diferente. Panourile usilor au fost redesenate, iar pozitionarea grilelor de aerisire este modificata acestea fiind plasate mai sus. Vitezometrul plasat central, integreaza in mijloc un afisaj digital. Countryman vine in echiparea standard cu 4 locuri, dar bancheta spate poate fi comandata si in 3 locuri, fara nici un cost suplimentar. Bancheta este rabatabila, astfel incat volumul portbagajului poate ajunge lde 350 de litri, la 1.170 de litri.
Inca de la data lansarii vor fi disponibile 3 motoare pe benzina si doua turbodiesel, acestea acoperind o gama de puteri cuprinsa in intervalul 90 CP - 184 CP (Mini Cooper S Countryman). Pentru a minimiza consumul de carburant, masina este echipata cu sistem de recuperare a energiei dezvoltate la franare, sistem Stop/Start, indicator pentru schimbarea treptelor. Motoarele pe benzina pot fi comandate si cu o cutie automata cu 6 trepte, in locul celei manuale, tot cu 6 trepte, prezenta in echiparea standard.
Nici la capitolul siguranta activa nu este loc de reprosuri, Countryman fiind echipat standard cu DSC si DTC. Modelele Cooper S Countryman pot fi echipate cu sistem de tractiune integrala, numit All4, despre care cei de la Mini nu dau, deocamdata, detalii suplimentare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

01 Feb 2010, 21:59

Sincer prefer vechiul mini :) !
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: aparitii pe piata auto

01 Feb 2010, 22:46

Mie i-mi place! Me likit! :lol:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 09:43

Ceea ce bavarezii numesc in comunicatul de presa "noul X5" este de fapt un facelift operat pentru a tine vanzarile la un nivel ridicat si in cea de-a doua jumatate din viata actualei generatii. BMW a umblat la designul SUV-ului si la gama de motorizari, insa nici interiorul nu a fost lasat neatins.
La partea frontala se observa modificari minore la nivelul farurilor si o restilizare mai accentuata o spoilerului. Grilele de aerisire laterale sunt acum mai mici, mai inguste si dispuse pe latime, nu pe inaltime, iar proiectoarele au fost mutate mai spre centru, catre grila frontala.
La partea din spate, stopurile vor atrage cel mai mult atentia datorita unei noi structuri interne, dar si partea de jos a spoilerului a fost modificata. Zona din plastic de pana acum aproape ca a disparut, fiind inlocuita de suprafete vopsite, pentru un plus de stil. Diferita este si zona de amplasare a iesirilor espamentului.
Toate propulsoarele sunt acum cuplat, in echiparea standard, la cutia de viteze automata, cu 8 trepte.
Versiunile de motorizare cuprind doua motoare pe benzina si doua turbodiesel. Cel mai puternic motor pe benzina este - cu exceptia modelului X5 M - cel de pe vesiunea xDrive50i. Este vorba de un V8, turbo, de 4,4 litri, care produce 407 CP si 600 Nm. Cu acest motor, X5 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,5 secunde si atinge o viteza maxima de 250 km/h, in conditiile in care consumul mediu declarat este de 12,5 l/100 km.
Celalalt motor pe benzina este montat pe versiunea xDrive35i. Un 6 cilindri in linie, de 3 litri, turbo, care produce 306 CP si 400 Nm. Cu acest motor, SUV-ul bavarez accelerea de la 0 la 100 km/h in 6,8 secunde si ajunge la o viteza maxima de 235 km/h, consumul mediu oficial fiind de 10,1 litri/100 km.
Cel mai puternic diesel este in componenta versiunii xDrive40d, propulsorul supraalimentat, cu 6 cilindri in linie si 3 litri capacitate cilindrica furnizand 306 CP si 600 Nm. Performantele sunt similare cu ale versiuni pe benzina xDrive35i. Acceleratia 0 - 100 km/h se face in 6,6 secunde, iar viteza maxima este de 236 km/h. Consumul mediu oficial este de 7,5 litri/100 km.
Versiunea de baza la capitolul propulsoare diesel este xDrive30d, cu un motor de 3 litri, care produce 245 CP si 540 Nm.Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 7,6 secunde, viteza maxima ajunge la 222 km/h, iar consumul mediu este de 7,4 litri/100 km.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 11:50

Versiunea facelift a popularei Mazda6 va fi prezentata in premiera mondiala anul acesta la Salonul Auto de la Geneva, in martie. Aceasta versiune noua si imbunatatita dezvolta punctele forte ale predecesorului sau, cum ar fi placerea de a conduce, eficienta consumului de combustibil si rafinamentul interiorului, crescand totodata si performantele de siguranta si de mediu.
Mazda6 facelift integreaza noua grila frontala a gamei, alaturi de faruri frontale si posterioare redesenate, pentru a accentua sportivitatea si identitatea premium. Pentru noul model vor fi disponibile 6 motorizari, incluzand noul propulsor de 2.0 litri DISI* pe benzina, care este mai economic si produce mai putine emisii decat motorul de 2.0 litri, pe care il inlocuieste. Transmisia automata in 5 trepte a fost adaptata special pentru noul motor pe benzina, oferind o combinatie optima intre accelerare si consumul de combustibil.
Versiunile imbunatatite ale motoarelor Mazda MZR 1.8 si 2.5 litri completeaza linia pe benzina, in timp ce motorizarea Mazda MZR-CD 2.2 litri, turbo diesel este disponibila in 3 trepte de putere – de la 129 CP la 180 CP – toate variante sportive, cu eficienta imbunatatita a consumului si emisii scazute de CO2.
De asemenea, Mazda6 facelift prezinta un sasiu imbunatatit si elemente noi de siguranta – faruri adaptive si sistemul de asistenta la urcare. Mazda6 facelift devine astfel una dintre cele mai sigure si mai usoare de condus automobile din clasa sa.
Mazda6 facelift va fi disponibila spre vanzare in Europa din aceasta primavara. Aceasta este a doua dintre cele trei premiere pe care Mazda le va prezenta la Salonul Auto de la Geneva.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 11:54

Pana la aparitia lui Wind, Renault nu avea nici un roadster in gama. Francezii s-au concentrat in ultimii ani pe oferirea unor hothach-uri care au devenit in doar cativa ani din ce in ce mai bune, mai performante si mai apreciate. Megane RS, Clio RS si Twingo RS sunt adresate pasionatilor de modele sport, care nu aveau insa alternativa daca doreau de la Renault ceva decapotabil si sportiv in acelasi timp.
Wind umple aceast gol si la prima vedere, masina promite foarte mult. Arata bine, cu influente evidente de la Twingo, cu care si imparte platforma tehnica, iar daca francezii au lucrat si la un tren de rulare cu adevarat sportiv, atunci Wind are toate sansele sa impresioneze. Mai ales ca dimensiunile mici (3,83 metri lungime) il recomanda ca pe un model foarte agil.
In ciuda dimensiunilor de clasa mica, Wind - dotat cu doar 2 locuri - afiseaza o parte posterioara ce pare masiva in raport cu restul masinii, iar habitaclul in versiune decapotata seamana oarecum cu un post de conducere al unei masini de curse.
Renault nu a prezentat imagini de interior si nici informatii despre motorizari, acestea urmand sa fie disponibile dupa lansarea oficiala de la Geneva, dar da cateva detalii interesante despre un alt aspect al masinii - plafonul rigid.
Wind vine cu un plafon rabatabil si nu retractabil. Acesta este format dintr-o singura bucata si se roteste pur si simplu pana intra in portbagaj, acoperit fiind de capacul portbagajului. Toata operatiunea se realizeaza ind oar 12 secunde, un timp foarte bun. De asemenea, nu exista mecanisme foarte complicate ceea ce sporeste sansele ca sistemul sa fie si fiabil.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 11:56

Peugeot 207 S16 este dedicat dominatiei Peugeot in IRC (Intercontinental Rally Challenge) din ultimii 3 ani, dar mai ales titlului obtinut in aceasta competitie anul trecut, cu pilotul Kris Meeke.
Masina se prezinta doar in versiunea cu 3 usi, culoare alba si inscripitiile "razboinice" de pe laterale. In crearea acestei editii speciale s-a plecat de la modelul de baza Sport 1.6 VTi la care s-au adaugat kitul sport de la versiunea 207 RC, cu praguri, spoilere sport, (pseudo) difuzor de aer, jante de 17 inch si plasa pentru grila fata.
Motorul este unul de 1,6 litri care produce 120 CP si permite atingerea vitezei de 100 km/h in 10,7 secunde, viteza maxima fiind de 200 km/h.
Peugeot 207 S16 va fi produs in doar 250 de exemplare.
ImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 11:59

Salonul Auto de la Geneva va gazdui si lansarea celei de-a treia generatii a SUV-ului Sportage, model de succes in Europa, inca de la prima generatie. Noul Sportage nu mai are nimic in comun cu vechiul model, ci de prezinta cu un design complet nou, inspirat partial de la fratele mai mare, Sorento.
Coreenii anunta dimensiuni mai mari comparativ cu generatia anterioara, cu exceptia inaltimii, care a fost redusa. Masina pare insa mult mai mare on fotografii, datorita formelor pline, care sugereaza putere, dar asigura si o prezenta deosebita a masinii, la nivel vizual. Kia sugereaza un mult mai bun comportament rutier, dar si o garda la sol mai mare, care promite sa pastreze capacitatile masinii in teren greu.
Nu a fost prezentata deocamdata nici o poza de interior, dar ne putem astepta si aici la schimbari majore.
Nu s-au dat informatii despre motorizari si despre sistemul de tractiune integrala, dar este sigur ca vor fi mai multe optiuni la nivelul propulsoarelor decat in cazul modelului anterior. Sunt sanse mari sa vedem in oferta motorizari turbodiesel de 1,7 litri si 2 litri si propulsoare pe benzina, de 1,6 litri si 2 litri. Acestea sunt motoarele din oferta pentru Hyundai iX35, fratele de grup al noului Sportage, cu care imparte si platforma tehnica.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 12:02

Daca versiunile in 3 si 5 usi sunt destinate celor ce prefera un aspect dinamic si dimensiuni de clasa mica, noul ST vine si cu un nivel mult mai bun al aspectului practic. Break-ul, destul de bine desenat in partea posterioara, este cu 18 cm mai lung decat hatchback-ul, ajungand la o valoare caracteristica hatch-urilor compacte - 4,23 metri.
Spaniolii spun ca, in ciuda dimensiunilor si a unei parti posterioare "groaie" din punct de vedere stilistic, Ibiza ST a retinut nealterat spiritul dinamic al hatchback-ului. Asta in conditiile in care volumul portbagajului a crescut la 460 de litri, putand fi insa majorat prin rabatarea banchetei spate.
Gama de motorizari este aceeasi cu cea de la versiunea hatchback, Iziza ST fiind oferit cu trei propulsoare pe benzina si trei turbodiesel. Gama de puteri acopera intervalul cuprins intre 70 CP si 105 CP. Din oferta fac parte si noile motoare de 1,2 litri TDI si cel de 1,2 litri TSI. La nivelul transmisiilor spaniolii anunta posibilitatea de a echipa masina cu cutia DSG, cu dublu ambreiaj.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Feb 2010, 12:06

Noul Megane a fost de la bun inceput un model apreciat prin prisma designului, iar francezii chiar aveau nevoie de o primire pozitiva din partea pietei, in conditiile in care modelele compacte fac cel mai mare volum de vanzari, iar actualul model Laguna n-a fost prea reusit, la nivel de design.
A sasea versiune a noului Megane este modelul CC, un cabrio coupe care arata si mai bine. Mai ales pentru ca vine cu un plafon escamontabil rigid, dar transparent. Renault spune ca in acest fel, Megane CC arata clar ca este un cabriolet, chiar si atunci cand plafonul este ridicat.
Designul partii frontale este aproape identic cu cel al hatchback-ului, dar linia laterala si partea posterioara, cu stopuri cu LED-uri pentru frana, contribuie din plin la farmecului noului model. Interiorul este acelasi ca la versiunea hatchback, dar vine cu 3 combinatii de materiale si culori, precum si cu scaune cu o mai buna sustinere laterala.
Plafonul transparent, compus din doua segmente, este in dotarea de serie si promite o luminozotate excelenta a habitaclului chiar si in versiunea coupe, datorita suprafetei vitrate de 0,47 metri patrati. Mecanismul electrohidraulic de capotare/decapotare este complet automat si are nevoie de doar 21 de secunde pentru a trece de la coupe la cabriolet si invers.Habitaclul este pentru patru persoane si chiar si cei din spate se pot bucura de mersul decapotat, fara turbulente, pana la 90 km/h, datorita deflectorului de aer, transparent, plasta in spatele tetierelor locurilor posterioare.
Chiar daca este o masina care va fi cumparata in special pentru placerea de a calatori in aer liber, Noul Renault Megane CC vine si cu avantaje de ordin practic. Francezii spun ca lungimea de 4,485 metri asigura un confort foarte bun celor 4 ocupanti ai masinii, iar portbagajul ofera in volum de 417 litri cu plafonul ridicat si 211 litri in versiune cabrio.
Rigiditatea torsionala a fost imbunatatita cu 80% fata de vechiul Megane CC, iar suspesiile sunt mai tari, pentru o tinuta de drum care sa permita condusul sportiv.
Noul Megane CC este disponibil cu 7 variante de motorizare. Motoarele pe benzina incept cu propulsorul de 1,6 litri si 110 CP, continua cu cel turbo, de 130 CP, iar cel mai puternic este cel de 2 litri si 140 CP care poate fi comandat si cu transmisie cu variatie continua. Versiunile diesel cuprind propulsoare Euro 5, dCi, de 110 CP, 130 CP si 160 CP. Motorul de 110 CO poate fi comandat si cu noua cutie EDC, cu 6 trepte si dublu ambreiaj, ca alternativa la cea standard, manuala, cu 6 trepte.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

10 Feb 2010, 11:53

Porsche 911 Turbo este - de multi ani - o masina de la care este greu sa mai poti cere ceva. Indiferent ca este vorba de putere, stabilitate sau performanta pura. Modelul este considerat un standard pentru categoria supercar. Nu neaparat pentru puterea maxima, ci pentru echilibrul intre paltforma tehnica, motor, imagine si nivel de performanta.
Porsche nu-si permite insa sa ramana pe loc, mai ales ca nici cei de la Ferrari nu o fac. Pentru a contracara aparitia noului 458 Italia, Porsche vine cu o noua versiune, cea mai performanta, a modelului 911 Turbo.
Noul model se numeste 911 Turbo S si se ramarca in primul rand prin puterea maxima a motorului boxer cu 6 cilindri, turbo, care ajunge la 530 CP, cu 30 CP mai mult decat un 911 Turbo normal. Cuplul maxim ramane la valoarea, oricum impresionanta, de 700 Nm. Accelerataia 0 - 100 km/h este posibila in 3,3 secunde, iar 200 sunt atinsi, cu plecare de pe loc, in doar 10,8 secunde. Viteza maxima declarata est ede 315 km/h. In ciuda cresterii puterii motorului si a performantelor dinamice, germanii au reusit s amentina consumul mediu la nivelul celui inregistrat de modelul 911 Turbo, adica 11,4 litri/100 km.
O alta particularitate a noului 911 Turbo S consta in faptul ca sunt oferite, ca echipament de serie, tot ceea ce este optional pe modelul de la care s-a plecat. Astfel, 911 Turbo S vine echipat cu cutia PDK cu dublu ambreiaj si 7 trepte, PTM (Porsche Traction Management), PTV (Porsche Torque Vectoring) care include diferential blocabil pentru puntea spate. Nu lipsesc nici sistemele Launch Control si Sport Chrono Package.
Versiunea 911 Turbo S este oferita atat in varianta coupe, cat si cabrio, iar preturile sunt de 173.241 euro pentru coupe si 184.546 euro pentru Cabriolet. Aceste preturi au fost stabilite pentru piata germana.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

11 Feb 2010, 15:19

Noul Audi A1, asteptat cu nerabdare de public, in mare parte datorita faptului ca este cel mai mic si mai ieftin Audi, a fost prezentat de germani cu mai putin de o luna inaintea debutului de la Salonul Auto de la Geneva.
Masina intra - cu pretentii - in segmentul premium al clasei mici, acolo unde se va intalni cu competitorii directi: Mini, Alfa Romeo MiTo si chiar Citroen DS3. Audi spera si sa atraga noi clienti cu acest model, in special tineri, care vor o masina premium, dar tin si la un mare grad de mobilitate in orasele aglomerate. Evident, in mod ideal, acest clienti de A1 ar trebui sa inainteze treptat catre modelele mai mari din gama Audi.
Daca Mini vine cu designul inconfundabil, Alfa MiTo cu aspectul latin, cald, iar Citroen DS3 cu un fel de imagine aristocrata, noul A1 mizeaza pe linii cunoscute Audi, destul de taioase, dar la o scara mai mica. Partea frontala este dominata de farurile cu design agresiv, grila frontala mare si liniile, deja "marca inregistrata", ale luminilor de zi. Stopurile seama cu cele ale modelului Q5.
Interiorul nu aduce mari surprize, ci se prezinta cu acelasi design tipic Audi, dar promite un foarte bun nivel de calitate si spatiu suficient pentru 4 persoane. Din cauza dimensiunilor (A1 are o lungime de 3.954 mm) portbagajul ofera doar 267 de litri in versiune normala, dar daca se rabateaza bancheta spate volumul ajunge la 920 de litri.
Audi A1 va fi oferit initial cu 4 motorizari, doua TDI si doua TFSI. Motorul de baza este unul pe benzina, de 1,2 litri TFSI, care dezvolta 86 CP si 160 Nm. Cuplat la o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte, permite acceleratia 0 - 100 km/h in 12,1 secunde si atingerea unei viteze maxima de 179 km/h. Consumul mediu declarat este de 5,1 l/100 km.
Al doilea motor pe benzina este unul de 1,4 litri TFSI, care produce 122 CP si 200 Nm. Cu acest motor, care poate fi cuplat fie ca cutia standard,manuala cu 6 trepete, fie la cea S tronic, cu 7 trepte, A1 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9,1 secunde si ajunge la o viteza maxima de 200 km/h. Consumul mediu oficial este de 5,4 litri/100 km.
Cele doua motoare diesel sunt reprezentate de fapt de unul singur, de 1,6 litri TDI, dar oferit in doua versiuni de putere. Varianta de 90 CP si 230 Nm imprima o acceleratie 0 - 100 km/h in 12,2 secunde si viteza maxima de 179 km/h, cuplata fiind la o cutie manuala cu 5 trepte. Consumul oficial este de 3,8 l/100 km.
A doua versiune este mai puternica, cu 105 CP si 250 Nm si asigura sprintul 0 - 100 km/h in 10,8 secunde, iar viteza maxima este de 187 km/h. Consumul mediu este de 3,9 litri/100 km. Propulsorul este cuplat tot la o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte.
Tinuta de drum este orientata clar catre un comportament dinamic, spun nemtii. Atat de dinamic, incat A1 este declarat de creatorii sai "cel mai sportiv model din categoria sa".
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
LETHAL
45 DUK
Mesaje: 380
Membru din: 17 Dec 2008, 00:02
Localitate: BRASOV

Re: aparitii pe piata auto

11 Feb 2010, 20:16

Noul VW Touareg aduce multe noutati fata de prima generatie, datorita unei noi abordari. SUV-ul nemtilor este - in medie - cu 200 kg mai usor, dar si mai jos, garda la sol fiind redusa. Dealtfel, aceste masuri au avut ca scop imbunatatirea comportamnetului onnroad, aptitudinile in teren greu, pentru care prima generatie este recunoscuta, revenind in sarcina sistemului de tractiune integrala.Designul utilizeaza aceeasi linie ca la noile modele VW (in special Golf), dar la o scara adaptata. Noul Touareg arata chiar bine, cu faruri si stopuri dominate de LED-uri si spoiler fata marcat de multe prize de aer. Spatele afiseaza doua iesiri ale esapamentului, bine integrate in spoiler. Ceea ce vedeti in poze este versiunea Hybrid, care nu difera insa la nivelul designului de cele cu propulsoare conventionale.nteriorul pastreaza stilul VW, cu o plansa de bord masiva, pe masura dimensiunilor masinii, dar cu spatiu semnificativ mai bun, spun germanii si cu materiale mai bune din punct de vedere calitativ. Lungimea masinii a crescut pana la 4.758 mm, iar ampatamentul a ajuns la 2.900 mm, in vreme ce inaltimea masinii a scazut cu 20 mm.

Printre cele mai importante aspecte ale noului Touareg figureaza adoptarea cutiei de viteze automata, cu 8 trepte, pentru toate versiunile, in echiparea standard, sistem Stop/Start pe unele versiuni, navigatie cu touchscreen si tapiterie de piele, standard.
La nivel tehnic, VW pune accentul pe eficienta. Cum spuneam, noul Touareg este cu 200 kg mai usor, dar si cu 20% mai economic. Versiunea Hybrid foloseste un motor pe benzina, de 3,3 litri si 333 CP si unul electric, de 47 CP, totalul de 380 CP si cuplul de 580 Nm permitand acceleratia de la 0 la 100 km/h in 6,5 secunde si o viteza maxima de 240 km/h. Consumul mediu este de 8,2 litri/100 km, dar masina poate rula pana la 50 km, doar pe baza motorului electric.

Noul Touareg poate fi comandat si cu un diesel de 3 litri, 240 CP si 550 Nm, cu un consum mediu de 7,4 l/100 km, ceea ce inseamna cu 2 litri/100 km mai putin decat pana acum. Tot la capitolul diesel se ofera si un V8 TDI de 4,4 litri, care produce 340 CP si 800 Nm, in conditiile unui consum mediu de 9,1 litri/100 km.
Cei care folosesc SUV-ul prea putin in offroad isi pot comanda sistemul de tractiune integrala 4Motion, bazat pe un diferential Torsen, cu alunecare limitata, care foloseste sistemele electronice pentru a-si face treaba. Cu acest sistem, noul Touareg poate ataca rampe de pana la 31 de grade
Daca nu este suficient se poate comanda 4XMotion, sistem care contine reductor si diferentiale (central, spate), plus 5 programe de lucru.

Noul Touareg va ajunge in showroom-uri in aceasta primavara.

Imagine Imagine Imagine Imagine
BUFU=>Buy Us Fuck U! I can't drive fast....but I can fly slowly!
NU alergam in parc!....alergam in trafic!!!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator