Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Dec 2009, 21:23

Renault propune un nou model celor ce vor sa inceapa sa descifreze tainele pilotajului in raliuri.
Sportul cu motor este pe cat de frumos si provocator, pe atat de scump, iar din aceasta cauza multi dintre cei care ar vrea sa-si incerce talentul in competitii, nu isi permit sa o faca. Solutia consta in masinile preparate de producator, dar nu este vorba despre orice fel de masini. Incepatorii au nevoie de o masina preparata in corformitate cu regulile sportive, ieftina si fiabila, pentru a fi cat mai usor de intretinut.
Cea mai noua oferta Renault la acest capitol se numeste Twingo RS R1 si R2. Doua versiuni de competitii ale lui Twingo RS, pregatite ca la carte la un pret, fara taxe, sub 30.000 euro.
Practic, francezii au lucrat pe un modelul Twingo RS de serie, dar l-au modificat destul de mult. Alte setari pentru suspensie, modificari la sistemul de franare si un interior complet schimbat caracterizeaza modelul Twingo RS R2. Scaunele spate au fost inlaturate, cele fata sunt unele sport, de competitie, cu centuri de siguranta pe masura, iar rollcage-ul obligatoriu este la locul lui.
Masina este "curatat" de tot ceea ce nu este necesar si vine cu volan de competitii si display in loc de tablou de bord. De asemenea, schimbatorul de viteze este montat la volan pentru o mai mare rapiditate la utilizarea treptelor de viteza.
Motorul este acelasi 1,6 litri de pe Twingo RS de serie, dar are cateva modificari. In primul rand, puterea maxima este de 160 CP/7.250 rpm, un plus de 27 CP fata de versiunea de serie. Cuplul maxim este de 160 Nm/5.500 rpm iar cutia de viteze este una secventiala, combinata cu diferential ZF, cu alunecare limitata..
Accentul a fost pus pe fiabilitatea masinii, spun cei de la Renault, astfel incat pilotii sa poata participa la raliuri cu costuri cat mai mici. Kitul - disponibil incepand cu luna aprilie a anului viitor - costa 28.000 euro, iar pentru cei ce doresc unul, Renault ofera preturi speciale pentru masina de serie. Versiunea de raliuri este omologata pentru circulatia pe drumurile publice.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

20 Dec 2009, 12:10

Noul Chevrolet Spark va fi lansat anul viitor in Romania, la un pret de pornire deosebit de tentant.
Modelul de clasa mini, Chevrolet Spark, urmasul Matiz-ului, a intrat intr-o noua era. De la design-ul nu neaparat inspirat al modelelor anterioare, Chevrolet a ajuns, in cazul noul Spark, la un model care va atrage cu siguranta atentia in trafic.
Noul Spark seamana foarte mult cu conceptul care l-a prefigurat la marile saloane auto si se prezinta cu un design indraznet, usor agresiv, dar bine adaptat proportiilor generale ale masinii. Chiar daca aspectul estetic este unul subiectiv pentru potentialii clienti, Spark te indeamna sa-l studiezi si la nivel estetic si din punct de vedere al ofertei.
Interiorul este la fel de interesant, cu un tablou de bord dominat de vitezometrul plasat in spatele volanului si sustinut de un display care afiseaza toate celelalte informatii. Cei de la Chevrolet spun ca sursa de inspiratie pentru acest design al bordului a fost instrumentarul de la bordul mototcicletelor.
Se poate opta intre doua propulsoare, ambele pe benzina, unul de un litru si unul de 1,2 litri, cuplate la o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte. Consumul mediu este de 5,1 litri/100 km. Spark poate fi echipat cu pana la 6 airbag-uri, dar si cu ABS si ESP, pentru versiunile superioare de echipare.
Noul Chevrolet Spark va fi lansat in Romania in luna martie a anului viitor, iar pretul de pornire va fi de 6.999 euro TVA inclus.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

20 Dec 2009, 12:14

Mercedes a prezentat noua generatie a versiunii cabrio a modelului E-Klasse, despre care spune ca se potriveste oricarui anotimp.
In mod normal, nu prea atragi atentia prin prezentarea unui model cabrio la inceputul iernii. Cel putin nu atat cat ar trebui. Mercedes spune insa ca noul E-Klasse Cabrio este un model la fel de practic si confortabil in orice anotimp. Asta desi este echipat cu un soft-top clasic care poate fi inchis/deschis in 20 de secunde, pana la viteze de 40 km/h.
Plafonul este depozitat intr-un spatiu special, in spatele locurilor posterioare, iar portbagajul ramane cu un volum de 300 de litri, putand fi marit pana la 390 de litri, daca plafonul este ridicat.
Masina vine cu doua sisteme care fac posibila utilizarea ei decapotata, chiar si pe vreme rece. Sistemul Aircap creeaza un curent de aer cald in interiorul zonei ocupate de pasageri, iar Airscarf furnizeaza aer cald, din tetiere, pentru gaturile ocupantilor locurilor din fata.
Mercedes spune ca soft - top-ul este atat un atat de bun izolator fonic, incat soferul poate folosi linistit sistemul hands free al masinii chiar si la viteze in jurul a 200 km/h. Protectia in caz de rasturnare este asigurata de doua arcuri de securitate, plasate in spatele tetierelor, care sunt ridicate extrem de rapid in momentul in care senzorii detecteaza pericolul unei rasturnari.
Modelul va fi comercializat incepand cu luna martie si poate fi comandat cu o mare varietate de propulsoare, diesel si benzina:
- E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 170 CP
- E 250 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 204 CP
- E 350 CDI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 231 CP
- E 200 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 184 CP
- E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 204 CP
- E 350 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet - 292 CP
- E 500 Cabriolet - 388 CP
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

20 Dec 2009, 12:17

Aston Martin socheaza cu cel mai mic model, bazat pe Toyota iQ! Aston Martin a prezentat primele poze cu versiunea de serie a modelului Cygnet, bazat pe Toyota iQ.
Aston Martin este un constructor pentru care exclusivismul inseamna totul. Este langa Ferrari si Lamborghini, dar vine cu acel ceva special caracteristic britanicilor. Tocmai din aceasta cauza, un model de clasa mini nu pare deloc potrivit intr-o gama formata din masini supersport. Mai ales daca nu este un model propriu.
Aston Cygnet va fi, fara indoiala, cea mai socanta abordare a unui constructor supersport. Aston n-a dezvoltat nici macar un model propriu, ci a lucrat la implementarea imaginii proprii pe o Toyota iQ. Cea ce a iesit puteti vedea in pozele alaturate. Grila Aston domina partea frontala, dar silueta lui iQ este evidenta, chiar daca stopurile au fost redesenate.
Interiorul pastreaza aceeasi structura cu a modelului nipon, chiar si torpedoul format dintr-o geanta separata fiind pastrat. Totul este insa lucrat cu materiale premium si finisari de asemenea.
Britanicii au prezentat doar pozele masinii, fara nici un fel de alte informatii. Se spune totusi ca Cygnet va fi dezvoltat in in continuare si va intra in productia de serie la finalul anului viitor sau chiar in 2011. Comercializarea va debuta in Marea Britanie, urmand apoi sa fie extinsa doar in Europa.
Despre motorizari nu se spune nimic, dar este putin probabil sa vedem altceva decat cea mai puternica motorizare de pe Toyota iQ - un motor de 1,33 litri si 101 CP, probabil cel mai slab din istoria Aston, daca excludem inceputurile.
ImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

23 Dec 2009, 21:07

Aston Martin vorbeste de mult timp despre cel mai exclusivist model pe care il va lansa pe piata, noul One-77. Britanicii spun ca masina reprezinta cea mai pura esenta a marcii, iar designul superb si performantele excelente confirma acest lucru.
Desi Aston a prezentata cu regularitate informatii depsre acest model, One-77 nu a iesit pe piata. Oricum asta e relativ, deoarece productia masinii va fi limitata la doar 77 de exemplare si doar cativa norocosi, dintre oamenii cu foarte multi bani - pretul va fi undeva la un milion de euro - se vor putea mandri cu cel mai exclusivist Aston.
Deocamdata masina este in teste si se descurca de minune. Asta spun cei de la Aston, dupa ce, acum cateva zile, in timpul unor teste de viteza undeva in sudul Europei, One-77 a atins fara probleme o viteza maxima de 354,86 km/h. Teoretic, se poate si mai mult, pentru ca perfomanta a fost atinsa in conditii de vant. Este foarte posibil ca specificatiile finale ale masinii sa arate o viteza maxima putin mai mare, in conditiile in care britanicii nu se asteptau nici macar la viteza atinsa deja.
Coupe-ul Aston este propulsat de un motor complet nou, V12, de 7,3 litri, a carui putere maxima este de peste 700 CP, in conditiile in care nu se utilizeaza supraalimentare. Motorul a fost dezvoltat de Aston si Cosworth, iar puterea maxima, in combinatie cu greutatea de doar 1,5 tone au facut posibile performante dinamice de exceptie. Acceleratia 0 - 100 km/h este estimata la 3,7 secunde.
One-77 va fi livrat norocosilor clienti incepand cu jumatatea anului viitor.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

23 Dec 2009, 21:13

Noul model Soul este o aparitie aparte in gama constructorului coreean. Kia a facut in ultimul timp mai multe modele atractive, cu design european, care plac publicului. Soul este insa altceva. Designul nu este unul "serios", asemanator cu stilul modelelor germane. Este mult mai "jucat", mai prietenos, usor pasional. Evident, Soul nu este o masina italiana, asa ca este putin probabil sa starneasca pasiuni.
Dar designul i-ar putea cuceri pe unii, iar acestia ar trebui sa fie cei tineri. Pentru ei a venit Kia cu acest design, sustinut de echipamente adecvate. Daca tinerilor le va placea sau nu, ramane de vazut atunci cand se va face primul bilant al vanzarilor.
Interiorul, foarte spatios datorita formei de monovolum, spun cei de la Kia, mizeaza pe un tablou de bord interesant, cu multe rotunjimi, dar fara a fi excentric. Atmosfera va fi influentata si personalizata de multiplele optiuni pentru culorile tapiteriei si bordului, fiecare putand sa-si personalizeze masina in functie de gusturi.
Soul poate fi comandat si in Romania si se poate opta intre doua motorizari. Propulsorul pe benzina are 1,6 litri si dezvolta 124 CP si 156 Nm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 11 secunde si poate atinge o viteza maxima de 178 km/h, in conditiile unui consum mediu oficial de 6,5 litri/100 km. Pretul de pornire pentru versiunea de baza MOTION, cu aceasta motorizare este de 13.685 euro, cu TVA inclus.
Ce de-al doilea motor este un turbodiesel de 1,6 litri, a carui putere maxima este de 115 CP, cuplul maxim fiind de 260 Nm. Cu acest motor, Soul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 11,6 secunde si atinge o viteza maxima de 178 km/h. Consumul mediu este de 5,2 litri/100 km. Pretul de pornire pentru acest motor este de 15.048 euro, cu TVA inclus.
Echiparea de baza este una destul de bogata, cu tot ce trebuie la nivel de confort si siguranta: aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata, ABS, ESP, airbag-uri frontale, laterale si tip cortina etc.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Ian 2010, 12:50

A doua generatie a monovolumul de clasa mica Meriva tocmai a fost prezentata de Opel, care o va expune la Salonul Auto de la Geneva din luna martie a acestui an. Cei de la Opel au mizat pe monovolumele de clasa mica dupa succesul avut cu mai marele Zafira si se pare ca au mizat bine. Asta pentru ca tot mai multi constructori patrund in acest segment. Cum nivelul competitiei creste, iar cei de la Opel se pricep la monovolume, noua generatie Meriva atrage cu siguranta atentia.
Masina impresioneaza vizual prin deschiderea in oglinda a portierelor (FlexDoors), cele din spate fiind prinse de montantii C. Meriva are montanti centrali, dar, chiar si asa, cei de la Opel spun ca accesul este mult mai bun. Oricum, utilitatea acestui sistem se refera doar la usurinta accesului la bancheta din spate. Restul tine de stil, Meriva fiind totusi printre putinele modele de serie care vin cu aceasta solutie.
Opel nu a prezentat fotografii cu interiorul masinii, dar spuen ca acesta este mai mare, are mai multe spatii de depozitare si poate fi comandat intr-o mare varietate de finisari/culori, cea mai mare disponibila vreodata pe un model Opel.
Masina este mai mare decat prima generatie, la toate capitolele si arata foarte interesant. Partea frontala este in noua linie Opel, cu faruri desenate in asa fel incat se potrivest cu linia laterale a geamurilor, una neobisnuita, permisa insa de sistemul de deschidere in oglinda, FlexDoors.
Gama de motorizari va acoperi intervalul 75 CP - 140 CP, dar Opel spune ca nu peste mult timp va fi oferita si o versiune ECOFlex a acestei noi generatii. Se pot comanda cutii de viteze manuale, cu 5 si 6 trepte sau o noua cutie de viteze automata, cu 6 trepte.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

13 Ian 2010, 21:19

Ford revine pe piata hatchback-urilor compacte cu noua generatie Focus, model care ar trebui sa sustina concurenta reprezentata de nooul Opel Astra si VW Golf. Pe langa hatchback, Ford a aratat si versiunea berlina a noii generatii.
Inca de la inceput trebuie spus ca noul Focus va arata in acest fel si pentru Europa si pentru Statele Unite. Ford vrea in acest fel sa reduca costurile, dar si sa-i obisnuiasca pe americani cu designul si mai ales dimensiunile masinilor facute pentru Europa. Asta pentru ca, la asemenea dimesiuni, masina poate fi echipata cu motoare mai mici.
Din punct de vedere al designului, noul Focus marcheaza un salt semnificativ. Nu se mai insista pe liniile simple, curate ale generatiei anterioare, iar stilul german este inlocuit cu un altul, mai pasional, vazut pentru prima data la noile Fiesta si Ka. Masina are o prezenta mai puternica, in primul rand datorita caroseriei grefate cu multe linii bine integrate si cu efect vizual placut.
Interiorul merge pe aceeasi idee. Ordonarea simpla a plansei de bord si mai ales a consolei centrale este de domeniul trecutului. Aglomerarea de comenzi este vizibila atat pe volan, cat si pe consola centrala, stilul bordului fiind unul adoptata in special pentru americani. Putin probabil, totusi, sa-i deranjeze pe europeni.
Masina va fi oferita cu gama de motorizari cunoscuta, dar imbunatatita la nivel de consum si performante. Bineinteles ca americanii primesc un motor de benzina, de 2 litri si probabil si altele, in jurul aceleasi capacitati cilindrice. Pentru Europa vor fi disponibile atat motoare pe benzina, cat si TDCi-urile binecunoscute. O noutate, la nivelul trasmisiei, cosnta in posibilitatea optarii pentru noua cutie de viteze Powershift, cu dublu ambreiaj. Interesant este faptul ca tinuta de drum, pentru care Focus este recunoscut, va fu una "globala", fara diferente intre pietele de comercializare. Adica americanii nu vor mai primi o masina cu suspensii mai putin rigide, ci vor "gusta" din stabilitatea unei masini europene.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

13 Ian 2010, 21:33

Volkswagen pregateste pentru acest an o infuzie de modele, fara precedent in istoria comapniei din punct de vedere al numarului acestora. Germanii mai spun si ca primul model care da tonul este cel care va deriva din conceptul pe care il vedeti si al carui nume nu este foarte original "new compact coupe".
Masina, prezentata la Detroit, este - as acum spune si numele - un coupe compact, ceea ce insemna ca este strans legat de segmentul modelului Golf. Practic vorbim de o extrem de posibila versiune coupe a lui Golf. Este posibil insa ca germanii sa prefere sa numeasca Jetta Coupe acest model, pentru a lasa Golf-ul doar cu versiunile traditionale: hatchback si break.
Chiar si asa, noul concept arata foarte bine, seamana cu Golf, dar destul de mult si cu Audi A5, cel putin la partea posterioara si este posibil sa semene si mai mult cand va intra in productia de serie. Nemtii au dorit sa-l faca in primul rand elegant si apoi dinamic, din punct de vedere al stilului. Au reusit din plin, cel putin la partea cu eleganta. Se spune ca masina se integreaza intre Scirocco si Passat CC, adica va merge pe dimesiunile lui Golf: mai mare decat Scirocco, dar mai mic decat Passat CC.
Nemtii se lauda cu ceva deosebit si din punct de vedere tehnic la acest concept, desi viitorul model de serie nu va oferi surprize. New Compact Coupe este echipat cu un cunoscut propulsor TSI, de 1,4 litri si 150 CP, acesta fiind ajutat de un motor electric capabil sa produca 27 CP. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze DSG, cu 7 trepte.
In aceasta configuratie, masina poate accelera de la 0 la 100 km/h in 8,6 secunde, poate atinge o viteza maxima de 227 km/h, iar consumul mediu oficial este de doar 4,2 litri/100 km. Emisiile de CO2 au fost reduse pana la 98 grame/km.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
Bubulutza
Mesaje: 4196
Membru din: 26 Ian 2009, 16:05
Localitate: Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

14 Ian 2010, 12:34

http://www.sfin.ro/articol_18565/cele_m ... mania.html
Dacia Duster ţine capul de afiş, urmată de Chevrolet Spark şi VW Touareg

Ca în fiecare an, publicăm la în­ceput de sezon cele mai importante lansări pregătite de importatorii de automobile din România, alături de marca autohtonă Dacia, informaţiile fiind bazate pe răspunsurile primite de la companii la solicitarea noastră, tocmai pentru a elimina speculaţiile sau datele eronate.
În pofida condiţiilor dificile prin care trece piaţa auto, sau poate tocmai din acest motiv, numărul lansărilor va fi destul de generos, chiar dacă nu se prefigu­rează prea multe modele de masă, care să relanseze vânzările.

Audi, VW, Skoda
Cel mai mare importator, Porsche România, care grupează nu mai puţin de 10 branduri, va avea în 2010 partea leului, cu cele mai multe lansări, în urma cărora îşi va conso­lida, probabil, poziţia pe piaţă.
Audi, marcă premium aflată în permanentă creştere, va avea, spu­nem noi, cele mai importante nou­tăţi din grup. Noul A8, o maşină de lux ce aleargă de ceva vreme după rivalele de la BMW şi Mercedes, care nu face volume prea mari de vân­zări, dar produce un profit conside­rabil, vine în primăvară, posibil luna aprilie. În luna iunie vine rândul face-liftului de la TT, o prezenţă a­parte în portofoliul Audi, pentru ca în toamnă să fie lansate două nou­tăţi absolute. Este vorba despre mi­cuţul A1, ce va deveni entry level pen­tru această marcă şi se va vinde la preţuri comparabile cu Mini sau chiar mai mici, apoi va veni un Gran Tourer de calibru mare, A7, adică ver­siunea de serie a lui A7 Sport­back, prezentat anul trecut.
Volkswagen, marca de volum a grupului, are în centrul activităţilor din 2010 un model extrem de interesant, noul Touareg, simbolul SUV-urilor urbane de clasă mare, care a deschis un segment european în urmă cu mulţi ani, odată cu lansarea sa. Anul acesta va avea o nouă ge­neraţie, în luna mai, pe care multă lume o aşteaptă cu interes. Dincolo de el, în iunie este programat Polo GTI, un model de nişă, dar căutat de tinerii amatori de maşini sport cu pedigree, apoi noile Touran şi limu­zina Phaeton, care îşi caută succesul cu o nouă generaţie. În toamnă ur­mea­ză Sharan şi apoi cea mai econo­mică versiune a Polo, Blue Motion.
Skoda, ale cărei modele au făcut carieră în special în România (cea mai mare piaţă de export pentru Octavia), nu are în 2010 nicio noutate absolută, dar vine cu versiunea Combi a limuzinei Superb, lansată deja în Europa în 2009, şi două face-lifturi, pentru micuţa Fabia şi monovolumul Roomster.

Trecând la maşini ceva mai scumpe, să spunem că Porsche pre­gă­teşte noul Cayenne, la jumătatea anului, mutare firească dacă ţinem cont de faptul că şi modelul-frate, Touareg, se înnoieşte. Tot în ograda acestui grup putem aminti de Bent­ley Mulsane, care va putea fi comandat în 2010 şi de români, dacă nu au făcut-o deja în showroom-urile din alte ţări.

Fiat, Alfa Romeo, Infiniti
Un alt importator important este Autoitalia, care grupează brandurile Fiat, dar distribuie, de anul trecut, şi Infiniti.
Cea mai vândută marcă din por­tofoliu, Fiat, se axează pe un face-lift al lui Grande Punto, care devine acum Punto Evo, în cadrul unui joc de marketing care ar putea aduce beneficii importante. Evoluţia cea mai importantă sunt motoarele noi şi economice. Cu un impact ceva mai redus asupra pieţei, dar con­sem­nat ca un model nou 100% va fi Doblo, pregătit pentru septembrie, prezentat de producător în toamna trecută. Şi tot de la Fiat vom avea poate cea mai romantică lan­sare a pieţei auto din România, 500 Cabrio, un fel de cireaşă pe un tort al lan­sărilor. Evenimentul va avea loc la începutul verii. În fine, de la mar­ca premium-sport a grupului Fiat, Alfa Romeo, vom beneficia de introdu­cerea noii Giulietta, cea care are mi­siunea de a face uitat modelul 147. Maşina a fost deja prezentată, are elemente comune cu MiTo şi poate fi un examen important pentru aceas­tă marcă.

La capitolul lux, Maserati, cea mai scumpă marcă vândută de Auto­italia, va aduce pe meleagurile noastre GranCabrio, versiunea decapotabilă a lui GranTurismo, expusă la salonul din Frankfurt în toamna trecută. În afara grupului, dar tot în portofoliul acestui importator se regăseşte şi Infiniti, brandul premium al lui Nissan, care a pătruns în Ro­mânia anul trecut şi încearcă să-şi facă loc prin conservatorismul cum­părătorilor din acest segment. Prac-tic, noutăţile Infiniti coincid cu cele din întreaga Europă, şi cuprind în 2010 noua linie M, cu motoare V6, constituită ca un atac destul de agresiv la adresa BMW, apoi motorizările diesel ale modelelor FX şi EX.

Peugeot, Citroën
Din Franţa vom avea noutăţi im­portante la Peugeot în primul rând, de unde vor veni noile 5008 şi 308 RCZ. Prima este un monovolum de familie, unul care aminteşte serios de Citroën C4 Picasso, produs de ace­laşi grup PSA. Trăsăturile acestui model, ce a debutat la Frankfurt, vor fi spaţiu, modularitate şi confort pen­tru toată familia. România nu este o piaţă prea serioasă pentru a­cest gen de maşini, dar promite să de­vină. Al doilea model lansat anul acesta va fi 308 RC Z, un produs de excepţie, care pune în valoare cel pu­ţin două atuuri ale mărcii: designul şi motoarele. Astfel, pe lângă silueta sportivă, ce aminteşte de conceptele fabuloase din anii trecuţi, ce purtau iniţialele RC, 308 RCZ va avea şi un motor spectaculos, 1.6 litri turbo, ce se regăseşte pe modelele MINI, ale BMW. Cealaltă marcă din grupul PSA, Citroën, se va sprijini pe două noutăţi înrudite: noul C3, lansat în Europa în toamna trecută, şi DS3, un model cu pretenţii premium, des­tinat în egală măsură clienţilor de Mini şi celor de C3 care vor o ma­şină mai masculină.

BMW, Mini
Cea mai vândută marcă premium din lume, BMW, va avea de furcă şi în 2010 cu celelalte două competitoare germane pentru recâştigarea cotelor de piaţă, având în plus şi concurenţi noi, din ce în ce mai puter­nici, de la japonezi şi chiar italieni. Cea mai importantă şi aşteptată în ace­laşi timp lansare va fi noua Serie 5, un model care ţine practic de tra­di­ţia BMW şi poate decide evoluţia în piaţă a mărcii. Lansarea vine în-
tr-un moment sensibil, în care Mer­ce­­des E Klasse se află încă pe val, iar Audi A6 este doar un face-lift cu apro­ximativ un an înainte de înlocuire. În clasele mai mici, Serie 3 Coupé şi Ca­brio au ajuns la termenul unui face-lift. Am­bele vor fi evenimente ale pri­melor luni din an. Ulterior, în pri­mă­vară, va veni rândul SUV-ului X5, care a tre­cut printr-un face-lift ce va fi pre­zentat la Geneva, cel mai probabil. De remarcat că avem de-a face cu u­nul din­tre cele mai aşteptate face-lifturi pe piaţă, ştiut fiind că, de obicei, re­mo­delările de la jumătatea vieţii nu atrag prea mult atenţia publicului.
În finalul anului bavarezii vor aduce o altă noutate râvnită de ro­mâni, noul X3 fiind pentru mult timp şi cel mai cumpărat SUV premium de pe piaţă.
Cealaltă marcă din grup, Mini, va lansa şi la noi viitorul „crossover”, al cărui nume oficial nu este încă a­nunţat. Pe lângă acesta, vor mai sosi face-lifturile MINI şi MINI Clubman.

Toyota, Kia
Toyota va avea două noutăţi pentru piaţa românească, ambele de o importanţă medie, aparent cel pu­ţin. Acestea sunt legate de Auris, mo­delul compact, care va suferi un face-lift, dar în acelaşi timp va fi prezentat în versiunea hibrid. Deşi pe piaţă mai există un hibrid, Honda Civic, Auris are şansa să crească atenţia românilor pentru acest segment ca urmare a unui preţ mult mai accesibil. Spunem asta deoarece Prius, cel mai vândut hibrid şi, totodată, cel mai cunoscut din lume, are încă un preţ prohibitiv pentru piaţa noastră.
Tot din Asia, de data aceasta de la Kia, sosesc nu mai puţin de 3 nou­tăţi, toate modele noi 100%. Primul, chiar luna aceasta, va fi Sorento, un SUV de clasă medie care îşi schimbă radical trăsăturile şi înfăţişarea, oda­tă cu intrarea sa în producţie în uzi­nele din SUA. Va urma Venga, un mo­novolum de clasă B, cu o înfă­ţişare ce sigur va atrage atenţia tine­ri­lor, iar în finalul anului va fi rân­dul noului Sportage, SUV-ul compact al mărcii, model fabricat în Europa.

Opel, Chevrolet
Pentru grupul General Motors, trecut prin momente grele în 2009, la nivel global, dar cu o evoluţie ad­mirabilă în acest context în Europa, inclusiv în România, anul 2010 se va baza pe deja lansatul la sfârşitul anului trecut Opel Astra, deoarece pentru Opel singura noutate va fi MPV-ul Meriva. Chevrolet are o situaţie asemănătoare pentru acest an, însă noutatea se numeşte Spark şi ar pu­tea deveni una dintre cele mai vân­dute maşini din sezonul care începe. Motivele sunt aceleaşi ca întotdeauna atunci când o maşină are succes: un design atrăgător, o platformă teh­nică bună, fiabilă, cu dotări suficien­te şi mai ales un preţ de criză, unul perfect pentru români, de circa 7.000 de euro. Modelul vine în martie şi înlocuieşte vechile Spark/ Matiz.

Ford, Mercedes, Suzuki
Alte noutăţi ale pieţei, neconfirmate însă de reprezentanţii compa­niilor, vor veni de la Ford, cu Grand C-Max (dar care mai întârzie cu noul Focus, ce ar putea debuta abia la sfâr­şitul anului la nivel mondial), a­poi de la Mercedes, spectaculosul SLS AMG, ce înlocuieşte celebrul SLR McLaren. Ceva mai „umane” vor fi E Klasse Cabrio şi R Klasse face-lift. De la Suzuki sunt aşteptate noul Swift şi face-lifturi pentru Splash şi Grand Vitara.

Dacia Duster
Cea mai importantă lansare din 2010 pentru piaţa românească va fi, fără discuţie, Dacia Duster. Modelul, ultimul pe platforma Logan, după cum au declarat în repetate rânduri reprezentanţii Renault, va fi prezentat în premieră la Geneva, urmând să intre pe piaţă în scurt timp după aceea. Va avea echipări 4x2, care vor reprezenta probabil peste 70-80% din vânzări, preţul acestora urmând să înceapă de la nivelul unde MCV are versiunile cele mai scumpe, adică în zona 12.000-13.000 de euro. Versiunile 4x4 vor fi ceva mai echipate, fără a atinge însă nivelul unor SUV-uri „mainstream”, de genul Hyundai Tucson ori VW Tiguan. Preţul unui astfel de Duster 4x4 s-ar apropia de 16.000-17.000 de euro, potrivit informaţiilor neoficiale şi speculaţiilor din piaţă. Reprezentanţii Dacia nu au oferit nicio informaţie exactă despre programul de lansare a lui Duster.
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

15 Ian 2010, 09:46

Noua Honda CR-Z este un model extrem de interesant, iar versiunea prezentata la Detroit este cea de serie. CR-Z este interesant pentru ca se vrea o masina sport, dar cu tehnologie hibrida, in conditiile in care pretul ar trebui sa fie destul de tentant.
Coupe-ul niponilor este un 2+2, fiind oferit in aceasta configuratie doar in Europa si Japonia, dar nimeni nu ar trebui sa mizeze pe doua locuri reale in spate. In comunicatul de presa se spuen ca pe locurile posterioare pot fi transportati adulti mai mici, pe distante scurte sau copii pe distante mai mari. Aste insemana de obicei ca locurile spate sunt inutilizabile de catre adulti si practicabile, pe distante scurte, pentru copii.
Nu spatiul interior este insa punctul forte al masinii, ci designul, interior si exterior. Stilul masinii este unul foarte bine echilibrat, cu o parte frontala fluida si cu evidente linii sportive, in vreme ce spatele estecompus din linii taioase, cu stopuri triunghiulare si hayon mic, pozitionat foarte sus.
Interiorul aminteste de actualul model Civic. Un tablou de bord in mare parte digital, cu exceptia vitezometrului si cele doua zone cu comenzi plasate de o parte si de alta a volanului vor face deliciul celor ce prefera stilul high tech.
Masina se vrea a fi una dintre cele mai dinamice hibride de pe piata, iar asta in primul rand din cauza platformei tehnice concepute special pentru asa ceva. Motorul termic este unul pe benzina, de 1,5 litri, care este ajutat si de unul electric, plasat intre motor si transmisie. Puterea combinata este de 124 CP, iar cuplul ajunge la 174 Nm. Acest ansamblu este cuplat la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte.
ImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

15 Ian 2010, 09:50

Dupa o prezentare exclusivista, acum mai bine de o luna, in cadrul unui eveniment la Miami, Audi a aratat noul A8 si publicului larg, la Salonul Auto de la Detroit. Cu aceasta ocazie, Audi a prezentat un nou set de poze cu ceea ce numeste "cea mai sportiva berlina de lux din lume".
Ceea ce este evident la noul A8 - si era de asteptat - este faptul ca seamana mult cu noile modele Audi. Adica mizeaza pe un design fara experimente discutabile, dar foarte elegant. Si cu o doza evidenta de sportivitate. Aceasta este sustinuta de caroseria din aluminiu, destul de usoara - spun nemtii - pentru gabaritul masinii, care oricum este sub cel al concurentilor directi de la Mercedes si BMW.
Interiorul vine cu un design impecabil pentru cei care iubesc stilul Audi, tehnologia afisata si lipsa tendintelor retro. Multe comenzi, amplasate in josul consolei centrale si un schimbator complet nou, cu o forma interesanta, ce imita maneta de comanda a unui yacht. Plus o multime de sisteme care tin pasul cu concurenta: sistem de asistare la rularea pe timp de noapte, sistem de detectare a pietonilor pe timp de noapte si tot felul de alte sisteme de siguranta activa. Sistemul MMI este unul mai avansat, controland mai multe functii, dar mai usor de folosit, spun cei de la Audi.
Masina a debutat cu un propulsor pe benzina, V8, de 4,2 litri, care produce 372 CP si 445 Nm. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,7 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Motorul este mai puternic decat cel actual, tot de 4,2 litri, dar consuma cu 13% mai putin (consum mediu - 9,5 litri/100 km). In plus, propulsorul are si un sistem inovator - la pornirea la rece este decuplat de la sistemul de racire, tocmai pentru a se incalzi mai repede. Va fi cea mai puternica versiune din gama, cel putin pana la aparitia unui W12 si a unui S.
Un alt V8, dar TDI, tot de 4,2 litri vine cu 350 CP si 800 Nm la un consum mediu de doar 7,6 l/100 km. Acest propulsor permite atingerea vitezei de 100 km/h in doar 5,5 secunde.
Va mai fi disponibil si un TDI V6 de 3 litri, care produce 250 CP si 550 Nm si care este oferit cu sistem Stop/Start. Acet motor consuma in medie 6,6 l/100 km si permite masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde. Ulterior va fi oferita si o versiune de 204 CP a acestui motor, cu tractiune doar pe puntea fata.
Transmisia este asigurata de o cutie de viteze complet noua, automata, cu 8 trepte, iar optional este disponibil un diferential cu alunecare limitata pentru puntea spate. Suspensia cu perne de aer poate fi controlata electronic, de catre sofer sau complet automat, la fel si amortizoarele.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

18 Ian 2010, 10:23

BMW a prezentat imbunatatirile stilistice si tehnice operate modelelor Seria 3 Coupe si Cabrio.
Germanii au prezentat faceliftul estetic si tehnic pe care l-au operat versiunilor coupe si cabrio ale Seriei 3. Vorbim de un update de design destul de discret, dar care improspateaza imaginea modelelor Seriei 3 si de modificari de ordin tehnic axate pe economie si performanta.
La nivel estetic, cele doua versiuni de caroserie au primit modificari vizibile in fata si spate, in special in jumatatea inferioara a spoilerelor. De asemenea, farurile au acum un nou contur, o noua structura interna si semnalizatoare cu LED-uri, integrate in blocurile optice.
Din punct de vedere tehnic exista mai multe noutati, referitoare in special al noi propulsoare de baza. Adica motoare cunoscute, dar cu putere mai mica, pentru o economie mai buna si pret de achizitie mai redus. Atat coupe-ul, cat si versiunea cabrio pot fi livrate in versiunea de baza, cea mai ieftina, BMW 318i, cu un motor de 2 litri, pe benzina, care produce 143 CP. Si break-ul a primit un motor de baza, cel de 2 litri, turbodiesel, cu 115 CP. Bavarezii ne anunta ca, incepand cu acest an, toate motoarele Seriei 3 respecta normele Euro 5.
Se numeste 320d EfficientDynamics Edition si are un propulsor turbodiesel, de 2 litri, care produce 163 CP. Bavarezii au reusit sa obtina, in cazul acestui model, un consum mediu de doar 4,1 litri/100 km, care corespunde unor emisii de CO2 de 109 grame/km. Reducerea consumului nu s-a facut insa doar prin modificari la nivelul motorului. Aerodinamica masinii a fost optimizata, iar cutia de viteze a primit un raport final mai lung, iar aceste caracteristici duc la aceasta valoare foarte buna pentru o masina de clasa medie, cu acest nivel de putere.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine[url=http://www.postimage.org/image.php?v=aV1y_Ohi]Imagine[/url
ImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

18 Ian 2010, 10:28

Opel a lansat o editie speciala a modelului Corsa, una care aminteste de o alta epoca, cea a masinilor sport pe care ti le puteai permite.
Opel incearca sa readuca in memoria publicului modelele vechi care au satisfacut setea de viteza a multor pasionati de masini. Modele sportive, simple, care putea fi cumparate fara mari eforturi de cei tineri si pasionati de masini.
Modelului Corsa i-a revenit "sarcina" de a trezi amintirile nostalgicilor, prin intermediul editiei speciale Color Race. Nu trebuie cautate prea mult elementele distinctive ale acestei editii, pentru ca ele tin de partea estetica. Culoarea galbena este combinata cu capota si plafonul negru, iar ideea de sportivitate si competitie este data de steagul cu patratele integrat pe capota fata. In cadul acestei editii pot fi comandate si culorie alb si rosu pentru exterior.
Interiorul nu este mult modificat, dar vine cu mici elemente (cadranele grilelor de ventilatie) vopsite in culoarea caroseriei, cusaturi asortate pe tapiterie si volan si cam atat. Opel spune ca masina are si mai multe imbunatatiri la nivelul suspensiilor si directiei.
Corsa Color Race poate fi comandata cu mai multe motorizari. Se incepe de la unul de 1,4 litri, benzina, care livreaza fie 87 CP, fie 100 CP, consumul mediu fiind de doar 5,5 l/100 km. Se poate opta si pentru diesel-ul de 1,7 litri, care produce 130 CP si 300 Nm si al carui consum mediu este de 4,5 litri/100 km.
Pretul acestei editii speciale porneste de la 15.560 euro, pe piata germana.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

21 Ian 2010, 19:32

Constructorul japonez aduca la Geneva noua generatie Mazda5, monovolumul fiind adresat familiilor cu un stil de viata activ, dar si cu pretentii in ceea ce priveste dinamica si stilul.
Toate produsele Mazda sunt desenate intr-un stil ce inspira dinamism, iar noua Mazda5 nu face deloc exceptie, chiar daca - teoretic - nu amatorii de viteza formeaza publicul tinta. Masina urmeaza linia de design a noii Mazda3, dar vine cu proportii adaptate caroserie de monovolum. Evident, elementele centrale ale stilului sunt grilele mari ale partii frontale, dar se remarca si liniile pasionale ale partilor laterale, care pornesc din pasajele generos dimensionate ale rotilor fata.
Partea din spate este conceputa in acelasi stil si difera mult de ceea ce vedem la generatia anterioara. Stopurile noii generatii nu mai sunt plasate la inaltime, pe montantii spate, ci mult mai jos, orizontal, cu o parte intanzandu-se pe laterale. Un "efect" foarte interesant este dat de faptul ca geamurile spate sunt negre si acopera montantul spate, astfel incat ai senzatia ca acesta nu exista.
Interiorul a fost complet revizuit, cu o noua consola centrala si un nou tablou de bord, fomat din doua ceasuri individuale. Schimbatorul este plasat tot pe consola centrala, o alta solutie pastrata de la modelul anterior fiind cea a portierelor spate culisante, pentru un acces mai bun in habitaclul ce poate gazdui pana la 7 persoane.
Niponii au anuntat deocamdata doar 2 motoare, unul pe benzina, de 2 litri, combinata cu sistem i-stop si cutie manuala cu 6 trepte si unul de 1,8 litri, tot pe benzina. Dupa lansarea de la Geneva, Mazda va face publice specificatiile complete ale masinii si este de asteptat sa se vorbeasca si de un turbodiesel in oferta de motorizari.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator