Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: aparitii pe piata auto

02 Dec 2009, 09:54

Noul Audi A8 - Dupa parerea mea o limuzina cu aspect mult prea sportiv.



Audi a prezentat noua generatie a modelului A8 si face afirmatii indraznete cu privire la noua berlina de lux.


Recomanda | Tipareste | Trimite pe Y!M | 3 comentarii » | Galerie foto (86)


Noul Audi A8 a debutat la Miami, iar constructorul german il numeste "cel mai sportiv model din clasa de lux". Masina arata in stilul noilor modele Audi, cu o imagine aparte datorita stilului mai dur al luminilor de zi. In rest, pare ceva mai putin masiva decat precedenta generatie, datorita caroseriei mai aerodinamice si stopurilor asemanatoare cu cele ale modelului A5 Sportback.

Noul A8 masoara 5.137 mm lungime si 1.460 mm inaltime, aceasta fiind mai redusa decat la competitorii germani, ideea fiind ca masina sa fie cat mai aerodinamica. Adevarul este ca s-a reusit Caroseria este construita, in parte, din aluminiu, iar blocurile optice se bazeaza in totalitate pe tehnologia LED.

Interiorul vine cu un stil impecabil pentru cei care iubesc stilul Audi si tehnologia afisata. Multe comenzi, amplasate in josul consolei centrale si un schimbator complet nou, cu o forma interesanta, ce imita maneta de comanda a unui yacht. Plus o multime de sisteme care tin pasul cu concurenta: sistem de asistare la rularea pe timp de noapte, sistem de detectare a pietonilor pe timp de noapte si tot felul de alte sisteme de siguranta activa. Sistemul MMI este unul mai avansat, controland mai multe functii, dar mai usor de folosit, spun cei de la Audi.

Masina a debutat cu un propulsor pe benzina, V8, de 4,2 litri, care produce 372 CP si 445 Nm. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,7 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Motorul este mai puternic decat cel actual, tot de 4,2 litri, dar consuma cu 13% mai putin (consum mediu - 9,5 litri/100 km). In plus, propulsorul are si un sistem inovator - la pornirea la rece este decuplat de la sistemul de racire, tocmai pentru a se incalzi mai repede. Un alt V8, dar TDI, tot de 4,2 litri vine cu 350 CP si 800 Nm la un consum mediu de doar 7,6 l/100 km. Acest propulsor permite atingerea vitezei de 100 km/h in doar 5,5 secunde.

Va mai fi disponibil si un TDI V6 de 3 litri, care produce 250 CP si 550 Nm si care este oferit cu sistem Stop/Start. Acet motor consuma in medie 6,6 l/100 km si permite masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde. Ulterior va fi oferita si oversiune de 204 CP a acestui motor, cu tractiune doar pe puntea fata.

Transmisia este asigurata de o cutie de viteze complet noua, automata, cu 8 trepte, iar optional este disponibil un diferential cu alunecare limitata pentru puntea spate. Suspensia cu perne de aer poate fi controlata electronic, de catre sofer sau complet automat, la fel si amortizoarele.

Modelul va fi disponibil pe piata anul viitor, dar inca nu se stiu preturile. Germanii ramn datori si cu informatiile despre celelalte versiuni de motorizare.
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

02 Dec 2009, 09:56

da`ne sursa...sa vedem niste poze, sau pune`le tu! :D
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: aparitii pe piata auto

02 Dec 2009, 10:01

Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
patzaichin
LEONidas
Mesaje: 1717
Membru din: 22 Sep 2009, 21:08
Localitate: Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

02 Dec 2009, 10:10

WOOOOOOOOW.....OMG....si alte exclamatii!!!!!
LEONidas...1.4 TSI
ImagineImagineImagine
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 21:56

Mitsubishi isi completeaza gama cu un nou SUV, de data aceasta unul compact. Constructorul nipon are deja in gama tot-terenul Pajero, SUV-ul Outlander si acum modelul RVR, asa cum se va numi el in Japonia. RVR este pozitionat sub Outlander si se prezinta cu aceeasi imagine ca si facelift-ul lui Outlander. Adica grila fata in stilul Lancer.
Daca la Outlander grila lui Lancer nu se potriveste prea bine, in cazul micului RVR situatia este putin diferita, acest gen de design integrandu-se mai bine in ansamblul dimensiunilor masinii. Mitsubishi RVR are o lungime de 4,3 metri fiind sensibil mai scurt decat Outlander.
Masina va fi prezenta in showroom-uri in prima jumatate a anului viitor, la inceput cu un motor pe benzina, de 1,8 litri, dar mai apoi gama propulsoarelor va fi largita si cu cateva versiuni turbodiesel.

ImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 21:59

Alfa a intarziat cu succesorul modelului 147, care a fost prezentat acum aproape 10 ani. Media de viata a unui model compact este acum de circa 7 ani, dar italienii au prelungit mai mult distanta dintre generatii.
Poate ca au intarziat, dar au adus - ca de obicei - ceva deosebit. Desi existau zvonuri ca noul model de clasa compacta se va numi Milano, iata ca avem confirmarea oficiala si cateva poze - noua Alfa se numeste Giulietta si face trimiteri la un modelul clasic Alfa.
Cele 3 poze nu sunt decat un preview, Giulietta urmand sa debuteze la Salonul Auto de la Geneva, in luna martie a nului viitor. Oricum, deocamdata este suficient pentru a ne da seama ca italienii demonstreaza ca asteptarea a meritat. Cu o silueta tipica Alfa, sportiva, Giulietta emana pasiune. Aceeasi grila Alfa, dar cu faruri cu lumini de zi integrate vertical, portiere spate cu manerul "ascuns" in montantul C si multe linii inspirat trasate pe caroserie.
Spatele este plonjat, cu eleron integrat si stopuri cu LED-uri, impartite pe aripi si hayonul portbagajului. Cele doua iesiri ale espamentului, prezente la versiunile cele mai puternice, completeaza ansamblul unei masini al carei stil va cantari cel mai mult in decizia de cumparare.
In echiparea de serie va fi disponibil sistemul DNA cu cele 3 setari (Dynamic, Normal si All Weather) care modifica parametrii acceleratiei, directiei, diferentialului eletronic si sistemului de control al stabilitatii - VDC - in functie de optiunea selectata. Suspensia masinii este una noua, la fel si directia, iar italienii spun ca masina vine cu un comportament rutier foarte bun, atat din punct de vedere al sportivitatii, cat si al confortului.
La data lansarii, dupa luna martie a anului viitor, Giulietta va fi disponibila cu 4 propulsoare, toate cu supraalimentare, doua pe benzina si doua diesel. Motoarele pe benzina sunt cele de 1,4 litri TB cu 120 CP si 1,4 litri TB MultiAir cu 170 CP. Cele doua diesel-uri sunt de 1,6 litri si 105 CP si 2 litri si 170 CP. Pe aprcursul anului viitor va fi introdus si un motor de 1,8 litri pe benzina, cu o putere maxima de 235 CP. Acesta va fi si cel mai puternic motor al intregii gama Giulietta, asta daca italienii nu vor introduce si o versiune GTA. Cum insa in cazul modelului MiTo s-a renuntat la o versiune GTA si in cazul compactei Giulietta se va proceda probabil la fel.

ImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 22:01

Ford Focus ECOnetic vine cu modificari insemnate, dar si cu un nivel al consumul pe masura. Ford a pregatit un set de solutii care, implementate pe hatchback-ul de clasa compacta au dus la obtinerea unui consum mediu de doar 3,8 l/100 km.
Focus ECOnetic afiseaza aceatsa valoare foarte buna fara a face rabat de la performante dinamice decente. Motorul este unul turbodiesel, de 1,6 litri care produce 109 CP sau 90 CP (este oferit in ambele versiuni) si 240 Nm. Emisiile de CO2 sunt la nivelul a 99 grame/km. Ford Focus ECOnetic este oferit in 2 versiuni de caroserie, cu 5 usi sau break. De asemenea, optional, hatchbach-ul poate fi echipat cu primul sistem Stop/Start de la Ford pentru gama europeana.
Ca si celelalte modele destinate obtinerii de consumuri record, Focus ECOnetic beneficiaza d eun sistem electric putin diferit, in sensul ca are in componenta recuperarea energiei dezvoltate la franare, energie care alimenteaza apoi sistemele masinii, motorul fiind astfel mai putin solicitat.
Modificarile mecanice inclus o garda la sol redusa cu 10 mm in fata si 8 mm in spate, dar si adoptarea unui ulei cu vascozitate redusa pentru transmisie, asta pe langa pneurile cu frecare redusa, Michelin Energy Saver.

ImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 22:09

Noul Audi A8 a debutat la Miami, iar constructorul german il numeste "cel mai sportiv model din clasa de lux". Masina arata in stilul noilor modele Audi, cu o imagine aparte datorita stilului mai dur al luminilor de zi. In rest, pare ceva mai putin masiva decat precedenta generatie, datorita caroseriei mai aerodinamice si stopurilor asemanatoare cu cele ale modelului A5 Sportback.
Noul A8 masoara 5.137 mm lungime si 1.460 mm inaltime, aceasta fiind mai redusa decat la competitorii germani, ideea fiind ca masina sa fie cat mai aerodinamica. Adevarul este ca s-a reusit Caroseria este construita, in parte, din aluminiu, iar blocurile optice se bazeaza in totalitate pe tehnologia LED.
Interiorul vine cu un stil impecabil pentru cei care iubesc stilul Audi si tehnologia afisata. Multe comenzi, amplasate in josul consolei centrale si un schimbator complet nou, cu o forma interesanta, ce imita maneta de comanda a unui yacht. Plus o multime de sisteme care tin pasul cu concurenta: sistem de asistare la rularea pe timp de noapte, sistem de detectare a pietonilor pe timp de noapte si tot felul de alte sisteme de siguranta activa. Sistemul MMI este unul mai avansat, controland mai multe functii, dar mai usor de folosit, spun cei de la Audi.
Masina a debutat cu un propulsor pe benzina, V8, de 4,2 litri, care produce 372 CP si 445 Nm. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,7 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Motorul este mai puternic decat cel actual, tot de 4,2 litri, dar consuma cu 13% mai putin (consum mediu - 9,5 litri/100 km). In plus, propulsorul are si un sistem inovator - la pornirea la rece este decuplat de la sistemul de racire, tocmai pentru a se incalzi mai repede. Un alt V8, dar TDI, tot de 4,2 litri vine cu 350 CP si 800 Nm la un consum mediu de doar 7,6 l/100 km. Acest propulsor permite atingerea vitezei de 100 km/h in doar 5,5 secunde.
Va mai fi disponibil si un TDI V6 de 3 litri, care produce 250 CP si 550 Nm si care este oferit cu sistem Stop/Start. Acet motor consuma in medie 6,6 l/100 km si permite masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde. Ulterior va fi oferita si oversiune de 204 CP a acestui motor, cu tractiune doar pe puntea fata.
Transmisia este asigurata de o cutie de viteze complet noua, automata, cu 8 trepte, iar optional este disponibil un diferential cu alunecare limitata pentru puntea spate. Suspensia cu perne de aer poate fi controlata electronic, de catre sofer sau complet automat, la fel si amortizoarele.
Modelul va fi disponibil pe piata anul viitor, dar inca nu se stiu preturile. Germanii ramn datori si cu informatiile despre celelalte versiuni de motorizare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 22:12

foarte tare fordul. cu asemenea emisii de CO2 si consum mediu, rivalizeaza direct cu prius si insight cu toate ca aceste doua din urma joaca in liga mare deja. foarte tare si eficient fordul, ramane de vazut si pretul.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 22:15

Incadrat in segmentul utilitarelor, noul VW Amarok va face probabil "victime" si in cluburile oamenilor pasionati d epick-up-uri si offroad, ca stil de viata. Masina se anunta una cu un stil foarte atragator si cu un pachet tehnic complet, destinat sa acopere o mare varietate de nevoi.
Amarok, care va fi produs la uzina VW din Argentina va avea o lungime maxima de 5,25 metri si va fi oferit in America de Sud si Europa incepand cu anul viitor. La debut va fi disponibil cu cabina dubla, pe la jumatatea lui 2011 urmand sa fie oferita si versiunea cu cabina simpla.
La capitolul propulsoare vor fi doua optiuni. Un turbodiesel de 2 litri, care dezvolta 163 CP si 400 Nm/1.500 rpm si o versiune de 122 CP a aceluiasi motor, cu o valoare de 340 Nm a cuplului maxim. Motorul de 163 CP afiseaza un consum mediu de 7,8 litri/100 km, versiunea mai slaba fiind creditata cu o valoare de 7,6 l/100 km. Cum rezervorul are o capacitate de 80 de litri, Amarok poate ajunge la valori de peste 1.000 km pentru autonomie.
VW Amarok va putea fi comandat fie cu tractiune spate, fie cu tractiune integrala nepermanenta, fie cu 4x4 permanent. Toate aceste versiuni pot fi echipate cu diferential spate blocabil. Interiorul ofera toate sistemele de confort ale modelelor de strada VW.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

04 Dec 2009, 22:25

Asteptat cu nerabdare de fanii BMW, dar si de cei ce apreciza mai mult concurenta (Mercedes, Audi), noul Seria 5 nu dezamageste deloc. Vechiul model a fost foarte contestat la inceputul carierei datorita designului, dar vanzarile au mers foarte bine. Nemtii au invatat si nu mai vor contestatii. Asa ca noul Seria 5 se prezinta cu un design foarte modern, elegant si dinamic, in buna traditie a constructorului bavarez. Privit nu foarte atent, aproape ca seamana mult cu Seria 3, doar ca dimesiunile sunt sensibil mai mari. Dealtfel, BMW sustine ca noul Seria 5 are cel mai mare ampatament din clasa mare.
Cum este regula pentru astfel de modele, noul Seria 5 preia o parte din sistemele noii Serii 7, iar constructorul german spune ca interiorul stabileste noi standarde de confort, atat in privinta sistemlor de la bord, cat si in privinta spatiului. Evident este de asteptat ca materialele din interior si finisarea sa fie la cel mai inalt nivel, acest gen de "detalii" contand foarte mult pentru pretentiosii clienti al berlinelor de clasa mare.
Plansa de bord nu rezerva nici un fel de surprize din punct de vedere al designului. Orice om obisnuit cu modelele BMW se va familiariza instant cu comenzile di dispunerea lor. Tabloul de bord este cel clasic BMW, iar consola centrala atrage atentia prin masivitate, fara a fi insa aglomerata de comenzi. Asta pentru ca multe dintre ele sunt concentrate in sistemul iDrive, butonul acestuia fiind plasat langa schimbatorul care a debutat pe actualul BMW X5.
Ce asteapta majoritatea fanilor BMW de la un nou model al constructorului german? Gama de motorizari, pentru care BMW castiga clienti nu neparat pasionati de designul masinilor. Evident, noul Seria 5 vine cu un pachet complet, caruia i se vor adauga pe parcurs alte versiuni interesante ale motorizarilor existente si chiar unele noi.
Pentru inceput, noul Seria 5 va fi echipat cu un motor V8 pe benzina (varful de gama pana la aparitia noului M5), 3 motorizari cu 6 cilindri, tot pe benzina, doua diesel-ului cu 6 cilindri si un propulsor turbodiesel cu 4 cilindri. Acesta din urma vine cu niste valori absolut impresionante la nivelul consumului, fara a face deloc rabat de putere. Puterea maxima a acestui motor, intalnit pe versiunea 520d, este de 184 CP si - in conditiile in care vine echipat standard cu sistemul Stop/Start, consumul mediu este de doar 5 litri/100 km.
Cel mai puternic motor, V8-ul biturbo de 4,4 litri si 407 CP montat pe modelul 550i asigura o acceleratie 0 - 100 km/h in doar 5 secunde, consumul mediu fiind de doar 10,4 litri/100 km. Un alt motor foarte performant (pe modelul 535i), cel de 3 litri, biturbo, cu 6 cilindri in linie, produce 306 CP si propulseaza masina pana la 100 km/h in doar 6 secunde, in conditiile in care consumul mediu este de 8,4 litri/100 km. Clientii pot opta si pentru modelul 528i, al carui motor cu 6 cilindri in linie, de 3 litri, produce 258 CP si asigura acceleratia 0 - 100 km/h in 6,6 secunde.Cel ami mic motor pe benzina afiseaza aceleasi caracteristici, dar produce 204 CP, permitand atingerea vitezei de 100 km/h in 7,9 secunde, consumul mediu fiind de doar 7,6 litri/100 km
La capitolul diesel sunt disponibile 3 propulsoare, doua cu 6 cilindri si unul cu patru. Cel mai mic motor, cel cu 4 cilidri d epe 520d produce 184 CP, permite accelerarea de la 0 la 100 km/h in 8,1 seunde si consuma doar 5 l/100 km. Al doilea model este 525d, al carui motor produce 204 CP. Aceasta versiune poate accelera de la 0 la 100 km/h in 7,2 secunde, in conditiile in care consumul mediu oficial este de 6,2 l/100 km. Cel mai puternic diesel, deocamdata este 530d care vine cu 245 CP si o valoare de 6,3 secunde pentru acceleratia 0 - 100 km/h. Consumul mediu este de 6,3 litri/100 km.
Aceste valori foarte bune ale consumul sunt posibile si datorita cutieie de viteze automate, cu 8 trepte, disponibila standard pe 550i si optional pe celelalte versiuni de motorizare.
In privinta sistemelor de siguranta si dinamica, inchipuiti-va ca orice v-ati dori se gaseszte la bordul noii Serii 5, intr-o forma sau alta. Adaptive Drive cu Dynamic Damper Control si Dynamic Drive ar trebui sa impresioneze soferul la capitolul tinuta de drum. O premiera pentru Seria 5 consta in adoptarea directiei asistate electronic. Cum modelele BMW sunt extrem de apreciate pentru feeeling-ul directiei, probabil ca si noul sistem, electric, se va ridica la inaltimea asteptarilor.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

10 Dec 2009, 19:13

5`arul asta nou, seamana foarte bine cu 3`arul actual, insa Alfa aia Giulietta de mai sus, e spectacol!
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

12 Dec 2009, 09:21

Crossover-ul Nissan Qashqai a primit un facelift reusit care va puncta exact acolo unde masina suferea - la capitolul stil.
Qashqai, crossover-ul cu nume ciudat de la Nissan a prins la publicul european in special, niponii anuntand vanzari de aproape 500.000 de unitati pana la acest moment. Masina a fost conceputa si promovata ca un crossover urban, capabil insa la orice iesire in afara soselelor, cel putin la nivelul unui SUV compact.
Qashqai se descurca bine in orase, datorita dimensiunilor convenabile pentru o masina de aceasta clasa, are performante decente in off-road, dar ii lipsea ceva, pana acum. Stilul. Prea discret, parca prea sters pentru o masina adresata tinerilor si sexului frumos. Nissan a avut timp sa analizeze aprecierile pietei, asa ca a operat un facelift care rezolva aceasta problema. Si o rezolva excelent.
Masina vine acum cu o parte frontala complet noua, mult mai stilata si mult mai dinamica, chiar usor agresiva. Capota are o alta forma, farurile sunt altele, mai inguste si mai mult lungite pe aripi, grila are o prezenta mai puternica. Partea inferioara a spoilerului schimba insa cel mai mult aspectul partii frontale a masinii. Mult mai fluida, cu o "buza" aerodinamica si locasul proiectoarelor modificat, aceasta zona contribuie la creionarea unei imagini mai dinamice.
Spatele vine cu stopuri cu aceeasi forma, dar cu o proeminenta facuta din motive de aerionamica. Luminile de frana si cele de pozitie sunt formate din grupuri de LED-uri.
Celelalte modificari tin de reducerea greutatii, noi culori, noi optiuni pentru interior si emisii de noxe mai reduse decat pana acum.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

12 Dec 2009, 09:27

Dacia a prezentat primele poze si informatiile oficiale despre noul SUV Duster.
Proiectul Duster s-a nascut pornind de la o constatare simpla: existenta in lume a unei nevoi reale pentru modele 4X4 incapatoare, robuste si abordabile, nevoie care este prea putin satisfacuta in prezent de oferta actuala. Pornind de la aceasta constatare, grupul Renault a decis sa dezvolte un model „tot-teren” destinat in primul rand pietelor in plina crestere. Inca de la lansarea proiectului au fost luate in calcul si necesitatile clientilor europeni.
Dacia Duster se prezinta de la bun inceput ca un model 4X4 veritabil. Partea sa frontala se distinge prin impresia de robustete pe care o degaja: aripile largi, impozantul bandou cromat al calandrului precum si bara de protectie masiva nu lasa nicio indoiala cu privire la apartenenta modelului Duster la universul 4X4. Din profil, garda la sol suprainaltata, pasajele rotilor bine marcate si elementele de protectie a caroseriei invita soferul la asaltul soselelor si drumurilor cele mai dificile.
Cu o lungime de 4,31 m si o latime de 1,82 m, Dacia Duster afiseaza dimensiuni compacte. Gabaritul sau ii permite sa evolueze la fel de bine atat intr-un mediu urban, cat si in utilizare off-road. Ancorat evident in lumea vehiculelor tot teren, Dacia Duster prezinta linii armonioase, dar fara ostentatie.
Dacia Duster a fost conceput pentru a infrunta toate tipurile de sosele si drumuri, oriunde in lume. Pentru a raspunde acestor nevoi variate, Dacia Duster va fi disponibila in toate tarile de comercializare in versiunea 4X2 – pentru clienti care doresc un vehicul cu garda mare la sol, cu o pozitie de conducere inalta la volan, dar care nu au o nevoie reala de patru roti motrice in utilizarea cotidiana – si in versiunea 4X4 pentru o utilizare mai larga.
Baza rulanta ranforsata a modelului Dacia Duster este adaptata pentru o utilizare atat in afara drumurilor amenajate cat si pentru o utilizare off-road datorita unei garzi la sol inalte (de peste 200 mm) si a unor unghiuri de trecere importante (30° pentru unghiul de atac si de peste 35° pentru unghiul de degajare).
Dacia Duster este un 4X4 usor de utilizat care nu este destinat exclusiv expertilor in sofatul off-road. Greutatea sa limitata la 1.180 kg in versiunea 4x2 si 1.280 kg in versiunea 4x4, combinata cu dimensiunile sale compacte, fac din Duster un vehicul deosebit de agil. Datorita unei comenzi unice si intuitive (de provenienta Nissan) situata in habitaclu, la baza consolei centrale, soferul unei Dacia Duster poate selecta cu usurinta modul de tractiune al vehiculului. Aceasta comanda permite alegerea intre 3 moduri de selectie:
- In modul AUTO, repartizarea cuplului intre puntea fata si spate se face automat in functie de conditiile de aderenta. Conceput pentru a garanta o motricitate optima indiferent de conditiile de aderenta, acest dispozitiv confera modelului Dacia Duster capacitati 4X4 reale. In conditii normale, cuplul este transmis doar rotilor din fata. In caz de pierdere de motricitate sau in conditii de aderenta precara, o parte din cuplu este transferata puntii spate. In conditii extreme, cuplul este repartizat in proportie egala, de 50%, pe fiecare punte. Aceasta distributie este asigurata de un dispozitiv de cuplare electromagnetica de provenienta Nissan.
- In modul LOCK, soferul inchide electronic modul 4X4 si transfera in permanenta 50 % din cuplu puntii spate. Aceasta utilizare este recomandata pe suprafetele cu aderenta scazuta (zapada, noroi, pamant, nisip) si la viteza redusa.
- In modul 4X2, transmisia este setata pe 2 roti motrice. Acest mod se preteaza sofatului pe sosele in stare buna si permite reducerea consumului de carburant.
Duster, al 6-lea vehicul al gamei Dacia, ramane fidel filozofiei marcii : un raport pret/spatiu interior imbatabil, un cost de utilizare redus, un consum limitat, un nivel de securitate optim si o fiabilitate garantata.
Daca pretul sau aminteste mai curand de cel al modelelor de clasa mica, prin dimensiunile sale exterioare si interioare Dacia Duster se inscrie in mod clar in clasa compacta. Dacia Duster ofera locuri confortabile pentru 5 adulti. Modelul asigura ocupantilor acelasi nivel de spatiu interior ca Dacia Logan berlina.
Capacitatea portbagajului modelului Dacia Duster este fara concurenta tinand cont de dimensiunile compacte ale vehiculului. In functie de versiune, portbagajul ofera pana la 475 litri. In cazul in care bancheta spate este rabatata iar sezutul acesteia este basculat, Dacia Duster ofera un volum de incarcare impresionant care poate depasi 1.600 litri ISO (in functie de versiune).
Dacia Duster va fi disponibil, in versiunile 4X2 si 4X4, cu o motorizare pe benzina - 1.6 16v 110 CP precum si cu doua motoare diesel - 1.5 dCi de 85 CP si 1.5 dCi de 105 CP, prezente deja pe numeroase vehicule din gama Renault.
Aceste motoare raspund perfect criteriilor de cost, de robustete si de usurinta in exploatare care caracterizeaza marca Dacia. Ele permit modelului Duster sa afiseze un consum redus si un bilant ecologic performant avand in vedere ca versiunile diesel dCi emit sub 140 g CO2/km in versiunea 4X2 – beneficiind astfel de semnatura Dacia eco² - si mai putin de 150 g CO2/km in versiunea 4X4.
Dacia Duster beneficiaza de expertiza recunoscuta a grupului Renault in domeniul sigurantei.
Modelul beneficiaza de sistemul ABS Bosch 8.1 echipat cu un repartitor electronic al fortei de franare (EBV) si cu asistenta la franarea de urgenta (AFU).
In planul sigurantei pasive, Dacia Duster beneficiaza, in versiunea de serie, de doua airbag-uri frontale (in functie de piata) si de centuri de siguranta in 3 puncte cu limitator de efort pentru locurile din fata. In functie de versiune sunt disponibile doua airbag-uri laterale cap/torace pentru locurile din fata. Acestea asigura o protectie suplimentara pentru ocupanti in cazul unui soc lateral. Sistemele de pretensionare pirotehnica pentru locurile din fata (in functie de versiune) imbogatesc dispozitivul de retinere al Dacia Duster, asigurand o mentinere optima a toracelui si, in caz de soc frontal, limitand deplasarea corpului catre inainte.
Fiabilitate si robustete
Asemenea tuturor vehiculelor dezvoltate pe platforma B0/Logan, conceptia modelului Dacia Duster a fost ghidata de imperativul de robustete si de fiabilitate care au construit notorietatea marcii.
Protectia anticoroziune a facut obiectul unei atentii speciale:
- injectare de ceara in cavitatile caroseriei si portierelor,
- etanseizare prin aplicare de mastic,
- folosirea de ceara complementara pe piesele mecanice ale bazei rulante,
- protectie ranforsata a bazei rulante si a pasajelor rotilor impotriva proiectiilor de pietris.
Aceeasi grija pentru fiabilitate a fost acordata arhitecturii sistemelor electrice si electronice, arhitectura deja verificata pe mai multe modele ale gamei Renault.
Dacia Duster va fi disponibila pe majoritatea pietelor europene cu o garantie de 3 ani sau 100.000 km.
Dacia Duster va fi lansata pe principalele piete ale marcii in primavara anului 2010
Dacia Duster va fi lansata in primavara anului 2010 in Europa, in Turcia si in Maghreb (Algeria si Maroc). Modelul va completa gama Dacia, aflata in expansiune pe majoritatea acestor piete. Pe langa cele trei vehicule de persoane pe care le comercializeaza in prezent – Sandero (cu versiunea Stepway), Logan si Logan MCV, Dacia s-a instalat deja si in segmentul vehiculelor utilitare cu modelele Logan VAN si Logan Pick-Up.
Incepand din iunie 2010, Duster va fi lansat, sub marca Renault, in Ucraina, in Orientul Mijlociu (Israel, Iordania, Siria, Liban), in Egipt si in unele tari din Africa.
Uzina de la Mioveni, uzina de referinta a programului Entry (gama de vehicule bazata pe proiectul X90 - proiectul Logan), va produce vehiculele destinate tuturor acestor piete, atat cele sub marca Dacia, cat si cele sub marca Renault. Uzina, a carei capacitate actuala de productie este de 350 000 vehicule/an, va continua sa produca celelalte modele ale marcii.
Expansiunea Duster va continua in 2011. In Tarile din Golful Persic modelul va fi disponibil sub marca Renault incepand din acel an, vehiculele urmand a fi produse de uzina de la Mioveni.
Duster va fi produs si in Brazilia, in uzina de la Curitiba, alaturi de modelele Sandero, Sandero Stepway si Logan. Vehiculele fabricate aici vor fi vandute in Brazilia, in Argentina, in Mexic si in Chile.
Ulterior, Duster va fi industrializat si produs in Rusia, in uzina Avtoframos din Moscova.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Dec 2009, 21:18

BMW a prezentat cea mai puternica versiune a roadsterului BMW Z4, modelul BMW Z4 sDrive35is fiind de fapt un "M" neoficial.
Constructorul german BMW nu va mai oferi - se pare - o versiune M a celei de-a doua generatii a roadtser-ului Z4. Dar nici nu prea este nevoie, pentru ca, neoficial, noul Z4 M se numeste Z4 sDrive 35is si vine cu performante foarte bune.
Pana acum, cel mai puternic Z4 era echipat cu un motor cu 6 cilindri in linie, de 3 litri, biturbo, care furnizeaza 306 CP. Acum insa, cel mai puternic model al gamei Z4 dispune de acelasi motor, dar cu modificari care au facut posibila cresterea puterii de la 306 CP la 340 CP. Cuplul maxim a crescut de la 400 Nm la 450 Nm. Pentru scurte perioade de timp acesta poate ajunge la o valoare maxima de 500 Nm, datorita functiei Overboost.
Performantele dinamice au crescut, nu doar ca valori absolute, ci si prin prisma a ceea ce simte soferului unui Z4 sDrive35is. Puterea maxima este dezvoltata la aceeasi turatie de 5.800 rpm, iar cuplul maxima ajunge la valoarea maxima inca de la turatia de 1.400 rpm.
Masina ajunge la 100 km/h in doar 4,8 secunde, cu 0,4 secunde mai repede decat versiunea cu acelasi motor, dar cu 306 CP si cu doar 0,1 secunde mai lent fata de un M5 de 507 CP. Viteza maxima a modelului Z4 sDrive35is este de 250 km/h. Cosumul este extrem de bun pentru acest nivel al performantelor, masina afisand un consum oficial de doar 9 litri/100 km. Cutia de viteze este una cu dublu ambreiaj si 7 trepte, iar in echiparea de serie este inclus si pachetul sport de la departamentul M, plus suspensia adaptiva creata tot de Motorsport.
Aceasta suspensie coboara garda la sol a masinii cu 10 mm si adapteaza reactiile amortizoarelor la drumul pe care se ruleaza si la stilul de condus adoptat de sofer. De exemplu, daca rotile fata trec peste o groapa sau o denivelare, suspensia rotilor spate este deja pregatita sa preia socul cat mai eficient dupa informatiile furnizate de senzorii suspensiei fata.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori