Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Oct 2009, 10:00

Mazda CX-7 nu are o imagine consolidata in segmentul SUV, dar a atras clienti inca de la lansare in primul rand datorita stilului. Unul extrem de reusit pentru ce se vrea masina, un SUV dinamic si tineresc, in acelasi timp foarte elegant. Niponii nu au considerat necesar sa modifice prea mult designul initial pentru aceasta restilizare. Asa ca partea frontala nu difera prea mult la noua versiune, doar forma si amplasamentul proiectoarelor fiind reinterpretate. Acestea sunt dispuse acum pe inaltime, spatiul de incadrare fiind unul mai generos.
Modificarile partii posterioare sunt si mai discrete, doar stopurile de ceata fiind redesenate, fiind dispuse sub forma unor benzi inguste.
Interiorul sportiv, care aminteste mult de cel al vechii Mazda6, se prezinta cam in aceeasi nota ca si pana acum, doar plansa de bord fiind usor modificata la nivelul finisarii. Volanul este inlocuit cu unul ceva mai elegant, grilele de aerisire sunt altele si cam atat.
La nivel tehnic trebuie notata prezenta motorului turbodiesel de 2,2 litri in premiera pe Mazda CX-7. Propulsorul dezvolta 173 CP la doar 3.500 rpm, cuplul maxim fiind foarte portivit unui SUV - 400 Nm. Consumul mediu al acestui motor este de 7,5 l/100 km. Pentru cei ce prefera benzina este disponibil un motor turbo, de 2,3 litri, care produce 260 CP/5.500 rpm si 380 Nm/3.000 rpm.
Caroseria este cu 5 procente mai rigida, amortizoarele au fost schimbate, iar sistemul de tractiune integrala a ramas nemodificat.
Mazda CX-7 este destul de apreciata in Statele Unite, niponii inregistrand vanzari de aproximativ 190.000 de unitati din 2006 si pana acum. Faceliftul ar trebui sa impulsioneze vanzarile si in Europa, aici vanzarile fiind de circa 30.000 de exemplare in aproape doi ani de comercializare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Oct 2009, 10:08

Acum mai mult timp, Toyota a anuntat un parteneriat cu Subaru pentru realizarea unui model comun, un coupe care sa inglobeze tot ce au mai bun ambele marci. Niponii s-au tinut de cuvant si de parteneriat, iar acum vedem rezultatul. Nu chiar rezultatul final pentru ca masina pe care o vedeti va fi expusa la Tokyo cu titlul de concept, dar este clar ca modificarile de exterior pentru modelul de serie vor fi minore.
Conceptul in versiunea celor de la Toyota ( modelul Subaru va avea propriul design) se numeste FT-86 si arata excelent. Multe linii dure, agresivitate si silueta tipica de coupe performant. In clasicul spirit sportiv, masina are tractiune spate, iar motorul pozitionat in fata provine de la Subaru si este un boxer de 2 litri. FT-86 este o masina construita pentru a fi cat mai usoara, iar faptul ca dispune de un motor boxer, a carui configuratie coboara centrul de greutate, nu face decat sa sugereze un comportament sportiv foarte echilibrat.
Interiorul este dominat de o plansa de bord cu aranjament neobisnuit si cu un tablou de bord format din multe display-uri. Probabil ca masina de serie va avea instrumente d ebord mai conventionale daca ne gandim ca modelul se vrea unul entry-level, deci nu va avea un pret prea ridicat.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Oct 2009, 10:13

Urban Cruiser a fost prezentat in acelasi timp cu noul Toyota iQ si – cu toate ca nu pare – intre cele doua modele exista o legatura. Ambele fac parte dintr-un program prin care cei de la Toyota vor sa ofere ceva diferit in segmentul masinilor de oras. iQ este la extrema dimensiunilor si vrea sa concureze cu smart, dar Urban Cruiser se adreseaza unui alt segment.
Niponii au dorit sa creeze o masina care sa atraga din cererea pentru SUV-urile compacte. Un model mai mic, care simuleaza calitatile unui SUV, dar compactat intr-o caroserie de mici dimensiuni. Accentul a fost pus pe spatiu si economie si mai putin pe capacitati de trecere, care nu sunt atat de importante avand in vedere destinatia masinii –orasele. Evident, Urban Cruiser poate iesi din orase fara probleme, dar doar pe sosea. Excursiile cu tenta off-road revin modelului RAV4.
Din dorinta de a da o impresie mai “dura”, de SUV, modelului Urban Cruiser, designerii au creionat o caroserie putin “umflata” in raport cu dimensiunile de ansamblu. Linii ample, fara rotunjimi, care sa dea senzatia de robustete. Si au reusit sa imprime acest aspect, dar ar fi fost de preferat si putin mai multa eleganta avand in vedere specificul masinii si faptul ca vizeaza si sexul frumos.
Interiorul este unul surprinzator de spatios, pe locurile din spate putand sta la nevoie 3 persoane si in conditii relaxante 2 persoane. Acelasi lucru si pentru locurile din fata, spatiu foarte bun si scaune suficient de confortabile incat sa nu obosesti dupa ceva mai multi kilometri. Plasa de bord este una moderna, dar care nu spune mai nimic din punct de vedere al aranjarii. O situatie speciala intalnim la nivelul tabloului de bord, foarte mic, cu 3 cadrane compartimentate. In cel din mijloc este pozitionat vitezometrul, cu turometru in cadrul aceluiasi cadran, in partea de jos. O bila neagra pentru diplay-ul foarte mic al computerului de bord si pentru butonul care comanda afisarea parametrilor, acesta fiind aproape inaccesibil in timpul mersului.
Masina de test este echipata cu propulsorul pe benzina de 1,33 litri si 101 CP, cuplul maxim fiind de 132 Nm. In oras, propulsorul isi face bine treaba, dar in afara cam oricine ar simti nevoia de mai mult cuplu, in special la depasiri. Raporturile cutiei de viteze manuala, cu 6 trepte sunt destul de scurte, asa ca este nevoie de retrogradari destul de dese cand se accelereaza mai sustinut. Cursa pedalei de ambreiaj este foarte scurta, asa ca este necesara o perioada de adaptare cu plecarile de pe loc. Performantele dinamice sunt medii, acceleratia 0 – 100 km/h in 12,5 secunde, iar viteza maxima este de 175 km/h. Masina este dotata cu sistem Stop & Start si acesta functioneaza uneori fara sa realizezi. Teoretic, ajuta la reducerea consumului in oras, dar in aglomeratie opreste motorul de doua ori si cam atat, pentru ca sesizeaza descarcarea bateriei. Consumul mediu este de 5,5 litri/100 km, dar pentru ca uneori trebuie fortat, motorul consuma putin peste 7 l/100 km in oras, asa ca media reala este de peste 6 litri/100 km.
Un motor recomandat este cel turbodiesel de 1,4 litri si 90 CP. Are puterea mai mica, dar cuplul este de 205 Nm si asta ar trebui sa asigure vivacitatea exact in situatiile in care motorul pe benzina este prea slab. Doar acest turbodiesel poate fi comandat cu tractiune integrala, logic, avand in vedere ca cel pe benzina, de 1,33 litri are cuplul prea mic pentru a antrena toate cele 4 roti.
Preturile pornesc de la 15.725 euro (TVA inclus) pentru versiunea Tera cu motorul de 1,33 litri benzina si 17.670 euro pentru versiunea Tera cu motorul diesel. Daca vreti si tractiune integrala, trebuie sa aveti intre 18.795 si 21.585 euro (TVA inclus).
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

29 Oct 2009, 20:44

Sai - Un nou hibrid de la Toyota!
In vreme ce multi producatori mizeaza pe modele electrice, pe care ar trebui sa le putem cumpara in cativa ani, cei de la Toyota isi canalizeaza o mare parte din resurse catre modelele hibrid, pe care ei le vad ca fiind mult mai bine adaptate unei piete reticente fata de masinile electrice.
Niponii au mai prezentat un model hibrid, pentru piata japoneza. Se numeste Sai si este bazat pe tehnologia lui Lexus HS 250h, model conceput de la bun inceput pentru tehnologia hibrida si nu adaptat pe parcurs. Toyota Sai este echipat cu un propulsor conventional, pe benzina, de 2,4 litri, care produce o putere maxima de 150 CP/6.000 rpm, cuplul maxim fiind de 187 Nm. Aceste este secondat de unul electric, care poate livra pana la 143 CP. Puterea maxima a grupului motopropulsor este de 190 CP.
Motorul termic poate lucra separat, asigurand propulsia masinii in vreme ce motorul electric se comporta ca un generator pentru sistemele electrice, dar si motorul electric poate lucra independent, caz in care Toyota Sai se transforma intr-un model fara emisii de noxe. Sigur ca, atunci cand este nevoie, la acceleratii puternice si viteze mari, motoarele lucreaza impreuna. Niponii nu spun insa care este consumul mediu al masinii si nu dau nici date despre performantele dinamice, acestea avand probabil valori bune din cauza celor 190 CP disponibili permanent. Masurile luate pentru obtinerea unei importante economii de carburant nu se limiteaza insa la motorul electric. Niponii au contruit un intreg computer care gestioneaza functionarea cat mai eficienta a celor doua motoare, au prevazut un sistem care foloseste gazele de esapament pentru a incalzi mai repede motorul si multe alte solutii electronice care sa ajute la obtinerea unui consum cat mai redus de energie.
Toyota Sai va costa, in Japonia, aproximativ 34.000 euro, un pret destul de piperat, dar care va convinge circa 3.000 de cumparatori pe an, cred cei de la Toyota. Din dorinta de a face masina cat mai aerodinamica, japonezii au facut unele concesii de design, asa ca e greu de afirmat ca Sai este o masina care arata bine. Practic, avem de-a face cu un Prius mai puternic, mai performant, dar si sensibil mai scump.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

29 Oct 2009, 20:53

Veritas RS III a rasarit de nicaieri, in prima faza sub forma unui concept, fiind produs de constructorul german Vermot. Are radacini istorice, sub forma unor modele de curse pe baza unor BMW-uri imediat dupa al doilea razboi mondial, dar forma actuala este cel putin ciudata.
In schimb performantele sunt excelente. Motorul este tot al celor de la BMW, V10-ele de 5 litri si 507 CP/7.750 rpm al lui M5/M6, cuplul maxim fiind de 520 Nm/6.100 rpm. Datorita greutatii de doar 1,1 tone, posibila datorita caroseriei din fibra de carbon, Veritas RS III accelereaza mult mai bine decat M5. Pana la 100 km/h sunt necesare doar3,2 secunde, iar viteza maxima este de 347 km/h. Cutia de viteze este aceeasi de la M5/M6, SMG-ul cu 7 trepte, dar Veritas va putea fi comnadat si cu o cutie manuala, pentru cei ce doresc total control asupra transmisiei.
Veritas RS III ofera doua locuri, cel al pasagerului fiind ascuns de caroserie si descoperit doar cand este necesar. Masina dispune de o suspensie foarte echilibrata si frane pe masura pretentiilor dinamice, spune constructorul. Chiar daca caroseria (care ar fi trebuit probabil sa arate altfel) este destul de mare, greutatea redusa si suspensiile ar trebui sa-i confere bolidului o tinuta de drum foarte buna, nu doar acceleratie rapida in linie dreapta.
Masina a intrat deja in productia de serie, iar constructorul spune ca 8 exemplare au fost deja rezervate, in conditiile in care pretul se ridica la aproape 350.000 euro. Veritas RS III este asamblat de 15 oameni, in trei posturi de lucru, pentru ficare exemplar fiind necesare cam 2 luni. Productia totala ar trebui sa fie de maxim 30 de exemplare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

31 Oct 2009, 11:24

Niponii au o rabufnire de orgoliu si prezinta unul dintre cele mai performanti bolizi actuali, modelul Lexus LFA. Fara sisteme hibrid, fara accent pe ecologie, fara compromisuri. Doar sport. Supersport.
Lexus LFA a fost anunta in urma cu ceva timp si de atunci au tot aparut diferite poze spion cu masina testata in special pe Nurburgring, locul pe unde trece obligatoriu orice masina cu pretentii. Iar LFA are pretentii mari. Este la nivelul Ferrari si Lamborghini ca performante si ii lipseste doar traditia de care se bucura italienii.
Bolidul nipon afiseaza un design sobru si pasional in acelasi timp, cu linii dure, dare trasate in asa fel incat este clar ca privesti o masina supersport. Multe prize de aer, pentru motor si frane, discurile acestora aproape acoperind zona interioara a jantelor de 20 de inch. Spatele este putin mai radical, cu eleron ajustabil si 3 tevi de espament grupate intr-un triunghi in zona centrala.
Interiorul este dominat de o plansa de bord masiva, cu display-ul "ingropat" in bord si cu o consola centrala mare, asezata aproape la orizontala. Tabloul de bord afiseaza informatii digitale, doar turometrul, in jurul caruia sunt grupate acestea, fiind analogic.
Motorul este o realizare de exceptie din punct de vedere a performantelor. Vorbim despre un V10 aspirat, de 4,8 litri, care produce 560 CP/8.700 rpm si 480 Nm/6.800 rpm. Motorul este unul de turatie mare, limitatorul intervenind abia la 9.000 rpm. O cutie automata secventiala, cu 6 trepte transmite puterea puntii spate, iar LFA accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde, viteza maxima fiind de 323 km/h.
Lexus LFA va fi construit in doar 500 de exemplare, cu o cadenta de maxim 20 de masini pe luna. Motorul este asamblat manual, de un singur tehnician al carui nume va fi inscriptionat pe propulsor. Pretul pentru piata britanica pleaca de la 368.000 euro.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

31 Oct 2009, 11:26

Britanicii sunt mari amatori de hothatch-uri, cheltuie o multime de bani pe acest gen de masini si au pretentia sa primeasca (cu volan pe dreapta) tot ce este mai bun. Avand in vedere volumul pietei, producatorii le ofera deseori editii speciale, cu modificari disponibile special pentru Marea Britanie. Este si cazul celor de la Honda, care au luat decizia de a produce doar 20 de exemplare de Honda Civic Type R modificate de Mugen, tunerul oficial Honda.
Type R Mugen este o masina construita manual de inginerii de la Mugen, cu modificari tehnice importante. De fapt, niponii spun ca masina este una de curse, care poate fi folosita si pe sosea. Motorul d epe Type R, unul de 2 litri si 200 CP, a trecut prin numeroase modificari, acestea vizand sistemele de admisie si evacuare si recalibrarea unitatii centrale de control electronic. Mai mult, pistoanele au fost inlocuite cu unele mai rezistente, iar aceasta masura era necesara, pentru ca Type R are unul din putinele motoare aspirate disponibile astazi pe un hothatch. Puterea maxima a crescut de la 200 CP la 240 CP, iar cuplul maxim a ajuns la 212 Nm. Puterea este transmisa puntii fata printr-un diferential cu alunecare limitata.
Mugen nu spune care sunt performantele dinamice ale masinii, dar ne putem face o idee dupa cele ale modelului Type R. Astfel, Civic Type R Mugen ar trebui sa accelereze la 0 la 100 km/h in mai putin de 6 secunde (Type R afiseaza 6,6 secunde), iar viteza maxima va fi probabil limitata la 250 km/h.
In Marea Britanie, Type R Mugen va costa aproximativ 42.000 euro, o crestere destul de mare avand in vedere ca modelul de la care s-a plecat si care vine totusi cu 200 CP, costa aproximativ 25.000 euro. Mugen justifica aceasta diferenta prin faptul ca masina va fi construita in doar 20 de exemplare, iar modificarile tehnice sunt de mare finete, motoarele fiind asamblate manual.
Imagine
Imagine
Imagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

31 Oct 2009, 11:33

Skoda a lansat primul sau SUV in conditii nu tocmai prielnice pe o piata puternic influentata de criza, cu segmentul SUV-urilor puternic afectat la nivelul vanzarilor. Totusi, Yeti vine cu preturi competitive si echipare foarte buna, iar daca tinem cont si de apetitul romanilor pentru modelele Skoda, SUV-ul cehilor s-ar putea descurca onorabil pe piata locala.
Yeti figureaza de mult timp in planurile celor de la Skoda, conceptul fiind prezentat inca de acum 5 ani. Masina seamana cu Roomster la partea frontala, dar este usor de deosebit datorita inaltimii mai mari a caroseriei, scutului de protectie a motorului si proiectoarelor mari, integrate in spoiler. Interiorul este tipic VW, fara linii fanteziste.
Skoda Yeti este oferit in versiune 4x2 si 4x4, cu 2 motoare pe benzina si un turbodiesel in 3 versiuni de putere. Cel mai mic motor pe benzina este cel de 1,2 litri TSI, care produce 105 CP, aceasta versiune de motorizare fiind disponibila doar cu tractiune 4x2, pretul de pornire fiind de 15.466 euro (TVA inclus). Celalalt motor pe benzina, de 1,8 litri TSI si 160 CP este disponibil numai cu tractiune integrala si cutie manuala cu 6 trepte, la un pret incepand cu 19.036 euro.
Cel mai ieftin diesel, 2 litri TDI de 110 CP costa incepand cu 17.012 euro (versiune 4x2). Urmeaza acelasi 2 litri TDI de 140 CP - 22.605 euro si apoi versiunea de 170 CP, al carei pret incepe de la 23.795. Cel mai scump Yeti costa 26.056 (pret de pornire) - nivel de echipare Experience, motor 2 litri TDI, 170 CP.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

31 Oct 2009, 12:12

La un an de la relansarea oficiala a brandului Abarth, divizia de performanta a constructorului italian Fiat va debuta in forta la Geneva. Abarth a pregatit pentru salonul elvetian o versiune de performanta a modelului Fiat 500, pe care presa internationala o anticipa inca din toamna anului trecut.
Noua versiune se individualizeaza atat la exterior cat si la interior, accesoriile pregatite de Abarth oferind noului 500 un look mai agresiv si mai multa sportivitate. Bodykit-ul italienilor include un nou spoiler fata cu prize mari de aer, praguri laterale, bosaje mai largi, jante din aliaj, viniluri si logo-ul Abarth pe grila fata.
Deflectorul spate si cele doua tevi de esapament cromate completeaza pachetul de accesorii si imprima un aer agresiv si partii posterioare. Sportivitatea se regaseste si la interior, unde pasagerii vor fi tratati cu scaune de tip scoica din piele, pedale din aluminiu si insertii cromate. Adevaratele modificari se vor resimti insa sub capota, Abarth apeland la propulsorul pe benzina, supraalimentat, T-Jet. Micul 500 se poate lauda asadar cu 135 de cai putere la 5500 de rpm si un cuplu motor de 180 Nm la 2200 de rpm. Acesta din urma poate urca pana la 206 Nm multumita comenzii sport, aflata pe bord.
Pentru a imbunatati comportamentul la viteze mari si pentru a asigura o stabilitate excelenta, Abarth a echipat micul 500 cu suspensii mai rigide, un pachet pentru manevrabilitate si pneuri mai late. Fiat 500 Abarth va dispune si de un nou sistem de tractiune (TTC), capabil sa distribuie mai bine cuplul motor rotilor din fata, asemeni celui botezat Q2 si folosit de Alfa Romeo.
Se pare insa ca Abarth nu se va opri aici, divizia de performanta a italienilor pregatind pentru toamna acestui an o versiune esseesse, mult mai potenta, care ar urma sa dezvolte 160 de cai putere.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

02 Noi 2009, 18:29

Unul dintre cele mai capabile hothatch-uri existente la ora actuala este modelul Focus RS. O masina pe care Ford a vrut-o cat mai aproape de versiunea de raliuri si chiar se poate spune ca a reusit, Focus RS fiind un model extrem de performant chiar si in conditiile in care dispune de tractiune doar pe puntea fata. E drept ca inginerii au modificat suspensia puntii anterioare, preferand performanta pura in detrimentul controlului perfect dat de 4 roti motrice.
Puterea de 300 CP a motorului turbo de 2,5 litri este mai mult decat suficienta, dar nu si pentru tuneri. A caror datorie este sa obtinuta cat mai multa putere. Iar cei de la Wolf Racing au raspuns provocarii, prezentand un Focus RS de 360 CP si 559 Nm, fata de cei 300 CP si 440 Nm ai modelului de serie.
Cresterea de putere a fost obtinuta doar prin modificarea sistemului de control electronic si a presiunii din turbina, aceste modificari costand 1.300 euro. Wolf Racing ofera si un nou diferential cu alunecare limitata, al carui pret a fost stabilit la 2.500 euro, clientii putand opta si pentru o noua suspensie (1.300 euro), dar si pentru un kit de reducere a garzii la sol (219 euro). Bineinteles ca acest kit este completat si de un nou set de jante de 20 inch.

Imagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

07 Noi 2009, 13:57

Porsche si-a amintit de modelele speciale, cu puternice radacini in motorsport, din istoria firmei, si a decis sa ofere si clientilor o parte din "cel mai pur spirit Porsche". Asa este descris noul Boxster Spyder, noua versiune de strada a micului roadster cu motor central.
Cea mai interesanta parte a masinii consta in fatul ca inginerii au reusit sa reduca greutatea la doar 1.275 kg. Asta inseamna un centru de greutate mai coborat care, impreuna cu suspensiile modificate, sport, duce la o dinamica foarte buna si extrem de echilibrata.
Motorul este unul de 3,4 litri, cu 6 cilindri, amplasat chiar in fata punctii spate, puterea maxima fiind de 320 CP, cu 10 CP mai mult decat dezvolta Boxster S. In combinatie cu cutia de viteze PDK, cu dublu ambreiaj a celor de la Porsche, Boxster Spyder accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde si atinge o viteza maxima de 267 km/h, cu plafonul coborat. In ciuda performantelor, Boxster Spyder este creditat cu un consum mediu de doar 9,3 litri/100 km.
Dealtfel, masina a fost special facuta pentru rulartea sub cerul liber, plafonul textil fiind destinat doar conditiilor meteo care nu permit mersul descoperit. Boxster Spyder vine cu spoilere usor redesenate, iar proeminentele de pe capota motorului aduc aminte de superbul Carrera GT. Porsche Boxster Spyder este considerat urmasul legendarului 550 Spyder, din 1953, care cantarea doar 550 kg si care a castigat numeroase curse de circuit si stradale la vremea sa.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
CataLIYna
V.I.P.
Mesaje: 4275
Membru din: 09 Feb 2009, 18:56
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

17 Noi 2009, 15:12

Dacia Duster, primul SUV românesc

Fişa tehnică a vehiculului de competiţie Dacia Duster
Şasiu Tubular, din oţel, suspensii cu doua braţe triunghiulare

Motor
VQ 30 al Alianţei Renault Nissan
Dispunere centrala în partea din spate
6 cilindri dispuşi în V
24 de supape
Cilindree (cm³) : 2 987
Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
Putere maximă kW CEE (CP): 257 (350)
Regim putere maximă (rot/min) : 7 500
Cuplu maxim Nm CEE : 360
Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500

Transmisii
Cutie de viteze secvenţială SADEV cu 6 rapoarte

Sistem de frânare
Frâne fata (î in mm - tip) 260 – otel ventilat
Frâne spate (î in mm - tip) 265 – oţel

Roţi
5.5’’ x 16’’ magneziu
Pneuri Continental Racing Contact2

Dimensiuni / Mase
Lungime : 4 001 mm
Lăţime : 1 900 mm
Punte faţă/spate : 1 690 mm
Ampatament : 2 500 mm
Greutate : 950 kg
Rezervor carburant (L) 25


ImagineImagineImagine


Sursa:Libertatea
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

Re: aparitii pe piata auto

17 Noi 2009, 16:11

Eu sunt foarte sceptic legat de Dacia aceasta.
O sa avem noi masina V6 de 350 de cai???
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

27 Noi 2009, 18:12

Chiar si in vremuri de criza, Kia continua ofensiva de reimprospatare a gamei, la nivel cat se poate de ridicat. Pana la urma coreenii au resursele necesare, in primul rand datorita modelului ceed, foarte bine vandut in Europa. Asa ca, in ultimul timp au aparut Soul, facelift-ul modelului ceed si noul Kia Sorento. Iar acum a venit randul modelului varf de gama, Cadenza, inlocuitorul berlinei Opirus.
Opirus a fost un model foarte discret si nici nu avea cum sa fie altfel. Fara imagine, fara stil, copie nereusita a unui vechi Mercedes E-Klasse, Opirus n-a impresionat deloc. Noul Cadenza este insa la un cu totul alt nivel. Incomparabil mai stilat, original, dinamic, varful de gama al coreenilor arata foarte bine. Este adevarat ca ramane pe minus la capitolul imagine, dar un pret buna ar tenta clientii sa-l descopere.
Rolul modelului Cadenza este acela de a acoperi un segment cu un mare potential. Al acelor clienti care vor o berlina mare (Cadenza are o lungime de 4.965 mm), confortabila, spatioasa, cu materiale bune, dar nu isi permit un model premium. Si nici nu considera necesar sa plateasca in plus imaginea de marca. Este vorba de putin lux (necunoscut), la un pret sensibil mai mic.
Interiorul masinii vine cu un stil curat, nu neaparat deosebit de interesant, dar cu materiale si finisari foarte bune, spun coreenii. Partea de confort tine de posibilitatea actionarii electrice a cam tuturor comenzilor si de spatiul disponibil. Nu lipsesc pielea si insertiile de lemn. De asemenea, toate sistemele electronice de baza sunt la locul lor, in echiparea de serie.
Cadenza utilizeaza o noua platforma cu tractiune fata, care va fi folosita si pe alte modele ale marcii. La debut va fi disponibil un propulsor V6 de 3,5 litri care produce 290 CP si 338 Nm. Va fi disponibil si un motor de 165 CP si inca unul cu puterea situata in intervalul 165 CP - 290 CP, toate propulsoare fiind cuplate la o noua cutie automata, cu 6 trepte.
Masina este cu 130 kg mai usoara decat Opirus si va avea un comportament rutier mult imbunatatit, spun coreenii. Vanzarile vor debuta in 2010, dar deocamdata nu s-a spus daca si cand va ajunge Cadenza in Europa.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

27 Noi 2009, 18:16

Renault readuce pe piata numele Gordini, iar primul model care beneficiaza de tratamentul specific este micul Twingo RS. Masina se prezinta cu albastrul caracteristic versiunilor Gordini, dar si cu cele doua dungi albe, plasate asimetric. Tot asociate cu acest nume sunts i proiectoarele suplimentare, plasate pe grila fata, dar in cazul lui Twingo RS Gordini acestea nu se potriveau in peisaj, asa ca sunt doar sugerate de conturul alb al proiectoarelor normale ale masinii.
Din punct de vedere al designului, versiunea Gordini Twingo RS se distinge prin oglinzile laterale cu carcasa alba, tot alb fiind si micul eleron de deasupra lunetei. La interior, desi nu au prezentat nici o poza, francezii spun ca se regasesc scaune cu un mai bun suport lateral, tapiterie din piele, multe in culoarea albastra, volan si schimbator din piele, in combinatie albastru/negru si embleme Gordini.
Motorul a ramas fara modificari. Vorbim de un propulsor de 1,6 litri, care produce 133 CP si care poate propulsa masina pana la 100 km/h in 8,7 secunde. Viteza maxima ajunge la 201 km/h, iar consumul mediu oficial este de 7 litri/100 km. Cutia de viteze este manuala si are 5 trepte.
Nici la nivelul suspensiilor nu s-a umblat, setarile orientate catre sportivitate si rotile cu jante de 17 inch fiind considerate de ajuns pentru posibilitatile dinamice ale masinii.
Practic, Gordini Twingo RS este o versiune speciala, fara modificari tehnice, dar personalizata conform pedigree-ului Gordini, oferta fiind completata de o serie de echipamente care tin de confort si siguranta. Preturile masinii vor fi publicate anul viitor, Gordini Twingo RS putand fi comandat incepand cu data de 15 februarie 2010.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori