Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

11 Sep 2009, 21:16

Acum jumatate de an Mercedes a aratat primele fotografii cu noul SLS AMG. Pozele erau insa unele din teste, cu masina camuflata, asa ca nu ne-am putut da seama decat de aspectul general. Detalii le putem vedea acum, Mercedes prezentand o galerie foto completa si noi informatii despre modelul care inlocuieste SLR McLaren.
Noul SLS AMG este un model dezvoltat de Mercedes si divizia AMG, fara nici o legatura cu McLaren, dupa ce ambii contructori au hotarat sa realizeze propriile modele, nu unul singur, in colaborare, cum a fost cazul lui SLR. Si, poate nu imtamplator, atat McLaren cat si Mercedes si-au prezentat creatiile in acelasi timp. Ieri a fost prezentat bolidul MP4-12C al celor de la McLaren, iar astazi au aparut informatiile despre noul SLS AMG de la Mercedes.
Noul SLS AMG se bazeaza mult pe celebrul 300 SL din punct de vedere al aspectului general, cu portiere gullwing si o capota extrem de lunga, soferul stand practic in fata puntii din spate. Detaliile masinii sunt insa unele high-tech, iar panourile caroseriei au fost "ornate" cu linii agresive, care sigereaza performanta. Evident, nemtii vor ca SLS AMG sa fie apreciata pentru design, dar si pentru performanta. Chiar daca, din punct de vedere tehnic, al motorului in special, SLS AMG este oarecum departe de cifrele lui SLR McLaren, noul bolid afiseaza cam aceleasi performante la acceleratie. Doar viteza maxima este mai mica, dar oricum peste 300 km/h.
Interiorul este unul tipic sportiv, dar in stilul Mercedes, consola centrala fiind destul de aglomerata. Tabloul de bord este inspirat - spun germanii - din aviatie.
Motorul lui SLS AMG, plasat in spatele puntii fata este un V8 aspirat, de 6,2 litri, care dezvolta 571 CP/6.800 rpm si 650 Nm/4.750 rpm. Propulsorul este unul setat clar catre performanta la nivel de circuit, sistemul de ungere fiind unul de tip carter sec. Cutia de viteze, cu dublu ambreiaj si 7 trepte, face corp comun cu diferentialul spate. Desi germanii spun ca s-au facut efoturi pentru a pastra greutatea masinii la un nivel cat mai redus, SLS AMG cantereste totusi putin peste 1,6 tone. Oricum motorul puternic (raportul greutate/putere este de 2,84 kg/CP) reuseste sa propulseze masina pana la 100 km/h in 3,8 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 317 km/h. Se pare ca eforturile germanilor pentru a obtine un consum decent pentru aceste propulsor de capacitate mare au dat roade, primele teste evidentiind un consum mediu de 13,2 l/100 km.
Masina dispune de control de tractiune, ce nu poate fi decuplat si 3 functii pentru ESP: ESP ON, ESP Sport si ESP OFF. Cu toate acestea, din motive de siguranta, in modul ESP OFF, apasarea pedalei de frana recupleaza sistemul ESP.
Imagine
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

11 Sep 2009, 21:23

Lexus coboara mai jos de IS si intra in segmentul compact premium. Unde se va intalni instant cu BMW Seria 1 si Audi A3.
Niponii vor sa-si mareasca cota de piata in Europa, asa ca au luat cea mai logica decizie cu putinta. Dezvoltarea unui model de intrare in gama, plasat intr-un segment care se vinde foarte bine in Europa (chiar si in conditii de criza, raportat la celelalte segmente). Este vorba de segmentul compact. Premium, pentru ca Lexus este un producator premium. Aceasta idee au avut-o si cei de la Audi, cu mult timp in urma si apoi si cei de la BMW, cu ceva ani in urma. Dealtfel, aceste doua modele germane vor fi principalii concurenti pentru modelul nipon.
Lexus nu ne arata inca modelul de serie care va concura cu germanii in aceasta clasa, dar ne prezinta un concept care nu va diferi prea mult, ca design, fata de produsul de serie. Lexus LF-Ch afiseaza un limbaj estetic mult mai indraznet decat celelalte produse Lexus, logic, avand in vedere ca tinerii sunt principala categorie interesata de hatchback-uri.
LF-Ch mizeaza pe un design foarte agresiv, cu blocuri optice formate din LED-uri su prize de aer nu foarte discrete. In plus, da senzatia ca este o masina cu 3 portiere, dar exista o taietura si pentru usile spate, chiar daca nu exista nici un maner pentru deschiderea lor. Modelul de serie va fi probabil ceva mai conventional ca design si va fi oferit atat in versiune cu 3 usi, cat si cu 5 usi.
Lexus mizeaza in cazul primei sale compacte pe trenul de rulare hibrid despre care spune ca va oferi performanta, dar si economie. Niponii nu intra in detalii referitoare la acest aspect, dar ne spun ca LF-Ch va putea rula, in oras, la viteze medii, doar in modul electric, ceea ce ar trebui sa vina la pachet cu o importanta economie de combustibil.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

11 Sep 2009, 21:29

McLaren Automotive a prezentat in sfarsit noul sau supercar, dezvoltat independent de Mercedes.
Sunt deja cativa ani de cand se stie ca Mercedes si McLaren, cei doi parteneri din Formula 1, nu vor mai construi impreuna un model de strada, ci vor dezvolta propriile modele. SLR McLaren a fost ultimul bolid dezvoltat de cei doi constructori, ca o prelungire a parteneriatului din motorsport.
Intamplator sau nu, modelele dezvoltate individual de McLaren si Mercedes au cam aceeasi data de prezentare. McLaren a dezvaluit deja modelul MP4-12C, iar Mercedes este la cateva zile distanta de prezentarea oficiala a lui SLS. Noul bolid McLaren este primul dezvoltat individual de britanici dupa celebrul McLaren F1. Asa ca asteptarile sunt mari. Totusi, MP4-12C abordeaza altfel problema decat F1. Masina va ajunge in showroom-uri in 2011 si va fi produsa in serie mai mare decat a fost cazul lui Mclaren F1. De asemenea, pretul va fi unul normal pentru segmentul din care face parte, aproximativ 220.000 euro. Nu in ultimul rand MP4-12C nu va bate nici un record. Este asadar o masina foarte performanta, dar care este produsa pentru a fi vanduta, nu pentru a demonstra ceva.
Designul este unul care aminteste putin de F1, toate liniile caroseriei si prizele de aer avand stransa legatura cu aerodinamica de ansamblu. De asemena, caroseria este facuta integral din fibra de carbon. Portierele se derschid in stilul SLR, iar spatele este dominat de stopurile sub forma unor linii de LED-uri si de cele doua tevi de esapament, plasate central, la nivelul stopurilor.
Interiorul este conceput strict dupa rigorile unei masini supersport, cu o consola centrala nu prea incarcata (de exemplu, comenzile climatizarii au fost plasate pe portiere) si cu un tablu de bord dominat de turometrul mare si de afisajele digitale de langa acesta. Motorul noului MP4-12C este un V8, plasat central, biturbo, care produce aproximativ 600 CP si 600 Nm dintr-o cilindree de 3,8 litri. Cutia de viteze este una cu dublu ambreiaj si 7 trepte, tractiunea fiind pe rotile spate.
Din pacate mai avem de asteptat ceva timp pana cand britanicii vor publica si datele despre acceleratia 0 - 100 km/h si viteza maxima a masinii. Abia atunci vom vedea cat de aproape este MP4-12C de predecesorul sau cu motor BMW V12, aspirat - Mclaren F1.
ImagineImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 08:50

Dupa parerea mea ar fi un pas important pt lexus ocuparea unui loc si-n acest segment.
sunt niste masini extraordinare...de fapt orice este japonez impune un respect aparte.
nu degeaba unii considera marca lexus un ''mertzan'' japonez
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 19:12

Modelul R8 este fara indoiala cel mai pasional model al celor de la Audi in ceea ce priveste designul. Coupe-ul a aparut de ceva timp, a castigat un important capital de imagine datorita stilului si poate fi comandat cu doua motoare, un V8 si un V10. Lipsea insa din gama versiunea cabrio, adica modelul care sa duca exotismul designului la valoarea lui maxima.
Germanii au pregatit premiera versiunii cabrio a lui R8 pentru Salonul Auto de la Frankfurt si au aratat masina in versiunea ei cea mai puternica, R8 Spyder 5.2 FSI quattro. Masina dispune de un plafon textil care se rabateaza automat, in 19 secunde, in versiune cabrio acesta fiind depozitat in spatele tetierelor, deasupra motorului V10.
Propulsorul este acelasi de pe versiunea coupe, un V10 de 5,2 litri, aspirat, care produce 525 CP/8.000 rpm si 530 Nm. Turatia maxima a motorului este de 8.700 rpm. Masina nu este chiar usoara, cantreste 1,72 tone, dar puterea motorului si tractiunea quattro reusesc sa asigure sprintul pana la 100 km/h in doar 4,1 secunde. 200 km/h pot si atinsi in 12,7 secunde, iar viteza maxima este de 313 km/h. Transmisia se face fie printr-o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, fie prin intermediul celei R tronic. Consumul mediu oficial este de 14,9 l/100 km, iar daca se opteaza pentru cutia R tronic, acesta scade la 13,9 litri/100 km.
Imagine
ImagineImagine
ImagineImagine
Imagine
Imagine
ImagineImagine
Imagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 19:23

Pentru toti fanii modelului Golf R32 (vechea generatie) si pentru cei carora Golf GTI cu "doar" 210 CP nu prea le surade din punct de vedere al puterii motorului, VW a creat cel mai puternic Golf de serie de pana acum, modelul R. Practic, VW Golf R este inlocuitorul lui R32 si intra in liga super hothatch-urilor unde se va intalni cu Fod Focus RS si chiar cu... VW Scirocco R. Acest ultim model are de altfel acelasi motor, asemanarile oprindu-se aici.
VW Golf R este echipat cu propulsorul de 2 litri, turbo, montat pe Scirocco R, puterea maxima dezvoltata fiind de 270 CP (pe Scirocco R, acest motor dezvolta 265 CP). Cuplul maxim este de 350 Nm/2.500 rpm-5.000 rpm, iar tractiunea este integrala, 4Motion. Din acest punct de vedere Golf R anunta o tinuta de drum mai eficienta la condusul in forta decat "fratele" Scirocco R care livreaza toti cei 265 CP puntii fata.
Cel mai puternic Golf accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,7 secunde (5,5 secunde cu cutia DSG) si atinge o viteza maxima de 250 km/h. Tractiunea integrala isi arata avantajele in comparatie cu cele doua roti motrice ale modelului Scirocco R, acesta din urma fiind capabil sa ajunga la 100 km/h in 6,5 secunde. Probabil cei de la VW au si "setat" putin performantele in favoarea lui Golf R, pentru ca cele doua modele sa nu se canibalizeze pe piata.
Germanii au avut ceva de demonstrat si la nivelul consumului, Golf R fiind creditat cu un consum mediu de doar 8,5 l/100 km, in vreme ce fostul Golf R32, cu motor aspirat, are un consum mediu de 10,7 l/100 km. Golf R se distinge de actualui GTI prin adoptarea unor LED-uri in partea frontala, pentru luminile de zi, prin cele doua iesiri grupate ale esapamentului, alte jante si emblemele "R".
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 19:27

Bugatti prezinta primul concept al marcii dupa era Veyron. Dealtfel, Veyron se apropie de finalul productiei, asa ca Bugatti trebuie sa continue cu un alt model. Acesta este 16 C Gabilier si urmeaza tot ideea lui Veyron.
16 C Gabilier este prezentat cu titlul de concept, dar este evident ca in scurt timp va fi anuntat pentru productia de serie. Cei de la Bugatti si-au imaginat ca suprematia si notoritatea lui Veyron ar putea avea o continuitate logica prin intermediul unei berline. Aceasta este descrisa, fara modestie, la superlativ - "cel mai exclusivist, elegant si puternic model cu 4 usi din lume".
Gabilier afiseaza o parte frontala care este de fapt o reinterpretare a celei de pe Veyron, detaliile diferentiind insa cele doua modele. Farurile mai rotunjite integreaza tehnologia LED, iar spatele puternic plonjat nu este conceput ca al unei berline, cu mai degraba ca al unui hatchback. In acest fel designerii au vrut sa sublinieze sportivitatea masinii, dar si sa profite de curentul actual, cel al coupe-urilor cu 4 usi. Inconfundabile sunt cele 8 tevi de esapament, grupate cate patru.
Masina este lucrata manual, numai din fibra de carbon, cu exceptia aripilor si a portierelor, care sunt din aluminiu si arata clar acest lucru, nefiind vopsite. Interiorul este o mostra de simplitate si eleganta, lemnul pretios fiind deosebit de prezent. In rest, doua ceasuri mari, plasate in centrul plansei de bord, o consola dominata de un monitor destul de mare si un tablou de bord cu toate indicatiile posibile despre parametrii masinii.
Motorul este acelasi W16 de 8 litri si 1.001 CP, dar noutatea este ca poate functiona si cu biocombustibil. Tractiunea este integrala, iar cei de la Bugatti nu au dat nici un fel de indicatii cu privire la performantele dinamice ale masinii. Oricum, avand in vedere ce este sub capota, acestea nu vor fi departe de cele ale lui Veyron.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 19:36

Niponii spun ca, in aproape 60 de ani de existenta, modelul Land Cruiser a castigat circa 5 milioane de clienti, in 176 de tari, in conditiile in care este o foarte buna masina de teren. Evident, nu este Land Rover Defender, dar nu este nici SUV.
Era timpul pentru o schimbare, iar aceasta se produce la Salonul Auto de la Frankfurt. O noua generatie Land Cruiser a fost prezentata, iar niponii spun ca modelul a crescut in toate privintele, atat la capacitatea de a face fata in teren greu, cat si in ceea ce priveste comportamentul pe sosea. Rgiditatea caroserie a crescut cu 11 procente si au aparut o serie de sisteme care sa permita abordarea cat mai in siguranta a traseelor grele. Unul dintre acestea permite barelor antiruliu sa fie setate in fucntie de suprafata de rulare, iar un altul este format din 4 camere video, care afiseaza pe monitor imagini cu imprejurimile masinii, soferul putand vedea astfel trasa cea mai buna, in conditiile in care grafica ii arata si traiectoria masinii, in functie de pozitia rotilor fata.
De asemenea, suspensiile pot fi setate in 3 moduri, iar puntea spate beneficiaza de perne de aer, inaltimea masinii in zona posterioara putand fi astfel ajustata manual sau automat. A aparut si sistemul Multi-terrain Select, care adapteaza reactiile sistemului 4x4, ale directie si franelor la caracteristicile terenului de rulare. Motorul de baza este cel turbodiesel, de 3 litri si 171 CP, urmand a fi oferit, pe unele piete si un motor V6 pe benzina, cu o capacitate de 3 litri.
In ceea ce priveste designul, niponii au incercat sa deseneze o caroserie mai dinamica din punct de vedere vizual. Linii noi, spoilere complet schimbate si laterale de pe care au disparut acele bosaje care inconjurau vechiul model in partea inferioara a caroseriei. Desi mult modificata la nivel general, dar si al detaliilor, noul model aminteste de vechea generatie. Interiorul este si el redesenat, cu o plansa de bord mai moderna, dar si mai aglomerata. Noul Land Cruiser va fi oferit in versiune cu 3 si 5 usi, aceasta din urma putand acomoda, optional, doua scaune pe un al treilea rand.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

16 Sep 2009, 19:39

Exact la 2 ani de la prezentarea modelului Reventon Coupe, italienii prezinta, tot la Frankfurt, versiunea Roadster. Reventon, modelul extrem din gama Lamborghini, a socat acum doi ani prin liniile foarte agresive ale caroseriei, in conditiile in care s-a plecat de la modelul Murcielago, o masina deloc discreta ca prezenta.
Reventon Roadster se prezinta cu acelasi design ca si coupe-ul, dar afiseaza o personalitate aparte datorita lipsei plafonului. Indepartarea "scalpului" n-a costat mai nimic la capitolul performante, deoarece coupe-ul era oricum extrem de rigid, asa ca, la acest capitol, s-a lucrat destul de putin. Doar 25 de kg are in plus roadster-ul fata de coupe, masa la "gol" fiind de 1.690 kg.
Motorul este acelasi V12 aspirat, de 6,5 litri, care produce 670 CP/8.000 rpm, cuplul maxim fiind de 660 Nm/6.000 rpm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde (acelasi timp ca si in cazul coupe-ului), iar viteza maxima este de 330 km/h (cu 10 km/h mai putin decat Reventon Coupe). Tractiune aeste integrala, iar transmisia este asigurata de cutia de viteze seventiala e-gear, cu 6 trepte.
Distributia greutatii este aproape perfecta (58% pe puntea spate), iar sistemele electronice vegheaza la stabilitatea masinii in virajele atacate prea optimist. Tractiunea este gestionata din transmisie prin intermediul a 3 setari: "Normal", "Corsa" si "Low Adherence".
Lamborghini Reventon Roadster va putea fi comandat incepand cu luna octombrie. Productia masinii este limitata la 20 de exemplare, iar pretul de vanzare este de 1,1 milioane de euro, fara taxe. Desi foarte scump, Reventon Roadster va disparea probabil din oferta la fel cum accelereaza daca ne gandim ca, acum doi ani, cele 20 de unitati Coupe produse au fost comandate imediat dupa debutul masinii la Frankfurt.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

17 Sep 2009, 15:38

Desi pare greu de crezut exista public si pentru break-urile supersport. Este unul restrans, dar destul de numeros incat sa merite efortul de dezvoltare al unor asemenea modele. Audi a facut-o cu RS6, BMW cu M5 Touring, iar acum o face si Mercedes, cu noul E 63 AMG Estate.
Break-ul celor de la Mercedes mizeaza pe acelasi motor V8, de 6,2 litri, care produce 525 CP/6.800 rpm, cuplul maxim fiind de 630 Nm/5.200 rpm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,6 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Transmisia este asigurata de cutia AMG Speedshift cu 7 trepte, care poate fi comandata si poate lucra in mai multe moduri.
Inginerii AMG au facut tot posibilul sa pastreze consumul la valori decente si au reusit oarecum. Consumul mediu cu care este creditat E 63 AMG Estate este de 12,8 l/100 km, destul d eputin daca ne gandim la capacitatea propulsorului. Evident, acest consum depinde decisiv de modul in care este condusa masina, dar exista si un mic ajutor pentru posesorii de E 63 AMG care se gandesc la economie (daca exista asemenea posesori). Cutia poate fi setata in modul C (Controlled Efficiency) si in acest caz schimba mai repede treptele incercand sa mantina cat mai jos turatia motorului. Daca prioritatile sunt cu totul altele decat economia se apeleaza la modurile "S" (Sport), "S+" (Sport plus) si "M" (Manual).
Marele avantaj al modelului E 63 AMG Estate consta in volumul portbagajului, care variaza intre 695 si 1.950 de litri, in functie de pozitionarea banchetei spate. Suficient spatiu, ne arata germanii in poze, pentru transportarea unui kart destinat juniorului.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Sep 2009, 18:29

Cei de la Ferrari sunt extrem de atenti cu tot ce inseamna folosirea brand-ului lor sau a unor elemente componente. Si totusi italienii au facut o exceptie si au lucrat cu cei de la Abarth pentru crearea unui model extrem de interesant - Fiat Abarth 695 Tributo Ferrari. Vorbim despre un mini hothatch care ne sugereaza cum ar arata un mini construit de Ferrari. Evident este un exercitiu de stil, care combina valorile Ferrari cu practicalitatea unui Fiat 500 si "atingerea" tehnica a celor de la Abarth.
Fiat Abarth 695 Tributo Ferrari este un model cu totul special, ce va fi produs in serie mica si care se adreseaza, spun italienii in comunicatul de presa, clientilor Ferrari. Care isi pot lasa bolidul la service si ca sa nu-i simta lipsa sa incerce ceva cu acelasi pedigree, dar dintr-o clasa diametral opusa. Oricum, masina pare un Ferrari in miniatura. Este vopsita in rosul "Ferrari", are jante de 17 inch, oglinzi din fibra de carbon si suficient de multa atitudine incat sa provoace aprecierea pasionatilor de maisni sport. Ceea ce impresioneaza cu adevarat la capitolul design este spatele. Cu grile in spoiler, difuzor de aer si 4 tevi de espament, designul spatelui masinii combina o mare parte din elementele vizuale caracteristice unui Ferrari.
O asemenea estetica nu era deloc veridica fara un motor pe masura. Iar aici au intervenit cei de la Abarth. Acestia au prelucrat un motor pe benzina, de 1,4 litri, turbo, pana au reusit sa obtina din el putin peste 180 CP/5.750 rpm si 230 Nm/3.300 rpm. Cum masina are si o cutie de viteze manuala robotizata, cu padele la volan, aceleratia 0 - 100 km/h este posibila in putin sub 7 secunde, viteza maxima fiind de 225 km/h.
Interiorul este la fel de special, cu scaune sport, din piele, cu structura de carbon, iar italienii spun ca acestea sunt cu 10 kg mai usoare decat cele standard de pe Fiat 500. Plansa de bord este ornata tot cu fibra de carbon, iar tabloul de bord este desenat in stilul Ferrari.

Imagine[/url[url=http://www.postimage.org/]ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

22 Sep 2009, 18:33

Coreenii au operat probabil cel mai important facelift al lor de pana acum si asta pentru ca vorbim de modelul care a relansat puternic marca Kia in Europa - cee'd. Kia cee'd a adus volume de vanzari importante pentru constructorul coreean, dupa mult timp in care masinile Kia au avut o prezenta discreta pe piata. Asa ca un facelift conteaza enorm mai ales in conditiile in care clasa compacta a fost revigorata recent cu mai multe modele cotate mai bine din punct de vedere al imaginii: VW Golf, Mazda3, Opel Astra.
Modificarile operate de coreeni hatchback-ului de clasa compacta nu sunt deloc minore. Doar forma generala a masinii a ramas la fel, pentru ca, in rest, toate detaliile de design au fost modificate. Farurile au o alta forma, mai elaborata, grila fata este schimbata si subliniata cu un contur cromat, stilul fiind asemanator cu ceea ce vedem la Forte, un alt model Kia important. Si partea de jos a spoilerului a fost redesenata, iar proiectoarele sunt acum mai puternice din punct de vedere al designului. Oglinzile, a caror forma a fost modificata integreaza acum si semnalizatoare.
Spatele arata diferit datorita stopurilor cu aceeasi forma, dar cu structura interna complet schimbata. Partea inferioara a spoilerului spate este modificata, stopurile de ceata fiind de asemenea schimbate.
Habitaclul se prezinta cu un nou volan, tablou de bord redesenat cu iluminare rosie pentru indicatoare, consola centrala modificata si un nou schimbator de viteze. Evident, sunt schimbari importante si la nivelul finisarilor si materialelor interiorului.
Noul cee'd facelift, care este mai lung cu 25 mm decat modelul aflat inca in showroom-uri, va veni cu sistem ISG (Idle Stop & Go)si pe motorul diesel de 1,6 litri, acesta putand fi cuplat la o noua cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Noile setari ale platformei tehnice si suspensiilor vor aduce schimbari in comportamentul rutier, unul si asa foarte apreciat de public.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

23 Sep 2009, 16:26

Alfa MiTo a placut instant, inca de la momentul publicarii primelor poze. Reactiile pozitive au fost justificate in primul de faptul ca italienii au elaborat un design foarte pasional. Tipic lor, dar parca in cazul lui MiTo au avut o inspiratie peste medie. De fapt, nu este atat vorba de inspiratie, cat de ideea in sine. Ideea de a transpune la scara mult mai mica liniile uneia dintre cele mai frumoase si exclusiviste masini facute de Alfa Romeo - 8C Competizione.
Practic, MiTo este genul de masina pe care nu o poti conduce pana nu te invarti in jurul ei, pentru a o privi din toate unghiurile posibile. Liniile partii anterioare, linia laterala, stopurile sunt "inchegate", se potrivesc perfect cu ansamblul. Bineinteles ca portierele fara rama sunt de mare efect si dau o senzatie usoara de cabrio. Inutil sa mai spun ca masina atrage atentia in trafic intr-un mare fel, in cazul masinii de test poate si datorita culorii prea putin discrete. Probabil ca MiTo arata la fel de bine in orice culoare, dar e clar ca rosul i se potriveste de minune.
Interiorul este la fel de atractiv vizual ca si exteriorul. Plansa de bord in doua culori, asortata cu restul caroseriei si tabloul de bord cu design sportiv lasa o impresie foarte placuta. Pe de alta parte, nu la fel de placute sunt comenzile climatizarii (manuale), facute dintr-un plastic ieftin si deloc potrivit cu impresia generala pe care o lasa interiorul. In schimb, scaunele (cele din fata) sunt foarte placute datorita mixului de confort cu sustinere laterala.
Motorul masinii de test este un diesel MJet de 1,6 litri care produce 120 CP si 320 Nm. Propulsorul este unul dinamic si satisface pornirile mai agresive, desi ar fi fost de preferat mai putina brutalitate in reactii. La fel cum ar fi fost de preferat ca schimbatorul cutiei manuala cu 6 trepte sa aiba mai multa precizie pentru a te bucura de schimbari mai rapide si exacte. Masina se conduce destul de usor si te maguleste datorita posibilitatii de a ajusta reactiile directiei si acceleratiei prin intermediul sistemului DNA. Acesta permite 3 setari, selectabile manual de la un comutator plasat langa schimbator - "Normal", "Dynamic" si "All Weather". "Normal" este setarea initiala, in "Dynamic" masina raspunde mai rapid la comenzi, iar modul "All Weather" este cel pentru aderenta scazuta. Diferentele intre setari se simt, iar tendinta este aceea de a folosi modul "Dynamic" mai tot timpul pentru raspunsul mai rapid al motorului si senzatia d eprecizie crescuta a directiei datorita asistarii usor reduse. Performantele dinamice sunt bune, acceleratia de la 0 la 100 km/h fiind posibila in 9,9 secunde, iar viteza maxima este de 198 km/h. Consumul oficial al propulsorului, in mediul urban este de 5,9 l/100 km. Putin probabil insa ca acesta sa fie atins in conditii reale, in testul nostru masina afisand o valoare de circa 7 l/100 km.
S-a spus, pe buna dreptate, ca Alfa MiTo este concurent cu Mini. In realitate este putin probabil sa vedem acelasi succes pentru modelul italian, pe o piata in care Mini este mult mai cunoscut. Si mai este o diferenta. Mini este foarte agil, acesta fiind unul din aspectele pentru care masina fascineaza, mai ales in versiunile Cooper S, dar si la nivelul motoarelor mai cuminti. MiTo nu este insa la nivelul lui Mini din acest punct de vedere. Modelul italian sta bine pe sosea, este stabil, iti ofera satisfactii cand mergi sportiv. Dar nu afiseaza aceeasi acuratete in reactii. Suspensiile dau senzatia ca gestioneaza ceva mai greu decat greutatea masinii. Nu sunt la fel de bine setate, nu par la fel de precise. Dealtfel, chiar daca n-ai avut nici un contact cu Mini, tot ai senzatia ca se putea mai bine la capitolul suspensii in cazul lui MiTo.
Un mare avantaj al masinii consta in preturi. Modelul de baza are un pret de pornire de 13.790 de euro, pentru un motor de 1,4 litri si 78 CP. E drept ca ti-ai putea dori un motor mai puternic pentru MiTo, dar pretul este avantajos in conditiile in care masina este foarte bine echipata in versiunea standard. Mai este disponibil inca un motor pe benzina, de 1,4 litri, supraalimentat, oferit in doua variante de putere (120 CP si 155 CP), iar pentru cei ce prefera diesel-ul exista un motor de 1,3 litri (90 CP) si unul de 1,6 litri (120 CP) - cel de pe masina de test, cea mai scumpa de altfel - 18.790 euro.
Imagine
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

24 Sep 2009, 15:41

Noul model Astra a debutat la Frankfurt si acum se pregateste de lansarea pe pietele europene. Opel isi pune sperante mari in acest model de volum, mai ales in actualele conditii economice, la care se adauga si concurenta puternica in clasa compacta, multe modele noi fiind lansate in ultimul timp.
Cel putin pe piata germana, cel mai puternic concurent al modelului Astra este Golf-ul si acesta din urma s-a descurcat mai bine pana acum. Ramane de vazut ce se va intampla cu aceste doua noi generatii, mai ales ca a sasea generatie a lui Golf a dezamagit putin. Multi au spus ca este doar un facelift mai amplu si masina nu vine cu nimic nou. Exact aici vrea sa "loveasca" noua Astra, care dispune de o platforma tehnica noua, motoare revizuite si un stil mai provocator. Cum Golf-ul nu a evoluat prea mult din punct de vedere al designului, Astra are o sansa destul de mare sa atraga atentia.
Opel a pregatit si o gama de motoare care sa acopere cam orice fel de preferinta. Masina va fi disponibil cu 4 propulsoare pe benzina si 4 turbodiesel, gama de puteri acoperind intervalul 95 CP - 180 CP. Media consumului mediu al propulsoarelor pe benzina este de 6,1 l/100 km, iar cea a motoarelor turbodiesel este de 4,6 litri/100 km.
Cel mai mic motor diesel este cel de 1,3 litri CDTI ecoFLEX puterea maxima fiind de 95 CP, iar consumul mediu de 4,2 l/100 km. Urmeaza un propulsor de 1,7 litri CDTI si 110 CP al carui consum mediu este de 4,7 l/100 km si o alta versiune a acestui motor care ofera 125 CP cu acelasi consum mediu (4,7 l/100 km). Cel mai puternic diesel este un motor de 2 litri care produce 160 CP si consuma, in medie, 4,9 litri/100 km.
Gama motoarelor pe benzina debuteaza cu un motor aspirat, de 1,4 litri si 100 CP urmat de un propulsor de 1,6 litri, tot aspirat, care produce 115 CP. Un nou motor turbo, de 1,4 litri, produce 140 CP, iar motorul de 1,6 litri, turbo, ofera 180 CP acesta fiind cel mai puternic motor al gamei Astra, cel putin pana la aparitia versiunii OPC. Din gama va disparea actualul motor aspirat, de 1,8 litri si 140 CP, acesta fiind inlocuit de motorul turbo de 1,4 litri, care ofera cuplu mai mare si consum mediu (5,9 l/100 km) mai mic cu 18 procente. La nivelul transmisiilor se ofera standard o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, doar motoarele mici (1,4 litri si 1,6 litri benzina (versiunile aspirate) si motorul CDTI de 1,3 litri fiind oferite cu o cutie de viiteze manuala cu 5 trepte in echiparea standard). Se poate opta si pentru o noua cutie automata, cu 6 trepte.
Acum ramane sa vedem cum arata noua versiune in 3 usi, pentru ca GTC-ul anterior a fost unul dintre cele mai apreciate hatchback-uri in 3 usi, iar clientii au asteptari mari de la noul model. De asemenea, nu se stie nimic oficial despre versiunea OPC, cea care se adreseaza pasionatilor de hothatch-uri.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

14 Oct 2009, 09:57

Prima generatie Skoda Superb a prins destul de bine avand in vedere ca oferea un nivel foarte bun de confort si de spatiu, la un pret accesibil. Practic, Superb a fost debutul marcii Skoda catre o oferta cu usoare tente premium. A doua generatie este si mai rafinata, la fel de spatioasa si cu o gama de motoare mai performante. Cehii au decis chiar ca exista public si pentru o versiune break, asa ca au lansat modelul Superb Combi.
Break-ul cehilor a fost concepu in as afel incat sa fie cat mai elegant, dar nu este neaparat asa. Spatele masiv nu se prea potriveste cu stopurile prea mici si prea simple, astfel incat stilul ramane pe locul 2, dupa adevaratul avantaj al masinii - spatiul, mai ales cel de incarcare. Superb Combi vine cu un portbagaj al carui volum inregistreaza 633 de litri, iar daca bancheta spate este rabatata, acesta creste la 1.865 de litri. Cehii mai marcheaza o premiera. Introducerea (optional), pentru prima data pe un model Skoda, a hayonului actionat electric, sistemul fiind caracteristic altor break-uri cu pretentii.
Gama de propulsoare este aceeasi cu cea anuntata pentru berlina. Superb Combi poate fi echipat cu 3 propulsoare pe benzina si doua diesel. Cel mai mic motor pe benzina este unul turbo, de 1,4 litri TSI, care produce 125 CP, urmat de un motor de 1,8 litri TSI a carui putere maxima atinge 160 CP. Cel mai mare motor disponibil este unul V6 de 3,6 litri FSI cu 260 CP. Gama d epropulsoare diesel este acoperita de motorul de 2 litri TDI oferit in versiunea de 140 CP si 170 CP.
Bineinteles ca si versiunea break a modelului Superb este disponibila cu sistemul de tractiune integrala de pe berlina Superb.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator