Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

aparitii pe piata auto

26 Aug 2009, 16:39

Linia DS reprezinta o gama de produse distinctive cu un design mai radical, care va fi comercializata in paralel cu gama principala, traditionala, a marcii. Linia DS va fi comercializata la un pret mai mare, comparativ cu gamele existente.
Posibilitatile de personalizare exterioara includ plafonul, caroseria, carcasa retrovizoarelor si jantele. La interior, clientii pot alege modelul plansei de bord, al terminatiei schimbatorului de viteze, dar si o gama larga de culori, texturi si materiale ale elementelor de interior. Si pentru o personalizare completa, unica si distincta, clientii pot opta pentru una dintre cele sapte teme de personalizare care reflecta diferitele tendinte si moduri de viata.
Emisiile de CO2 coboara pana la 99 g/km. DS3 va fi propus la lansare in 5 versiuni de motorizare, toate conforme standardelor Euro5, doua motoare HDi dotate cu filtru de particule, dezvoltand 110 CP si 90 CP, precum si trei motoare pe benzina THP 150, VTi 120 si VTi 95.
Dimensiunile exterioare sunt 3,95 m lungime, 1,71 m latime si 1,46 m inaltime. Portbagajul are o capacitate de 285 litri.
Primul Citroen DS va ajunge pe piata in 2010. DS3, modelul cel mai mic al gamei DS, va rivaliza cu Mini.
Modelul DS a fost desenat de Flaminio Bertonia si lansat la Salonul Auto de la Paris in 1955. Sedanul a fost comercializat timp de 20 de ani, intre 1955 si 1975.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Aug 2009, 16:49

BMW Seria 5 Gran Turismo va fi disponibil in trei variante de motorizare 535i, 550i si 530d, cu un pret incepand de la 47.000 euro fara TVA.
Cel mai nou membru al familiei Sports Activity Vehicle BMW, BMW X1 isi face debutul in patru versiuni, xDrive 2.8i, sDrive 2.0d, xDrive 2.0d si xDrive 2.3d.
Modelul X1 sDrive 2.0d dispune de un model diesel de 4 cilindri si 177 cp si este echipat, in premiera pentru un SAV BMW, cu tractiune spate. Consumul mixt este de 5,9 litri/ 100 km, iar emisiile de CO2 de numai 139 g/km.
Programul de productie BMW 2010 vine cu un pachet extins de noutati pentru gama de modele ale marcii.
BMW Seria 7 va primi noi versiuni de motorizare si tractiunea integrala BMW xDrive, pentru prima data pentru acest model.
BMW 740d este a doua motorizare diesel oferita de BMW care depaseste pragul de 100 cp/ litru. Cu o cilindree de 2.993 cm3, propulsorul bi-turbo dezvolta 306 cp si asigura o acceleratie de 6,3 secunde la 100 km/h la un consum mixt de 6,9 l/ 100 km conform standardelor de testare UE (181 g CO2 pe km). Noul 740d este disponibil de la 68.900 euro fara TVA.
Un alt motor nou pentru Seria 7 este 760i V12 544 CP cu un cuplu de 750 Nm atins de la 1.500 turatii pe minut. Impreuna cu o cutie cu 8 trepte disponibila in premiera pentru BMW, noul model are un sprint de la 0 la 100 km/h in numai 4,6 secunde, la un consum mediu mixt de 12,9 l/ 100 km conform standardelor de testare UE. Noul 760i este disponibil de la 109.500 euro fara TVA.
Modelul cu tractiune integrala 750ixDrive este disponibil de la 82.000 euro fara TVA.
BMW Seria 1 Coupe va deveni mai accesibil prin doua noi variante de motorizari. 120i si 118d, disponibile pentru 23.500 euro, respectiv 22.400 euro fara TVA. Ambele motorizari respecta standardul EU5.
Pentru modelele BMW Seria 1 Hatchback cu 3 si 5 usi sunt oferite doua noi pachete de optionale – Edition Lifestyle si Edition Sport.
O noua motorizare diesel este oferita pentru Seria 3. BMW 316d dispune de un propulsor diesel de 2 litri care dezvolta 116 cp si 260 Nm. Consumul mixt conform normelor EU este de 4,5 l/ 100 km sau 118 g pe km. In acelasi timp modelul este capabil de o acceleratie 0-100 km in 10,9 secunde.
Completand seria de noutati, un nou pachet de echipamente optionale – „Limited Sports Edition” aduce accente sportive pentru BMW Seria 3 Coupe si Cabrio.
Pentru BMW X5 si BMW X6 noutatile vin din interior. Noua generatie iDrive este implementata acum si pe aceste modele. Aceasta vine cu un display de inalta rezolutie de 1280x480 pixeli, hard disk pentru sistemul de navigatie dar si pentru fisierele de sunet si o functionalitate imbunatatita printr-o noua gama de meniuri si sisteme.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Aug 2009, 16:56

Mazda3 reprezinta aproximativ o treime din autovehiculele Mazda comercializate anual la nivel global. Prima generatie Mazda3 a fost produsa in peste 2 milioane de unitati.
Noul model este mai sportiv decat varianta anterioara, insa are un consum mai redus de combustibil. Partea frontala integreaza faruri redesenate, un nou spoiler si o grila in cinci puncte, caracteristica noii linii de design Mazda, in timp ce partea posterioara dispune de lampi noi cu LED-uri.
Am condus circa 400 de kilometri noua Mazda3 Sport cu motorizarea de 1,6 litri benzina 105 CP. Masina a inregistrat un consum de 7 litri la 100 km in afara orasului si de 10 litri la 100 km in oras.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h are loc in 12,2 secunde, iar viteza maxima este de 184 km/h.
Cu motorizarea pe benzina de 105 CP si echiparea TX Plus, Mazda3 Sport are un pret de 18.990 euro cu TVA. Cel mai ieftin model costa 14.890 euro cu TVA.
Noua Mazda3 hatchback are scaune sport foarte comode, materialele din interior sunt calitative, comenzile sunt bine amplasate. Motorizarea pe benzina nu se aude deloc, cutia de viteze este foarte precisa.
Mazda3 este disponibila cu cinci nivele de echipare, fiind echipata standard cu aer conditionat, geamuri electrice fata, volan ajustabil pe inaltime si adancime, computer de bord, oglinzi electrice, radio CD compatibil MP3 si port auxiliar pentru dispozitive portabile.
In functie de versiunea aleasa sunt disponibile dotari precum sistemul de acces si pornire fara cheie, scaune reglabile electric cu memorie, senzori de parcare, conectivitate Bluetooth, sistem Hi-Fi Bose cu 10 difuzoare si parbriz incalzit.
Mazda3 vine in standard cu directia asistata electric, sistemele ABS, EBD (distributia electronica a fortei de franare), TCS si DSC (de control al tractiunii si al stabilitatii), asistenta la franarea de urgenta (ESS) si sase airbag-uri (frontale, laterale si cortina).Optional si in functie de nivelul de echipare sunt disponibile faruri Bi-Xenon, sistem de faruri adaptive (AFS).
Noua Mazda3 este disponibila sedan sau sport cu doua motorizari pe benzina, 1,6 litri 105 CP, 2,0 litri 150 CP si doua diesel de 109 CP si 150 CP. Varianta sport (5 usi) are in plus si motorizarile de 185 CP diesel si 260 CP benzina.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Aug 2009, 17:01

A5 Sportback vine cu sapte motorizari, trei pe benzina 2,0 litri 180 CP sau 211 CP si 3,2 litri 265 CP, precum si patru propulsoare diesel, 2,0 litri 143 CP sau 170 CP, 2,7 litri 190 CP si 3,0 litri 240 CP.
Noul model are o cutie manuala cu sase trepte, o cutie de viteze S tronic si o cutie de viteze multitronic.
A5 Sportback este disponibil si cu tractiune integrala pentru motorizarile 2,0 litri benzina 211 CP, 3,2 litri benzina 265 CP, 2,0 litri diesel 170 CP si 3,0 litri 240 CP. Cel mai ieftin 4x4 costa 39.375 euro cu TVA, pentru dieselul de 170 CP, iar cel mai scump are un pret de 50.374 euro cu TVA.
In echiparea standard sunt sistemul antiblocare ABS cu distributie electronica a fortei de franare EBV, sistemul electronic de stabilitate ESP cu asistent de franare, RadioCD Concert (CD cu posibilitate citire MP3 si carduri SD), senzor de lumina si de ploaie, sistem start-stop, instalatie de climatizare automata (3 zone: sofer, pasager si locurile din spate).
Importatorul Audi pe plan local, Porsche România, va lansa modelul Audi A5 Sportback la jumătatea lunii septembrie, au declarat reprezentanţii companiei, citaţi de Mediafax.
Audi A5 Sportback va fi disponibil cu trei motorizări pe benzină şi patru diesel şi va putea fi echipat cu un sistem de tracţiune integrală (quattro), în funcţie de motorizare.
Pentru Audi A5 Sportback este disponibilă o cutie de viteze manuală cu şase trepte, precum şi două tipuri de transmisii automate. Preţul de bază de 34.480 euro inclusiv TVA este valabil pentru Audi A5 Sportback echipat cu un motor pe benzină turbo de 2 litri, care dezvoltă 180 Cai Putere (CP). Versiunea cea mai scumpă dispune de un motor diesel de 3 litri care dezvoltă 239 CP. Celelalte motorizări pe benzină sunt de 2 litri turbo, de 211 CP, respectiv de 3,2 litri - propulsor care dezvoltă tot 211 CP. Pe lângă propulsorul diesel de 3 litri, gama propulsoarelor alimentate cu motorină mai include un motor de 2 litri, disponibil în două variante de putere, de 143 CP, respectiv 170 CP, precum şi un motor de 2,7 litri care dezvoltă 190 CP. Vânzările Audi în România au scăzut cu 58,8% în iulie, la 105 unităţi, pe o piaţă a autoturismelor care a scăzut cu 58,5%, la 12.211 unităţi. În primele şapte luni livrările de maşini Audi au scăzut cu 53,4%, la 827 maşini, declinul pieţei fiind de 52,2%, la 82.821 unităţi.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

26 Aug 2009, 17:38

De fapt, Lexus nu a inceput "razboiul" doar cu BMW, ci cu tot ce inseamna masina sport premium de clasa medie. Iar aici nu se prea poate vorbi decat de BMW M3, Audi RS4 si Mercedes C63 AMG, clasica tripleta care isi disputa fanii si performantele de mai multi ani. Cum Lexus joaca in aceeasi liga, premium, dar cu mai multi fani in Statele Unite decat in Europa, niponii s-au gandit sa atace exact modelele care le aduc capital de imagine celor trei constructori europeni. Asa ca au luat modelul IS, care dispune de una dintre cele mai bune platforme tehnice din clasa medie si l-au dotat cu un V8 de 5 litri, capabil sa furnizeze 400 CP si astfel a rezultat modelul IS-F.
Lexus IS-F, care va fi lansat se pare in mai multe tari europene anul viitor, vrea sa-si adjudece macar o cota semnificativa din piata dominata de cele trei modele germane. Ati observat deja ca motorul nu pare chiar in masura sa dea lectii nemtilor, toate cele trei modele germane avand puteri maxime mai mari. Niponii stiu asta si tocmai de accea spun ca au testat si finisat suspensiile si echilibrul general al masinii la un nivel care ii garanteaza lui IS-F ca poate sta in fata oricarei masini din clasa sa. IS-F se bazeaza pe sistemul VDIM (Vehicle Dynamic Integrated Management system) care este de fapt o retea ce controleaza sistemele electronice de siguranta activa. Practic, tot ce inseamna ABS, control de tractiune, program de stabilitate si diferential autoblocant este centralizat de un calculator care controleaza functiile acestor sisteme si interdependenta dintre ele. Japonezii mai au un as in maneca. E vorba de trasmisia spate a lui IS-F, gestionata de o cutie DSS (Direct Sport Shift) cu 8 trepte. Aceasta, spun niponii, este o cutie automata care pastreaza intacta senzatia uneia manuale, timpul de trecere dintr-o treapta in alta fiind de 0,1 secunde. Specificatiile tehnice sunt inca preliminare, deci mai e loc de imbunatatiri. IS-F accelereaza de la 0 la 100 km/h in sub 4,9 secunde, viteza maxima este limitata la 270 km/h, iar masina rezista la acceleratii laterale de pana la 0,9 G.
In ceea ce priveste aspectul lui IS-F, niponii si-au facut treaba exemplar. Agresiv, high-tech, cu prize mari de aer si modificari ce par a fi opera unui tuner, IS-F va atrage cu siguranta atentia pe soselele Europei, cu atat mai mult cu cat nici IS, sedanul din care deriva, nu este intalnit chiar la tot pasul. Totusi, poate au exagerat putin cu dispunerea pe verticala, doua cate doua, a celor patru tevi de esapament…
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Aug 2009, 06:48

Volkswagen a prezentat cea mai dinamica versiune a noului Polo, din punct de vedere al designului. Germanii prezinta luna viitoare, la Frankfurt, versiunea in 3 usi a noului VW Polo. Daca modelul in 5 usi este destinat celor ce cauta o masina de clasa mica, practica si frumoasa, versiunea in 3 usi se adreseaza tinerilor care sunt dispusi sa renunte la o parte a aspectului practic pentru o prezenta mai dinamica a masinii.
Noua versiune de caroserie a lui Polo dispune de portiere mai mari, geamuri spate cu o linie ascendenta, iar lateralele transforma masina intr-una mai dinamica. Volkswagen sustine ca in afara accesului mai dificil catre locurile spate, spatiul pe bancheta este la fel de generos, probabil usor redus la nivelul capului, comparativ cu versiunea in 5 usi. Dealtfel, dimesiunile sunt exact acelasi in cazul ambelor versiuni de caroserie.
Ca si modelul in 5 usi, noul Polo in 3 portiere este disponibil cu 7 motorizari care acopera intervalul de putere 60 CP - 105 CP. Oferta cuprinde 3 propulsoare pe benzina, de 60 CP, 70 CP si 85 CP, un nou motor turbo de 1,2 litri turbo (105 CP) urmand sa fie disponibil la scurt timp dupa debutul vanzarilor, in aceasta toamna. In premiera pentru noul Polo, se va putea opta pentru cutia DSG cu 7 trepte pentru motorizarile de 85 CP si 105 CP. La capitolul diesel se ofera motoare de 75 CP, 90 CP si 105 CP, doar motorul de 90 CP putand fi comandat cu cutie DSG. Un loc aparte in oferta este ocupat de versiunea Polo BlueMotion, al carei propulsor turbodiesel de 75 CP afiseaza un consum mediu de doar 3,3 l/100 km.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Aug 2009, 06:54

Italienii sunt datori cu multe informatii despre noul Ferrari 458 Italia, modelul care promite sa fie mult mai bun decat un alt model foarte bun, F430. Un nou set de poze a aparut si exista promisiunea unui video (pe 2 septembrie) in care Michael Schumacher va explica dinamica formidabila a noului bolid Ferrari. Iar germanul stie despre ce vorbeste deoarece a participat activ la dezvoltarea masinii de cand aceasta era in stadiu de proiect.
Cu un design cu totul nou, 458 Italia nu poate oricum sa nu placa cuiva. Afiseaza niste cifre care nu lasa nici un fel de sansa. Motorul este tot un V8, unul nou, cu cilindreea de 4,5 litri. Puterea maxima este de 570 CP/9.000 rpm, iar cuplul atinge 540 Nm/6.000 rpm. Turatiile au crescut, atat pentru puterea maxima cat si pentru cuplu, dar trebuie mentionat faptul ca, din cei 540 Nm, 80% sunt disponibili inca de la 3.250 rpm.
Noul model este mult mai puternic decat modelul pe care il inlocuieste, motorul furnizand 80 CP in plus fara de F430 si cu 60 CP mai mult decat F430 Scuderia. Cum 458 Italia are o greutate de 1.380 kg, fara lichide este sensibil mai usor decat F430, asa ca performantele sunt semnificativ mai bune. Acceleratia 0 – 100 km/h este posibila in 3,4 secunde, iar viteza maxima este de 325 km/h. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze cu dublu ambreiaj si cu 7 trepte, de la care se asteapta o si mai mare rapiditate la schimbare, fata de cea deja foarte performanta de pe F430.
Nu lipsesc diferentialul spate controlat electronic, controul de tractiune ajustabil si ABS-ul special adaptat pentru rularea in forta. Ba chiar exista si un fel de avertisment care avertizeaza asupra parametrilor motorului: WARM-UP (motorul este rece), GO (se poate face orice cu masina) si OVER (unul sau mai multe sisteme sunt deja peste temperatura optima si trebuie luate masuri).
Italienii au facut minuni si la nivelul franelor. Un sistem electronic recunoaste cand soferul ia brusc piciorul de pe acceleratie si – instant – pretensioneaza franele, eliminandu-se timpul mort care apare cand soferul muta piciorul drept de pe acceleratie pe frana. 458 Italia poate opri de la 100 km/h in doar 32,5 metri. Consumul mediu a scazut de la 18 l/100 km pentru modelul F430 la 13,7 l/100 km in cazul noului 458 Italia.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

28 Aug 2009, 07:00

Noul Saab 9-5 Sedan, ce va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, va ajunge in showroom-urile din Romania in primul trimestru din 2010.
La lansare, oferta de motoare in patru cilindrii cuprinde un motor turbodiesel de 2.0 litri capabil de 160 cp cu emisii CO2 de doar 139g/km si un motor turbo pe benzina de 2.0 litri furnizand 220 cp. Varful de gama de 2.8 litri V6 turbo capabil a genera 300 cp si un cuplu de 400Nm, va fi oferit exclusiv cu Saab XWD. La scurt timp dupa lansare, se va mai introduce un motor micut de 1,6 litri turbo benzina capabil a furniza 180 cp si un motor de 2.0 litri BioPower alimentat cu bioetanol E85. Toate trasmisiile sunt cu sase trepte.
Sistemul de tractiune pe toate rotile Saab XWD, deja disponibil pe Saab 9-3, este oferit la lansare cu motorizarile turbo de 2.0 litri benzina, BioPower si 2,8V6. Disponibil intregii game este sasiul cu control adaptiv cu posibilitatea selectarii setarilor pentru sofer prin Saab DriveSense, sistemul de iluminare adaptiva Bi-Xenon Smart Beam si un tempomat adaptiv. Exista in plan doua variante de suspensii, adaptate direct din uzina la puterea motorului instalat si ambele disponibile cu setari pentru sasiu sport.
Stilizarea frontala este inspirata de conceptul Aero X. Partea frontala a noului 9-5 este definita de o grila adanca flancata de unitati optice curbate, “inghetate”. Suprafata vitrata este prezentata ca o unitate curbata unitara, parbrizul mascat si pilonii laterali dand cabinei semnatura specifica unui cockpit Saab. Pentru ochii specialistului, proportiile parbrizului si ale plafonului tradeaza reminiscente ale clasicului model de succes 900.
Caracterul dinamic al masinii este intarit de linia descendenta a tavanului care culmineaza cu puternicii stalpi posteriori alungiti ce sustin luneta. Energia latenta este dirijata de aparatoarele posterioare subtil inaltate deasupra rotilor. Sub linia lina, neteda a portbagajului se afla o fasie de iluminare “ice-block” marca Saab, ce imbraca intreaga latime a masinii.
Proportiile noului 9-5 extind silueta traditionalului sedan in trei volume, reusind totusi sa evite cliseul de coupé rapid cu patru usi. Afisajul soferului, incluzand si afisajul optional Pilot HUD de pe parbriz sunt predominant iluminate intr-un verde marca Saab. Pornirea masinii, acum printr-un buton start/stop, ramane pozitionata intre scaunele fata, langa schimbatorul de viteza.
Matricea trasaturilor high-tech din oferta contin un head-up display inspirat din aviatie (Pilot HUD); iluminare adaptiva (Bi-Xenon Smart Beam); tempomat adaptiv; sasiu adaptiv Saab DriveSense cu control al amortizarii in timp real; deschidere portiere si pornire masina fara cheie; aer conditionat controlabil pe trei zone; asistenta dinamica la parcare si Saab XWD cu unitate eLSD, leaderul industriei in sisteme de tractiune pe toate rotile.
Optiunile Infotainment includ un sistem audio surround varf de gama de la Harman/Kardon si un sistem de navigatie cu ecran de 20cm, cu harddisk pentru harti si 10Gb de fisiere cu muzica. Consola centrala larga ofera spatii de depozitare si conectori USB si Aux pentru diferite dispozitive portabile pe langa o sursa de curent de 12V.
Pasagerii din spate pot controla independent sistemul audio sau pot urmari un DVD. Sistemul de divertisment din spate include controale pentru partea audio si ecrane LCD rabatabile instalate in spatele scaunelor din fata. Casti cu cablu si wireless sunt oferite pentru ascultare si vizionare. Sistemul mai include si doua guri de ventilare si un modul de control al temperaturii independent pentru pasagerii din spate, suplimentar fata de sistemul de aer conditionat dual din fata.
Sedanul 9-5 definit si echipat de Saab pentru a concura in segmentul premium, reprezinta cel mai avansat model din punct de vedere tehnologic produs de companie pana in prezent. Va fi produs in uzina de casa a Saab-ului, in Trollhättan, unde a fost conceput si dezvoltat.
Disponibil in versiunile Linear, Vector sau Aero, noul 9-5 anunta startul unei noi ere pentru Saab.
ImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

05 Sep 2009, 10:05

Gama BlueMotion de la Volkswagen a ajuns la maturitate si la niste valori cu adevarat impresionante ale consumului si emisiilor de noxe, iar germanii se mandresc cu asta in cadrul salonului de "casa" - Frankfurt 2009. Trei modele, cele mai economice din gama VW si - spun nemtii - din clasele lor, vor debuta in standul VW de la Frankfurt dedicat tehnologiilor specifice conceptului BlueMotion.
Cel mai economic Passat afiseaza un consum mediu de doar 4,4 litri/100 km (emisii de CO2 de 114 grame/km), iar constructorul spune ca, datorita rezervorului de 70 de litri, autonomia teoretica a masinii este de 1.590 km. Luand in calcul statisticile care arata cam cat calatoreste pe an, in medie, un german (11.000 km), cei de la VW sustin ca - teoretic - sunt suficiente 7 plinuri pe an pentru Passat BlueMotion. Asta inseamna, in conditiile pretului motorinei in Germania, doar 502 euro cheltuiti cu combustibilul, pe an. Constructorul german afirma ca nu exista alta masina, din aceeasi clasa, care sa fie atat de eficienta din punct de vedere a consumului.
Passat BlueMotion este echipat cu un propulsor TDI, de 1,9 litri si 105 CP, care poate asigura o acceleratie 0 - 100 km/h in 12,5 secunde, viteza maxima fiind de 193 km/h.
Cel mai economic Golf creat vreodata, spune constructorul, afiseaza un consum mediu de 3,8 l/100 km (99 grame CO2/km), cu ajutorul aceluasi motor 1,9 TDI de 105 CP si 250 Nm ca si Passat BlueMotion. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 11,3 secunde, iar viteza maxima este de 190 km/h. Avand in vedere capacitatea de 55 de litri a rezervorului, autonomia teoretica a masinii este de 1.447 km. Conform acelorasi statistici folosite la calcului costurilor medii cu combustibilul in cazul lui Passat BlueMotion, noul Golf BlueMotion va scoate din buzunarul proprietarului 439 euro anual, sau 37 euro/luna pentru motorina. Golf BlueMotion va fi prezent in showroom-urile din Europa incepand cu aceasta toamna.
Cel mai economic model cu 5 locuri din lume (cum il numeste VW), Polo BlueMotion vine cu un consum mediu de doar 3,3 l/100 km (87 grame CO2/km). Motorul este un TDI de 1,2 litri si 75 CP care permite o viteza maxima de 173 km/h. Comparativ cu un Polo TDI obisnuit, tot de 75 CP, germanii au reusit sa reduca consumul mediu al versiunii BlueMotion cu 0,9 l/100 km (emisiile de CO2 cu 20 de procente). Autonomia teoretica a masinii este de 1.363 km, rezervorul avand o capacitate de 45 de litri. In cazul acelorasi statistici explicate in cazul lui Passat BlueMotion, noul Polo BlueMotion are nevoie de 8 plinuri pe an, adica 377 euro cheltuiti cu motorina.
Tehnologiile aplicate tuturor modelelor BlueMotion sunt aceleasi. Este vorba de modificari la nivelul electronicii motoarelor (turatie de relanti mai mica) si la nivelul raporturilor din cutia de viteze. In plus este utilizata tehnologia Stop/Start in combinatie cu sistemul de recuperare a energiei dezvoltate la franare. La nivel estetic, masinile difera putin fata de cele "normale" datorita faptului ca s-a optimizat aerodinamica. Garda la sol a fost redusa (la Polo si Golf) tot pentru o mai buna aerodinamica, iar pneurile sunt speciale, cu rezistenta redusa la inaintare.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

05 Sep 2009, 10:09

Suedezii au operat un facelift important cabrio-coupe-ului C70, preluand liniile de la S60 Concept.
Avand in vedere ca mizeaza pe un alt limbaj de design fata de ceea ce a fost pana de curand, cei de la Volvo au preferat un facelift de amploare pentru decapotabila C70. Partea frontala a fost complet redesenata, in asa fel incat aspectul este mult diferit acum, la fel ca si personalitatea masinii. De la o grila fata destul de sobra, nu mult diferita de a modelelor S60 si S40, C70 a ajuns sa afiseze o parte frontala mai pasionala, utilizand liniile si in special farurile de la S60 Concept.
Per ansamblu, designul partii frontale este mult mai elaborat si lasa rapid in urma impresia de rigiditate stilistica a modelului de pana acum. Cu spatele nu s-a procedat in aceeasi maniera extrema. Spoilerul a fost doar putin modificat, la fel si stopurile, fara a fi afisata aceeasi "frenezie" a schimbarilor ca in partea din fata.
La interior, dorinta de schimbare a designerilor a disparut complet, asa ca habitaclul lui C70 facelift nu prea poate fi deosebit de cel al modelului de pana acum.
Mecanismul plafonului metalic a ramas nemodificat, masina transformandu-se din coupe in cabrio (si invers) in 30 de secunde. Procesul nu poate fi efectuat decat atunci cand masina este oprita si cand exista cel putin 2 metri de spatiu liber deasupra acesteia.
Gama de propulsoare este compusa dintr-un motor pe benzina, de 2,4 litri, oferit cu doua niveluri de putere (170 CP si 140 CP) si versiunea T5 (motor turbo de 2,5 litri) care furnizeaza 230 CP, aceasta fiind cea mai puternica motorizare disponibila pentru C70. Suedezii ofera si doua motoare diesel, unul de 2 litri si 136 CP si D5-ul cu 180 CP si 400 Nm.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Sep 2009, 15:43

Rolls-Royce a prezentat cel mai ieftin model de pana acum, Ghost fiind bazat pe noua Serie 7.
Constructorul britanic Rolls-Royce a prezentat cel mai nou model al sau, care este si cel mai ieftin din gama. La acest moment, cei ce au ajuns la "nivelul Rolls-Royce" pot alege 4 modele diferite, 3 dintre acestea fiind bazate pe modelul Phantom. "Baby Rolls" asa cum a fost numit (neoficial) modelul Ghost este aproape identic cu conceptul 200EX si cu toate ca este un model diferit de Phantom, adopta acelasi stil si aceeasi imagine.
Cu un "Ghost" si un "Phantom" in gama Rolls se asteapta la dublarea vanzarilor, evident datorita noului Ghost. Aceasta ruleaza pe o platforma modificata a noii Serii 7 de la BMW si vine la un pret situat intre 200.000 si 300.000 euro, aproape la jumatate fata de Phantom. Masina este mai dinamica, aproape la fel de luxoasa si va deveni probabil, spre deosebire de Phantom, masina soferului. Adica va fi mult mai probabil sa fie condusa de proprietar decat de soferul acestuia, cum este in general cazul modelului mai mare, Phantom.
Caroseria a fost conceputa cu aceeasi deschidere in oglinda a portierelor, iar interiorul pastreaza acea eleganta britanica specifica, marca inregistrata deja a celor de la Rolls-Royce. Desi poate ca nu pare la prima vedere, datorita bordului nu prea aglomerat, Ghost este echipat cu o multime de sisteme de siguranta activa si de entertainment pentru toti pasagerii.
Motorul masinii este un V12 biturbo de 6,6 litri care produce 563 CP si 780 Nm/1.500 rpm. Desi Ghost cantareste, la gol, aproape 2,5 tone, propulsorul si cutia automata ZF cu 8 trepte propulseaza masina in doar 4,9 secunde pana la 100 km/h, viteza maxima fiind limitata la 250 km/h. Practic, Ghost este aproape la fel de rapid ca un BMW 760i la acceleratie. Ghost este creditat cu un consum urban de 20,5 litri/100 km, cel mediu fiind de 13,6 litri/100 km.
La fel ca si Phantom, noul Ghost este lucrat manual. La asamblarea unui exemplar participa 30 de oameni, acesta fiind construit in 20 de zile.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

08 Sep 2009, 15:47

Renault a prezentat noul Megane Sedan, cu toate ca masina va avea un alt nume de acum inainte.
Francezii au impresionat cu designul noului Renault Megane hatchback, dar multi clienti asteptau modelul sedan, aceasta versiune de caroserie fiind una foarte vanduta in Europa de Est. Special pentru unele piete din aceasta zona a Europei (deocamdata Turcia, Romania si Rusia), Renault va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt noul Megane Sedan. De fapt noul Renault Fluence, pentru ca aceasta este denumirea masinii de acum inainte. Francezii au ales o noua denumire tocmai pentru a individualiza aceasta versiune de restul gamei Megane.
Noul Renault Fluence, care va fi asamblat la uzina renault din Turcia, preia elementele de design caracteristice noului Megane hatchback, dar face o figura frumoasa prin reinterpretarea lor. Partea frontala afiseaza faruri asemanatoare ca idee, dar cu o alta forma, nervurile capotei sunt altfel trasate, iar grila inferioara are alta forma si este putin mai mica. Spatele este bineinteles complet nou, cu faruri mai conventionale ca forma, acestea fiind impartite egal pe aripi si capota.
Francezii au desenat Fluence in asa fel incat acesta sa aiba propria personalitate, schimbarile la partea anterioara fiind importante daca ne gandim ca actualul Megane Sedan preia integral fata hatchback-ului. Cum sugereaza si numele, Fluence se vrea un model de sine statator, iar francezii spun ca este la limita superioara a clasei compacte. Dealtfel, lungimea de 4,62 metri (4,5 metri pentru actualul megane Sedan) promite un spatiu interior mai mult decat suficient tinand cont de media clasei. Portbagajul ofera un volum de 530 de litri, cu 10 litri mai mult decat actualul Megane Sedan.
Plansa de bord este identica cu cea de la Megane hatchback, cu o singura exceptie la nivelul tabloului de bord. La Renault Fluence vitezometrul este unul cu afisaj analogic si nu digital cum intalnim la hatchback.
La startul vanzarilor, Renault Fluence va fi oferit cu doua motoare pe benzina si doua turbodiesel. Varianta de baza este cea echipata cu propulsorul pe benzina, de 1,6 litri si 110 CP, acesta putand fi cuplat fie la o cutie de viteze manuala (standard), fie la un automata. Al doilea motor pe benzina este cel de 2 litri si 140 CP, oferit cu cutie de viteze manuala sau cu o cutie cu variatie continua.
Capitolul diesel este acoperit de motorul de 1,5 litri dCi, care este oferit in doua versiuni principale: 85 CP (90 CP in versiune Euro 5 incepand cu luna mai 2010) si 105 CP (110 CP in versiune Euro 5 incepand cu luna mai 2010). Pentru motorul in versiune de 110 CP va fi disponibila si o cutie de viteze cu dublu ambreiaj la sfarsitul anului viitor.
Renault spune ca in Romania s-au vandut peste 35.000 de exemplare Megane Sedan II incepand cu anul 2003, numai anul 2007 aducand vanzari de aproximativ 10.000 de unitati.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
Bynx
Meme
Mesaje: 1420
Membru din: 13 Mai 2009, 13:13
Localitate: Paris

Re: aparitii pe piata auto

08 Sep 2009, 16:16

Cred ca ar fi trebuit sa postez eu despre Renault mai ales ca lucrez la ei :D, dar promit ca am sa pun poze cu masina cand o sa vina si la noi.
Seat Leon 1M 1.9 TDI

“Oh, people can come up with statistics to prove anything, Kent. 14% of people know that.” Homer Simpson
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Sep 2009, 17:58

Mazda a prezentat o noua galerie foto cu cel mai puternic hothatch al sau - Mazda3 MPS.
Constructorul nipon a creat o noua generatie Mazda3 bazata pe o platforma sportiva, pe care vrea sa o puna in valoare in fata clientilor. Si cum ar putea face mai bine acest lucru decat prin intermediul unui hothatch. Acest gen de sportive sunt foarte apreciate in Europa si Asia. In Europa insa exista o problema - hothatch-urile de traditie, care au prioritate pe lista dorintelor europenilor. Cei de la Mazda stiu asta, la fel cum stiu si ca Mazda3 MPS nu se poate compara cu Golf GTI, de exemplu, la capitolul notoritate.
Solutia niponilor a fost compensarea prin putere. Asa ca noua Mazda3 MPS vine cu un propulsor turbo, de 2,3 litri, care produce 260 CP/5.500 rpm si 380 Nm/3.000 rpm. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 6,1 secunde, iar viteza maxima este de 250 km/h.
Cu toate acestea, puterea semnificativ mai mare decat a Golf-ului GTI nu insemna mare lucru daca nu este pusa bine pe sol. Iar 260 CP sunt prea multi pentru puntea fata. Niponii spun ca au rezolvat acest aspect prin intermediul unor planetare adaptate si a unui diferential cu alunecare limitata. Rezultatul se va vedea insa in momentul in care masina va fi condusa.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: aparitii pe piata auto

09 Sep 2009, 18:03

Teoretic, noul Focus RS este echipat cu un motor deja impins de inginerii Ford catre performante maxima, daca tinem cont de cilindree. Motorul de 2,5 litri, turbo, dezvolta pe hothatch-ul ST 225 CP. Pentru cel mai rapid Focus, modelul RS, acelasi motor, modificat, ajunge sa produca 300 CP. Peste 100 CP/litru, dar asta nu inseamna ca e maximul a ceea ce se poate.
Cum un tuner va avea intotdeauna pretentia ca poate intrece inginerii constructorului in materie de performante, cei de la GGR au pus la punct un kit de tuning care poate duce puterea maxima la valoarea de 340 CP, cuplul maxim ajungand la 538 Nm. GGR nu s-a complicat cu un kit exterior. Pur si simplu ofera doar un upgrade la nivelul sistemului de gestiune electronica si al controlului electronic care raspunde de functionarea motorului. Kitul de tuning este oferit pentru doar 430 de lire sterline (TVA inclus) la pachet venind si o garantie de 12 luni sau 50.000 km.
Cei de la GGR nu au oferit cifrele modelului RS echipat cu kitul lor de tuning, dar ne putem face o idee asupra performantelor dinamice vazand de ce este in stare un RS normal, cu 300 CP. Acceleratia acestui model este posibila in 5,9 secunde, cu 0,8 secunde mai bine decat in cazul modelului ST. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
Focus RS are tractiune doar pe puntea fata, dar cei de la Ford spun ca au pregatit o suspensie speciala pentru aceasta punte. Exista si un diferential cu alunecare limitata, asa ca puterea ar trebui sa fie gestionata fara sa afecteze acuratetea directiei in virajele luate in forta.
ImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori