Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Matrixu
Subiect Autor
Mesaje: 696
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

27 Oct 2008, 12:52

mi-am facut o groaza de nervi ieri cu astia de la eurosport. Transmisia cursei 2 a inceput cand deja erau in turul 5. Publicitate, turul 8 ...publicitate turul 12. Pana mea. Am vazut 5 ture cap coada din 14. Sa ma *** in reclamele lor.
Oricum. Putem sa ne laudam ca suntem mai tari ca BMW? Diesel power.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow
http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

27 Oct 2008, 12:57

Oricum s-a chinuit Coronel cu Farfus in ultimele doua ture..................
 
Avatar utilizator
Matrixu
Subiect Autor
Mesaje: 696
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

27 Oct 2008, 13:15

Alegere proasta de gume. Din ce poze am vazut, gumele de la Seat aveau striatii mult mai pronuntate. De aia au mers bine la inceput cand era pista mai uda.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow

http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Start in WTCC

16 Noi 2008, 21:51

Yvan Muller campion mondial WTTC cu Seat Leon TDI! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: Start in WTCC

18 Noi 2008, 08:27

Yvan Muller câştigă Campionatul Mondial de Turisme, pilotând un autovehicul SEAT

• Yvan Muller obţine primul său titlu mondial, la volanul unui SEAT León TDI WTCC
• SEAT încheie sezonul cu două titluri mondiale, 12 victorii şi 19 locuri pe podium.
• Gabriele Tarquini, vicecampion la Campionatul Mondial cu un autovehicul SEAT León TDI WTCC

La volanul unui SEAT León TDI WTCC, Yvan Muller a fost desemnat câştigător al Campionatului Mondial de Turisme la Macau. Pilotul francez a obţinut de-a lungul acestui sezon trei victorii şi a fost prezent de cinci ori pe podium. Totodată, el este primul pilot francez care obţine un titlu mondial al FIA (Federaţia Internaţională de Automobilism) după 1993.

SEAT a încheiat acest sezon în cel mai bun mod posibil, obţinând prin Yvan Muller cel de-al doilea titlu mondial din 2008, după cel cucerit la Constructori, în timp ce coechipierul său, italianul Gabriele Tarquini, s-a clasat la finalul sezonului pe locul al doilea în clasamentul general al piloţilor. Pe circuitul de la Macau a avut loc ultima confruntare din acest an. În prima cursă, Muller a încheiat al treilea, iar Jordi Gené şi Gabriele Tarquini pe locurile 6, respectiv 7. Cea de-a doua cursă a fost presărată cu numeroase incidente, Jordi Gené fiind nevoit să abandoneze, ulterior fiind nevoit să se retragă şi Gabriele Tarquini. Yvan Muller a încheiat cursa pe poziţia a doua, în timp ce suedezul Rickard Rydell s-a clasat pe locul al patrulea, după ce a reuşit o spectaculoasă cursă de recuperare pornind din coada grilei de start.

Declaraţiile piloţiilor

Yvan Muller: "După un an, am reuşit în sfârşit să obţin titlul.. Înfrângerile sunt ţinute minte mult timp, în timp ce victoriile sunt uitate repede. Pentru a câştiga campionatul trebuie să fii un pilot cu o evoluţie constantă, însă trebuie totodată să ai o echipă care să îţi ofere şansa de a lupta pentru victorie. Doresc să mulţumesc tuturor coechipierilor mei şi întregii echipe SEAT pentru excelenta colaborare pe care am avut-o de-a lungul întregului sezon. Printr-o excelentă muncă de echipă am reuşit să câştigăm ".

Gabriele Tarquini: "Şansele mele de a cuceri titlul erau reduse pentru că înainte de cursă mă situam mult sub performanţele obţinute de Yvan Muller în clasamentul general. Totuşi, am luptat până la sfârşit împotriva unui rival puternic şi a unui coechipier excelent, care a reuşit să aibă o performanţă deosebită acest sezon".

Frank Bekemeier, vicepreşedintele SEAT S.A. responsabil pentru Cercetare şi Dezvoltare: "Sunt foarte mândru de rezultatele obtinuţe de echipa SEAT Sport. Prin victoria sa a reuşit în primul rând să obţină performanţe sportive deosebite. Totodată, triumful motorului TDI, care este cel mai ecologic motor, reprezintă o dovadă a inovaţiilor permanente realizate de marca noastră, care ne-au permis să scriem o pagină de istorie, obţinând astfel primul titlu mondial cu un autovehicul Diesel."

Jaime Puig, Director SEAT Sport: "Vreau să mulţumesc întregii echipe pentru rezultatele excelente obtinuţe de-a lungul acestui an. Perseverenţa şi implicarea ne-au permis să ne atingem toate obiectivele. Doresc totodată să mulţumesc Comitetului Executiv SEAT pentru sprijinul acordat permanent, deoarece această victorie aparţine întregii familii SEAT. Aş vrea în acelaşi timp să subliniez sprijinul pe care l-am primit întotdeauna de la grupul Volkswagen ".

Sursa: Seat
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 19:22

Start in WTCC , inaceasta seara la Curitiba in Brazilia iata lista de pole pozition:
1 Y. Muller
2 J. Gene
3. G. Tarquini
4 T, Monteiro
5 R Rydell
6 ..................restul nu mai conteaza toti cei cinci piloti de pe primele locuri sunt piloti Seat :lol: :lol: :wink:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 20:31

Last update , in prima cursa , primele 4 locuri ocupate de Seat , la ora 22,00 pe Eurosport cursa a doua in direct , dar vom avea surprize , de 2 si 3 pleaca doua BMW -uri si sunt avantajate de startul de pe loc , dar sa speram la rezultate bune

 
Avatar utilizator
Matrixu
Subiect Autor
Mesaje: 696
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 20:35

Cred ca ar fi bine sa inchidem topicul asta si sa facem unul nou cu mutarea postului Profesorului.
LE: Cursa doi e la 21.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow

http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 20:43

Dap am gresit eu cu fusul orar , scuze a inceput transmisia live :lol: tks for corection
 
Avatar utilizator
Matrixu
Subiect Autor
Mesaje: 696
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:08

Oricum a fost amanata pentru si 21:15. Ploua cu spume.
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow

http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:10

Din cauza penalizarilor , sunt acum pe grila de start 4 BMW si pe urmatoarele locuri 4 Seaturi
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:15

BTW iata niste date despre masina:
SEAT León 2.0 TDI
SEAT León 2.0 TDI
Technical specifications
BODY:
SEAT León 2.0 TDI FR, 5 doors.
ENGINE:
Turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Compression ratio: 16:1. Displacement: 2000 cc. Bore x stroke: 81 x 95,5 mm. Maximum output: 262 bhp @ 3800 rpm. Maximum torque: 450 nm @ 2500 rpm. Particle filter: DOW. Lubrication: wet sump.
TRANSMISSION:
Front-wheel-drive. Gearbox: Hewland 6-speed, sequential shift. Clutch: twin-plate. Differential: mechanical limited slip differential.
CHASSIS:
Front suspension: McPherson strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar. Rear suspension: multilink axle, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar. Steering: power assisted rack and pinion.
BRAKES:
Not-assisted dual circuit system. Front brakes: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs. Rear brakes: 2-piston calipers, 280 mm steel discs.
DIMENSIONS:
Length: 4330 mm, width: 1849 mm, wheelbase 2600 mm, minimum weight: 1170 kg including the driver.
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:47

Last mi nute edit , iarasi 4 Seat -uri in primele 4 locuri , umilinta totala ..................BMW , singurul merituos al acestei a doua curse este Jorg Mueler pilot BMW carte plecat de 20 a terminat pe 5 :wink:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:49

Ordinea :
1 G Tarquini
2 R Rydell
3 J Gene
4 Y Muller
5 J Mueler BMW
6 ......
What ever , no mater :lol:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Start in WTCC

08 Mar 2009, 21:56

O cursa f. frumoasa , presarata cu multe depasiri , momente palpitante , pacat ca nu am vazut-o si pe prima , oricum schimbarile in ceeace priveste balastul , vor influenta cursele urmatoare, sa nu inbatam cu apa .............. :lol: :wink: , BMW -ul nu este nici pe departe o masina proasta sau slaba cum vreti sa-i spuneti , vor urma momente tensionate..............

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator