Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
AndreiFR
Subiect Autor
Mesaje: 88
Membru din: 25 Feb 2008, 23:52
Localitate: Bucuresti

De unde alimentati cu motorina??

26 Feb 2008, 16:26

De la ce statii de alimenatare cu carburanti bagati motorina pentru motoarele PD si in special pentru piezo-PD.
Ce recomandati si ce nu.Euro 4 sau euro5?Multumiri si nemultumiri in legatura cu carburantii de la diferite statii de alimentare.
Seat Leon II FR 2.0 TDi 170cp
Imagine
 
Avatar utilizator
Duncan
Resident DJ
Mesaje: 448
Membru din: 08 Feb 2008, 12:13
Localitate: Bucuresti

26 Feb 2008, 17:50

Eu bag de la Rompetrol, Efix Euro 4. Andrei, tu, care ai FR TDI, cred ca stii de ce (filtrul DPF se pare ca se impaca cel mai bine cu aceasta motorina). Pana acum (2200 km facuti) sunt multumit.
Seat Leon FR TDI | Cylinders: 4 | Power: 46 HP | Maximum Speed: 133 km/h

Night Ride Squad :: powered by ClubSeat.eu

..:: Duncan Jay :: house mixes all the way ::..
 
AndreiFR
Subiect Autor
Mesaje: 88
Membru din: 25 Feb 2008, 23:52
Localitate: Bucuresti

26 Feb 2008, 19:18

Eu bag de la OMV....nu stiu c sa zic..nu prea am fost multumit de cea de la Rompetrol. Am 13000km si mie mi s pare ca se incarca mai repede DPF-ul cand bag de la Rompetrol.
Seat Leon II FR 2.0 TDi 170cp

Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

26 Feb 2008, 20:56

Eu am alimentat numai de la OMV Euro5 sau Alpin iarna.
Pana acum nici o problema cu DPF, niciodata nu mi s-a aprins martorul la bord :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

27 Feb 2008, 09:39

OMV Sprint Diesel de la Petrom. Am trecut putin peste 3000 km si nicio problema cu filtrul.
 
Avatar utilizator
Max
Mesaje: 83
Membru din: 15 Feb 2008, 13:13
Localitate: Bucuresti
Contact:

Motorina

27 Feb 2008, 10:52

Diferenta intre motorina Euro 4 si cea Euro 5 este aceea ca cea Euro 5 este mai uscata si in consecinta nu produce ungerea motorului asa bine cum o face Euro 4.
Singurul avantaj al Motorinei Euro 5 este ca motorul polueaza mai putin.
Recomandarea mea este sa folositi Euro 4.
O alta recomandare ar fi sa alimentati de la o singura statie (de ex . numai de la Rompetrol, Omv etc.) , de obicei de unde veti observa ca se imbunatateste comportamentul motorului. Nu schimbati statiile de alimentare deoarece nu toate ofera aceeasi calitate a carburantilor.

In concluzie: alimentarea cu un carburant bun prelungeste durata de viata a motorului.
 
Avatar utilizator
MANIAC222
Mesaje: 88
Membru din: 07 Dec 2007, 04:28
Localitate: Sv / Buc
Contact:

27 Feb 2008, 12:37

In schimb eu am observat o treaba...pana acum am pus Euro 5 de la Rompetrol, doar pentru simplu fapt ca, cu euro 5 trage mult mai bine decat euro 4 :D Si sunt curios daca a mai observat cineva aceasta diferenta.
- Dimsport Romania, Sv Si Buc 50-50
- Chiptuning/ Flashtuning -
www.dimsport.ro | www.obdtuning.ro
Tel: 0752923786
ID Yahoo Messenger : dimsportsv@yahoo.com
______________________________________

Leutii mei: 206 & Leon Cupra 4

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

27 Feb 2008, 16:30

@MANIAC222 : Te referi la benzina sau motorina?
@Max: Ce statie recomanzi tu?
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
DjAlcohol
Mesaje: 405
Membru din: 23 Dec 2007, 08:37
Localitate: Bucuresti

27 Feb 2008, 18:44

Eu am bagat numai de la MOL Evo Diesel euro 5...si mi se pare ce-a mai calitativa, am incercat si Efix care mi s-a parut foarte slaba fata de Evo diesel, iar ce-a de la OMV sprint diesel este ok.
Seat Leon FR TDI
 
Avatar utilizator
liviu12s
Mesaje: 774
Membru din: 29 Noi 2007, 16:57
Localitate: Sfantu Gheorghe

07 Apr 2008, 14:23

Leonul cu motor diesel este echipat cu filtru de particule, de exemplu 1M cel de 110 kW/150 CP , Euro 3 si CO2-Emissionen kombiniert: ca. 143 g/km??
:scratch: :D
 
Avatar utilizator
liviu12s
Mesaje: 774
Membru din: 29 Noi 2007, 16:57
Localitate: Sfantu Gheorghe

10 Apr 2008, 08:51

Chiar nimeni nu stie? :(
 
Avatar utilizator
kristina
Mesaje: 370
Membru din: 21 Dec 2007, 14:44
Localitate: Bucuresti

10 Apr 2008, 17:00

da, asta e o intrebare buna, am cautat si eu emisia de CO2 g/km in scopul calcularii taxei aceleia lipsita de bun simt... insa nu am gasit, in detaliile tehnice nu scrie decat ce EU este, emisia nu...
Kristina - Tigra
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

10 Apr 2008, 20:01

liviu, nu are filtru de particule daca tu zici ca e euro 3. Asta a si fost ideea initiala a filtrului: a echipat motoarele euro 3 pt a le face euro 4. Si e mai bine ca nu il are: dif la co2 nu e mare, in schimb masinile cu DPF (sau FAP cum i se mai spune, in cazul echiparii pe masinile frantuzesti) vor avea probleme sigure din cauza motorinei proaste de la noi. Depinde doar de exploatare daca problemele vor aparea la 50 mii de km sau la 100 mii de km.
 
gsmatei
Mesaje: 4
Membru din: 27 Aug 2008, 21:05
Localitate: Bucuresti

27 Aug 2008, 21:26

kristina scrie:
da, asta e o intrebare buna, am cautat si eu emisia de CO2 g/km in scopul calcularii taxei aceleia lipsita de bun simt... insa nu am gasit, in detaliile tehnice nu scrie decat ce EU este, emisia nu...


cauti pe mobile.de masini cu motor ca al tau si vei vedea ca in general nemtii specifica emisia de CO2.

bafta
Seat Leon Stylance 1.9 TDI 105 CP
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

27 Aug 2008, 22:50

dar nu mereu sunt emisiile corecte. Acelasi model poate avea scris emisii diferite si doar unul din anunturi e corect. Cel mai bine te uiti la site-ul dealerului la modelul respectiv, la detalii tehnice.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori