Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

vik
Subiect Autor

Huruit la viraj stanga

11 Aug 2009, 18:13

Salut.

Incep subiectul cu o vorba pe care mi-a tot repetat-o un tinichigiu care a schimbat azi catalizatorul la seatul meu: "Ai masina - ai probleme" :)

Cum am mentionat, azi am fost la "tobosar" imi huruia sub masina si credeam ca-i sparta, dar am aflat ca era distrus ceva in catalizator si umblau bucati prin teava deja. Ma rog, problema cu toba s-a rezolvat, dar la prima curba spre stanga am auzit un sunet in plus (pe care probabil nu-l auzeam inainte din cauza tobei - nu sunt sigur daca e coincidenta)

Sunetul se aude cand virez la stanga doar, volanul intors tare, nu neaparat de tot, doar cand accelerez si eliberez ambreajul.
Daca calc ambreajul sunetul dispare odata cu turatia motorului.

Repet, sunetul/huruitul se aude doar cand fac virajul in dreapta.

Nu sunt bun la mecanica, dar mi-am format o idee despre ceea ce se intampla. Ma gandesc ca poate avea legatura cu compresoru ala care are grija de schimbarea directiei. Am facut legatura aceasta pentru ca ma gandesc ca functionarea acelui compresor o fi legata cumva de turatia motorului (ziceam mai inainte ca huruitu disare cand calc ambreajul, chiar daca inca merg in cerc spre stanga)

A mai patit cineva asa ceva cu masina lui?
Stiti despre ce este vorba? (daca da - ce costuri a implicat?)

Multumesc anticipat.
Leon - Seat Leon

marian_iam
V.I.P.

Re: Huruit la viraj stanga

11 Aug 2009, 19:12

simti si bataie in roata ? s-ar putea sa fie planetara!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro

vik
Subiect Autor

12 Aug 2009, 19:52

... si de ce dispare huruitul cand calc ambreajul?
Leon - Seat Leon

Bamse
Moderator

13 Aug 2009, 10:48