Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

07 Sep 2009, 09:57

in partea stanga fata, ai bidonul cu lichid de parbriz, bidonul cu lichid pentru servo-directie.
Cel mai usor se vede daca o ridici si te uiti cu atentie, eventual luminezi zona bine cu o lanterna puternica.
nu mai "gusta" :shock: :x , marea majoritate a lor contin substante toxice, chiar si in concentratie mica.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
V.A.B
Subiect Autor
Mesaje: 198
Membru din: 18 Iul 2009, 22:43
Localitate: Constanta
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

07 Sep 2009, 11:39

la modelul nostru bidonul pt lichid de parbriz este in partea dreapta si cel de servo aproape de baterie, care e in partea stanga.si nu se intampla nimic daca pui putin pe limba sa vezi ce gust are, nu a zis nimeni sa inghiti.
Nothing is coincidence ! ;)
You can't feel the SDI power because it doesn't exists. :-D
Seat Cordoba-Vario SDI 2002 -CT 89 VIC-
viewtopic.php?f=68&t=3836
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

07 Sep 2009, 17:00

Sunt anumite substante care se absorb in organism chiar si prin piele, metilenul din lichidul de frana, ori din antigel... :shock: iar actiunea acestora asupra organismului uman este ireversibila. :(
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

07 Sep 2009, 21:17

Imagine


deci din zona aia picura de undeva si nu pot sa imi dau seama de unde ... farul de ceata mereu mi`e ud :oops:
doar k acum nu era :))
 
Avatar utilizator
V.A.B
Subiect Autor
Mesaje: 198
Membru din: 18 Iul 2009, 22:43
Localitate: Constanta
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

07 Sep 2009, 22:24

ok.eu inca n`am murit si odata am luat o gura sanatoasa de antigel pt ca mi`era foarte sete si sticla era de apa minerala :lol: dar pana sa inghit i`am simtit gustul si am dat tot afara! scuze pt off`topic :D
Nothing is coincidence ! ;)
You can't feel the SDI power because it doesn't exists. :-D
Seat Cordoba-Vario SDI 2002 -CT 89 VIC-
viewtopic.php?f=68&t=3836
 
stelianus
Mesaje: 1
Membru din: 01 Iun 2009, 12:04

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

08 Sep 2009, 09:59

deyuuu scrie:
O intrebare am si eu legata de inchiderea centralizata ... pt cei cu experienta evident ... Am un Seat Cordoba 2001 1.4 16 V si ... cand dau sa inchid de pe cheie mi se inchid usile si portbagajul nu ... oare de ce?

S-ar putea sa-ti fie intrerupte firele de la inchiderea centr.Ele sunt trase prin mansonul de cauciuc din partea stinga a capotei de la portbagaj.Si eu am patit-o :)
 
Avatar utilizator
deyuuu
ARDELEANU
Mesaje: 2701
Membru din: 19 Iul 2009, 00:13
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

08 Sep 2009, 13:02

mersi pe aia am rezolvat`o ... era cazuta o chestie care facea legatura intre motoras si zar :D

 
Avatar utilizator
alkatraz83
Mesaje: 349
Membru din: 01 Feb 2009, 22:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

12 Sep 2009, 21:49

inrebare..la cati km se segmenteaza un motor 1.9 sdi ca cel din semnatura?
200.000 km?
Ex: Seat Ibiza 1.9 SDI

Seat Cordoba, 2006, 1.4 TDI
 
Avatar utilizator
V.A.B
Subiect Autor
Mesaje: 198
Membru din: 18 Iul 2009, 22:43
Localitate: Constanta
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

13 Sep 2009, 01:23

si pe mine ma intereseaza raspunsul la intrebarea asta! :) tata zice ca ar cam trebui segmentat ca are 203 000km si mananca 1L ulei la 5 000km :roll: .o colega de pe forum a vazut cand baietii de la reprezentanta au desfacut un SDI la 390 000km si era curat-curat! :)
Nothing is coincidence ! ;)
You can't feel the SDI power because it doesn't exists. :-D
Seat Cordoba-Vario SDI 2002 -CT 89 VIC-
viewtopic.php?f=68&t=3836
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

13 Sep 2009, 01:29

Eu din cate stiu, un motor nu se desface decat atunci cand se indeplinesc anumite conditii trecute in manualul de service...
Se masoara mai multi parametri, cei mai importanti, compresie, presiune de ulei, presiune gaze carter, si nu mai tin minte care, dar mai sunt. In functie de rezultate se compara cu ce scrie in manual si se ia decizia unei reparatii capitale, ori doar partiale.
Cel mai bine stiu cei de la service, in functie de rezultatul reviziei. :drunken:
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
abducted
Mesaje: 13
Membru din: 03 Iul 2009, 14:47
Localitate: Cluj-Napoca

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

20 Noi 2009, 19:14

care e faza cu ET-ul de la jante? adica conteaza daca acum am jante cu ET-ul 43 si le schimb cu altele cu ET 38 de ex? cu ce influenteaza, sau la ce conteaza chestia asta?
Cordoba 1.9 TDI, 100 CP
 
Avatar utilizator
alkatraz83
Mesaje: 349
Membru din: 01 Feb 2009, 22:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: cateva intrebari pt cei cu experienta

20 Noi 2009, 22:33

ET= factorul de echilibru se masoara in mm (distanta dintre planul ce trece prin mijlocul jantei pe latimea ei si planul ce vine in contact cu fuzeta) un ET mai mare inseamna janta mai spre interior (nu cred ca vrea cineva) ET mai mic scoate janta mai inafara. calculul la ET e simplu vezi ce dimensiunea ai tu intre planul aripii si margimea jantei tale actuale, vezi ET-ul jantelor actuale dupa care completezi la ET-ul actual cati mm vrei din distanta masurata pana la aripa. daca pui exact aceesi valoare o sa-ti frece cauciucurile.
ET-ul e in functie de masina. In principiu e bine sa ai acelasi ET cu cel pus de producator, altfel roata va fi mai in exterior (la ET mai mic) sau mai in interior (la ET mai mare) si s-ar putea sa atinga de amortizor, aripa sau alte componente (mai ales daca anvelopa e mai lata decat cea standard a masinii)
Ex: Seat Ibiza 1.9 SDI

Seat Cordoba, 2006, 1.4 TDI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator