Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
BAD_MF
Subiect Autor
Mesaje: 75
Membru din: 29 Ian 2008, 16:18
Localitate: iasi
Contact:

Seat Leon - Tuning ( RO )

22 Feb 2008, 12:46

Radu Berevoianu
16 Iunie 2006


Fotografii:

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Sunt aproape sigur ca atunci cand au vazut primele poze oficiale cu noul Leon, proprietarii generatiei anterioare a compactei spaniole s-au gandit ca sloganul „auto emocion“ si-a pierdut din substanta. Multi au spus ca masina seamana „ingrijorator“ de mult cu Altea si Toledo, ca privite din fata nu s-ar sesiza nici o diferenta si mai ales ca nu a mostenit din atitudinea sportiva a predecesorului sau. Dupa ce in primul an noul Leon a fost achizitionat mai degraba de cei dornici sa fie la moda decat de catre cei cu aspiratii sportive, divizia Seat Sport face o surpriza de proportii.

Un kit aerodinamic care adauga personalitatii latine a lui Leon exact tusa sportiva de care avea nevoie. Spoilerele, pragurile si eleronul de luneta prezinta, pe langa designul reusit, cateva avantaje incontestabile. Faptul ca poarta marca MS Design, un tuner ce nu mai are nevoie de vreo prezentare, si sunt produse special pentru Seat le recomanda ca rezistente si perfect compatibile cu caroseria, indiferent de motorizare si echipare. Propulsorul este plin de viata, turbina fiind actorul principal daca vrei sa te situezi in plutonul fruntas.

Comportamentul este destul de diferit de cel al Golf-ului GTI, dar nu trebuie sa uitam ca avem cu 15 CP mai putin sub capota si ca Leon TFSI de 185 CP este doar o solutie interimara pana la lansarea variantei Formula Racing de 200 CP. Leon TFSI inseamna automat si o echipare pe masura performantelor, care la Seat se numeste Sport-Up si consta in scaune sport, suspensie mai rigida si jante de 17 inci.

In cazul de fata, mariajul dintre jantele de 18 inci (ca dotare optionala) si suspensia cu setare sportiva completeaza perfect ansamblul estetic exterior, dar rigidizeaza considerabil masina, in peisajul bucurestean putand da serioase batai de cap soferului. Datorita noii evacuari, montata transversal in aceasta configuratie, sunetul produs de motor este foarte placut, atingand tonalitati inalte in plaja de peste 4000 rpm. Efectul optic al kit-ului aerodinamic este insa cel care face ca trecatorii sa intoarca involuntar capul. Daca doriti ca si Leon-ul dumneavoastra sa arate la fel, trebuie sa scoateti din buzunar 4550 RON pentru jantele de 18 inci si toba finala si inca 4166 pentru componentele kit-ului.

Buget model testat
Pret CIP 20.001 EURO
Pret DDP 24.526 EURO
Pret DDP kit ext. 4.166 RON
Pret DDP jante, evac. 4.550 RON

Echipare model testat (selectie):

faruri bi-xenon / sistem audio cu MP3 / alarma volumetrica / ESP / EBA / Driver Steering Recomandation / geamuri fumurii / roata de rezerva / scaune sport / pedalier si foot-rest metalice (354 RON) / volan imbracat in piele, cu comenzi audio incorporate

DIMENSIUNI SI MASE

Lungime 4315 (mm)
Latime 1768 (mm)
Inaltime 1458 (mm)
Ampatament 2578 (mm)
Masa proprie 1334 (kg)
Sarcina utila 570 (kg)
Volum portbagaj 341 (l)
Rezervor 55 (l)

MOTOR
Arhitectura 4 cilindri in linie
Tip combustibil benzina
Cilindree (cmc) 1984
Alezaj x cursa 82.5 x 92.8
Alimentare turbo-supraalimentare, injectie directa
Putere max. (CP/rpm) 185/6000
Putere specifica (CP/t) 139
Putere litrica (CP/l) 93
Cuplu maxim (Nm/rpm) 270/1800

TRANSMISIE

Automata cu 6 trepte
CONSUM
Urban (l/100 km) 11.2
Extraurban (l/100 km) 6.4
Mediu (l/100 km) 8.1
PERFORMANTE
Acceleratie 0-100 km/h (s) 7.8
Viteza maxima (km/h) 221

Verdicte
TEHNOLOGIE SI DINAMICA In asteptarea modelului Leon FR echipat cu motorul 2.0 TFSI de 200 CP, apreciem performantele dinamice ale celui de 185 CP. Caracterul agresiv al kit-ului exterior este completat de sunetul noii evacuari.
ACHIZITIE SI EXPLOATARE
Cei aproximativ 2.500 de euro pe care trebuie sa ii mai platiti pentru reperele exterioare propuse de Seat Sport se justifica in cazul soferilor pentru care imaginea conteaza. Indiferent daca aveti un Leon sau doriti sa achizitionati unul, kit-ul se comanda separat si se monteaza numai de catre service-ul importatorului.

SURSA: http://www.automotorclub.com/forum/viewtopic.php?t=2428
225/40R18 > 255/35R18 on PORSCHE chrome WHEELS
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

29 Sep 2008, 16:30

Deja kitul asta nu mai este de actualitate. Ar fi frumos ca odata cu faceliftul care se va face la anul (sau poate mai devreme) sa apara si alt kit de caroserie.
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

29 Sep 2008, 19:10

Printre alte scapari, in descriere se zice ca e transimsie automata, iar in poze se vede clar ca are cutie manuala..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

29 Sep 2008, 19:45

Eh, se mai intimpla si erori. :wink:
Oricum deja as vrea sa vad ceva nou, dupa cum spuuneam si mai sus.
 
a_ionut
Mesaje: 510
Membru din: 09 Mar 2008, 20:38
Localitate: Constanta
Contact:

29 Sep 2008, 22:13

Pe un forum neutru, nici vw nici seat parca am auzit ceva de genul... in ultimul timp seat skoda si audi fac masini mai fiabile ca vw.
Nu stiu daca e adevarat si nici nu intru in detalii dar ca aspect si sportivitate un leon bate un golf, un fr bate un gt si un gti?! Iar cupra tranteste de pamant r32-ul.
Imi pare rau ca nu gasim tractiune integrala decat pe fretrack.
Cred ca daca cupra avea asa ceva golful era undeva la nivelul renault.
Corect me if i"m wrong.
Seat Leon 1p
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

29 Sep 2008, 23:11

Da ionut. Oricum am repetat si eu asta deja:) Sunt de aceeasi parere: seat si skoda fac masini mai fiabile ca VW. In cls compacta Golf-ul a avut ceva probleme specifice (2.0 tdi-ul, volanta - rezolvate; probleme la climatronic nerezolvate) dar s-a tinut bine la fiabilitate. Insa Polo si noua generatie Passat nu sunt prea departe de unele modele frantuzesti in privinta fiabilitatii.
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

30 Sep 2008, 10:06

a_ionut scrie:
Pe un forum neutru, nici vw nici seat parca am auzit ceva de genul... in ultimul timp seat skoda si audi fac masini mai fiabile ca vw.
Nu stiu daca e adevarat si nici nu intru in detalii dar ca aspect si sportivitate un leon bate un golf, un fr bate un gt si un gti?! Iar cupra tranteste de pamant r32-ul.
Imi pare rau ca nu gasim tractiune integrala decat pe fretrack.
Cred ca daca cupra avea asa ceva golful era undeva la nivelul renault.
Corect me if i"m wrong.


Nu cred ca tractiunea integrala face diferenta.
Gandeste-te ca daca ar fi fost tractiune integrala la Cupra, cu siguranta ar fi sarit bine de 30000 Euro....iar atunci nu se mai putea face diferenta intre Cupra si R32...imi aduc aminte cand ma uitam pe preturi la Cupra modelul anterior si era in jur de 30000 fara TVA.....pe de alta parte la puterea pe care o dezvolta Cupra parerea mea este ca nu ai nevoie neaparat de tractiune integrala.

 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

30 Sep 2008, 19:46

Cu un autoblocant bun se rezolva totul! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori