Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
razmih
Subiect Autor
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: FR TDI Galben

21 Apr 2011, 09:09

Final de poveste.
Luni am luat masina.

S-au inlocuit: cablaj injectoare, 5 suruburi, 2 suruburi, injector cilindru 2.

Cablajul si suruburile inlocuite mi-au fost returnate, injectorul s-a trimis la fabrica.

Scor final 3.333,55 lei. 2.604 lei injectorul, 416,64 lei cablajul injectoare, 45,07 lei suruburile, 228,16 lei manopera, 39,68 lei functie apelabila (banuiesc ca este testerul).
 
Avatar utilizator
MHL
Mihai
Mesaje: 705
Membru din: 26 Oct 2009, 15:58
Localitate: Craiova
Contact:

Re: FR TDI Galben

21 Apr 2011, 12:32

Scump tati, scump! Bine macar ca ai rezolvat...
EX Seat Cordoba 1.4 16V 100CP
Red Emotion "Cupra look"
http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=68&t=8192
Imagine
 
Avatar utilizator
razmih
Subiect Autor
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: FR TDI Galben

14 Mai 2011, 13:22

Si devine si mai scump :(

Azi episodul doi. Masina s-a oprit in timp ce rulam pe centura Ploiestiului, identic. Aproape la o luna de la schimbarea primului injector.

Masina pusa pe rampa adusa la Bucuresti la Alto Syncro, lasata in parcare pentru ca nu lucreaza in aceasta sambata. 440 lei

Acum intervin doua chestiuni. Prima, daca a picat tot injectorul 2 am inteles de la Bacau ca trebuie sa intre pe garantia lucrarii facute de ei. A doua, eu nu vreau sa mai platesc niciun injector, atata timp cat de la Bacau am aflat ca pe Wolskwagen Passat s-a dat hartie din Germania ca in cazul in care mai pica un alt injector plata lucrarii va fi facuta de catre importator. Pentru ca ei stiu ca este o problema de configuratie a injectoarelor pe motoarele de 2.0l, daca am retinut bine cele cu codul BKP.

Mi se pare aberant ca, la o masina de 24.000 de euro, la doar 46 de mii de km si 3 ani varsta sa incep sa bag bani cu miile de euro in ea. O masina pe care, zic eu, o intretin ca la carte, reviziile facute la timp, la reprezentanta, pana si schimbarea vitezelor o fac dupa turometru.

Luni o sa vad ce imi spun cei de la Alto, sunt curios daca la nivel de Seat exista ceva similar ca la Volskwagen referitor la aceasta problema a injectoarelor pe motorul de 2.0l.

Sunt curios cum a rezolvat Duncan problema.
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: FR TDI Galben

15 Mai 2011, 17:00

ba da' ce ghinion ai si tu ..
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: FR TDI Galben

15 Mai 2011, 18:42

Fara sa te sperii dar pe un alt forum citeam despre un passat b6 ca i-au fost inlocuite 8injectoare. Cei drept era ''faimosul'' motor BKP.
Si eu am inlocuit unul.
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
razmih
Subiect Autor
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: FR TDI Galben

16 Mai 2011, 12:48

Am fost la Alto.

Verdict: injectorul cilindru 3, deci altul nu cel schimbat.

Punct bun: injectorul se schimba pe cheltuiala Seat.
Punct rau: se schimba doar injectorul picat nu si celelalte.


Pentru celelalte doua injectoare se face de catre ei o reclamatie in numele meu la Seat. Si urmeaza sa vad ce raspuns dau ei, daca se inlocuiesc si celelalte doua.

Tot Alto mi-a spus ca nu trebuia sa platesc nici schimbarea primului injector.
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: FR TDI Galben

16 Mai 2011, 13:27

Mi se pare o abordare foarte pro. Bravo lor, de retinut.
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red

 
Avatar utilizator
razmih
Subiect Autor
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: FR TDI Galben

16 Mai 2011, 14:39

Abordarea este pro pentru ca exista o circulara in sensul acesta.
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: FR TDI Galben

16 Mai 2011, 17:22

Circulara pe care inteleg ca cei de la Bacau au ignorat-o? Poti sa iti mai recuperzi cumva banii pe primul injector?
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: FR TDI Galben

17 Mai 2011, 07:16

salut. deci sa inteleg ca circulara este valabila si pentru masinile iesite din garantie?
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: FR TDI Galben

17 Mai 2011, 10:32

Importatorul PORSCHE ROMANIA a comunicat dealerilor printr-o circulara faptul ca se pot schimba cu titlu gratuit injectoarele defecte pentru codurile motor : BKP, BMR, BMN, BMA, BUZ, BVE, BWV.
Conditia e ca masina sa aiba vechime de fabricatie cuprinsa intre 2 si 7 ani, iar defectul sa fie constatat si remediat intr-un service din retea. Este deci vorba numai de injectoarele defecte si nu este o actiune de service prin care se schimba gratuit toate injectoarele de pe masina. Nu este necesar un istoric de fabricatie, deci chiar daca auto nu a facut toate reviziile in service autorizat, acesta beneficiaza de inlocuirea gratuita a injectorului defect. Nu sunt luate in considerare lucrarile retroactive (deja efectuate). Circulara are nr. 549 si este emisa de importator in data de 2 mai 2011.

deci cei care au sau vor avea probleme trebuie sa mearga la dealer autorizat pentru constatarea defectului
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
razmih
Subiect Autor
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: FR TDI Galben

17 Mai 2011, 14:50

Azi am fost sunat de cei de la Alto sa imi comunice ca Porsche Romania a dat raspuns ca nu se schimba injectoarele care nu sunt defecte.

Adica Seat si Porsche stiu foarte bine de problemele injectoarelor pe motoarele cu codurile mentionate de Dante, dovada ca au dat aceasta circulara prin care se decide schimbarea gratuita a injectoarelor defecte desi masina nu mai este in garantie.
Dar ei se joaca cu confortul nostru si chiar cu viata noastra refuzand sa inlocuiasca si celelalte injectoare.

I-am zis celui de la Alto (care de altfel inteleg ca nu au nicio vina) ca as vrea sa fac schimb de masina cu cel de la Porsche sa vad daca accepta sa se deplaseze cu o masina care a pierdut doua injectoare in interval de 20 de zile, daca are incredere sa iasa la un drum lung cu riscul de a ramane in mijlocul vreunui camp sau si mai rau sa ii moara motorul intr-o situatie cand ai mai mare nevoie de el.

Oricum, concluzia este ca m-am ales cu o masina de oras pana in momentul in care imi pica si celelalte doua injectoare. Si asta poate fi in curand sau niciodata.

Prin aceasta modalitate de tratare a clientilor Seat m-a pierdut in mod categoric de client. Nu voi mai cumpara o masina produsa de ei.

@Dante: cum poti sa stii ca ai probleme cu injectoarele? In ambele cazuri, la mine nu au dat niciun semn pur si simplu ti se opreste motorul.
 
Avatar utilizator
Dante
ClubSEAT Team
Mesaje: 1053
Membru din: 27 Aug 2008, 09:59
Localitate: Bucuresti - Dr Taberei
Contact:

Re: FR TDI Galben

17 Mai 2011, 14:59

pai s-ar putea sa apara la scanare in log ceva gen "erori aleatoare". nu stiu sigur daca martorul din bord care seamana cu un arc are legatura cu injectoarele.....

eu tocmai ce am vb cu o cunostinta de la porsche romania-piese de schimb si mi-a spus ca s-a interesat si cica se aplica doar la vw, fara seat, skoda audi. din asta mi-am dat seama ca nici macar ei in interior nu cunosc problema in detaliu. asta e acum macar stim ca cei de la alto le schimba gratis si sa speram sa nu ne pice intr-o veselie. i-am trimis ce ai scris tu dupa ce ai vb la alto. sa vad ce mai zice
2008 Seat Leon FR TDI Zenith Grey
Imagine
 
Avatar utilizator
b37buf
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: FR TDI Galben

18 Mai 2011, 13:49

Salutare. si eu detin tot FR TDi tot 2007 tot galben. la 120.000 km, acum 2 luni mi-a picat si mie injectorul nr 2. 130 autostrada in Spania, a murit motorul si adio si bye bye. Am suportat costurile platformei, transportului catre punctul de destinatie si inclusiv costurile de reparatie. Cu totul aproape 1000 euro. Am facut reclamatie la Seat. Nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns scris. am primit doar 2 telefoane de la customer care si s-au legat de faptul ca ultimele revizii nu au fost facute la Seat. Nu vor sa recunoasca faptul ca este o problema comuna la aceste motoare. Am depus deja alta plangere la Seat Spania. Culmea, in Romania, Italia si Marea Britanie se inlocuiesc gratuit aceste injectoare la constatarea defectului. Desii sunt un fan Seat, sunt foarte dezamagit abordarea pe care o au cu clientii. Intentionez sa deschid un thread pe Club Seat sa vedem cate injectoare au picat pe Leon FR, si eventual sa se semneze fiecare + sa-si lase datele de contact.
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: AlexInter și 2 vizitatori