Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Subiect Autor
Mesaje: 1045
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: 78-FUP

31 Oct 2012, 22:50

gamer555 scrie:
cu siguranta sunt mai bune decat TRW cu specificatii stock. totusi ai grija ca iti cam mananca din placute, si in plus se pot incalzi foarte tare daca le forjezi (am vazut filmuletele in care "se aprind"). dar nu cred ca ajungi tu pana acolo, micule schumacher...

si eu tot brembo maxx am pe fata / cu ate ceramic :D


Mersi pt sfat. oricum nu cred k o sa ajung sa le inrosesc dar de incins stiu ca reusesc sa le incing plus de asta sper sa nu se ovalizeze... asta e problem mea . imi place cum se comporta masina la franare :) :D
 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Subiect Autor
Mesaje: 1045
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 06:18

Dupa aproape un an de cand nu am mai scris aici la mine.. revin si eu cu bucuria de a spune ca am facut ieri un mic update la masinutra... si anume... mi-am montat tempomat pe masina :D :drive ei da altceva, nu ma stau cu piciorul blocat pe acceleratie la drum lung :) .
oricum intre timp masinutza a suferit si alte mici modificari in trecutul relativ apropiat... si anume:amortizoare noi fata initial magnum pe gaz dar de bune ce au fost la o luna ler-am schimbat cu unele mai bunicele.. si anume sachs... mult mai bune ;) dupa care a venit momentul sa fac distributia la masinutza :tongue . ei bine aici ce sa vezi!? Surpriza maxima...!!! DASTEPTU' ala la care am fost si pe care mi l-a recomandat un foarte bun prieten, care prieten si el isi facea masina la acelas DASTEPT acum 5 ani si la care a renuntat si el la serviciile lui... Oare de ce!? :)) Mi-a facut distributia cred ca in baie pe buda cand avea inspiratia mai mare intrucat acum 3 luni cand am facut distributia al meu mecanic a cam ramas socat de ce a gasit acolo.... de ce? simplu!!! distibutia mea era oricum dar numai ca la carte nu era :) si anume... vibrochenul era la punct dar axa cu came si pompa de injectie la 180 de grade :shock: si a mers masinutza ohoho... doar 75000km asa. Ei bine acum e si ea cum trebuie :D .
Am avut noroc ca nu s-a intamplat nimic la motor tot acest timp ;)
Mai am in cam niste mici update-uri , upgrade-uri... pe care vi le voi dezvalui la momentul sau momentele respective :glasses :tongue :hi
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 08:23

Are sens sa mai zic ca ceea ce a zis mecanicul tau e imposibil? Daca tu ai crezut asta...bravo!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Subiect Autor
Mesaje: 1045
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 09:00

dany19940 scrie:
Are sens sa mai zic ca ceea ce a zis mecanicul tau e imposibil? Daca tu ai crezut asta...bravo!

imposibil in sensul ca e foarte greu sa pui distributia invers pentru ca axa cu came si pompa de injectie se caleaza ca sa pui distributia d-asta a zis ca este imposibil... ca de mers merge si cu axa si pompa intoarse la 18- de grade doar ca ordinea de aprindere nu mai este corecta
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: 78-FUPt

06 Iul 2013, 09:39

Intors cu 180 de grade inseamna ca supapele sunt deschise cand pistonul e sus, in compresie, si nu cand e jos, la inceputul admisiei. Asta inseamna ca motorul va fi distrus din prima rotatie. Nici cu pompa pusa invers nu are cum sa mearga, mai gandeste-te la momentul cand e facuta injectia. Cum bagi motorina cand supapele sunt deschise si mai vrei sa se si aprinda in acelasi moment?
Cum sa mearga un motor cand toate trebuie sa functioneze intr-o ordine bine stabilita? Ai ametit una din componente cu cateva grade si adio. Pune ceva intr-o distributie cu 2 dinti mai incolo si vezi ce se intampla. D-apoi sa pui cu 180 de grade.
Daca tu ai crezut asta...
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Subiect Autor
Mesaje: 1045
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: 78-FUPt

06 Iul 2013, 10:32

dany19940 scrie:
Intors cu 180 de grade inseamna ca supapele sunt deschise cand pistonul e sus, in compresie, si nu cand e jos, la inceputul admisiei. Asta inseamna ca motorul va fi distrus din prima rotatie. Nici cu pompa pusa invers nu are cum sa mearga, mai gandeste-te la momentul cand e facuta injectia. Cum bagi motorina cand supapele sunt deschise si mai vrei sa se si aprinda in acelasi moment?
Cum sa mearga un motor cand toate trebuie sa functioneze intr-o ordine bine stabilita? Ai ametit una din componente cu cateva grade si adio. Pune ceva intr-o distributie cu 2 dinti mai incolo si vezi ce se intampla. D-apoi sa pui cu 180 de grade.
Daca tu ai crezut asta...

pot sa zic ca gresesti... 180 de grade inseamna ca semnele in loc sa fie sus erau jos mai putin vibrochenul... daca iti aduci aminte si axa cu came si vibrochenul au o rotatie de 360 grade... adica camele care in mod normal ar fi trebuit sa deschida supapa admisie pe pistonul 1 era inchis in loc sa fie deschisa.... adica ordinea de aprindere era gresita.. nu era 1 3 2 4 cu 4 3 1 2... gandeste putin logic... ca sincer nici eu nu intelesesem intial de ce nu s-a intamplat nimic. referitor la ce spui tu ai dreptate doar intr-o oarecare masuna... pentru ca una este cand ai distributia defazata cu 2 zinti pe curea si alta e cand este la 180 de grate... stiu ca pare sf ceea ce spun dar am vazut cu ochii mei.
cand mecanicul a vrut sa caleze motorul asa cum trebuia, a cautat cum e logic semnele de pe vibrochen. cand punea motorul la semnul de jos, cala care se pune in capatul chiuloasei ca sa calezi axa cu came aceasta nu mergea si nici semnul de la pompa nu cadea. gaura de la pompa in loc sa fie sus ca sa o poti cala era jos. adica pompa si axa cu came erau la aceeas linie.
tu ai vazut motorul tdi desfacut..? atentie nu tdi PD. am vorbit cu mai multa lume inclusiv cu mecanici care au facut si desfacut zeci poate sute de motoare si toti mi-au zis ca motorul asa cum l-am avut eu merge doar ca ordinea de aprindere nu era aceeas. uite daca vrei o data o sa vorbim la un tel sau poate ne vedem si iti explic exact sa vezi ca nu este nici o fabula!!! este purul adevar, iar eu nu am nici un interes sa mint char daca la prima vedere nici eu repet nici eu nu am crezut
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 10:42

Crezi in continuare asa atunci, nu are rost sa dezbatem in continuare subiectul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
florineatza
de_vis
Subiect Autor
Mesaje: 1045
Membru din: 27 Iun 2009, 18:18
Localitate: BUCURESTI RAHOVA CITY
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 11:03

dany19940 scrie:
Crezi in continuare asa atunci, nu are rost sa dezbatem in continuare subiectul.

:) cred ce am vazut dar ok eu nu fabulez sincer chiar nu sunt genu.. dar chiar as vrea ca cine mai vede sau citeste ce am scris mai sus si stie despre ce vorbesc sa cunfirme sau sa infirme cele spuse de mine.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6739
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: 78-FUP

06 Iul 2013, 12:30

Odata ce fiecare organ de rotatie are un senzor de pozitie pe el, care daca nu transmit semnalul corect catre ECU, acesta nu lasa motorul sa porneasca...cum crezi ca poate fi ceva pus invers fara sa-ti apara niciodata la diagnoza asta? Ca doar nu vorbim de Dacii fara ECU aici, nu? Si nici alea, puteai pune invers axul cu came fata de vibrolchen, dar trebuia si sa inversezi pozitia pinionului la delco ca sa porneasca. Dar la urmatoarea rotatie completa a motorului, tot venea pe semne inapoi cum trebuie. Deci conta pozitia in care s-a oprit motorul si, daca verificai in acel moment, ziceai ca-i pusa distributia rotita cu 180... ceea ce PARE sa fie cazul si la tine. Adica locul de unde incepi secventa de numarare e la jumatate, nu 1-3-4-2, ci 4-2-1-3... ceea ce e tot aia. Deci nu e nici-o greseala in montaj, e doar momentul ales gresit de mecanic - s-a intamplat sa fie oprit sau dat de el exact cand motorul era pe pistonul 4 si nu pe 1 .
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: 78-FUP

07 Mai 2014, 17:11

La cererea lui florineatza topicul se inchide odata cu vanzarea masinii...asadar il asteptam pe Florin cu noua achizitie atunci cand va veni. :cheers
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori